Kertokaa, mistä ihmeessä tällainen eronnut, rehevä nainen löytää fiksun, keskustelutaitoisen ja asiallisen miesystävän, jonka kanssa viettää mukavaa aikaa. Tanssipaikoistakaan ei oikein löydy, paitsi usein jo alkoholiongelmaisia herroja.
Selkeästi deittailutaidot ovat unohtuneet minultakin, kun aika on muuttunut. Ajatukset tuntuvat ihmisillä keskittyvän seksiin ja juomiseen ja valtavaan suorittamiseen.
Ja turha vastata, ettei noin vanha läski akka voi ketään enää löytääkään. Muutkin em. tyyliin kuuluvat jutut on jo kuultu. Toivon siis vain asiallisia kommentteja...
UUSIOSINKKU
3
659
Vastaukset
Kuuntelepa Juice kappale MIES JOKA RAKASTAA ITSEÄÄN ja mieti sitten uudestaan. Ps. En ymmärrä miksi sanot itseäsi uusio sinkuksi. Terveisin: Rantaleijona.
- miina34
Jos kerran on uusioperheitä, niin miksei uusiosinkkuja...aivan saman logiikan mukaan.....
- rehevä yh-äiti
Helposti voit löytää itselellsi uuden kumppanin. Kokeile vaikka laittaa ilmoitus suomi24 treffeiin ja laita profiliisi juuri mitä haet ja mitä et hae. Itse olen isokokoinen nainen ja vielä yh-äiti ja sieltä minä löysin uuden kumppanin joka on mun elämäni mies.Ole vaan oma itseesi ja rehellinen niin kyllä sinä uuden löydät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521