Onkos käynyt mielessä?

Mies1985

Että ehkä olette niin komeita etteivät naiset uskalla lähestyä ja komeuden takia pitävät viekkaina kun lähestytte? Joskus mietin tätä mahdollisuutta omalla kohdallani vaikka en nyt superkomeana itseäni pidäkkään.

22

431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt noinkaan

      Minun on sanottu joskus olevan liian varman ja jotenkin pelottavan oloinen.
      En usko että se on ollut hyvä asia lainkaan.

      Komea en voi olla koska olen saanut päinvastaista palautetta.

      Ainoat jotka ovat lähestyneet ovat pyöreitä tai lihavia naisia. Nähtävästi sen vuoksi koska osaan olla empaattinen ja vaikutan katselevani heitä avoimesti.

      En vain välitä pyöreistä koska itsellä on keho kunnossa.

      Pakit tulee paskasta naamasta ja siitä että pehmeilen naisten kanssa (en muuten).

      • Mies1985

        Ehkä voisit lihottaa itsellesi kunnon tynnyrimahan jos sitten kiinnostuisit läskeistä naisista.


      • Ei nyt noinkaan
        Mies1985 kirjoitti:

        Ehkä voisit lihottaa itsellesi kunnon tynnyrimahan jos sitten kiinnostuisit läskeistä naisista.

        Ei onnistu kun luonne ei anna periksi.

        Sen vuoksi en jaksa naisessakaan ylipainoa tai turhaa pyöreyttä.


      • Mies1985
        Ei nyt noinkaan kirjoitti:

        Ei onnistu kun luonne ei anna periksi.

        Sen vuoksi en jaksa naisessakaan ylipainoa tai turhaa pyöreyttä.

        Mutta eiköhän totuus ole että mies kuin mies pitää hoikista naisista näytti itse sitten miltä tahansa. Olen itsekkin lihava ollut mutta ei lihavat naiset silloin kiinnostaneet sen enempää. Omaa hoikkuutta vaan käytetään omien vaatimusten silottelemiseen ja kaunistelemiseen ja annetaan kuva että 'ansaitsee' sitä tai tätä.


      • Ei nyt noinkaan
        Mies1985 kirjoitti:

        Mutta eiköhän totuus ole että mies kuin mies pitää hoikista naisista näytti itse sitten miltä tahansa. Olen itsekkin lihava ollut mutta ei lihavat naiset silloin kiinnostaneet sen enempää. Omaa hoikkuutta vaan käytetään omien vaatimusten silottelemiseen ja kaunistelemiseen ja annetaan kuva että 'ansaitsee' sitä tai tätä.

        Tunnen joitakin miehiä jotka pitävät pyöreämmistä naisista. Eivät itse ole pyöreitä ellei lihasmassaa lasketa.

        "Omaa hoikkuutta vaan käytetään omien vaatimusten silottelemiseen ja kaunistelemiseen ja annetaan kuva että 'ansaitsee' sitä tai tätä. "

        Totta helvetissä "ansaitsen" sellaisen joka käy minun kanssa yhteen.
        Helvettiäkö minä pyöreällä muijalla jolla on ihan erilainen suhtautuminen mm. kehoon, terveyteen, ruokailuun ja eritoten liikkumiseen?

        Se ei ole minun ongelma mistä muut miehet pitävät. Huolehdin vain omista haluistani.

        Nähtävästi sinun mielestä pitää valita sitten vaikka väkisin pyöreä nainen että voi tuntea jotain "hyvyyttä".

        Jos ihminen ja nainen ei jaksa omaa evää liikauttaa liikkeelle niin mitä ihmettä minä täysin erilaisella luonteella jo teen hänen kanssaan?

        Hoikkuus ja urheilullisuus on kaunista johon voi jokainen itse vaikuttaa. Ei ole paljoa vaadittu vaan ihan normaalia.

        Vain hullu pyytää vähemmän kuin mitä siihen on käytetty omaa aikaa ja energiaa.


