Turun lävistysliikkeet

-muste-tahra

Oon just muuttanu Turkuun ja aattelin nyt toteuttaa suunnitteilla olleen rustokoruhankinnan. Netistä kyllä löytää kaikkien liikkeitten osotteita ja aukioloaikoja mut esim. hinnoista ei paljon kerrota. Mistä vois edullisimmin saada tollasen perus "outer conch" lävärin, ja millasia ne lävistäjät on ollu jne.. (:

4

5548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Min.

Tässäpä vähän hinnastoja (kyllä ne sieltä nettisivuilta löytyy, kun vähän ettii..):

Individual Ink, omasta mielestäni paras lävistäjä:
      http://www.larypiercing.com/info/hinnasto/ (lävistäjän omat sivut)

Skin Craft:
      http://www.skincraft.net/lavistykset.html#hinnat

Bald Fellows:
      http://www.bfmyynti.fi/?sivu=lavistystietoa#article11

Itse olen kaikissa kolmessa käynyt aikoinani, ihan hyviä paikkoja kaikki. Tosin BF:stä ja Skin Craftista en osaa nykyään sanoa, molemmissa vaihtunut lävistäjä viimeisen käyntini jälkeen. Individual Inkiä suosittelen, Lari on _todella_ hyvä lävistäjä. Tosin hinnat ei halvimmat, mutta hyvästä palvelusta kannattaa maksaa ja jos tulee lävistyksen kanssa ongelmia, niin Lari auttaa myöhemminkin asiassa.

• Paras!!!

Mene Individual Inkkiin! Oon käyny myös muissa ja en oo ikinä saanu missään muualla niin hyvää palvelua. Maksan mielelläni ehkä muutaman euron enemmän ku tiedän et lävistäjä oikeesti osaa hommansa ja tunnen oloni mukavaksi ja turvalliseksi!

• Nänni-------------

Eka lävistys ikinä (ikää kuitenkin ihan 20), ja arvaa vain pelottiko!

Menin Skin Craftiin, ja voin suositella tätä lävistäjää KAIKELLA SYDÄMELLÄNI.
      Hän on äärimmäisen mukava ihminen, jonka kanssa ei ujostuta ottaa paitaakaan pois (jota pelkäsin nännilävistystä ottaessa ehkä eniten). Hän on niin avoin, kiltti ja asiantunteva, ja otti huomioon senkin etten tunne lävistysliikkeiden käytäntöjä, sain selvät ohjeet mitä tehdä, miten seistä, miten maata, ja kertoi tarkasti ja selkeästi mitä tehdä kotona, ja mitä on oletettavissa.

Lävistys tehtiin ihan täysin piilossa muilta, mm. paikan tatuointimiehiltä. Nurkan takana, paksujen verhojen piilossa. Nainen oli nopea, selkeä ja määrätietoinen lävistäjä. Hän tiesi mitä teki, ja sai minut asiakkaana tuntemaan oloni hyvin turvalliseksi, sekä ylläen myös täysin rennoksi vaikka olin miehiä täynnä olevassa paikassa tissit paljaana - ja voin muuten taata, etten normaalisti tällaista harrasta :D

Eikä hintakaan ollut paha, 35€. Kallein hinta turussa on tainnut olla alk. 45€ samasta lävistyksestä.

• hmm joohh

ja muutamalla muulla skin craftin lävistäjästä huonoja kokemuksia. Invidual ink paras!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe