ja jotain kalanmätejä, sekä sienikeittoa Ravintola Sipulissa. Sitten oltiin Pressassa bailaamassa.
Jos haluatte tietää, että onko se jotain johon pyrkiä. Voin kertoa, ettei ole. Jopa minä teen parempaa sienikeittoa ja Lidlin pakastelampaasta parempaa ruokaa. Eikä siellä Pressakaan ollut ketään. Frederikki veti tyhjälle salille keikkaa.
Mä oon jotenkin käsittäny, että ihmiset haluaa pyrkiä tuollaiseen elämään. Koska ne haluaa maksaa siitä ittensä kipeeksi. Mutta, ei se nyt niin hääviä ollu. Onneksi oli kuitenkin hyvää seuraa, jotewn se kyllä tasasi tilanteen.
Kävin eilen syömässä lammasta
17
207
Vastaukset
No kuka käski mennä Sipuliin talvella ja Pressaan ylipäätään?
relaxed_eyes kirjoitti:
mutta kaikkeen shaisseen sitä kans vielä tässä iässäkin tulee erehdyttyä.
Kaikkea sitä naisensa eteen on valmis tekemään. Oliko se yhtään tyytyväisempi?
Ratikkakuski kirjoitti:
Kaikkea sitä naisensa eteen on valmis tekemään. Oliko se yhtään tyytyväisempi?
kun mä hoidin sen tyytyväisyyspuole Bauhausissa, Ikeassa ja Ideaparkissa jo aiemmin. Ja sitten sängyssä tietty myöhemmin.
Kyllä niinku Subwayt, snagarit, kotipizzat ja mäkkärit on niitä meidän juttuja. Minä en jaksa feikata mitään sipulin tyylistä paskaa, kun en minä saa siitä mitään lisäarvoa elämälleni. Me nyt oltiin siellä sipulissa sellasessa tapaamisessa johon oltiin puoliksi niinku velvoitettuja osallistumaan... tjsp.
siellä pressassa käyny koskaan kukaan? Mä en tunne ainakaan ketään, paitsi nyt sut :) Mä oon kyllä joskus sipulissa syönyt hyät safkat.
ei saanu edes mansikka margaritaa. Ei hitto.
Sitten käskin baarimikon tehdä jotain kivaa naiselleni, niin sen ensimmäisen epäonnistuneen ja minun hylkäämäni drinkin jälkeen kaatoi sille aperitiivin lasiin. Ei perkele.relaxed_eyes kirjoitti:
ei saanu edes mansikka margaritaa. Ei hitto.
Sitten käskin baarimikon tehdä jotain kivaa naiselleni, niin sen ensimmäisen epäonnistuneen ja minun hylkäämäni drinkin jälkeen kaatoi sille aperitiivin lasiin. Ei perkele.Kysykää seuraavaksi meiltä lokaaleilta suosituksia mihin kannattaa mennä...
Työkaverit keksi mennä sinne joskus aikoinaan, kun siitä piti tulla keskustan Vantaa-hotelli. Siellä oli joku karmea cover-bandi esiintymässä ja ihmisiä sai etsimällä etsiä. Kiva paikka, mutta paska konsepti.
en ota kantaa, mut Sipulia jokusen kerran kokeilleena kuittaan keissin. Ok eväät, mut hinta ei vastaa todellisuutta. Eli kai siin on sit näkymislisää, miksei alueen vuokratasonkin lisää, palvelukin kustantaa. Sipulin listalla on kyllä kokin taidonnäytteitäkin, mutta maksaa sit ruokalusikallisesta 20e? Ei se nyt ihan paras diili ole kuitenkaan. Status maksaa, aina ja kaikkialla...
kun ensin söi jotain kymmenkunta katkarasnäkkiä, alkupalakalanmätit, 2 lautasellista sienenmakuista keittoa... keitossa siis ei ollut sieniä ollenkaan, perkele.. ja sitten sen lampaanlihan pääruuaksi... vatsa tuli niin täyteen, ettei tarvinnut syödä mäkkärillä vasta kuin pressan pilkun jälkeen, about 5 tuntia sipulin ateriasta. Joskus oon aterian jälkeen jostain hienon raflan ovesta pihalle päästyäni kävellyt suoraan snägarille kunnolla syömään. Mm. tuossa pari viikkoa sitten... ja tämäkin tapahtui ytimessä.
relaxed_eyes kirjoitti:
kun ensin söi jotain kymmenkunta katkarasnäkkiä, alkupalakalanmätit, 2 lautasellista sienenmakuista keittoa... keitossa siis ei ollut sieniä ollenkaan, perkele.. ja sitten sen lampaanlihan pääruuaksi... vatsa tuli niin täyteen, ettei tarvinnut syödä mäkkärillä vasta kuin pressan pilkun jälkeen, about 5 tuntia sipulin ateriasta. Joskus oon aterian jälkeen jostain hienon raflan ovesta pihalle päästyäni kävellyt suoraan snägarille kunnolla syömään. Mm. tuossa pari viikkoa sitten... ja tämäkin tapahtui ytimessä.
Viimeks Sipulissa käytäni tepsuttelimme suoraan seurueen kanssa muualle täyttämään massut. Tosin sillon ei vedetty kuin yksi evästys per kattaus :/
Lohigratiini oli herkkua ravunpyrstöjen kanssa, mutta aika pien, ymmärrettävästikin. Pääruoan kuhan palanen oli luultavasti alamittainen meikäläisenkin mittapuun mukaan. Ja sitä se oli aterianakin...
Ottaa tovin ennenkö meen S:n uusiks, ainakaan omin varoin :)
- .
Tulet Rela taas Stadiin, suuntaas tänne:
http://www.zetor.net/
:DSuosittelen samaa. Jos se sopi japanilaiselle anopilleni, niin se sopii pohjaalaisillekin.
oon vissiin joskus 15 vuotta sitten käynyt zetorissa viimeksi ja tykkäsin silloin kyllä paikasta.
Kiitos muistuttuksesta! Varmasti menen seuraavalla kertaa sinne.
Ei sekään hääviä ollut.
Ratikkakuski kirjoitti:
Elämä on... ;-)
...suurinpiirtein saman verran, kuin Relan pöperöt.
Kumpi lie sai enemmän vastinetta rahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
