Jätän miehet rauhaan

Koska parisuhteeni kerta toisensa jälkeen kariutuvat, ilmeisesti syy on mitä ilmeisimmin mussa itessäni. Olen päättänytkin sysätä vastuun suvunjatkamisesta veljelleni ja hankin koiran. En kertakaikkiaan enää jaksa alottaa koko rumbaa uudelleen, en jaksa deittailla enkä tapailla enkä tutustua. Olkoot. Ja joo, mulla ei oo edelleenkää kasvanut uutta jalkaa.

53

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älymies 23

Oletko harkinnut keinohedelmöitystä? Saisit lapsen takuuvarmasti valiomiehen kanssa. Ei kai kukaan nainen loputtomasti jaksa piskiä paijata?

Onks sulla puujalka?

• ei tartte enää puujalkaa käyttää, nyt on valiojalka, ihan scifiosastoa.

En halua periaatteesta lasta yksin, lapselle kuuluu äiti sekä isä.

• paijjaajja

mie paijaan piskiä..ja välillä miestä

• 1 kysymys

Mihin parisuhteesi sitten yleensä kariutuvat?

• Älymies 23

Kun se ei ole kovin kaunis ja sillä on vain yksi jalka. Jalattomuudesta aiheutuva liikunnan vähäisyys myös lihottaa Glammie-poloista.

• että mies salailee ja jotenkin aina saa mut epäilemään, mustasukkailemaan ja sitten vaikutankin jo vainoharhaiselta epäilyksineni jotka kuitenki osottautuu tosiksi. Joko olen vain sellainen jota pidetään kunnes löytyy parempi, tai sitten en vaan osaa olla suhteessa oikeanlainen. Moni sanoo että valitsen vain vääriä miehiä mutta ei kai ne kaikki voi vääriä olla. Alkavat vaan mun kanssa käyttäytyä niin etten voi luottaa.

Tässä on suurin syy myöskin siihen miksi en enää halua suhteeseen, liikaa painolastia.

Nii ja noi älymiehen mainitsemat jutut kans ;)

• 1 kysymys lisää
        Glammie kirjoitti:

että mies salailee ja jotenkin aina saa mut epäilemään, mustasukkailemaan ja sitten vaikutankin jo vainoharhaiselta epäilyksineni jotka kuitenki osottautuu tosiksi. Joko olen vain sellainen jota pidetään kunnes löytyy parempi, tai sitten en vaan osaa olla suhteessa oikeanlainen. Moni sanoo että valitsen vain vääriä miehiä mutta ei kai ne kaikki voi vääriä olla. Alkavat vaan mun kanssa käyttäytyä niin etten voi luottaa.

Tässä on suurin syy myöskin siihen miksi en enää halua suhteeseen, liikaa painolastia.

Valitset itseäsi tasokkaampia miehiä?

• 1 kysymys lisää kirjoitti:

Valitset itseäsi tasokkaampia miehiä?

eivät ole olleet yleisen mielipiteen mukaisesti ns. hyvännäköisiä vaan ihan taviksia.

• 1 toteamus
        Glammie kirjoitti:

eivät ole olleet yleisen mielipiteen mukaisesti ns. hyvännäköisiä vaan ihan taviksia.

Mies ei tarvitse tasokkuuteen välttämättä ulkonäköä tai edes rahaa. Mies voi olla esimerkiksi köyhä ja ruma, mutta erittäin supliikki ja outoudessaan viehättävä rappiotaiteilija, joka saa koko ajan naisilta.

• 1 toteamus kirjoitti:

Mies ei tarvitse tasokkuuteen välttämättä ulkonäköä tai edes rahaa. Mies voi olla esimerkiksi köyhä ja ruma, mutta erittäin supliikki ja outoudessaan viehättävä rappiotaiteilija, joka saa koko ajan naisilta.

no ton logiikan mukaan kaikki miehet on tasokkaita, jos ulkonäön, rahan tai koulutuksen tasolla ei ole merkitystä :D Hohhoijaa...

• joitakin toteamuksia
        Glammie kirjoitti:

no ton logiikan mukaan kaikki miehet on tasokkaita, jos ulkonäön, rahan tai koulutuksen tasolla ei ole merkitystä :D Hohhoijaa...

Neljällä asialla on merkitystä miehen naismenestyksessä.
        *ulkonäkö
        *raha
        *valta/ status
        *eksoottisuus

Edellämainitsemani kovasupliikkisen rappiotaiteilijan tapauksessa miehellä on valtaa (tässä tapauksessa sosiaalista valtaa= supliikki) sekä eksoottisuutta (=rappiotaitelijan elämä)

Koulutuksella ei ole sinällään vaikutusta tasoon, mutta joidenkin naisten silmissä se voi hiukan lisätä miehen statusta. Vaikutus on kuitenkin minimaalinen verrattuna esimerkiksi narsistisen pelimiehen supliikin tuomaan statukseen.

Osaat varmaan itsekin lukea tuota neljän ominaisuuden listaa tajutaksesi, millainen mies on NAISTEN MIELESTÄ tasokas ja millainen ei. Eli voit listan perusteella jatkaa ja miettiä, ovatko omat miehesi tosiaan olleet sellaisia, että kukaan muu nainen ei ole heitä yrittänyt aktiivisesti saada itselleen.

• joitakin toteamuksia kirjoitti:

Neljällä asialla on merkitystä miehen naismenestyksessä.
        *ulkonäkö
        *raha
        *valta/ status
        *eksoottisuus

Edellämainitsemani kovasupliikkisen rappiotaiteilijan tapauksessa miehellä on valtaa (tässä tapauksessa sosiaalista valtaa= supliikki) sekä eksoottisuutta (=rappiotaitelijan elämä)

Koulutuksella ei ole sinällään vaikutusta tasoon, mutta joidenkin naisten silmissä se voi hiukan lisätä miehen statusta. Vaikutus on kuitenkin minimaalinen verrattuna esimerkiksi narsistisen pelimiehen supliikin tuomaan statukseen.

Osaat varmaan itsekin lukea tuota neljän ominaisuuden listaa tajutaksesi, millainen mies on NAISTEN MIELESTÄ tasokas ja millainen ei. Eli voit listan perusteella jatkaa ja miettiä, ovatko omat miehesi tosiaan olleet sellaisia, että kukaan muu nainen ei ole heitä yrittänyt aktiivisesti saada itselleen.

mun silmää he kaikki on viehättäneet, eivät todellakaan ainakaan ketään kaveriani, ovat kaikki olleet jokseenkin ujoja, eivät todellakaan mitään supliikkimiehiä. Eka pitkä suhde kariutui lopulta siihen kun masentuneesta, hieman pulleasta heviä dikkaavasta pojasta kasvoi suhteen aikana päänsä ajeleva, tatuointeja ja läväreitä hankkinut parran kasvattanut mies joka päätti vaihtaa naista. Onhan se tavallaan imartelevaa olla egonbuustausta, vaikka sit omalla kustannuksella.

• 2 kysymystä
        Glammie kirjoitti:

mun silmää he kaikki on viehättäneet, eivät todellakaan ainakaan ketään kaveriani, ovat kaikki olleet jokseenkin ujoja, eivät todellakaan mitään supliikkimiehiä. Eka pitkä suhde kariutui lopulta siihen kun masentuneesta, hieman pulleasta heviä dikkaavasta pojasta kasvoi suhteen aikana päänsä ajeleva, tatuointeja ja läväreitä hankkinut parran kasvattanut mies joka päätti vaihtaa naista. Onhan se tavallaan imartelevaa olla egonbuustausta, vaikka sit omalla kustannuksella.

Olisiko sitten niin, että et saa miehiä sitoutettua? Sinun pitäisi tiukemmin sanoa, että "nyt muutetaan yhteen, ja seuraavaksi tehdään lapsi, ja sen jälkeen ostetaan oma rivari" ?

• 2 kysymystä kirjoitti:

Olisiko sitten niin, että et saa miehiä sitoutettua? Sinun pitäisi tiukemmin sanoa, että "nyt muutetaan yhteen, ja seuraavaksi tehdään lapsi, ja sen jälkeen ostetaan oma rivari" ?

kai tommosessa oo mitään järkeä, että about pakottaa toisen avioon? Sithän se vasta juokseekin vieraissa..

Mieluummin jätän homman ihan muille, musta kun ei saa pirttihirmuilevaa Justiinaa :)

• toteamuksia vielä
        Glammie kirjoitti:

kai tommosessa oo mitään järkeä, että about pakottaa toisen avioon? Sithän se vasta juokseekin vieraissa..

Mieluummin jätän homman ihan muille, musta kun ei saa pirttihirmuilevaa Justiinaa :)

Naisethan muokkaavat mielipideilmaston, mikä kertoo mitä miehiltä sallitaan. Tämänhetkisessä parisuhde-mielipideilmastossa mieheltä ei sallita sitoutumishalukkuutta eikä kiinnostusta perhe-elämään. Jos miehellä on näitä ominaisuuksia, niin naiset nimittävät miestä takertujaksi.

Mies ei voi tämänhetkisessä Suomessa kertoa parisuhteessaan sitoutumishaluistaan kovin avoimesti, koska nainen saattaa jättää jo pelkästään sen takia, että mies liian avoimesti kertoo tunteistaan. Eli on takertuja naisen mielestä. Niinpä moni mies tottuu siihen, että jos suhteen johonkin halutaan etenevän, niin aloitteellisuus täytyy tulla naisen puolelta. Sitoutumishalukkuus on sallittua vain naisen puolelta, samoin vauvan suunnittelu sekä esim. häiden miettiminen.

Kannattaa muistaa tämä seuraavassa suhteessa, vaikkei pirttihirmuilu omalta jutulta tuntuisikaan.

• toteamuksia vielä kirjoitti:

Naisethan muokkaavat mielipideilmaston, mikä kertoo mitä miehiltä sallitaan. Tämänhetkisessä parisuhde-mielipideilmastossa mieheltä ei sallita sitoutumishalukkuutta eikä kiinnostusta perhe-elämään. Jos miehellä on näitä ominaisuuksia, niin naiset nimittävät miestä takertujaksi.

Mies ei voi tämänhetkisessä Suomessa kertoa parisuhteessaan sitoutumishaluistaan kovin avoimesti, koska nainen saattaa jättää jo pelkästään sen takia, että mies liian avoimesti kertoo tunteistaan. Eli on takertuja naisen mielestä. Niinpä moni mies tottuu siihen, että jos suhteen johonkin halutaan etenevän, niin aloitteellisuus täytyy tulla naisen puolelta. Sitoutumishalukkuus on sallittua vain naisen puolelta, samoin vauvan suunnittelu sekä esim. häiden miettiminen.

Kannattaa muistaa tämä seuraavassa suhteessa, vaikkei pirttihirmuilu omalta jutulta tuntuisikaan.

olen ilman kun alan pelleilemään. Ehkäpä siinä on suurin syy epäonneen suhteissa. Miehet olettaa mun olevan mielikuvansa mukainen nainen joka sanelee milloin saa käydä paskalla ja milloin saa syödä, sitten kun en olekaa sellainen niin se ei ole hyvä asia. Enivei, ihan turhaa spekulaatiota missä vika, kun se osaltani on näillä näkymin ohi. Eikä se haittaa.

• toteamuksia vielä kirjoitti:

Mähän täytän kohta 30, oon vammautunut vaikkakin kävelen ihan niinku ennenki, enkä oo erityisen viehättävä ylipainoni kanssa. Miksi joku mies edes mut valitsisi, kun on tarjolla niin paljon parempaakin :)

Oon kokenut sen kaiken mikä liittyy parisuhteeseen paitsi naimisiinmenon ja lapset, joten en jää kuitenkaan mistään paitsi. Kaikille ei vaan löydy sitä sopivaa.

• kyllä------
        1 toteamus kirjoitti:

Kyllä tuokin paikkansa pitää jos ajatellaan miesten tasokkuutta naisten silmissä.

On huomattava kuitenkin että lähes kaikki naiset haluavat juuri niitä tavallisia miehiä 'tänne se tavallinen mies, pliis' kuuluu naisen vaatimus. Se vaan että minkälaista miestä nainen tällä tavallisella tarkoittaa on todella paljon miehiä poissulkeva. Tällaiselta tavalliselta mieheltä edellytetään selvästi keskitasoa parempaa ulkonäköä, tavallista työtä ja asemaa tavarantuotannossa(eli jotain hyväpalkkaista ammattiduunia, ei mielellään mitään akateemisia eikä myöskään paskaduunien tekijöitä), sosiaalisuutta niin että miehllä on kavereiata, ja tietenkin hyvää naistenkäsittelytaitoa ja panomestarin ominaisuuksia.

• 29
        Glammie kirjoitti:

Mähän täytän kohta 30, oon vammautunut vaikkakin kävelen ihan niinku ennenki, enkä oo erityisen viehättävä ylipainoni kanssa. Miksi joku mies edes mut valitsisi, kun on tarjolla niin paljon parempaakin :)

Oon kokenut sen kaiken mikä liittyy parisuhteeseen paitsi naimisiinmenon ja lapset, joten en jää kuitenkaan mistään paitsi. Kaikille ei vaan löydy sitä sopivaa.

Rupee käymään hyvinvarustetulla kuntosalilla. Niissä on monenlaisia laitteita millä voit kätevästi kuntoilla vaikka sulta puuttuukin toinen jalka. Liikuntaa kannattaa käsittääkseni harrastaa jo oman terveyden ja hyvinvoinnin takia. Parempi ulkonäkö on sitten boonusta.

• 29 kirjoitti:

Rupee käymään hyvinvarustetulla kuntosalilla. Niissä on monenlaisia laitteita millä voit kätevästi kuntoilla vaikka sulta puuttuukin toinen jalka. Liikuntaa kannattaa käsittääkseni harrastaa jo oman terveyden ja hyvinvoinnin takia. Parempi ulkonäkö on sitten boonusta.

jo fysioterapiassa ja kuntosalilla jotta yleinen lihasten kunto säilyy ja kompensoi jalkaa jonka lihaksia ei tule käytettyä.

• :DD
        1 toteamus kirjoitti:

Jos mies ruma ja todella lihava sekä rahaton,ei se flaksi käy vaikka kuinka äijä turpaansa aukoisi. Kaikkia naisia ei edes rahamiehet kiinnosta, naisetkin kun tienaa kivasti.Kyllä se miehen kroppa ja pärstäkerroin määrää kiinnostaako vai ei, tietty luonteen lisäksi.

• Ei noin
        Älymies 23 kirjoitti:

Kun se ei ole kovin kaunis ja sillä on vain yksi jalka. Jalattomuudesta aiheutuva liikunnan vähäisyys myös lihottaa Glammie-poloista.

Ei tuossa pärstässä ainakaan mitään vikaa ole. Vai näkyykö meillä eri kuva?

Ihan kaunis nainen ainakin kasvoiltaan, kroppa ei tietenkään näy.

• kohtalotoveri
        Glammie kirjoitti:

että mies salailee ja jotenkin aina saa mut epäilemään, mustasukkailemaan ja sitten vaikutankin jo vainoharhaiselta epäilyksineni jotka kuitenki osottautuu tosiksi. Joko olen vain sellainen jota pidetään kunnes löytyy parempi, tai sitten en vaan osaa olla suhteessa oikeanlainen. Moni sanoo että valitsen vain vääriä miehiä mutta ei kai ne kaikki voi vääriä olla. Alkavat vaan mun kanssa käyttäytyä niin etten voi luottaa.

"että mies salailee ja jotenkin aina saa mut epäilemään, mustasukkailemaan ja sitten vaikutankin jo vainoharhaiselta epäilyksineni jotka kuitenki osottautuu tosiksi. Joko olen vain sellainen jota pidetään kunnes löytyy parempi, tai sitten en vaan osaa olla suhteessa oikeanlainen. Moni sanoo että valitsen vain vääriä miehiä mutta ei kai ne kaikki voi vääriä olla. Alkavat vaan mun kanssa käyttäytyä niin etten voi luottaa."

enpä olisi osannut kuvailla omaa tilannettani paremmin. olen myös päättänyt, etten aio enää tavoitella parisuhdetta. olen alkanut nauttia ja arvostaa yksin oloa. romansseja varmasti vielä tulee vuosien varrella, mutta parisuhteeseen en usko enää päätyväni. tai jos niin, sen on äärimmäisen varovaista kokeilua joka varmasti päättyy. :o)

• mievaaaaan
        Glammie kirjoitti:

ei hyvä...saa miehen pakosalle!

• Niinpää

Kuule, minulla on 30 miehenä ihan samat fiilikset.
      ei oikein jaksais enää vaikka ei oo ede mitään vakavampaa takana.

Älä syytä tai etsi syytä itsestäsi.
      Kaikilla ei vain käy sattuma että tapaisivat sopivan varsinkin jos poikkeavat joukosta jotenkin.

Eniten olen väsynyt naisten asenteisiin ja fiksuuden puutteeseen. Olen fiksu joten tiedän ettei minussa ole siltä osin vikaa.
      Olen itekin miettinyt että ehkä joku koira tekisi varmasti hyvää ajatellen että voisi johonkuhun elävään suunnata rakkautta.

Itellä on kyllä vähän liikaa odotuksia naisten suhteen. Kuten normaalipainoisuus sekä samanlaiset elämänarvot ja asenteet.
      Ei olis varaa sellaisia kysellä.

• samoin tuntuu toi yksiavioisuus olevan liikaa vaadittu, enkä kuitenkaan rumuudessani ole seukannut adonisten, vaan ihan tavallisten kanssa.

• Entajuu
        Glammie kirjoitti:

samoin tuntuu toi yksiavioisuus olevan liikaa vaadittu, enkä kuitenkaan rumuudessani ole seukannut adonisten, vaan ihan tavallisten kanssa.

Minusta sinä olet nätti. Ja kirjoitustesi perusteella fiksu ja aika kiva.

• Älymies 23

Minulla on Huono omatunto Glammien pilkkaamisesta. On jo todella alhaista pilkata invalidia hänen vammansa vuoksi. Anteeksi Glammie :-(

• pilkkaa vaan jos se tekee sut ilosemmaksi, ei se mua haittaa x)

• Mitä ihmettä?

Älymies osoittaa kerrankin, että hänellä on jotain omantunnon tapaista.

• dlfdgkj

jotain empatian tapaista? Positiivinen yllätys.

• Lohdutukset

Tuleekohan koirallasi olemaan onni myötä parisuhde asioissa, vai tuleeko emäntäänsä :)

• sekarotusen niin en aio sitä päästää hommiin, samassa veneeessä siis ollaan ;D

• Yöks

Mihin sitä koiraa tarvitaan?

• Glammie...

rakkauden ja hellyydenosoituksen kohteeksi?

Koiran kanssa tulee touhuttua muutoinkin, kun taas ilman koiraa helposti jää surkuttelemaan kohtaloaan sisätiloihin?

• huh huh
        Glammie... kirjoitti:

rakkauden ja hellyydenosoituksen kohteeksi?

Koiran kanssa tulee touhuttua muutoinkin, kun taas ilman koiraa helposti jää surkuttelemaan kohtaloaan sisätiloihin?

Itse haluaisin antaa rakkauden ja hellyydenosoituksia naiselle. Ei kuitenkaan ole naista mille antaa näitä. Tästä huolimatta ei tulisi kyllä mieleenkään hankkia jotain eläintä ikään kuin korvikkeeksi.

• huh huh kirjoitti:

Itse haluaisin antaa rakkauden ja hellyydenosoituksia naiselle. Ei kuitenkaan ole naista mille antaa näitä. Tästä huolimatta ei tulisi kyllä mieleenkään hankkia jotain eläintä ikään kuin korvikkeeksi.

tutkitusti parantaa elämänlaatua, siksi esim., vanhainkodeissa käy koiria jotta vanhukset saavat paijata ja pitää huolta, kun elämässä ei ole enää ketään muuta.

• ....................
        huh huh kirjoitti:

Yksikään koira ei ole koskaan tehnyt yhtä paskaista temppua kuin miehet. Olen nimenomaan koittanut olla ujojen ja vaatimattoman näköisten miesten kanssa, tehnyt itse ihan aloitteitakin vaikka ujo olen itsekin.

Olen kiroilematon (paitsi tietysti jos ihan oikeasti on sattunut jotain mikä vituttaa tai kirjoitan tälläisestä hermoille ottavasta asiasta kuin nyt), savuton, ujohko, hoikka, pitkähiuksinen nainen joka ei harrasta irtosuhteita (en tosin niitä muilta ihmisiltä kielläkään). Alkoholikin pysyy hallinnassa enkä ole kertaakaan eläissäni sammunut tai oksentanut sen takia.

Eli juuri sellainen mitä nämä palstan miehet ainoastaan väittävät naisen tarvitsevan olla. Silti nuo ujot miehet ovat paljastuneet paskoiksi heti parin ekan tapaamisen jälkeen, enkä ole siksi saanut edes kertaakaan seurustella.

Ei se vittuakaan auta jos ei tuijota miehen ulkonäköä! En enää jaksa noita kusipäisiä 'ujoja' ja 'kilttejä' miehiä - ilmeisesti kostavat sen miten muka 'muut naiset' ovat heitä kohdelleet minulle! Siksipä olen päättänyt minäkin että koiran hankin heti kun opiskelut ovat ohi ja pysyvä työpaikka ja asunto hankittu... Ja miehistä taas en jaksa murehtia ennen kuin tulisi joku poikkeuksellinen vastaan, joka ei tekisi tuollaista...

• mikä korvike??
        huh huh kirjoitti:

tai mikä tahansa muu lemmikki ei ole mikään naisen tai miehen korvike. Miten se voisi olla??

Ihminen hankkii lemmikin yleensä siitä syystä, että hän pitää eläimistä. Siitä on hänelle iloa ja seuraa. Sen kanssa ehkä harrastetaan. Ei kukaan ota lemmikkiä, jos ei tykkää eläimistä. Ei sittenkään vaikka eläisi yksinäisenä ja kaipaisi parisuhdetta. Eläin ei voi korvata ihmissuhdetta eikä sen ole tarkoituskaan sitä tehdä.

Miksi on niin vaikea tajuta, että jotkut ihmiset yksinkertaisesti rakastavat eläimiä ja haluavat pitää niitä vaikka ympärillä olisi iso perhekin? Eläimellä on ihan oma paikkansa.

• m30.
        .................... kirjoitti:

Yksikään koira ei ole koskaan tehnyt yhtä paskaista temppua kuin miehet. Olen nimenomaan koittanut olla ujojen ja vaatimattoman näköisten miesten kanssa, tehnyt itse ihan aloitteitakin vaikka ujo olen itsekin.

Olen kiroilematon (paitsi tietysti jos ihan oikeasti on sattunut jotain mikä vituttaa tai kirjoitan tälläisestä hermoille ottavasta asiasta kuin nyt), savuton, ujohko, hoikka, pitkähiuksinen nainen joka ei harrasta irtosuhteita (en tosin niitä muilta ihmisiltä kielläkään). Alkoholikin pysyy hallinnassa enkä ole kertaakaan eläissäni sammunut tai oksentanut sen takia.

Eli juuri sellainen mitä nämä palstan miehet ainoastaan väittävät naisen tarvitsevan olla. Silti nuo ujot miehet ovat paljastuneet paskoiksi heti parin ekan tapaamisen jälkeen, enkä ole siksi saanut edes kertaakaan seurustella.

Ei se vittuakaan auta jos ei tuijota miehen ulkonäköä! En enää jaksa noita kusipäisiä 'ujoja' ja 'kilttejä' miehiä - ilmeisesti kostavat sen miten muka 'muut naiset' ovat heitä kohdelleet minulle! Siksipä olen päättänyt minäkin että koiran hankin heti kun opiskelut ovat ohi ja pysyvä työpaikka ja asunto hankittu... Ja miehistä taas en jaksa murehtia ennen kuin tulisi joku poikkeuksellinen vastaan, joka ei tekisi tuollaista...

Mitä ne miehet sitten ovat sinulle tehneet? Kun sanot, että ovat paljastuneet paskoiksi?

• ....................
        m30. kirjoitti:

Mitä ne miehet sitten ovat sinulle tehneet? Kun sanot, että ovat paljastuneet paskoiksi?

1) Osa vaihtaneet toiseen heti saatuaan viimein hurmatuksi. Eli niissä tapauksissa joissa en ensin ole halunnut suhdetta ko. tyypin kanssa ja sitten siis alkanut parin kuukauden iskuyritykset, ja heti kun viimein olen huomannut hyvät puolet ja kivan luonteen niiden myötä, häivytään ja otetaan heti seuraavana aamuna toinen.

2) Ujot/suht vaatimattomat miehet, jotka kuitenkin kiinnostuvat minusta vasta täydet meikit päällä. Jos sitten meikkaan kevyemmin, vaikka 'vain meikkivoiteen ja ripsarin' ja jätän sen miesten ah-niin-palvoman eyelinerin pois, haukutaan rumaksi. Siis juuri noiden ujojen ja hiljaisten miesten toimesta. Ja sitten taas jos viihteellä näkee uudelleen 'kokonaan' meikattuna, koitetaan jälleen iskeä. Eli toisin sanoen vuoristorataa ihan siitä riippuen olenko pistänyt eyelineria vai 'vain' perusmeikin/en ollenkaan meikkiä. Aiemmin kun oli tosi huono itsetunto alistuinkin tälläiseen, annoin miehen pompotella riippuen olinko 'tiptop' vai en vaikka eivät itsekään olleet todellakaan komistuksia vaan kaukana siitä.

3) Lupausten rikkomiset. Sanotaan tapaavamme siellä ja silloin. Kun tulen paikalle laittautuneena ja pukeutuneena, alan ihmetellä ja viimein joudun lähettämään viestiä. No, vastaus: "Mulla oli niin paljon töitä en päässyt". Siis juuri tuo, ettei peruuntumisesta ilmoiteta! Ja nämä tyypit tuppaa olemaan sellaisia, että haluavat nähdä vain 1-2 viikon välein, kun muuten on aina 'niin kiire'.

4) Esitetään kuukauden ajan todella maltillista ja kilttiä herrasmiestä, ihan julkisilla paikoilla kahdestaan liikkuen ja päivittäin ruuat ja juomat tarjoten. Ei törkeitä puheita, ei kähmimisiä. Ainoastaan hierontaa ja suutelua. No, sitten kun kuukauden päästä päädytään kämpilleni, minulla aikomuksena vain että teemme ruokaa ja vietämme aikaa sillä ensikerralla kämpillä. Luulin että kuukauden jälkeen jo pystyisi luottamaan, kun ei ollut ilmennyt mitään outoa... Mutta ruoan laiton jälkeen joudunkin lähes raiskatuksi. Kun ei sitten voimillaan saa niin tehtyä, alkaa uhkailla keittiöveitseni ja ruuanlaittoon käytetyn sytkärini kanssa, polttaen lopulta reiän makuuhuoneeni peittoon. Aikamoinen shokkitilanne oli tuo, ja ikävä olo jäi päälle pitkäksi aikaa vaikka saikin 'vain' sormeiltua minua väkisin alapäästä.

5) Ei nyt kukaan jota olisin deittaillut, mutta ehkä tämä on haamuna ja osaltaan syynä miessuhteiden epäonnistumiseen: 10-vuotiaana yritettiin myös raiskata tuon 4)n esimerkin lisäksi.

6) Muuan ujo nörtti, johon tutustuin paljastui etsivän samaan aikaan netistä seksiseuraa kun treffaili minua. Miksikö tämä tuli ilmi johtui siitä että halusin tietää mitä tyypin mailiosoitteessa ollut sana tarkoitti - ja päädyin sen googlettaessani seksinhakusivulle, jossa ko. tyypin maili ja tiedot.

7) Pistetään treffeillä minut maksamaan myös miehen osuuden. Sanotaan syyksi "Mulla ei ole rahaa". Heti seuraavalla viikolla kuitenkin, kuinka ollakaan, lesoillaan minulle mesessä kuinka "ostin juuri 600 eurolla lisäosia mun tietokoneeseen!"

Yksikään noista ei sitten ole ollut renttu. Miksi edes yrittäisin suhdetta sellaisen kanssa jolla on lähes poikkeuksetta monia naisia kierrossa? Mutta näköjään turha yrittää muutenkaan, edes noiden nörtimpien tai vaatimattomamman näköisten.

• m30.

1) Osa vaihtaneet toiseen heti saatuaan viimein hurmatuksi. Eli niissä tapauksissa joissa en ensin ole halunnut suhdetta ko. tyypin kanssa ja sitten siis alkanut parin kuukauden iskuyritykset, ja heti kun viimein olen huomannut hyvät puolet ja kivan luonteen niiden myötä, häivytään ja otetaan heti seuraavana aamuna toinen.

2) Ujot/suht vaatimattomat miehet, jotka kuitenkin kiinnostuvat minusta vasta täydet meikit päällä. Jos sitten meikkaan kevyemmin, vaikka 'vain meikkivoiteen ja ripsarin' ja jätän sen miesten ah-niin-palvoman eyelinerin pois, haukutaan rumaksi. Siis juuri noiden ujojen ja hiljaisten miesten toimesta. Ja sitten taas jos viihteellä näkee uudelleen 'kokonaan' meikattuna, koitetaan jälleen iskeä. Eli toisin sanoen vuoristorataa ihan siitä riippuen olenko pistänyt eyelineria vai 'vain' perusmeikin/en ollenkaan meikkiä. Aiemmin kun oli tosi huono itsetunto alistuinkin tälläiseen, annoin miehen pompotella riippuen olinko 'tiptop' vai en vaikka eivät itsekään olleet todellakaan komistuksia vaan kaukana siitä.

3) Lupausten rikkomiset. Sanotaan tapaavamme siellä ja silloin. Kun tulen paikalle laittautuneena ja pukeutuneena, alan ihmetellä ja viimein joudun lähettämään viestiä. No, vastaus: "Mulla oli niin paljon töitä en päässyt". Siis juuri tuo, ettei peruuntumisesta ilmoiteta! Ja nämä tyypit tuppaa olemaan sellaisia, että haluavat nähdä vain 1-2 viikon välein, kun muuten on aina 'niin kiire'.

4) Esitetään kuukauden ajan todella maltillista ja kilttiä herrasmiestä, ihan julkisilla paikoilla kahdestaan liikkuen ja päivittäin ruuat ja juomat tarjoten. Ei törkeitä puheita, ei kähmimisiä. Ainoastaan hierontaa ja suutelua. No, sitten kun kuukauden päästä päädytään kämpilleni, minulla aikomuksena vain että teemme ruokaa ja vietämme aikaa sillä ensikerralla kämpillä. Luulin että kuukauden jälkeen jo pystyisi luottamaan, kun ei ollut ilmennyt mitään outoa... Mutta ruoan laiton jälkeen joudunkin lähes raiskatuksi. Kun ei sitten voimillaan saa niin tehtyä, alkaa uhkailla keittiöveitseni ja ruuanlaittoon käytetyn sytkärini kanssa, polttaen lopulta reiän makuuhuoneeni peittoon. Aikamoinen shokkitilanne oli tuo, ja ikävä olo jäi päälle pitkäksi aikaa vaikka saikin 'vain' sormeiltua minua väkisin alapäästä.

5) Ei nyt kukaan jota olisin deittaillut, mutta ehkä tämä on haamuna ja osaltaan syynä miessuhteiden epäonnistumiseen: 10-vuotiaana yritettiin myös raiskata tuon 4)n esimerkin lisäksi.

6) Muuan ujo nörtti, johon tutustuin paljastui etsivän samaan aikaan netistä seksiseuraa kun treffaili minua. Miksikö tämä tuli ilmi johtui siitä että halusin tietää mitä tyypin mailiosoitteessa ollut sana tarkoitti - ja päädyin sen googlettaessani seksinhakusivulle, jossa ko. tyypin maili ja tiedot.

7) Pistetään treffeillä minut maksamaan myös miehen osuuden. Sanotaan syyksi "Mulla ei ole rahaa". Heti seuraavalla viikolla kuitenkin, kuinka ollakaan, lesoillaan minulle mesessä kuinka "ostin juuri 600 eurolla lisäosia mun tietokoneeseen!"

Yksikään noista ei sitten ole ollut renttu. Miksi edes yrittäisin suhdetta sellaisen kanssa jolla on lähes poikkeuksetta monia naisia kierrossa? Mutta näköjään turha yrittää muutenkaan, edes noiden nörtimpien tai vaatimattomamman näköisten.

Minä en ainakaan ole tehnyt mitään tuollaista. Tai no kerran, vuosia sitten, oli sovittu yhden naisen kanssa treffit, mutta meninkin kaverin kanssa kaljalle, ja soittelin sille naiselle sitten pari tuntia myöhässä, että "sori myöhästyin. tavataanko vielä?". Jostain syystä se suostui tapaamaan minut vielä samana iltana. Ei siitä kyllä mitään sitten tullut kuitenkaan... Mutta se on ainoa kerta, kun olen tehnyt jotain sellaista.

Missä päin asut? Lähde mun kanssa treffeille, niin ei tartte huolehtia, että tapahtuu jotain ikävää niinkun noiden renttunörttien kanssa. :)

• ....................
        m30. kirjoitti:

Minä en ainakaan ole tehnyt mitään tuollaista. Tai no kerran, vuosia sitten, oli sovittu yhden naisen kanssa treffit, mutta meninkin kaverin kanssa kaljalle, ja soittelin sille naiselle sitten pari tuntia myöhässä, että "sori myöhästyin. tavataanko vielä?". Jostain syystä se suostui tapaamaan minut vielä samana iltana. Ei siitä kyllä mitään sitten tullut kuitenkaan... Mutta se on ainoa kerta, kun olen tehnyt jotain sellaista.

Missä päin asut? Lähde mun kanssa treffeille, niin ei tartte huolehtia, että tapahtuu jotain ikävää niinkun noiden renttunörttien kanssa. :)

En viitsi kertoa tarkkaa paikkakuntaa, sen verran pieni että jos joku tunnistaisi... Mutta sanotaan että Lahden/Porvoon välillä osuu aika napilleen.

Ja joo, kyllä noiden jälkeen tuli pitkään aikaan sellanen olo ettei olisi halunnut luottaa yhteenkään mieheen enää. Onneksi sen verta kuitenkin 'traumoista' (no varsinaiset traumat lähinnä jääneet 'vain' raiskausyrityksistä, muista lähinnä kurja olo ja epäluottamusta miehiin) päässyt eroon että nykyisin jo ajattelen että tuolla jossain täytyy olla toisenlaisiakin miehiä.

• .................... kirjoitti:

Minun mielestäni sellainen mies, joka saa naisen hurmattua, ja vieläpä niin, että heti toinenkin nainen on jo jonossa, ei voi olla oikeasti ujo.

Tai sitten en vain ymmärrä, koska en eläissäni ole ollut missään "viihteellä"...kaikki sellainen on paskaa. En siis koskaan edes tapaa ketään, jota voisi yrittää.

• anonyymi atm

>saatuaan viimein hurmatuksi.
        >siis juuri noiden ujojen ja hiljaisten miesten toimesta.
        >ja sitten taas jos viihteellä näkee

Missä ulottuvuudessa ujot ja hiljaiset nörtit käyvät viihteellä, tai saavat hurmattua naisia?

• ....................
        anonyymi atm kirjoitti:

>saatuaan viimein hurmatuksi.
        >siis juuri noiden ujojen ja hiljaisten miesten toimesta.
        >ja sitten taas jos viihteellä näkee

Missä ulottuvuudessa ujot ja hiljaiset nörtit käyvät viihteellä, tai saavat hurmattua naisia?

Viihteellä (baarissa) käy monikin tietämäni - joko samanlaisten ujompien kavereidensa kanssa tai sosiaalisempien kavereidensa kanssa. Monesti ainoita paikkoja joissa saavat edes vähän avauduttua, ja sitten arkena ollaan ihan toisenlaisia eli hiljaisia ja ujoja.

No, se seuraavana päivänä naisen hurmannut oli siinä mielessä poikkeus että oli jo yläasteella useiden naisten ihailema ja aikamoinen 'paha poika'. Mutta kyse oli yläasteesta, sen jälkeen kaikki tapaamani ovat olleet joko nörtihköjä tai sitten muuten ujoja (mutta ei nörttejä vaan tietokoneiden sijaan esim. urheilua harrastavia).

• Eewuli
        huh huh kirjoitti:

Niin no, koirahan ei tietenkään korvaa mitään mutta on siitä seuraa ja iloa :)
        Itsekkin erosin keväällä ja loppukesästä otin koiran mutten korvikkeeksi vaan että saisin harrastekaverin.
        Ei ole ihanempaa kuin lähteä aikaisin koiran kanssa ulos lumeen leikkimään.
        Mut yhtälailla rakkaudenosituksia voi koiralle ja kissalle, jotka esim minulla on. Ei net kuitenkaan ole sellasia joita ihmisille annetaan vaan sellaisia jotka eläimet ymmärtävät.

Minun suhteeni ovat kariutuneet vaan siihen ettei tulevaisuuden suunnitelmat mene yksiin, lisäksi kohdalleni on osunut vain joko näitä elämäänsä etsiviä matkustusintoilijoita tai sitten varattuja miehiä,joiden kanssa en halua alkaa milleksikään vaikka ihastus olisikin molemmin puolista.
        Minulle ei vaan kertakaikkiaan ole varmaan miestä olemassa, viehätän vain varattuja enimmäkseen, syytä en tiedä, eikä tiedä ne varatut miehetkään. Yleensä sanotaan että minussa on sitä jotain mikä saa ihastumaan. Tietäispä sen itsekkin..

• m30.

En viitsi kertoa tarkkaa paikkakuntaa, sen verran pieni että jos joku tunnistaisi... Mutta sanotaan että Lahden/Porvoon välillä osuu aika napilleen.

Ja joo, kyllä noiden jälkeen tuli pitkään aikaan sellanen olo ettei olisi halunnut luottaa yhteenkään mieheen enää. Onneksi sen verta kuitenkin 'traumoista' (no varsinaiset traumat lähinnä jääneet 'vain' raiskausyrityksistä, muista lähinnä kurja olo ja epäluottamusta miehiin) päässyt eroon että nykyisin jo ajattelen että tuolla jossain täytyy olla toisenlaisiakin miehiä.

No minä sijaitsen linnuntietä sitten vajaa parisataa kilsaa länteen. Tehdäänkö kompromissi ja treffataan Riihimäellä? Olisi sitten vähän kuin puolueetonta maaperää kummallekin, mutta kuitenkin oletettavasti vähän lähempänä sua kuin mua :)

• Ole meidän rakas.

Ajattelin vaan. Koska sä olet about samalla tasolla vammainen kuin palstan ATM-miehet mutta koska olet nainen ja kivan näköinen kuitenkin niin ...

öö. Alkaisitko meidän kaikkien virtuaali-tyttöystäväksi?

Olet kuningattaremme. Noteeraamme fiksuutesi ja sen kuinka mukava olet. Saat meidät kaikki. Ehkä meistä yhteenlaitettuna saa yhden kokonaisen hyvän miehen?

Me emme petä sinua (se on oikeastaan mahdotontakin). Me emme löydä toisia naisia, vaan oikeastaan vittuilemme heille koska heillä ei ole samanlaista loistavaa luonnetta kuin sinulla. Koska olemme toivottomia basement-nörttejä voisi tämä olla vähän niinkuin tuhkimo ja 30 atm-miestä tyyppinen tarina. Prinssiä EI tule mutta sehän sotkisi kuvion. Mustasukkaisuuttamme niität hankkimalla sen koiran.

Deal?

• koiraton sinkku

En voi olla kommentoimatta...

Täällä kirjoittelee ikäisesi sinkkumies, joka päätti kokeilla nettideittiä todettuaan, että kaikki elävässä elämässä vastaantulevat kiinnostavat naiset ovat jo varattuja. Nettideitissä yksi suurimpia turhautumisen aiheuttajia on se, että varmaan kaksi kolmesta muuten kiinnostavasta profiilista karsiutuu pois, kun ovat koiranomistajia, ja itse taas en halua koiraa elämääni. Mutta kukin tyylillään....

• omistan jo kaks kissaa, koiran hankkiminen on kai joku viimeinen oljenkorsi.

• eee233

täällää olet saanut sympatiat puolellesi etkä syyttä se on selvä.
      Itse haluan antaa sen neuvot että hoidat itsesi kuntoon ja yrität päästä liikakiloista eroon.
      se kuitenkin on ihan terveydellinen juttu myös. ja varmasti lisää sinun viehättävyyttä myös itsesi silmissä.
      En näe mitään muuta ongelmaa sinulla miesten suhteen. Elämän tapoja eli ruokailutottumuksia muuttamalla saat kilosi pois, en usko laihdutukseen mutta elämäntapamuutoksiin.
      katso jotain näitä ohjelmia näistä ylipainosta eroon haluaville, niin sieltä saa vinkkejä niihin juttuihn.
      Tavat on aina vaikea muuttaa mutta jos kerran koirankin olet valmis hankkimaan niin miksi et sitten selviäisi elämäntapamuutoksesta. Ehkä ne sinun miehetkin halusi että muutat tapasi ja näin vihjailivat sinulle siitä.
      On kyse myös sinun terveydestäsi ja ennenkaikkea siitä.

Joten ehkä teet oikean ratkaisun kun pidät vähän taukoa miehistä ja ajattelet välillä itseäsi.

Ja niin sitä koiraasi tai kissaasi.
      Sinun kissa ei välitä siitä minkälainen olet, mutta kroppasi välittää ja niin sinunkin pitäisi.
      Teet mitä voit, mutta pienikin parannus voi auttaa sinua.

• sanottakoon se nyt tässä että miehet joiden kanssa olen ollut, ovat viehättyneet musta juuri tällaisena ja muhkujeni vuoksi, en kertakaikkiaan jaksa uskoa sellaista selitystä että joku ottaisi naisen/miehen jota pitäisi vastenmielisenä. Viimeisin eksä vaihtoi mua kaksi kertaa isompaan naiseen, joten paino ei ollut se syy vaan edelleenkin miehen salailu ja selän takana touhuilu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      111
      655
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56