Turun lävistysliikkeet

-muste-tahra

Oon just muuttanu Turkuun ja aattelin nyt toteuttaa suunnitteilla olleen rustokoruhankinnan. Netistä kyllä löytää kaikkien liikkeitten osotteita ja aukioloaikoja mut esim. hinnoista ei paljon kerrota. Mistä vois edullisimmin saada tollasen perus "outer conch" lävärin, ja millasia ne lävistäjät on ollu jne.. (:

4

5605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Min.

Tässäpä vähän hinnastoja (kyllä ne sieltä nettisivuilta löytyy, kun vähän ettii..):

Individual Ink, omasta mielestäni paras lävistäjä:
      http://www.larypiercing.com/info/hinnasto/ (lävistäjän omat sivut)

Skin Craft:
      http://www.skincraft.net/lavistykset.html#hinnat

Bald Fellows:
      http://www.bfmyynti.fi/?sivu=lavistystietoa#article11

Itse olen kaikissa kolmessa käynyt aikoinani, ihan hyviä paikkoja kaikki. Tosin BF:stä ja Skin Craftista en osaa nykyään sanoa, molemmissa vaihtunut lävistäjä viimeisen käyntini jälkeen. Individual Inkiä suosittelen, Lari on _todella_ hyvä lävistäjä. Tosin hinnat ei halvimmat, mutta hyvästä palvelusta kannattaa maksaa ja jos tulee lävistyksen kanssa ongelmia, niin Lari auttaa myöhemminkin asiassa.

• Paras!!!

Mene Individual Inkkiin! Oon käyny myös muissa ja en oo ikinä saanu missään muualla niin hyvää palvelua. Maksan mielelläni ehkä muutaman euron enemmän ku tiedän et lävistäjä oikeesti osaa hommansa ja tunnen oloni mukavaksi ja turvalliseksi!

• Nänni-------------

Eka lävistys ikinä (ikää kuitenkin ihan 20), ja arvaa vain pelottiko!

Menin Skin Craftiin, ja voin suositella tätä lävistäjää KAIKELLA SYDÄMELLÄNI.
      Hän on äärimmäisen mukava ihminen, jonka kanssa ei ujostuta ottaa paitaakaan pois (jota pelkäsin nännilävistystä ottaessa ehkä eniten). Hän on niin avoin, kiltti ja asiantunteva, ja otti huomioon senkin etten tunne lävistysliikkeiden käytäntöjä, sain selvät ohjeet mitä tehdä, miten seistä, miten maata, ja kertoi tarkasti ja selkeästi mitä tehdä kotona, ja mitä on oletettavissa.

Lävistys tehtiin ihan täysin piilossa muilta, mm. paikan tatuointimiehiltä. Nurkan takana, paksujen verhojen piilossa. Nainen oli nopea, selkeä ja määrätietoinen lävistäjä. Hän tiesi mitä teki, ja sai minut asiakkaana tuntemaan oloni hyvin turvalliseksi, sekä ylläen myös täysin rennoksi vaikka olin miehiä täynnä olevassa paikassa tissit paljaana - ja voin muuten taata, etten normaalisti tällaista harrasta :D

Eikä hintakaan ollut paha, 35€. Kallein hinta turussa on tainnut olla alk. 45€ samasta lävistyksestä.

• hmm joohh

ja muutamalla muulla skin craftin lävistäjästä huonoja kokemuksia. Invidual ink paras!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5578
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3111
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2694
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2062
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2055
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      99
      1839
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1772
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1248
    Aihe