      • Ei se satu
        Ei nyt noinkaan kirjoitti:

        Tunnen joitakin miehiä jotka pitävät pyöreämmistä naisista. Eivät itse ole pyöreitä ellei lihasmassaa lasketa.

        "Omaa hoikkuutta vaan käytetään omien vaatimusten silottelemiseen ja kaunistelemiseen ja annetaan kuva että 'ansaitsee' sitä tai tätä. "

        Totta helvetissä "ansaitsen" sellaisen joka käy minun kanssa yhteen.
        Helvettiäkö minä pyöreällä muijalla jolla on ihan erilainen suhtautuminen mm. kehoon, terveyteen, ruokailuun ja eritoten liikkumiseen?

        Se ei ole minun ongelma mistä muut miehet pitävät. Huolehdin vain omista haluistani.

        Nähtävästi sinun mielestä pitää valita sitten vaikka väkisin pyöreä nainen että voi tuntea jotain "hyvyyttä".

        Jos ihminen ja nainen ei jaksa omaa evää liikauttaa liikkeelle niin mitä ihmettä minä täysin erilaisella luonteella jo teen hänen kanssaan?

        Hoikkuus ja urheilullisuus on kaunista johon voi jokainen itse vaikuttaa. Ei ole paljoa vaadittu vaan ihan normaalia.

        Vain hullu pyytää vähemmän kuin mitä siihen on käytetty omaa aikaa ja energiaa.

        "Vain hullu pyytää vähemmän kuin mitä siihen on käytetty omaa aikaa ja energiaa."

        Miksi on niin vaikea ymmärtää, että sama toimii muissakin suhteissa, oli sitten kyse itsetunnosta, sosiaalisista taidoista tai ulkonäöstä?


      • Ei nyt noinkaan
        Ei se satu kirjoitti:

        "Vain hullu pyytää vähemmän kuin mitä siihen on käytetty omaa aikaa ja energiaa."

        Miksi on niin vaikea ymmärtää, että sama toimii muissakin suhteissa, oli sitten kyse itsetunnosta, sosiaalisista taidoista tai ulkonäöstä?

        Luontaiseen ulkonäköön ei käytetä aikaa ja energiaa, se tulee syntymälahjana jos on tullakseen.

        Itsetunnosta en ala edes vääntämään koska käsite on ihan perseestä. Ehkä tarkoitat itseluottamusta tai itsevarmuutta enemmänkin?
        Osa ihmisistä on nykyään kovin sosiaalisia muuten mutta sosiaaliset taidot ovat aika hukassa lopulta.

        Uskoisin kuule että varsinkin naisilla on aika pahasti ristissä tuo mihin sitä omaa aikaa ja energiaa käytetty verrattuna siihen mitä mieheltä odotetaan.

        Syynä lienee se että miehellä tulee olla aktiivisempi ja yritteliäämpi rooli sekä kun naisilla on kysyntää niin miehillä on enemmän paineita "tehdä vaikutus".

        Mutta ehkä sinun mielestä luonnon antama komeus miehelle tai kauneus naiselle on saavutettua vaikkei se kerro luonteesta mitään?


      • Mies1985
        Ei nyt noinkaan kirjoitti:

        Tunnen joitakin miehiä jotka pitävät pyöreämmistä naisista. Eivät itse ole pyöreitä ellei lihasmassaa lasketa.

        "Omaa hoikkuutta vaan käytetään omien vaatimusten silottelemiseen ja kaunistelemiseen ja annetaan kuva että 'ansaitsee' sitä tai tätä. "

        Totta helvetissä "ansaitsen" sellaisen joka käy minun kanssa yhteen.
        Helvettiäkö minä pyöreällä muijalla jolla on ihan erilainen suhtautuminen mm. kehoon, terveyteen, ruokailuun ja eritoten liikkumiseen?

        Se ei ole minun ongelma mistä muut miehet pitävät. Huolehdin vain omista haluistani.

        Nähtävästi sinun mielestä pitää valita sitten vaikka väkisin pyöreä nainen että voi tuntea jotain "hyvyyttä".

        Jos ihminen ja nainen ei jaksa omaa evää liikauttaa liikkeelle niin mitä ihmettä minä täysin erilaisella luonteella jo teen hänen kanssaan?

        Hoikkuus ja urheilullisuus on kaunista johon voi jokainen itse vaikuttaa. Ei ole paljoa vaadittu vaan ihan normaalia.

        Vain hullu pyytää vähemmän kuin mitä siihen on käytetty omaa aikaa ja energiaa.

        On tuossa tavallaan jotain pointtia mutta minun on jotenkin vaikea uskoa että useimmat miehet antaisivat pakit röökäävälle, pilveä polttelevalle ja joka viikonloppu itsensä maahan dokaavalle mutta kauniille ja hoikalle naiselle. Kyllä nuori nainen säilyttää kauneutensa huonoillakin elintavoilla.

        Nainen voi myös pysyä suht hoikkana vaikka ruokavalio olisi todella puutteellinen ja epäterveellinen.

        Eli on yksinkertaistettua se miten aina sanotaan "no emmie vois seurustella kun meiän arvot olis niin erilaiset" ikäänkuin inhoa pidätellen ja hienostellen, kuin lihava nainen olisi joku vakavasti masentunut mielenterveysongelmainen joka ei selviä elämästä.

        Itseänihän lihava nainen ei viehätä ja tietyllä primaalitasolla samat ajatukset tulevat päähän kuin monella muulla mutta kyllä ihminen voi silti olla aktiivinen, jossain mielessä terveempi kuin hoikka ihminen ja jotain muuta kuin laiska ja flegmaattinen vaikka olisikin lihava.


      • Ei nyt noinkaan
        Mies1985 kirjoitti:

        On tuossa tavallaan jotain pointtia mutta minun on jotenkin vaikea uskoa että useimmat miehet antaisivat pakit röökäävälle, pilveä polttelevalle ja joka viikonloppu itsensä maahan dokaavalle mutta kauniille ja hoikalle naiselle. Kyllä nuori nainen säilyttää kauneutensa huonoillakin elintavoilla.

        Nainen voi myös pysyä suht hoikkana vaikka ruokavalio olisi todella puutteellinen ja epäterveellinen.

        Eli on yksinkertaistettua se miten aina sanotaan "no emmie vois seurustella kun meiän arvot olis niin erilaiset" ikäänkuin inhoa pidätellen ja hienostellen, kuin lihava nainen olisi joku vakavasti masentunut mielenterveysongelmainen joka ei selviä elämästä.

        Itseänihän lihava nainen ei viehätä ja tietyllä primaalitasolla samat ajatukset tulevat päähän kuin monella muulla mutta kyllä ihminen voi silti olla aktiivinen, jossain mielessä terveempi kuin hoikka ihminen ja jotain muuta kuin laiska ja flegmaattinen vaikka olisikin lihava.

        "mutta kyllä ihminen voi silti olla aktiivinen, jossain mielessä terveempi kuin hoikka ihminen ja jotain muuta kuin laiska ja flegmaattinen vaikka olisikin lihava. "

        No joissakin tapauksissa, mutta pyöreä on pyöreä.

        Se on merkki laiskuudesta fyysisellä tasolla. Jos pysyy hoikkana muutenkin niin ei tarvitse tehdä niin kovasti töitä.

        "Eli on yksinkertaistettua se miten aina sanotaan "no emmie vois seurustella kun meiän arvot olis niin erilaiset" ikäänkuin inhoa pidätellen ja hienostellen, kuin lihava nainen olisi joku vakavasti masentunut mielenterveysongelmainen joka ei selviä elämästä. "

        Mistä sinä tällaista vedät?

        Kyllä kai ne erilaiset arvot painavat ilman mitään arvosteluja?
        Jos toinen on kristitty ja toinen on juutalainen tai toinen on maalla mielellään asuva ja toinen kaupunkilainen.
        En minä jaksa lähteä jotakin houkuttelemaan liikkumaan yms.

        Selviäähän se elämästä mutta varmasti molemmat selviää helpommin ilman toisiaan joka on homman pointti.


      • SAkjkunfkliikjjj
        Ei nyt noinkaan kirjoitti:

        "mutta kyllä ihminen voi silti olla aktiivinen, jossain mielessä terveempi kuin hoikka ihminen ja jotain muuta kuin laiska ja flegmaattinen vaikka olisikin lihava. "

        No joissakin tapauksissa, mutta pyöreä on pyöreä.

        Se on merkki laiskuudesta fyysisellä tasolla. Jos pysyy hoikkana muutenkin niin ei tarvitse tehdä niin kovasti töitä.

        "Eli on yksinkertaistettua se miten aina sanotaan "no emmie vois seurustella kun meiän arvot olis niin erilaiset" ikäänkuin inhoa pidätellen ja hienostellen, kuin lihava nainen olisi joku vakavasti masentunut mielenterveysongelmainen joka ei selviä elämästä. "

        Mistä sinä tällaista vedät?

        Kyllä kai ne erilaiset arvot painavat ilman mitään arvosteluja?
        Jos toinen on kristitty ja toinen on juutalainen tai toinen on maalla mielellään asuva ja toinen kaupunkilainen.
        En minä jaksa lähteä jotakin houkuttelemaan liikkumaan yms.

        Selviäähän se elämästä mutta varmasti molemmat selviää helpommin ilman toisiaan joka on homman pointti.

        "Jos toinen on kristitty ja toinen on juutalainen tai toinen on maalla mielellään asuva ja toinen kaupunkilainen.
        En minä jaksa lähteä jotakin houkuttelemaan liikkumaan yms.

        Selviäähän se elämästä mutta varmasti molemmat selviää helpommin ilman toisiaan joka on homman pointti."

        Juuri näin. Tämän kun vielä ymmärtäisivät kaikki nämä naisten vaatimuksista kitisevät vässykät.


      • Ei nyt noinkaan
        SAkjkunfkliikjjj kirjoitti:

        "Jos toinen on kristitty ja toinen on juutalainen tai toinen on maalla mielellään asuva ja toinen kaupunkilainen.
        En minä jaksa lähteä jotakin houkuttelemaan liikkumaan yms.

        Selviäähän se elämästä mutta varmasti molemmat selviää helpommin ilman toisiaan joka on homman pointti."

        Juuri näin. Tämän kun vielä ymmärtäisivät kaikki nämä naisten vaatimuksista kitisevät vässykät.

        Tässä ei ollut kysymys tasoista vaan eroista.

        Jos toinen tahtoo esimerkiksi asua maatalossa ja toinen kaupunkiasunnossa.
        Jos toisen ruokavalioon kuuluu bigmacit ja toisen ihan jotain muuta.
        Jos toinen viihtyy lenkkipolulla ja toinen sohvannurkassa.
        Jos toisen keho on kunnossa ja toisen on repsahtanut.


    • ilman------

      Ilman muuta asia voi olla näinkin erityisesti joidenkin vaatimattomamman näköisten naisten kyseessä ollen.
      Tämä osin selittää myös sen miksi joillakin varsin vaatimattoman näköisillä miehillä ja ulkomaalaisilla saattaa olla kainalossaan yllättävän hyvänkin näköinen suominainen rumista suominaisista puhettakaan.

    • Hämärän rajoilta

      Joskus myös pohdin, ettei minua oteta mihinkään töihin, koska ylenisin vuodessa toimitusjohtajaksi ja syrjäyttäisin monia keskinkertaisuuksia jo sitäkin ennen.

      Jos käyn keikoilla, esiintyjät eivät koskaan pyydä minua lavalle soittamaan kanssaan - vain siksi, että soittaisin heidät suohon.

      Presidentti ei liioin uskaltanut kutsua minua Linnan juhliin, koska silloin itsenäisyyden yms. liirumlaarumin sijaan olisi puhuttu vain minusta, ja se olisi ollut juhlan luonteen kannalta hieman kiusallista.

    • näinpä näin

      Olen jo peruskoulusta lähtien tiennyt että ulkonäköni miellyttää vastakkaista sukupuolta ja päälle parikymppisenä on piirteet entisestään miehistyneet. Olen huomannut että naiset suhtautuvat minuun ristiriitaisesti: eivät tiedä olenko pelimies vai en. Käytökseni ei pitäisi antaa siitä viitteitä mutta miehekäs ulkonäköni mukamas tekee musta heti pelimiehen. Helvetin turhauttavaa kun naiset tekee oletuksia miehistä pelkän ulkonäön perusteella.

      • 98yp87t

        "Helvetin turhauttavaa kun naiset tekee oletuksia miehistä pelkän ulkonäön perusteella. "

        Hahhaaa, eiköhän tuo ole ihan sukupuolesta riippumatonta!


    • Ei komeutta, vaan

      Eivät naiset minun komeuttani pelkää, vaan sitä, että olen kunnollinen!

      • juuri----

        Juurikin näin tämä asia niin usein on.


    • ehkä joskus

      En minäkään pidä itseäni erityisen komeana, mutta joskus käy mielessä että fiksu pukeutumiseni ja hillitty käytökseni saattaisi aiheuttaa jonkinlaista jännitystä naisissa. Pyrin myös etten olesi kovin pahasti humalassa pikkutunneillakan.

      Itse ainakin mietin hieman tarkemmin sanojani mikäli toinen osapuoli on tyylikäs ja fiksun oloinen nainen - ehkä sama pätee myös toiseen suuntaan?

      Useimmiten kuitenkin pidän syynä että olen vaatimattoman näköinen luuseri, mutta joskus tuollainenkin käy mielessä :-)

    • Jaa a jokainen voi vetää oman johtopäätöksen minkänäköinen olen, riittää kun klikkaa profiiliin.
      Tosin tuo kuva joka on profiilissa on tosi huono. Huono kampaus, huono resoluutio, jne..
      Mutta sitä minä en oikein ymmärrä jos parran kasvatan, niin useat päät kääntyvät kaupoissa, kahviloissa, jne..
      Kun taas ei ole partaa niin kukaan ei huomaa... Ehkä mulle sopii parta paremmin mene ja tiedä.
      Nytkin alkaa olla jo melkoinen parta ja kun kävin kahvilla tänään abc:llä, niin muutamia katseita näin. Erotun varmaan joukosta... No ehkä minä vaikutan silloin vaaralliselle tai jotenkin jännittävälle tyypille??? Ulkoisesti voi ehkä näin päätellä tai sitten ei, hankala itse ruveta arvuuttelemaan.

      Mutta ihmettelen asiaa itse...

      • Frred

        Vaikutat parran kanssa miehekkäämmältä.


    • m30.

      ei kyllä varsinaisesti ole käynyt mielessä.

      Ainoat aloitteet naisten puolelta, joita olen saanut, ovat kyllä tulleet paremmannäköisiltä naisilta kuin mihin itse tähtään oikeastaan ikinä. En olisi itse lähestynyt niin kauniita naisia. Mutta ei niistä muutamasta naisten aloitteestakaan ole mitään ihmeellistä sitten tullut, edes suutelemaan en ole päässyt kuin yhden aloitteen tehneen naisen kanssa. Ei ole tullut mitään, vaikka nämä muutama lähestynyt nainen ovat minut tunteneet etukäteen, eli en laske tähän mitään baaripokailuja. En osaa selittää miksi olen saanut niitä aloitteita paremmannäköisiltä naisilta, mutta voisin veikata, että se liittyy kauniiden naisten hyvään itsetuntoon, ja siihen, että kun hyvännäköinen nainen lähestyy tällaista vähemmän hyvännäköistä miestä, niin se on naiselle vähän kuin vitsi. Ei tartte ottaa vakavasti koko hommaa, kunhan nyt katsoo että mitähän tuo mies minusta ajattelee.

    • Tulin, näin, nauroin

      "Joskus mietin tätä mahdollisuutta omalla kohdallani vaikka en nyt superkomeana itseäni pidäkkään. "

      Nämä sun teoriat on kyllä mahtavia jokaikinen, mutta tämä oli paras heitto aikoihin! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe