Kaipaan seksiä

Tahtoo seksiä

Saako nainen pettää, jos ei saa seksiä kotona? Itsetyydytys on tylsää. Mies on muuten ihana, joten en tämän takia haluais erotakaan. Hellyyttä on, mutta ei varsinaista naintia, sitä tarvitsisin.

32

2418

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtälailla kuin....

      mieskin samassa tilanteessa. Tosin voidaan kysyä, että onko se sitten jotenkin luvallista/luvallisempaa miehelle pettää, jos ei saa seksiä kotona? Mitä tuota täältä kyselet, kun oikeasti sun pitäisi kysyä sitä omalta mieheltäsi. Tiedä vaikka alkaisi sitten sitä seksiä olla kotonakin, kun havahtuisi asiaan.... Tai sitten antaa sulle luvan, että siitä vain, nai niin paljon kuin sielu sietää! Tai sitten ottaa eron sinusta, kun et itse ilmeisesti kykene oikeaa päätöstä tilanteessasi tekemään, ja sen jälkeenhän oletkin vapaa naimaan perse raikuen niin paljon kuin ikinä kerkeät. Aivan turha olla naimisissa vain siksi, että puoliso on niin mukava! Kyse ei ole ystävyyssuhteesta!

      Olipa seksiä kotona paljon tai ei ollenkaan, ja olipa kyse miehestä tai naisesta, niin siinä vaiheessa kun alkaa tuntua siltä, että täytyy lähteä vieraisiin, on ainoa oikea ratkaisu ottaa ero. SE on parasta ja rehellisintä kaikkien osapuolten -niin miesten, vaimojen, kuin näiden rakastajien ja rakastajattarienkin kannalta. Vapaa ihminen on vapaa tekemään mitä tahtoo, mutta toiselle osapuolelle täytyy aina olla rehellinen ja kertoa heti alussa, että kyse on vain seksin tarpeesta, ei kiinnostuksesta seurusteluun ja parisuhteeseen. Te vieraissa juoksevat miehet ja naiset tai siitä haaveilevat loukkaatte niin helvetin verisesti sitä omaa puolisoanne, kuten myös niitä salarakkaitanne. Ei teillä ole oikeutta sellaiseen. Olette itsekkäitä paskiaisia, jotka otatte eri oikeuksia ja vapauksia itsellenne. Oppikaa jo ottamaan vastuuta omista tekemisistänne.

      • Kekustelut tärkeitä

        Ensin keskustellaan kotona puutteista ja niin, että varmasti se toinenkin ymmärtää asian vakavuuden. Joko hän siitä reipastuu tai sitten ei. Mutta tietää kuitenkin.
        Jos ehto on ero, silloin erotaan ja vasta tämän jälkeen mennään etsimään sitä seksiä muualta.
        On suorastaan murhaamista pettää avioliiton aikana, kuinkahan itse asiaan suhtautuisitte.
        Aina ensin kannattaa miettiä, mitä itse sallisi ja mitä ei. Jos on jo perhettä miettisen asia laajenee siitä paljon ja aina on oltava rehti keskustelu aina sen kanssa jo on kerran avioliiton solminut, ja itse siihen lupautunut, täytyy sen lopettaminenkin hoitaa niin vähin vaurioin kuin mahdollista kaikkien osalta. Itsekkyys hiiteen, että siitä elämää saa kuitenkaan.


    • ymmärrän yskän

      Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä. Miestä ei seksi kiinnostanut. Sitten kun tilanne meni siihen, että hänen perässään jatkuvasti vonkasin, hänelle tuli suorituspaineita ja hän tahtoi sitäkin vähempi. Tunsin itseni epäonnistuneeksi ja epäviehättäväksi ja itsetuntoni oli romuna. Menin vieraisiin, ja en sitä tekoa kadu. Se auttoi minut käsittämään että meitä on monenlaisia tälläkin saralla ja toinen tahtoo enempi ja toinen vähempi. Jäin myöhemmin kiinni pettämisestä mutta jatkettiin suhdettamme. Myöhemmin jatkoin pettämistä, koska seksin määrä ei kotona lisääntynyt ja edelleen se olin aina minä, joka pyysi seksiä. Mies ei koskaan ehdottanut. Muuten meillä oli vahva yhteys ja on edelleen ja meillä on syvä ystävyys ja rakkauttakin.
      Nyt jos saisin aloittaa kaiken alusta, valitseisin jos vain saisin, sen miehen, joka hulluna läähättää naisten perässä ja on oikea hamesankari. Sellainen mies ilman muuta olisi kotonakin aktiivinen eikä tarvitseisi hätäillä jäävänsä ilman vaikka se välillä kävisi vieraissakin. Henkiset asiat voi hoitaa avioliitossa vapaasti muiden ihmisten kanssa, mutta seksiä ei. Seksin hoitamisesta parisuhteen ulkopuolella tulee aina ikäviä seuraamuksia, vaikka se olisi yhteinen sopimuskin. Aviomiehen ei tarvitse olla älykäs, ei komea, ei henkevä, kunhan sillä on aina seksi mielessä.

      • ((((((((((

        Olen lähes 20 v naimisissa ollut nainen .Tänä aikana olen harrastanut seksiä/yhden yön suhteita ainakin 25 eri "vieraan miehen" kanssa.
        Olen jo täysin paatunut asiassa, olen jäänyt kiinni ja samoin mieheni on jäänyt kiinni vieraissa käynnistä. Totuus on se että suhteemme ei ole tyydyttävä ei seksuaalisesti eikä myöskään henkisesti. Meillä on maailman ihanimmat lapset, ihana talo ja yhteinen velka. Meillä ei riitä resurssit eikä henkiset voimavarat eron puimiseen, lapset kärsisi ja taloutemme järkkyisi. Me taaplaamme täällä mieheni kanssa yhdessä, molemmat tekee omia juttuja ja välillä teemme yhdessä myös yhteisiä juttujamme. Olemme ystävällisiä toisillemme, arvostan miestäni jne. Sanokaa vain että lapsetkin huomaa että jotain on vialla, huomaavat että meillä ei ole henkistä yhteyttä jne. blaaa...blaaaaa.blaaa... Meillä on ihan ok olla...emme valvo toisia, pidämme kiinni yhteisestä perheestämme ja meillä on jopa yhteisiä tulevaisuuden visioita ( olen sitä mieltä että harva 20 v naimisissa ollut pari on tasapainoisesti yhdessä, lisäksi olemme molemmat luonteeltamme hieman villejä tai sanotaan että ulospäin kääntyneitä, moraali ei niin sanele touhujamme...) Haluan vain kertoa että se mikä luvattiin aikoinaan alttarilla, oli vain lupaus joka rikkoutui...Olemme kyllä yrittäneet kaikenlaisia seksileluja mutta ei riitä. Perhettämme emme riko ainakaan niin kauan kuin lapset asuvat luonamme...emmekä pidä sivusuhteita kuin tuon yhden illan/yön ajan. Sanotaanhan että ihminen ei rakastu jos ei tahdo. Välillä kirpasee, mutta ei kiitos suhteille tällä hetkellä lasten takia...


      • Liian kiltti mies.
        (((((((((( kirjoitti:

        Olen lähes 20 v naimisissa ollut nainen .Tänä aikana olen harrastanut seksiä/yhden yön suhteita ainakin 25 eri "vieraan miehen" kanssa.
        Olen jo täysin paatunut asiassa, olen jäänyt kiinni ja samoin mieheni on jäänyt kiinni vieraissa käynnistä. Totuus on se että suhteemme ei ole tyydyttävä ei seksuaalisesti eikä myöskään henkisesti. Meillä on maailman ihanimmat lapset, ihana talo ja yhteinen velka. Meillä ei riitä resurssit eikä henkiset voimavarat eron puimiseen, lapset kärsisi ja taloutemme järkkyisi. Me taaplaamme täällä mieheni kanssa yhdessä, molemmat tekee omia juttuja ja välillä teemme yhdessä myös yhteisiä juttujamme. Olemme ystävällisiä toisillemme, arvostan miestäni jne. Sanokaa vain että lapsetkin huomaa että jotain on vialla, huomaavat että meillä ei ole henkistä yhteyttä jne. blaaa...blaaaaa.blaaa... Meillä on ihan ok olla...emme valvo toisia, pidämme kiinni yhteisestä perheestämme ja meillä on jopa yhteisiä tulevaisuuden visioita ( olen sitä mieltä että harva 20 v naimisissa ollut pari on tasapainoisesti yhdessä, lisäksi olemme molemmat luonteeltamme hieman villejä tai sanotaan että ulospäin kääntyneitä, moraali ei niin sanele touhujamme...) Haluan vain kertoa että se mikä luvattiin aikoinaan alttarilla, oli vain lupaus joka rikkoutui...Olemme kyllä yrittäneet kaikenlaisia seksileluja mutta ei riitä. Perhettämme emme riko ainakaan niin kauan kuin lapset asuvat luonamme...emmekä pidä sivusuhteita kuin tuon yhden illan/yön ajan. Sanotaanhan että ihminen ei rakastu jos ei tahdo. Välillä kirpasee, mutta ei kiitos suhteille tällä hetkellä lasten takia...

        Uskon että lapsistanne tulee oikein hyviä menestyjiä ja sopeutuvat tulevaisuuden maailmaan kuin nyrkki silmään. Toivon että minullakin olisi ollut samanlaiset vanhemmat tyhmien, moraalisten marttyyrien sijasta.

        Kannustan muitakin vanhempia: Eläkää omaa elämäänne kuten haluatte ja olkaa onnellisia. Niin takaatte parhaan tuloksen lapsillenne. Lasten puolesta uhrautuminen on huonoin valinta. Kaikille.


      • ymmärrän yskän
        (((((((((( kirjoitti:

        Olen lähes 20 v naimisissa ollut nainen .Tänä aikana olen harrastanut seksiä/yhden yön suhteita ainakin 25 eri "vieraan miehen" kanssa.
        Olen jo täysin paatunut asiassa, olen jäänyt kiinni ja samoin mieheni on jäänyt kiinni vieraissa käynnistä. Totuus on se että suhteemme ei ole tyydyttävä ei seksuaalisesti eikä myöskään henkisesti. Meillä on maailman ihanimmat lapset, ihana talo ja yhteinen velka. Meillä ei riitä resurssit eikä henkiset voimavarat eron puimiseen, lapset kärsisi ja taloutemme järkkyisi. Me taaplaamme täällä mieheni kanssa yhdessä, molemmat tekee omia juttuja ja välillä teemme yhdessä myös yhteisiä juttujamme. Olemme ystävällisiä toisillemme, arvostan miestäni jne. Sanokaa vain että lapsetkin huomaa että jotain on vialla, huomaavat että meillä ei ole henkistä yhteyttä jne. blaaa...blaaaaa.blaaa... Meillä on ihan ok olla...emme valvo toisia, pidämme kiinni yhteisestä perheestämme ja meillä on jopa yhteisiä tulevaisuuden visioita ( olen sitä mieltä että harva 20 v naimisissa ollut pari on tasapainoisesti yhdessä, lisäksi olemme molemmat luonteeltamme hieman villejä tai sanotaan että ulospäin kääntyneitä, moraali ei niin sanele touhujamme...) Haluan vain kertoa että se mikä luvattiin aikoinaan alttarilla, oli vain lupaus joka rikkoutui...Olemme kyllä yrittäneet kaikenlaisia seksileluja mutta ei riitä. Perhettämme emme riko ainakaan niin kauan kuin lapset asuvat luonamme...emmekä pidä sivusuhteita kuin tuon yhden illan/yön ajan. Sanotaanhan että ihminen ei rakastu jos ei tahdo. Välillä kirpasee, mutta ei kiitos suhteille tällä hetkellä lasten takia...

        Me tahdoimme myös pysyä perheenä ja olimme sitä kymmenet vuodet ja kauemmin kuin te. Oli yhteinen velka ja yhteiset lapset, ja me tarvitsimme kaikki toinen toisiamme ja tahdoimme pitää perheemme. Lapsista tuli raudanlujia menestyjiä ja voimme heistä olla todella ylpeitä. Erosimme siinä vaiheessa kun taloudellisesti tulimme toimeen omillamme ja lapset olivat aikuisia ja naimisissa. Nyt olemme hyvät ystävät ex:n kanssa ja tapaamme tosi paljon ja jaamme surumme ja ilomme ja aina autamme toisiamme, jos tulee ongelmia. Tapaamme myös perheenä usein. Jos aikoinaan olisimme eronneet vain sen vuoksi, että seksimme ei osunut yhteen, ja käryjä tuli tästä syystä, niin olisi kohtalomme toinen kuin nyt, ja uskon että meillä kaikilla olisi asiat paljon huonommin. Perhe on perhe ja seksi on seksi. Toista ei voi omistaa, ja jos sitä yrittää, niin silloin elämä muuttuu helvetiksi kaikille.


      • ei halua/kykene

        seksiin kotona. Näin on.Tulee mieleen että entäpä jos miehesi käy vieraissa ja siksi ei jaksa seksiin sinun kanssasi?


      • htgrghbf
        ymmärrän yskän kirjoitti:

        Me tahdoimme myös pysyä perheenä ja olimme sitä kymmenet vuodet ja kauemmin kuin te. Oli yhteinen velka ja yhteiset lapset, ja me tarvitsimme kaikki toinen toisiamme ja tahdoimme pitää perheemme. Lapsista tuli raudanlujia menestyjiä ja voimme heistä olla todella ylpeitä. Erosimme siinä vaiheessa kun taloudellisesti tulimme toimeen omillamme ja lapset olivat aikuisia ja naimisissa. Nyt olemme hyvät ystävät ex:n kanssa ja tapaamme tosi paljon ja jaamme surumme ja ilomme ja aina autamme toisiamme, jos tulee ongelmia. Tapaamme myös perheenä usein. Jos aikoinaan olisimme eronneet vain sen vuoksi, että seksimme ei osunut yhteen, ja käryjä tuli tästä syystä, niin olisi kohtalomme toinen kuin nyt, ja uskon että meillä kaikilla olisi asiat paljon huonommin. Perhe on perhe ja seksi on seksi. Toista ei voi omistaa, ja jos sitä yrittää, niin silloin elämä muuttuu helvetiksi kaikille.

        kommenttia, joiden kanssa olen samalla linjalla - omasta kokemuksestani. Oma liittoni oli vastaavassa jamassa reilun 10 vuotta, kunnes lasteni isän kanssa päädyimme eroon - lasten lähdettyä "maailmalle". Heillä oli kaiken aikaa kaksi heitä rakastavaa ja kannustavaa vanhempaa kotona, niin kauan kuin he meitä tarvitsivat. Henkisesti ja fyysisesti etäännyimme lopullisesti exän kanssa nuorimmaisen ollessa vähän alle kouluikäinen ; ensin kärysi mies salasuhteesta, sitten jonkin ajan kuluttua minulla oli oma "juttuni". Kylmästi puhuttiin asiat halki ja todettiin, että hirveitä riitoja meillä ei ole ja arki menee mukavasti ja toinen on kuitenkin suht mukava ihminen, joten miksi hajoittaa kaikkea? "Seikkailut" hoidetiin hienotunteisesti niin, ettei perheen elämä niistä häiriintynyt. Ehkä moraalitonta ja karua... Mutta näin se vaan meni, "elämä on..." Erosta on nyt kolmisen vuotta, exän kanssa ollaan kavereita ja lapset - nyt siis jo aikuiset sellaiset - ottivat eromme hyvin todeten, että meillä on varmasti syymme, mutta he eivät ala mitään puolia hakea, vaan ovat kummankin kanssa tekemisissä säännöllisesti ja koko porukalla vietämme juhlapyhiä ym. Sitä en tiedä, miten siten, jos minä tai ex löytää uuden vakkari-parisuhteen, mutta se on sen ajan murhe.


      • ymmärrän yskän
        ei halua/kykene kirjoitti:

        seksiin kotona. Näin on.Tulee mieleen että entäpä jos miehesi käy vieraissa ja siksi ei jaksa seksiin sinun kanssasi?

        Ajattelin ekat 10 vuotta, jotka olin uskollinen, että jos miehellä on joku toinen, ja siksi ei minun kanssa tahdo. Nyt tiedän aivan varmuudella, että hänellä ei ollut. Hänen olisi ollut silloinkin helppo kertoa mahd. vieraista, kun minulla käry kävi. Uskollinen hän ei ollut sen vuoksi, että olisi tahtonut olla, vaan ihan sen vuoksi, koska seksi ei kiinnostanut häntä niin paljon. Laiskuus esti vieraat ja kiinnostuksen puute koko asiaan. Nyt kun kaikesta on kulunut jo kymmeniä vuosia hän on kiittänyt minua aktiivisuudesta ja sanonut, että ilman minua hänen seksielämänsä olisi jäänyt todella köyhäksi jos sitä ensinkään olisi ollutkaan.


      • Perämeren kuningas
        ei halua/kykene kirjoitti:

        seksiin kotona. Näin on.Tulee mieleen että entäpä jos miehesi käy vieraissa ja siksi ei jaksa seksiin sinun kanssasi?

        kyllä se vieras pipari vaan saa aikaan liikettä kotisängysssäkin.


      • epäilen

        Jos asia olisi noin, valittaist nyt miehen tunnekylmyyttä ja keskustelukyvyttömyyttä."kun ei se tee muuta kuin panee". Ihminen kaipaa aina sitä mitä ei ole. Jos sulla olisi ruma mies valittaisit sitä mikset ottanut sitä komeaa, olis kaveritkin kateellisia.


    • tfr0efmn

      jos ei saa hellyyttä kotona? Seksiä saan sentään joskus, mutta hellyyttä tai kauniita sanoja en koskaan. Olen ajatellut hankkia jonkun avioliiton ulkopuolisen suhteen, kun tulijoitakin olisi.

    • naiselta naiselle

      Pelkkä hellyys ei liitto hautaan asti kanna. Pitää olla tosi toimintaa vällyjen välissä. Teiltä taitaa puuttua se klisee väliltänne eli kemia. Tiedätkö tunteen kun toisen näkeminenkin saa housut kastumaan? On sellaisia miehiä olemassa. Oma aviomieheni ei ole sellainen. Joten tiedän ja tunnistan ongelmasi. Sitä vaan nuorena ajautui yhteen, kuvitteli että kyllä se intohimo sieltä herää puolin ja toisin. Eipä herännyt. Jotenka suosittelen sinulle vakipanoa. Miehelle ei tarvitse kertoa mitään. Ne on onneksi niin tyhmiä, etteivät mitään tajua. Kunhan vaan et lisää seksin vonkausta miestäsi kohtaan. Nimittäin kun oikea kemia jonkun kanssa löytyy, panettaa koko ajan :).

      • Elämän kolhut tasaa

        Taidatte olla vielä kovon nuoria ja ajattelemattomia, elämä ei ole kaltoin ehtinyt kohdella, jotta elämäänne astuisi se todellinen puoli, elätte vielä niin silmälapuin ja vietin voimin. En usko, että miehen kylmeneminen yksinomaan johtuu seksiasioista, kyllä teidän perheissä täytyy olla jotain muutakin vialla.

        Puhutte hellyydestä ja seksistä, niinkuin mitään muuta arvoa ei olisi olemassakaan. Järkyttävää kuulla. Mutta miten itse sitä hellyyttä ja huomaivaisuutta annatte puolisollenne, pääseekö hän minnekään mukaanne.
        Onko ystäväpiirinne facebookissa tai vastaavissa, joissa sitten yhdessä oikein etsimällä etsitään puolisosta virheitä. Siellä on joukkoja, jotka tuntuvat eäänlaisella ohjelmoinnilla tekevät teistä "klooneja" eli ajattelemaan samalla tavalla. Jos miehenne on ulkona kaikesta elämästänne, ei hänellä varmasti riitä enää mielenkiinto seksiin kanssanne, koska päsmäröitte kotona niin vahvasti.

        Olen tässä kuunnellut näitä nuoria puolisoita ja olen kauhulla pannut merkille, kuinka ovat ohjailtavissa, on kaikenlaisia illanistujaisia, joihin miehet eivät mukaan pääse. Ovat lapsenvahteina kotona.
        Jos tämä panokaveri joutuisi samaan tilaan, luultavasti hänenkin seksihalunsa koppuisivat. Mutta nämä miehet ovat jo joko karanneita tai muuten saalistamassa.

        Kyllä ne housut jäävät kastumatta jos elämä oikein kolhaisee, tulee sairautta lapsille tai itselle tai joku perheestä kuolee. Hieman harkintaa.


      • Ap tahtoo seksiä
        Elämän kolhut tasaa kirjoitti:

        Taidatte olla vielä kovon nuoria ja ajattelemattomia, elämä ei ole kaltoin ehtinyt kohdella, jotta elämäänne astuisi se todellinen puoli, elätte vielä niin silmälapuin ja vietin voimin. En usko, että miehen kylmeneminen yksinomaan johtuu seksiasioista, kyllä teidän perheissä täytyy olla jotain muutakin vialla.

        Puhutte hellyydestä ja seksistä, niinkuin mitään muuta arvoa ei olisi olemassakaan. Järkyttävää kuulla. Mutta miten itse sitä hellyyttä ja huomaivaisuutta annatte puolisollenne, pääseekö hän minnekään mukaanne.
        Onko ystäväpiirinne facebookissa tai vastaavissa, joissa sitten yhdessä oikein etsimällä etsitään puolisosta virheitä. Siellä on joukkoja, jotka tuntuvat eäänlaisella ohjelmoinnilla tekevät teistä "klooneja" eli ajattelemaan samalla tavalla. Jos miehenne on ulkona kaikesta elämästänne, ei hänellä varmasti riitä enää mielenkiinto seksiin kanssanne, koska päsmäröitte kotona niin vahvasti.

        Olen tässä kuunnellut näitä nuoria puolisoita ja olen kauhulla pannut merkille, kuinka ovat ohjailtavissa, on kaikenlaisia illanistujaisia, joihin miehet eivät mukaan pääse. Ovat lapsenvahteina kotona.
        Jos tämä panokaveri joutuisi samaan tilaan, luultavasti hänenkin seksihalunsa koppuisivat. Mutta nämä miehet ovat jo joko karanneita tai muuten saalistamassa.

        Kyllä ne housut jäävät kastumatta jos elämä oikein kolhaisee, tulee sairautta lapsille tai itselle tai joku perheestä kuolee. Hieman harkintaa.

        Olen 40 ja mieheni 52, joten ihan ajattelemattomista pennuista ei ole kyse. Vakipano on välillä ollu, mut on aina niin vaikee järjestää panopaikkoja, että ei oikein houkuta sekään enää. Kyllä mulla sitä kemiaa vielä olis, mut miehellä on aina joku syy, väsyttää, rankkaa töissä, huomenna sit... Näivetyn ja tunnen itseni ihan romuksi. Viimeksi viime yönä itkin itseni uneen seksin puutteessa. Mies kyllä piti sylissä ja hyväili, mut se vaan lisäsi tuskaa, kun en saanut tälläkään kertaa, ei ees käsin vaikka pyysin. Ja tosiaan se vonkaaminen tuntuu vain ahdistavan häntä.


      • naiselta naiselle
        Ap tahtoo seksiä kirjoitti:

        Olen 40 ja mieheni 52, joten ihan ajattelemattomista pennuista ei ole kyse. Vakipano on välillä ollu, mut on aina niin vaikee järjestää panopaikkoja, että ei oikein houkuta sekään enää. Kyllä mulla sitä kemiaa vielä olis, mut miehellä on aina joku syy, väsyttää, rankkaa töissä, huomenna sit... Näivetyn ja tunnen itseni ihan romuksi. Viimeksi viime yönä itkin itseni uneen seksin puutteessa. Mies kyllä piti sylissä ja hyväili, mut se vaan lisäsi tuskaa, kun en saanut tälläkään kertaa, ei ees käsin vaikka pyysin. Ja tosiaan se vonkaaminen tuntuu vain ahdistavan häntä.

        Itse 43 ja mies 51, suhdetta takana 23 v joten ei voi olla kyse siitä ettei ole kokemusta elämästä. Seksi ja hellyys on parisuhteen suola ja sokeri. Niiden avulla jaksaa ottaa vastaa aika paljon mitä elämä eteen tuo. Jotenka elämän kolhut tasaajalle: kyllä on peiliin tullut katsottua ja mietittyä omat vikansa ja yritetty niitä korjata. Jopa ajateltu. Olen tullut johtopäätökseen, että minussa on käsittämätön vika ettei mies minusta syty. Saattaa se käydä vieraissakin, en tiedä, enkä haluakkaan tietää. Jostainhan se tyydytyksensä hakee koska en ole vielä miestä tavannut, joka voi olla kokonaan ilman seksiä. Vai onko asia niin että viisikymppisillä miehillä on puheet suuremmat kuin teot? Joskus tulee mieleen, että olisipa ollut niin fiksu että olisi kuitenkin ottanut sen oman ikäisen miehen silloin aikanaan, jonka kanssa voisi seksikin olla täydellistä ja aikuistuminen ja elämänkokemukset olisivat kulkeneet suurin piirtein yhtä rataa. Elämässä on muutakin kuin seksi ja hellyys ja pitää ollakkin. Mielestäni se on kuitenkin ihmisen perustarve ja oikeus. Jos joku muuta väittää, niin on aika tunteeton ja kylmä ihminen.


      • sitten
        naiselta naiselle kirjoitti:

        Itse 43 ja mies 51, suhdetta takana 23 v joten ei voi olla kyse siitä ettei ole kokemusta elämästä. Seksi ja hellyys on parisuhteen suola ja sokeri. Niiden avulla jaksaa ottaa vastaa aika paljon mitä elämä eteen tuo. Jotenka elämän kolhut tasaajalle: kyllä on peiliin tullut katsottua ja mietittyä omat vikansa ja yritetty niitä korjata. Jopa ajateltu. Olen tullut johtopäätökseen, että minussa on käsittämätön vika ettei mies minusta syty. Saattaa se käydä vieraissakin, en tiedä, enkä haluakkaan tietää. Jostainhan se tyydytyksensä hakee koska en ole vielä miestä tavannut, joka voi olla kokonaan ilman seksiä. Vai onko asia niin että viisikymppisillä miehillä on puheet suuremmat kuin teot? Joskus tulee mieleen, että olisipa ollut niin fiksu että olisi kuitenkin ottanut sen oman ikäisen miehen silloin aikanaan, jonka kanssa voisi seksikin olla täydellistä ja aikuistuminen ja elämänkokemukset olisivat kulkeneet suurin piirtein yhtä rataa. Elämässä on muutakin kuin seksi ja hellyys ja pitää ollakkin. Mielestäni se on kuitenkin ihmisen perustarve ja oikeus. Jos joku muuta väittää, niin on aika tunteeton ja kylmä ihminen.

        Se ikä on alkanut tehdä tehtäväänsä liian aikaisin? Mulla on kaveri joka kertoi 42 vuotiaana, kuinka hän joutuu käyttämään viagraa jotta homma toimisi. Kuuntelin täysin hölmistyneenä tätä muuten niin pirteää miestä, että hän joutuu ottamaan tabun jos mielii seksiä. Nyt hän on 49 ja on löytänyt jonkun pitkä vaikutteisen lääkkeen, ettei tarvii aina niitä tabuja napsia. Jospa miehenne eivät uskalla kertoa mistä kiikastaa. Se murentaa edelleen itse tuntoa ja sitä kautta ei vaan seksi kiinnosta. Syyt, työt, väsyttää ehkä huomenna jne. Ne on pako paikkoja jotta ei tarvii kertoa todellisia syitä. Kyselkää varovasti ettei tule tilannetta että mies sulkeutuu lopullisesti. Tää on vain yksi näkö kulma. Muuten kaverillani menee nykyään hyvin ja hän ei ole moksiskaan siitä, että joutuu silloin tällöin tabun huuleen heittämään. Ja kyllä seksi kuuluu elämään:)


    • *empatia*

      Siitä vain persettä jakamaan.

    • Tukehdun tähän

      Minä olen päätymässä ihan samaan kuin ylläolevissa viesteissä olevat naiset - haen seksiä muualta, koska miehelläni on estoja ja häntä ei seksi juurikaan kiinnosta. En ymmärrä, miksi jotkut, etenkin naiset, tekevät miehensä yhden illan pettämisistä niin kauhean ison numeron. Puutteesta kärsivänä naisen ymmärrän aivan täysin. Parisuhde saattaa muutoin olla ihan täydellinen, mutta seksin saralla ei tarpeet ja tavat käy yhteen. Yhden illan pano jonkun kanssa auttaa jaksamaan arjessa eteenpäin eikä siihen liity rakkautta yms.

      Itse olen kärsinyt avioliitossani miehen haluttomuudesta ja estoisuudesta jo vuosia, joten nyt tartun takuulla panomahdollisuuteen vieraan miehen kanssa, jos sellainen tilaisuus tulee. Vaan ei noita tilaisuuksia ole ollut, koska en kapakoissa käy eikä työkavereissakaan ketään potentiaalia painajaa ole. Olen miettinyt jopa päiväkahviseurailmoituksen panemista jollekin nettideittipalstalle, mutta en uskalla, sillä pelkään siellä liikkuvan vankikundeja ja vanhoja pervoilijoita. Täällä siis odotan, että joku mies kadulla ehdottaa päiväkahville lähtöä.. Taitaa alapääni kasvaa sammalta ennen kuin tilaisuus koittaa :(

      • ))))))))

        Hei sinä "tukehdun tähän",
        Itse kyllä ravintolasta olen löytänyt yhden yön suhteen, miten olisi hotellipaketti vaikkakin jossain kaupungissa "jonkun olemattoman kaverin" kanssa. Ihan rentouttava viikonloppu vaikkakaan miestä ei löydy, mutta sitä parempi jos löytyis...ehdottaisin vaikka vantaan hotellia, riippuu mistä päin olet. Samalla voit yhdistää jouluostokset ym;-)


      • Ap tahtoo seksiä
        )))))))) kirjoitti:

        Hei sinä "tukehdun tähän",
        Itse kyllä ravintolasta olen löytänyt yhden yön suhteen, miten olisi hotellipaketti vaikkakin jossain kaupungissa "jonkun olemattoman kaverin" kanssa. Ihan rentouttava viikonloppu vaikkakaan miestä ei löydy, mutta sitä parempi jos löytyis...ehdottaisin vaikka vantaan hotellia, riippuu mistä päin olet. Samalla voit yhdistää jouluostokset ym;-)

        Samassa tilanteessa olevia naisia tuntuu olevan muitakin. Itsestäni ero tuntuu täysin ylimitoitetulta ratkaisulta seksiongelmaan, kuitenkin rakastan miestäni. Kaikki omaisuuden jako, yhteinen yritys, 20-vuotinen avioliitto, ei siitä pelkän seksin puutteen vuoksi lähdetä kävelemään.

        Tää tuntuu jotenkin hölmöltä, kun toisaalta on valtavasti miehiä, joiden vaimot pihtaa tai jotka vaan haluavat enemmän seksiä kuin mitä kotona saavat. Ja on puutteessa olevia naisia. Miten saatas nää tarpeet kohtaamaan? Voi kun löytys jostain erittäin luotettava ja asiallinen vakipano.

        Muutama viikko sitten selailin Iskurit-ilmoituksia ja avasin salaisen sähköpostitilin ja vastailin muutamiin ilmoituksiin, mutta siinä vaiheessa kun mies pyysi kuvaa tai ehdotti tapaamista, meni pupu pöksyyn. Poistin koko sähköpostitilin. Töistä ei panoseuraa löydy, ollaan aviomiehen kanssa samalla työpaikalla. Asiakkaisiin ei voi sekaantua, vaikka joskus katselenkin heitä "sillä silmällä". Baariseurassa on valtava kiinnijäämisen riski pienellä paikkakunnalla ja muutenkin kännissä kritiikki pettää, saattaa sekaantua johonkin ääliöön.

        Tää ongelma tuntuu joskus kasvavan valtavan isoksi oman pään sisällä. Ajattelen seksiä välillä melkein koko ajan ja hyvän näköisen miehen nähdessäni mietin, että miltähän tuntuisi, jos tuo panisi mua. Pelkään ihan hirveesti, että joskus ajattelen ääneen ja toisaalta toivon, että tekisinkin niin. Mistäpä sen tietää, vaikka toinen ajattelisi samalla tavalla? Mistähän sen tietäs, onko joku vastaantulija seuraa vailla?


      • naitu puutteessa
        Ap tahtoo seksiä kirjoitti:

        Samassa tilanteessa olevia naisia tuntuu olevan muitakin. Itsestäni ero tuntuu täysin ylimitoitetulta ratkaisulta seksiongelmaan, kuitenkin rakastan miestäni. Kaikki omaisuuden jako, yhteinen yritys, 20-vuotinen avioliitto, ei siitä pelkän seksin puutteen vuoksi lähdetä kävelemään.

        Tää tuntuu jotenkin hölmöltä, kun toisaalta on valtavasti miehiä, joiden vaimot pihtaa tai jotka vaan haluavat enemmän seksiä kuin mitä kotona saavat. Ja on puutteessa olevia naisia. Miten saatas nää tarpeet kohtaamaan? Voi kun löytys jostain erittäin luotettava ja asiallinen vakipano.

        Muutama viikko sitten selailin Iskurit-ilmoituksia ja avasin salaisen sähköpostitilin ja vastailin muutamiin ilmoituksiin, mutta siinä vaiheessa kun mies pyysi kuvaa tai ehdotti tapaamista, meni pupu pöksyyn. Poistin koko sähköpostitilin. Töistä ei panoseuraa löydy, ollaan aviomiehen kanssa samalla työpaikalla. Asiakkaisiin ei voi sekaantua, vaikka joskus katselenkin heitä "sillä silmällä". Baariseurassa on valtava kiinnijäämisen riski pienellä paikkakunnalla ja muutenkin kännissä kritiikki pettää, saattaa sekaantua johonkin ääliöön.

        Tää ongelma tuntuu joskus kasvavan valtavan isoksi oman pään sisällä. Ajattelen seksiä välillä melkein koko ajan ja hyvän näköisen miehen nähdessäni mietin, että miltähän tuntuisi, jos tuo panisi mua. Pelkään ihan hirveesti, että joskus ajattelen ääneen ja toisaalta toivon, että tekisinkin niin. Mistäpä sen tietää, vaikka toinen ajattelisi samalla tavalla? Mistähän sen tietäs, onko joku vastaantulija seuraa vailla?

        Ihan sama minulla. Työpaikallani aina kivan näköisen miehen nähdessäni ajattelen sänkyhommia ja unelmoin niin että varmaan posket punehtuu... Voi kun saisi edes kerran pitkästä aikaa kunnolla luotettavan miehen kanssa... voi tätä puutetta. Ja varmaan jossain on satoja luotettavia kivoja miehiä joilla sama toive. Huh huh kun jo pelkkä ajatus hengästyttää...


      • Ap tahtoo seksiä
        naitu puutteessa kirjoitti:

        Ihan sama minulla. Työpaikallani aina kivan näköisen miehen nähdessäni ajattelen sänkyhommia ja unelmoin niin että varmaan posket punehtuu... Voi kun saisi edes kerran pitkästä aikaa kunnolla luotettavan miehen kanssa... voi tätä puutetta. Ja varmaan jossain on satoja luotettavia kivoja miehiä joilla sama toive. Huh huh kun jo pelkkä ajatus hengästyttää...

        Mistä me löydettäs ja tunnistettas ne puutteessa olevat miehet? Kyllä kunnon pano maistus vaikka heti, kun oma pihtaajamieskin on sopivasti töissä. Nolottaa ehottaa tutuille miehille, entä jos tulee pakit, säilyykö ystävyys? Tuntemattomille on vielä vaikeempi sanoo mitään, pitävät vielä epätoivosena. Jossain niitä miehiä on, mut tulkaa esiin!


      • rendezvous
        Ap tahtoo seksiä kirjoitti:

        Mistä me löydettäs ja tunnistettas ne puutteessa olevat miehet? Kyllä kunnon pano maistus vaikka heti, kun oma pihtaajamieskin on sopivasti töissä. Nolottaa ehottaa tutuille miehille, entä jos tulee pakit, säilyykö ystävyys? Tuntemattomille on vielä vaikeempi sanoo mitään, pitävät vielä epätoivosena. Jossain niitä miehiä on, mut tulkaa esiin!

        minä voin tulla esiin. Olen ehkä moraaliton, koska olen parisuhteessa ja puutteessa, enkä ole eronnut, mutta muuten varsin mukava ja jännä tapaus. Olen asioista puhunut kumppanini kanssa ja ei oikein ratkaisua ole. Tarvitsen vain kiihkeitä hetkiä, seksiä. Kaikki muu minulla on. Olen 30 v., itsestä huolehtiva hyväkuntoinen mies, kivan näköinen mies, joka on erittäin avomielinen ja energinen seksin suhteen. Ja fantasiat, ehkä nekin jonain päivänä toteutuu. Enkä tuijottele sängyssä omaan napaani, vaan kyllä toinen palkitaan. [email protected]


      • ap
        rendezvous kirjoitti:

        minä voin tulla esiin. Olen ehkä moraaliton, koska olen parisuhteessa ja puutteessa, enkä ole eronnut, mutta muuten varsin mukava ja jännä tapaus. Olen asioista puhunut kumppanini kanssa ja ei oikein ratkaisua ole. Tarvitsen vain kiihkeitä hetkiä, seksiä. Kaikki muu minulla on. Olen 30 v., itsestä huolehtiva hyväkuntoinen mies, kivan näköinen mies, joka on erittäin avomielinen ja energinen seksin suhteen. Ja fantasiat, ehkä nekin jonain päivänä toteutuu. Enkä tuijottele sängyssä omaan napaani, vaan kyllä toinen palkitaan. [email protected]

        rendezvous olet?


    • Haloo, pahvi!

      Meiltäko täällä palstalla sinä sitä lupaa kysyt? Eikö sun pitäisi oikeasti kysyä mieheltäsi, että sopiiko HÄNELLE, että sinä annat toisten miesten nussia itseäsi, koska miestäsi ei kiinnosta? Haloo, pahvi!

    • erewtewt

      Ollaan oltu salapari kymmenen vuotta ,,kannattaa sama

    • angie*

      Jos kaipaat seksiä, sinun täytyy saada sitä. Muuten sinusta tulee kärttyisä yksilö, josta ei ole iloa kenellekään.

      Vaihtoehtoja on kaksi
      1) Sanot miehellesi haluavasi seksiä. Jos hän myöntää, ok. Ellei, niin eroa.
      2) Et sano miehelle mitään ja hankit rakastajan tai kaksi, kolme...

      Ota kuitenkin huomioon, että vaikka saisit luvan käydä vieraissa tai et saa ja käyt salaa, voi yhteiselo alkaa maistua puulta miehesi kanssa. Ero siis saattaa tulla jokatapauksessa.

    • Anonyymi

      olen85v jakaipaan seksiä

    • Anonyymi

      kaipaan seksiäolen 85 v mummo

    • Anonyymi

      kaipaan seksiä

    • Anonyymi

      Ei saa. Eroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe