Kaksi kiintolevyä koneessa ja molemmissa sama Windows 7 Home Premium 32b asennettuna, ja samaa asennuskoodia käyttäen ja molemmat aktivoitu netissä, välissä oli 3 päivää. Toinen Win (1) ei mene nettiin, sielä on kuvia ja videoita ja niiden käsittelyyn sopivat ohjelmat, ja kaikki muukin tärkeä on sillä levyllä. Win (2) menee nettiin eikä siellä ole paljon mitään, vain imurointiin ja muuhun netti touhuihin liittyvää. Win (1) ei ole myöskään mitään virustorjuntaa eikä muitakaan tietoturvaan liittyvää, ne on kaikki levyllä (2). Onko laillinen kokoonpano ? Ja onko turvallinen ? Win kakkosella imuroituja tiedostoja siirrän levylle (1)
2 kpl kiintolevyjä
5
213
Vastaukset
se laillista on sama oem laittaa eri kiintiksille kun ne kerran ovat samassa koneessa.
hyvä vaan ettei se 1 mene nettiin kun siinä ei ole mitään suojaa. tosiasiassa sen kyllä pitäisi mennä yhtä lailla kun käynnistyksessä valitset sen 1.- law.,....
Win (1) on tarkoituksella estetty menemästä nettiin, sitä käytetään muuhun kuin nettisurffailuun. Win(2) on disabloitu näkemästä Win(1) kiintolevyä, mutta voiko haittoja silti siirtyä 2 to 1 ?
- semmosta..
että mulla on seiskasta niin 32 bittinen sekä 64 bittinen versio, 32 bittinen asennettuna. Jospa ostaisi toisen kiintolevyn ja laittas 64 bittisen sille, samalla protuct-keyllä tietty.
Mitähän mikrosoft tykkäisi mokomasta.- ölölöl
Minulla on sellainen käsitys että 32:sen product-key ei kelpaa 64:lle?
- ei olut..
ölölöl kirjoitti:
Minulla on sellainen käsitys että 32:sen product-key ei kelpaa 64:lle?
kuin yksi koodi joten sillä on tultava toimeen, tuli vuosi sitten asenettua 32 bittinen.
Nyt tekisi mieli ostaa 4 Gt (2x2 Gt) muistia lisää, halpaa kun on ja sitä 8 Gt ei sa käyttöön kuin 64 bittisellä.
Mutta en haluasi muutaman jutun takia hävittää 32 bittistäkään versiota.
Mulla on yksi 160 gt levy, voisin huomenna testata sille kui käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725