Jos olette kiinnostuneet kosmetiikka allergioista ja muusta tiedosta ihonhoitoon liittyen niin lukekaapa hyvää blogia: purkkiarmeija.blogspot.com. Sain paljon vinkkejä järkevästä ihon hoidosta ja kauneushoitola jonka henkilökunta blogia kirjoittaa omaa myös hyvän verkkokaupan. Löysin Dermalogican tuotteita aika kivalla hintaa.
Kosmetiikka allergia
4
467
Vastaukset
- fgklöä
En jaksa lukea, kun mainostavat omaa hoitolaansa.
- harmaa pantteri
Minä olin ainakin ilahtunut kun luin järkeviä ja kuitenkin humoristisia kannanottoja naisten elämästä. Postaus otsikolla: Matti Vanhasen pitkät sääret, toi ainakin selvästi esiin tasa-arvo näkökulman.
Eikä mainoksena pidettäviä postauksia ollut kuin muutama. Ehdottomasti paras ihonhoitoblogi mitä olen löytänyt.
- Lukekaa purkista
Kiva, jos löysit itsellesi sopivat tuotteet. Kaikkien kannattaa kuitenkin opetella lukemaan ne ainesosaluettelot pakkauksista ja tehdä niistä henkilökohtaiset johtopäätöksensä. Esimerkiksi mainitsemasi merkin tuotteet sisältävät monia aineita, joille minä olen allerginen.
Joskus mainoksia lukiessa huvittaa, kun kosmetiikan valmistajat herkuttelevat vaikkapa "mustikan kirkastavalla vaikutuksella". Tuoteselosteesta voi sitten katsoa, ja miettiä itsekseen, onko tuote ehkä vähän samalla periaatteella valmistettu kuin nk. mustikkajugurtti. Samoin, jos tuote tuoksuu keinotekoiselta mansikka-aromilta, ei sillä ole mitään tekemistä mansikan kanssa. Mainonta on mielikuvien luomista, asiakas ratkaisee luottaako faktoihin.- harmaa pantteri
Tuossa blogissa josta keskustelu lähti puhuttiin Dermalogican ihonhoitotuotteista. Olen itse ollut ikäni todella herkkä ihoinen, mutta tässä sarjassa kun ei ole hajusteita ja väriaineita se on sopinut minulle todella hyvin. Keskusteluhan alkoi vinkistä blogiiin: purkkiarmeija.blogspot.com. Olen samaa mieltä keskustelun aloittajan kanssa, että tuosta blogista saa harvinaisen paljon asia tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576