olen oppinut laihduttamisen salat

tuo oli paljon sanottu, mutta olen oikeasti sitä mieltä.

Jos kiinnostaa, sinä runsaasti ylipainoinen, aikuinen, mieluummin mies (minäkin mies),
mieluummin turku-tampere-helsinki alueelta, mutta älä kerro nimeäsi, tms.

Kirjalliset taitoni ovat hyvin heikot, mutta asiassa olen oikeassa.

http://laihdu.suntuubi.com/

kuva lainattu tuolta
http://www.panoramio.com/photo/34052192

12

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3,5 vuotta on kulunut, hienosti on mennyt, kaikki kiinnostuneet ovat laihtuneet helpolla ja haluamansa määrän.

      Suljin tuon http://laihdu.suntuubi.com/ linkin, koska lähden pitkälle matkalle.

      Aloitin laihdutus hommat 1990 luvulla vasta tänä kesänä sain tietää systeemin nimen, se on Ketoosidietti.
      Olen itse miettinyt valmiit 30 eri syötävää, jotta se pikku ateria on maukas ja terveellinen. Mutta en nyt viitsi tässä kertoa kun oli niin heikko suosio.


      http://www.makuja.fi/artikkelit/1849911/tiesitko/ketoosidieetilla-laihtuu-nopeasti-nain-teet-sen-oikein/

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Ketoosi_(tila)

    • VP?

      Tyydytetyn rasvan vaarallisuus tarkastettu. Ei tieteellistä perustetta.
      Diabeetikon ruokavalio tarkastettu. Heikolla tieteellisellä pohjalla.
      Paras ruokavalio painonhallinnassa. Vähähiilihydraattinen.
      Margariineista ei mitään terveyshyötyä-todistettavasti.
      Kevyttutteista ei mitään terveyshyötyä-todistettavasti.
      Voi on terveellistä-todistettavasti
      Kananmunista ei aiheudu kolesterolihaittoja-todistettavasti
      jne.

      Ja mitä sanoo rasvanpelkoinen THL:n aivopesun uhri:

      Vähärasvainen lautasmalli, keinotekoisine, tulehduksia aiheuttavinevine omega6:sineen on paras!

      Kuinka kauan suomalaisia kusetetaan???

      • "Paras ruokavalio painonhallinnassa. Vähähiilihydraattinen."

        on myös todistettu että aivot tarvitsevat sokeria, jos eivät saa tasaisasti ja jatkuvasti aiheutuu dementiaa, joka alkaa jo pienenä muistamattomuutena 30 v iässä.

        "Kananmunista ei aiheudu kolesterolihaittoja-todistettavasti"

        ainakin minulle kananmunan keltuainen nostaa helpolal kolesterolin 5,5 jopa 6.0. Jos vältän ruokia jossa ei ole kananmunaa ja syön kotona vain valkuaista, on kokonaiskolesterolini helpolla 3-4 kk kuluttua alle 4.0.


        """ Kuinka kauan suomalaisia kusetetaan??? "

        luulen että se onkin niinpäin, että äänekkäät tyypit voivat pitää netissä satoja HuuHaa sivuja helpolla, ei sivujen ja tekstin toiston määrä todista mitään.

        tulee mieleen meidän keskusteluareena kun tienasimme opiskeluaikoina hienosti. Me neljä kirjoittelimme sadoilal nimimerkeillä ja vastailimme, hienosti saimme mainostuloja, niin paljon että ostimme autotkin allemme, 2000 luvun molemmin puolin.

        Netissä voi huijata monilla eri tavoilla, moni VOI;n suosittelia saa kirjoituksistaan tuloja.

        Ethän VP ? anna ittees huijata, kai olet korkeasti opiskellut jotta on tietoo ??


      • määrä vai laatu

        "Kuinka kauan suomalaisia kusetetaan??? "


        luulen että heitä neuvotaan niin kauan kuin suomalaisilla olisi edes puoliksi eurooppalaiset ruokailutavat.

        Olis kiva tietää mistä olet oppisi ammentanut, netissä yksikin henkilö voi pitää 100 tutkimusta ja avata 1000 sivua, USKOTKO sivujen määrään, vai laatuun. Minule on laatu ollut aina tärkeämpi kuin määrä.


      • Aivo.tarvii.sokeria

        Vähähilarinen ruokavalio vie järkee. Aivot tarvitsevat sokeria

        Toiseksi monikaan vähähilarisella ei ole pystynyt pitämään painoaan edes 5 vuotta ja taas uusi laihdutus.

        Itse olen pudottanut, 26 kg ja vain 2 kg on noussut 22v aikana. Lopetin suolaisia ruokia, maidon ja voin. En pystynyt vähentämään, mutta lopetus oli helppoa.

        Pääruokana broilrrinliha, 0,4 % suolainen ruisleipä, sekävihannekset, keittojuureksrt, hedelmät, omenet, puolukka, mustikka, mansikka.


    • diplomiliikkuja

      Voiko tässä todeta että olet kokenut laihduttaja? jokuhan täällä rehvasteli olevansa kokenut laihduttaja, eli laihduttaa jatkuvasti. Minä noilla minun opeilla otin läskit pois eikä sen koommin ole tarttenut läskejä kannella. Jouluaikakin meni herkutellessa eikä siitä tullut vyötärölle ongelmia.

      • "Voiko tässä todeta että olet kokenut laihduttaja? "

        olen kokenut laihduttaja. Aloitin 15v iässä, 70>60 kg ja sitä jatkui muutaman vuoden välein yli viiskymppiseksi, tosin aina paino hieman nousu ylemmäksi ja ei laskenut 60. Lopussa oli 80>64 kg.

        Olen tietämättäni laihduttanut Ketosiinidietillä jo kymmeniä vuosia, kunhan saa alun, niin se on todelal helppoa, aloitus on vaikeinta, eka viiko.

        kun on laihtunut, ensimmäisenä pitäis muistaa, että ei ole mitään merkitystä mitä syö, mutta aina pieni määrä. Ei vettä tai mitään kaloritontakaan saisia syödä/juoda liian usein tai suurta määrää, max henkilön mukaan 2-4 dl.


      • laihduta kirjoitti:

        "Voiko tässä todeta että olet kokenut laihduttaja? "

        olen kokenut laihduttaja. Aloitin 15v iässä, 70>60 kg ja sitä jatkui muutaman vuoden välein yli viiskymppiseksi, tosin aina paino hieman nousu ylemmäksi ja ei laskenut 60. Lopussa oli 80>64 kg.

        Olen tietämättäni laihduttanut Ketosiinidietillä jo kymmeniä vuosia, kunhan saa alun, niin se on todelal helppoa, aloitus on vaikeinta, eka viiko.

        kun on laihtunut, ensimmäisenä pitäis muistaa, että ei ole mitään merkitystä mitä syö, mutta aina pieni määrä. Ei vettä tai mitään kaloritontakaan saisia syödä/juoda liian usein tai suurta määrää, max henkilön mukaan 2-4 dl.

        niin, minä en ole koko elämässäni liikkunut kuin pakolliset, vähäiset, kaikki paikat ovat olleet koko elämän täysin terveet, nykin kaikki täysin terveitä, mutta yleinen kankeus on tullut, tuntuu peloitavalta kaatua liukkaalla.
        nyt liikun joka päivä tunnin, max 2 tuntia ulkona,siihen sisältyy kauppamatkat. Koskaan en ole juossut, vain hölkännyt hiljaa 10-50 m matkoja.


    • cuba libre

      Kyllä ketoosidieetillä paino putoaa, kun syö kohtuudella. Mikään oikotie onneen se ei ole. Eikä sillä saa parhaita tuloksia. Sillä tavoin ei polteta elimistön ylijäämärasvaa parhaiten. itseasiassa mikään dieetti ei ole paras.

      Paras luultavasti olisi elää ilman dieettejä.

      En usko, että ketoosidieetti olisi välttämätön kellekään. Rajuimpia ketoosidieettejä ovat pussikeittodieetit tyyliin easy diet. Paino putoaa, ja kuten kovan painonpudotuksen jälkeen, ei olla opittu terveellisiä tapoja, nälkä hirveä ja jojo.

      No, aika pomminvarma tapa painonpudotukseen se on.

      Mutta laihdutuksessa se ongelma ei suinkaan ole se, ettei painoa saisi pudotettua. Vaan se, että kuinka sen painon pitää. Ja tässä sitten tulee karppiuskovaiset, joiden mukaan ainoa terveellinen (?!, tätäkään ei ole osoitettu) tapa muka olisi elää alle 130g/vrk hiilareilla, läträtä kookoksella tai mikä nyt milloinkin sattuu olemaan muotia ja.... joojoo...

      Oma suositukseni: Unohda muodit sun muut höykyilyt. Syö terveellisesti ja monipuolisesti. Yksipuolinen ruokavalio ei ole terveellinen.

      • vastinette cuba libre
        31.12.2014 12:12

        Varmaan Ketosiinidietti ei ole paras, mutta melko hyvä, ensimmäinen kerta kun nyt vuosia on painoni poysynyt 2-3 kg alueella, useita vuosia. Ennen se oli vain puol´vuotta ja alkoi taas nousemaan.

        Suosittuksesi on aivan oikein, terveellinen ja kohtuullinen ruokailu on ok. Samaan voisi jatkaa että kannatta opiskella jotta saa sitten eläkkeellä nauttia kunnon eläkkeestä (3860e/kk), mutta kun olen elänyt 70v voin todeta että paljon se ihminen kestää, yli- ja alipainoja. 25v ei ole ollut yhtään flunssaakaan, kun on pukeutunut sään mukaisesti.


    • Laihdutus on kivaa

      Hei
      Minäkin tiedän laihdutuksen salaisuudet eli syö vähemmän kuin kulutat. Aloitin laihdutuksen tammikuussa 2014. Alkupaino oli 63kg ja marraskuussa painoin 46kg eli mukavat 17kg paino tipahti alaspäin. Painoin jossakin vaiheessa jotakin 43kg mutta se oli liian vähän. Palelin koko ajan alipainoisena, joten nostin painoni tonne 46kg. Tässä jouluna paino on noussu 48kg, joten nyt tiputan parikiloa pois. Mulla homma on toiminut mukavasti, kun olen syönyt sen mitä kulutan tai hieman alle. Mun pituus on 160cm. Harrastan liikuntaa lähes päivittäin ja olen 50-vuotias nainen.

    • Nytmieosaan

      Minulle valkeni laihdutuksen salat vasta kypsällä keski-iällä. Se on syö paljon ja usein, mutta syö vain itse tehtyä, ravinteikasta ruokaa.
      Älä syö sokeria, vehnää, maissia ja perunaa. Älä juo alkoholia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe