Olen jo 17-vuotias poika. Olen melko nopea uimari. Asun pääkaupunkiseudulla ja olisin kiinnostunut aloittamaan uinnin ihan ohjattuna harrastuksena. Voin sanoa, että se on laji joka minua todella kiinnostaa ja josta nautin. Olen käynyt uimahallissa uimassa noin pari kertaa viikossa, mutta ihan vapaasti. Nyt olen kuitenkin kiinnostunut aloittamaan uinnin ihan ohjattuna harrastukena. Jopa kilpauintina. Kysymys onkin, että olenko jo aivan liian vanha aloittamaan tätä? Pituudeltani en ole kuin n. 175 cm Toivoisin todella etten olisi vielä liian vanha.
Kysymys uinnin aloittamisesta
2
672
Vastaukset
- Juho Ratava
Omanikäisissä kilpauintiryhmissä voi olla vähän turhan kova meno - kymmenen vuotta tiettyä urheilulajia kilpajoukkueessa harrastanut nyt vaan on eri tasolla kuin "harrastusmielessä" silloin tällöin lajia harrastanut. Kannattaa tutustua eri seurojen "Masters" eli aikuisjoukkueisiin. Tosin paikalliset valmentajat osaavat parhaiten sanoa oman mielipiteensä, mitä sinun kannattaisi tehdä.
Luettelon paikallisista uimaseuroista saa vaikkapa lajiliiton sivulta http://www.uimaliitto.fi/fi/seurat/ - hehdfhd
En usko, että susta enää mitään kilpauimaria saa kun noin vanha oot. Mutta jos tykkäät nii voithan kokeilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428