Tapasin kesällä aivan ihanan miehen. Tuntui olevan tasapainoinen, hyväsydäminen ja muutenkin tämä ihminen vaikutti aika toelliselta ihannemieheltä.
Tapailimme ja pidimme välillä ihan vaan leffailtaa luonani. Meillä tuntui olevan aina todella kivaa yhdessä. Kummallakin tuntui olevan samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja harrastimme liikuntaakin yhdessä.
Nyt sitten yht äkkiä tämä mies etääntyi. Aloin väkisinkin miettiä että mikä minussa on vikana? Olen itsestäni huolta pitävä, työssäkäyvä. Pidän lapsista ja muiden ihmisten hyvinvointi on minulle tärkeää. Tämä mies vaan lakkasi pitämästä mitään yhteyttä. Pistin eilen vielä tekstiviestin eikä mitään vastausta.
Päätin etten enää laita hänelle mitään.
Minulla oli todella pitkä aika siitä kun viimeksi miehen kanssa kahdestaan olin ja päästin hänet "suojamuurini" sisälle.
Hän petti luottamukseni täysin, yhteydenpito katkesi kuin seinään.
Mikä siinä on että kunnollinen nainen joka ei edes jaksa ryypätä vaan jolla on elämänarvot kohdallaan niin ei sitten kelpaa?
Aika paska olo suoraan sanottuna.
Ja muutama viikko sitten kuulin hänen ystäviltään että hän oli minua sanonut maailman ihanimmaksi naiseksi.... aikamoinen ristiriita....
Onko se vaan niin yksinkertainen asia kuin sitoutumiskammo?
mikä ihme miehiä oikein
29
1376
Vastaukset
- 4356aetr
Kysy siltä älä multa!
- 123453
Kun kyseessä on yksi ainoa mies, singulaari ilmiö, niin kerropas miksi sitten esität sen valheellisesti muodossa "Mikä ihme miehiä oikein vaivaa??" etkä muodossa "Mikä tätä yhtä miestä vaivaa??" Mistä se tulee se monikkomuoto häh? Ihme valehtelua..
- se tulee...
Tämä mies ei ollut ainoa.
Viime vuonna koin useita pätkäsuhteita jotka pääty siihen että mies lähti "karkuun"
Vaikka itse olin tositarkoituksella liikkeellä niin tuntui että minua pidttiin vaan leluna, ja sitten kun menisi pidemmälle niin lähdetään kävelemään.
Ja en ole niitä naisia jotka hyppää sänkyyn ekoilla treffeillä, joten en siis ole helppo. Kannatan vanhaa kunnon tapailua.
Mikä siinä on kun tuntuu että palasia alkaisi loksahtaa niin lähdetään karkuun.
Ikää siis itselläni on 25 eli ihan aikuisia tässä ollaan, eikä mitään teinejä.
Jos äijälläkin alkaa jo kolmenkympin rajapyykki tulla vastaan.
Se tässä eniten vituttaa että elin koko vuoden ilman miestä kesään asti kunnes tapasin tuon josta aloituksessakin kerroin. Ja kun päästän hänet "sydämmeeni" ni onkin kiitos heippa vaan.....
Jälleen kerran pitää kasvattaa suojamuuri että saa sirpaleet kasattua takaisin kasaan. - Ota lunkisti.
se tulee... kirjoitti:
Tämä mies ei ollut ainoa.
Viime vuonna koin useita pätkäsuhteita jotka pääty siihen että mies lähti "karkuun"
Vaikka itse olin tositarkoituksella liikkeellä niin tuntui että minua pidttiin vaan leluna, ja sitten kun menisi pidemmälle niin lähdetään kävelemään.
Ja en ole niitä naisia jotka hyppää sänkyyn ekoilla treffeillä, joten en siis ole helppo. Kannatan vanhaa kunnon tapailua.
Mikä siinä on kun tuntuu että palasia alkaisi loksahtaa niin lähdetään karkuun.
Ikää siis itselläni on 25 eli ihan aikuisia tässä ollaan, eikä mitään teinejä.
Jos äijälläkin alkaa jo kolmenkympin rajapyykki tulla vastaan.
Se tässä eniten vituttaa että elin koko vuoden ilman miestä kesään asti kunnes tapasin tuon josta aloituksessakin kerroin. Ja kun päästän hänet "sydämmeeni" ni onkin kiitos heippa vaan.....
Jälleen kerran pitää kasvattaa suojamuuri että saa sirpaleet kasattua takaisin kasaan.Olisiko mahdollista, että haluat onnistua niin kovasti, että alat miesten mielestä vaikuttaa ihmiseltä, jolle suhteen luominen on urheilusuoritus? Toinen vaihtoehto: Joku puhuu sinusta pahaa selän takana, pelästyttäen miehet karkuun. Kolmas juttu on tuo mainitsemasi suojamuuri. Mitä sen takana on? Mihin mies on aikanaan ihastunut? Siihenkö, mitä suostut hänelle heti alussa näyttämään vai siihen, mitä suojelet sillä muurilla? Jos nämä ovat kaksi eri asiaa, älä ihmettele jos äijä tuntee saaneensa jotain muuta kuin tilasi. Muureja on vaikea rakastaa. Muuri pitää ihmiset loitolla. Jos päästät miehen muurin sisälle, onko hän siellä sinun kanssasi vai sinun vankinasi? Onko portti ulkomaailmaan auki vai oletteko yhdessä kiven sisässä? Ainoa keino olla oikeasti yhdessä on olla samassa maailmassa, kokonaan muurien ulkopuolella. Jos mahdollista, pitää muurit purkaa kivi kiveltä. Tietenkin ilman muureja olo on turvaton ja pelottaa. Tarvitaan aikaa ja hyvä terapeutti, jotta saisit analysoitua omat muurisi, purettua ne sekä uskaltaisit olla ihan vaan oma itsesi, ilman muureja, samassa maailmassa toisten kanssa.
- elmerikelmeri
Olisiko mitenkään mahdollista että kysyisit siltä mieheltä. Paa vaikka meili. Kirjoita vaan lyhyesti ja asiallisesti, mee suoraan asiaan. Kirjoita, että tajuat ettei mies halua enää tavata etkä ole sitä vaatimassa, ja että olet vain kovin hämilläsi ja voisiko mies sanoa suoraan, mikä meni vikaan, mikis hän lopetti yhteydenpidon. Muista: asialliseen tyyliin, olet vain hakemass vastausta kysymykseen; ei tunneryöpytystä eikä itsesääliä.
Vaikka pahalta sinusta tietenkin tuntuu. Hali sulle!- yrittäny
Kahden viikon aikana olen kolme eri viestiä laittanut. Facebookin ja kännykän välityksellä.
Hän ei ole vastannut yhteenkään, vaikka olen nähnyt että on ollut kirjautuneena kanssani samaan aikaan.
En siis taida olla sen arvoinen.
Eilen laitoin viimeisen viestin (näin siis päätin) .....ei vastausta.... en tahdo olla se tyrkyttäjä joka painostaa monilla viesteillä.
Luulisi ettei ole niin vaikeaa näpytellä tekstaria tai meiliä ja vaikka vaan sanoa ettei tahdo tavata enää. Sekin olisi parempi kuin tuo vaitiolo.
Olen joskus itsekkin päättänyt suhteita ja ihan asiallisesti asian ilmaissut. Kurjaa pitää toista epätietoisuudessa. - elmerikelmeri
yrittäny kirjoitti:
Kahden viikon aikana olen kolme eri viestiä laittanut. Facebookin ja kännykän välityksellä.
Hän ei ole vastannut yhteenkään, vaikka olen nähnyt että on ollut kirjautuneena kanssani samaan aikaan.
En siis taida olla sen arvoinen.
Eilen laitoin viimeisen viestin (näin siis päätin) .....ei vastausta.... en tahdo olla se tyrkyttäjä joka painostaa monilla viesteillä.
Luulisi ettei ole niin vaikeaa näpytellä tekstaria tai meiliä ja vaikka vaan sanoa ettei tahdo tavata enää. Sekin olisi parempi kuin tuo vaitiolo.
Olen joskus itsekkin päättänyt suhteita ja ihan asiallisesti asian ilmaissut. Kurjaa pitää toista epätietoisuudessa.No tuo on jo todella ihottavaa käytöstä miehen taholta! Voisihan hän käyttäytyä ihan asiallisesti ja aikuismaisesti. Epätietoisuus on raastava tunne. Mutta paras olisi, jos yrität vain unohtaa sen miehen. Hiton rotta!
Älä jää tuohon ja menneisiis tuiijottamaan, yritä katsoa eteen päin avoimin silmin. Kyllä se oikea vielä joku päivä vastaan tulee, ehkä yllättäen... eikä se ole mikään rottamies.
- *
Jos nainen tutustuu mieheen ja toteaa että kemiat eivät pelanneet riittävästi, niin se on ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää eikä kukaan ihmettele "katoamista".
Jos mies tekee saman, niin kyse onkin heti sitoutumiskammosta tai hyväksikäyttämisestä. En ole koskaan ymmärtänyt miksi miehellä ei tunnu olevan oikeutta tutustua kaikessa rauhassa naiseen ja sitten todeta että parempi kuitenkin jatkaa eri suuntiin?
Tasapainoinen ja hyväsydäminen mies luultavasti etsii loppuelämän kestävää parisuhdetta, joten on ymmärrettävää että kriteeritkin on silloin hyvin korkealla.
Itsekin haluan tutustua naiseen siten että se olisi mahdollisimman hauskaa, luonnollisestikin. Silloin voi käydä niin että tulee vietettyä oikein mukavaa yhteistä aikaa, mutta siltikin saattaa puuttua se viimeinen kipinä.- Silleee
Meinasin sanoa samaa.
Tosin sitä en hyväksy ettei mies vastaa viesteihin. Todella omituista käytöstä se. Silleee kirjoitti:
Meinasin sanoa samaa.
Tosin sitä en hyväksy ettei mies vastaa viesteihin. Todella omituista käytöstä se.Naiset ovat harrastaneet tätä kohdallani melko usein. Kyllä viesteihin pitäisi vastata edes sen verran, ettei toista jätetä roikkumaan. Helpompi jatkaa omaa elämää, kun ei tarvitse olla epätietoisuudessa.
- jkhuhh
PelleCharmantti kirjoitti:
Naiset ovat harrastaneet tätä kohdallani melko usein. Kyllä viesteihin pitäisi vastata edes sen verran, ettei toista jätetä roikkumaan. Helpompi jatkaa omaa elämää, kun ei tarvitse olla epätietoisuudessa.
jo aika selvä viesti jos ei vastaa viesteihin. Enkä tarkoita vain muutamaa viestiä.
- Silleee2
jkhuhh kirjoitti:
jo aika selvä viesti jos ei vastaa viesteihin. Enkä tarkoita vain muutamaa viestiä.
Kyllä se on.
Nainen on huonokäytöksinen prinsessa idiooti. - 6235grew
jkhuhh kirjoitti:
onhan se selvä viesti pelkuruudesta.
- onnelianneli-
"Itsekin haluan tutustua naiseen siten että se olisi mahdollisimman hauskaa, luonnollisestikin. Silloin voi käydä niin että tulee vietettyä oikein mukavaa yhteistä aikaa, mutta siltikin saattaa puuttua se viimeinen kipinä. "
Siis kun olet saanut kerran tai muutaman kerran ja terävin uutuudenviehätys katoaa, lemppaat naisen ja mariset että ku ei ollut sitä kipinää. Ihmissuhde vaatii vaivannäköäkin, ei kaikki ole pelkästään mukavaa ja hauskaa.
Voisitko seuraavan kohtaamasi naisen kohdalla sanoa hänelle ihan alussa suoraan ja rehellisesti, että olet hakemassa vain lyhytaikaista panoseuraa. Kyllä sellaiseen haluavia naisia löytyy eikä siinä mitään. Mutta toisenlaisiakin naisia on ja heitä sinun kaltaisesi kusipäämiehet satuttavat syvästikin. - *
onnelianneli- kirjoitti:
"Itsekin haluan tutustua naiseen siten että se olisi mahdollisimman hauskaa, luonnollisestikin. Silloin voi käydä niin että tulee vietettyä oikein mukavaa yhteistä aikaa, mutta siltikin saattaa puuttua se viimeinen kipinä. "
Siis kun olet saanut kerran tai muutaman kerran ja terävin uutuudenviehätys katoaa, lemppaat naisen ja mariset että ku ei ollut sitä kipinää. Ihmissuhde vaatii vaivannäköäkin, ei kaikki ole pelkästään mukavaa ja hauskaa.
Voisitko seuraavan kohtaamasi naisen kohdalla sanoa hänelle ihan alussa suoraan ja rehellisesti, että olet hakemassa vain lyhytaikaista panoseuraa. Kyllä sellaiseen haluavia naisia löytyy eikä siinä mitään. Mutta toisenlaisiakin naisia on ja heitä sinun kaltaisesi kusipäämiehet satuttavat syvästikin.Heh...minulla ei kyllä käynyt seksi mielessäkään tuota kirjoittaessani. Tarkoitin että tietysti esim. treffeille pitää lähteä avoimin ja positiivisin mielin eikä niin että valmistelee jo mielessään mahdollista epäonnistumista. Tietysti toinen saattaa saada tästä vaikutelman että olisin todella kiinnostunut, mutta ei se ihan aina valitettavasti niinkään mene.
Tämän takia kannattaisi mielestäni pitkittää seksin harrastamista siihen asti että tuntisi toisen jo melko hyvin. Muuten saattaa käydä juurikin niin että nainen kuvittelee miehen häipyneen "saamisen" jälkeen, vaikka syy saattaisi olla ihan jossain muualla.
Katoaminen ei kyllä ole mikään tyylikäs tapa hoitaa asia, vaan pitäisi pystyä sanomaan ajatuksensa ihan rehellisesti.
- on moneksi
Vaikeapa tietenkin sanoa mitä kyseisen miehen päässä liikkuu.Mutta aika tyypillistä toimintaa nykyaikana.(juuri näin kyllä tekevät myös naisetkin)..
Aika "munatonta" toimintaa,varsinkin mieheltä..oisko tämä nyt sitten se pelimies?Tapahtuiko tämä vaikeneminen "yllättäin" sänkyhommien jälkeen?
Kyllähän noissa tilanteissa väkiselläkin itseään arvostelee,vaikka pitäisi olla vain tyytyväinen ettei tuollaista kauempaa silmissään katellu.
Tietysti se huono itsetunto voi olla myös osatekijä(luulee ettei riitä sinulle).Mutta jos nyt ei muutenkaan kauheasti ole avautunut sinulle mistään,niin en sitten oikein usko tähän asiaan.
Kaikkihan ei sitä suoruutta kestä.Vaikka monesti se oilsi paljon helpompaa,myös harhaluulotkin monesti jäis syntymättä. - O tempora, O mores!
Ei ainoastaan miehet käyttyäydy tuolla lailla.Itselläni on kokemusta muutaman vuoden takaa naisesta, joka lakkasi yllättäen pitämästä yhteyttä, vaikka oltiin myös vietetty muutamia "leffailtoja", yms.
Yht´äkkiä ei vaan kuulunut enää mitään, viesteihin ei vastattu, ei edes vanhanajan kunnon kirjeeseen.
Eli jäin "roikkumaan" ja ihmettelemään ja ihmettelen yhä tänäkin päivänä.
Samanlaista käytöstä tapaa siis molemmilla sukupuolilla.- kirjoittaa
Olimme tapailleet yli 5kk tämän miehen kanssa, ja seksi oli jo kuvioissa.
Eli ihan yhden kerran jälkeen hän ei heivannut....
Sen sanon vielä.... että muutama viikko sitten kun hän toi minut illanvietolta kotiin ja kotipihallani päätin että nyt suutelen tuota miestä.
Kaikki meni erittäin hyvin ja soiteltiinkin vielä seuraavalla viikollakin.
Sitten tuli tuo totaalinen hylkääminen. - rtyuiuyt
kirjoittaa kirjoitti:
Olimme tapailleet yli 5kk tämän miehen kanssa, ja seksi oli jo kuvioissa.
Eli ihan yhden kerran jälkeen hän ei heivannut....
Sen sanon vielä.... että muutama viikko sitten kun hän toi minut illanvietolta kotiin ja kotipihallani päätin että nyt suutelen tuota miestä.
Kaikki meni erittäin hyvin ja soiteltiinkin vielä seuraavalla viikollakin.
Sitten tuli tuo totaalinen hylkääminen.5 kk? Ja sitten vain jättää toinen yhtäkkiä ja syytä ilmoittamatta. Mies on raukkis.
Yritä unohtaa hänet, vaikka sinuun sattuukin. Syytä mietit ja varmaan syyttelet itseäsi, etsit vikoja, mutta vika on varmaan miehessä. Käytöksen perusteella hän on ihan varmasti pelkuri.
- Anonyymi
Samanmoisia edelleen liikkeellä. Mikä siinä on niin ylitsepääsemätöntä sekä vaikeaa kertoa miksi se mies ei ole riittävä? Pidättekö nk varalla jos vaikka jääkin muutoin ilman? Sama kysymys myös toisinkin miksi ei voida naiselle kertoa?
- Anonyymi
Vastaat mies ”sattumalta” löytämääsi aloitukseesi melkein viidentoista vuoden takaa, vissiin vieläkin paha mieli tuosta skeidasta mitä olet kirjoitellut
- Anonyymi
Tuohon parikin vaihtoehtoa, pitänyt varalla ja etsinyt jotain parempaa samalla. Tai tullut joku ristiriita, muttei osannut tuoda sitä esille ja vetänyt vaan hanat kiinni. Molemmat todella huonoja piirteitä, joten toisaalta hyvä ettet ehtinyt pidemmälle, mutta myös harmi jos omia tunteita ehti jo syttyä.
Oletko aivan varma ettei tämä ollut mistään käytöksestä etukäteen havaittavissa? Oliko välillä esim. varautuneempi ja vaihtoi aihetta tai jätti vastaamatta kun kysyit jotain?
Ihan vaan mielenkiinnosta ettei tulisi haksahdettua samaan... - Anonyymi
Ihan ihannenainen olet, oli vain väärä mies. Ja, minä taas ole etsinyt sinun kaltaistasi, joka viettää koti-iltoja, ei juo ja käy joskus edes kävelyllä tai lenkillä. M50+
- Anonyymi
Tuo kuulostaa hyvältä, olen ajatellut samoin, olen sinua jonkin verran vanhempi.
- Anonyymi
Sillä on pieni kulli eikä halua nolata itseään. Se on itsellä ainakin syynä etten vastaa mihinkään kaikuihin vaikka sellasia joskus harvoin tulis. Mun seurassa ei kyllä naiset selvinpäin viihdy muutenkaan että oon varmaan tosi ruma naisten mielestä.
- Anonyymi
No millaisen naisen kyseinen mies tapasi sinussa?
Entä jos hän kirjoittaisi tämän viestin sinusta, mitä hän kirjoittaisi?
Voisiko tarina olla silleen että "tapasin sellaisen tavallisen naisen, hän oli ihan mukava mutta tapailumme ei edistynyt mihinkään oikeasti enkä tuntenut häneen henkilökohtaista yhteyttä. Jossain vaiheessa huomasin että vaikka ajan jakaminen hänen kanssaan oli sinänsä ok niin minua alkoi vaivata se etten tuntenut mitään tuota naista kohtaan. Kun lopetin yhteydenpidon niin nainen ei tehnyt mitään asialle, laskeskelin että hän taisi kaivata vain jotain tapailu seuralaista ja itse halusin enemmän, sekä suhteen sisällöltä että ihmisen kohtaamiselta, joten homman jatkamisessa ei ollut pointtia enkä jäänyt kaipaamaan mitään".
Voisiko mies kirjoittaa tälläisen tekstin?
Jos mies oli tasapainoinen, hyväsydäminen ja ihannemies muutenkin niin luuletko että hänelle riittää esim. kevyt tapailu tai seksi kantimeksi suhteelle? Sellainen mies vaatii tasoistaan naista, toteutumaan parhaana omana itsenään hyvin henkilökohtaisessa ja merkitsevässä suhteessa. Jos et pysty tätä tuomaan ja luomaan sen miehen kanssa olet väärä kumppaniehdokas (tai sinua ei edes ajatella kumppanina).- Anonyymi
Tällä tarkoitan että ennenkuin maalailette miehille pirunsarvia päähän niin kysykääpä naiset itseltänne että onko teidän naiseutenne itseisarvoista vai onko ehkä tilanne sittenkin sellainen että teidänkin pitäisi oikeasti tehdä suhteidenne eteen asioita ja luoda omalta osaltanne sitä yhteyttä jotta teillä olisi oikeasti arvoa suhteen toisena osapuolena?
- Anonyymi
Löysi paremman?
kyllästyi?
tuli elämässä jotain muuta yllättävää (työ jossain muualla tms.)?
Naiset harrastaa tätä samaa.
Voisi edes lopettaa asiallisesti suhteen, mutta kun mitään tapoja ei enää ole.- Anonyymi
Käyttää huumeita
Epävakaa
No go
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138