Nexteve.com

Ripille 2011

Moikka! Nyt ois alettava jo etsiä rippimekkoa, että kerkee valmistua ajoissa. Siksipä ajattelinkin kysyä, että onko tuo Nexteve.com LUOTETTAVA paikka?! Löysin aivan upean mekon, jonka haluaisin rippijuhliini, mutta ongelmanahan on, että uskaltaako sieltä nyt lähteä tilaamaan. Eli: mitkä ovat maksutavat ja uskaltaako sinne luovuttaa mitään luottokorttitietoja ettei vain rahat häviä tilitä?

Kiitos jo etukäteen, toivoisin että tänne tulis paljon vastauksia että pääsisin tilaamaan ton mekon, mikäli paikka on luotettava, siis 100% luotettava... :)

1

605

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmistunut.

tilasin sieltä syyskuun lopulla pikkujoulumekon, joka sitten saapui hiukan myöhässä, eli joulukuun puolissavälissä, jolloin suurimmat tiedossa olleet pippalot olivat jo ohi. lisäksi tilauksesta uuttui shaali, jota vieläkin odottelen.

hintaansa nähden puku oli kohtalainen, ei mitään laatutyötä ja ei varmaankaan kestä monta käyttöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1028
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      301
      952
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      771
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      752
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe