Yksin tykkään olla

Matias*

Itse en seurustele eikä ole tarvettakaan viihdyn hyvin yksinään.Tosin yksi syy on tähän siinä että ainakin täällä minun kaupungissa kaikki hyvät naiset on varattuna.Mielummin elän yksin kun huonossa parisuhteessa naisen kanssa joka ei minua miellytä.Paljon helpompaa elää yksin kun huonossa parisuhteessa!Saa mennä ja tulla miten haluaa eikä ole kenellekään tilivelvollinen eikä ole sidottu kehenkään paljon hyviä puolia!Tosin voisin ajatella parisuhdetta jos olisi oikein tasokas nainen kyseessä.itse olen tasokas ja tasokkaan näköinen herrasmies.

8

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clarissa46

      Ajattelen täysin samoin, viihdyn erittäin hyvin yksin, ja vaikka olisin suhteessa kaipaisin varmaan aika paljon omaa aikaa. Pidän myös itseäni tasokkaana, ehkä sekin on syy, miksi ei niin epätoivoisesti etsi seuraa, tiedän, että saisin miehen koska haluaisin, moni on jo esittänyt toivomuksen seurustelusuhteesta, ei vain ole riittävän tasokas ehdokas osunut kohdalle.

    • Samoin olisi täällä kyllä muutamia vapaita, mutta ei oikein kiinnosta olla huonossa suhteessa. Yksin on parempi olla. Ja kuten sanoit myös täällä kaikki hyvät on varattuja.
      Tosin tänään näin ohimennen kylillä ollessani yhden kauniin ja tasokkaan naisen joka ehkä myös oli vapaa, vähän aikaa katsottiin ohimennen hymyillen toisiamme. Varmasti hän huomasi minut ja ei kyllä mielestäni ollut paikkakuntalainen. No en kerennyt sanoa mitään kun hän jo hävisi jonnekin. No taas yksi menetetty tilaisuus :(

    • Mr Groove

      ... helposti. Aikuisiässä sekä miehillä että naisilla on omat juttunsa ja käsityksensä yhteiselosta, joista ei hevillä luovuta. Lisäksi molemmat ovat oamissa silmissään tasoikkaita mutta toistensa silmissä taviksia. Vaikea sellaiselle perustalle on mitään suurempaa rakentaa. Pitäisi pystyä luopumaan omasta tasokkuudestaan tai sitten hyväksyä tilanne kuten AP.

    • wonderfull life :)

      joka viihtyy yksikseenKIN. Olen sitä mieltä, että jos osaa nauttia omasta seurastaan, osaa myös nauttia muiden seurasta. Eli pitää olla sinut itsensä kanssa, jotta osaisi olla muiden kanssa. Mitä mieltä olette?
      Ei aina tarvitse olla kumppania. Joskus jutut loppuu, sitten rauhoitutaan ja päästään asiasta yli ja sitten PAMM yllättäen, juuri kun ei sitä odota, elämääsi astuu uusi rakkaus. Itselleni aina käynyt näin:) Sillä välin, nauttikaamme yksinolostakin!

      • Pikkusen tarkennusta

        Kiinnostaa tuo henkisen tasokkuuden määritelmä. Ulkonäköpuolella on varmaan monen mielestä selvä, joskin maku ratkaisee. Mikä on se henkinen tasokkuus, joka tekee mahdollisesta tulevasta hyvän? Voihan erittäin hurmaavan näköinen ihminen olla mitä rasittavin kontrollifriikki, esimerkiksi.


      • kokeilee...
        Pikkusen tarkennusta kirjoitti:

        Kiinnostaa tuo henkisen tasokkuuden määritelmä. Ulkonäköpuolella on varmaan monen mielestä selvä, joskin maku ratkaisee. Mikä on se henkinen tasokkuus, joka tekee mahdollisesta tulevasta hyvän? Voihan erittäin hurmaavan näköinen ihminen olla mitä rasittavin kontrollifriikki, esimerkiksi.

        "Tästä huomaakin, miksi naisten kanssa on niin vaikea solmia suhteita:

        "Ei sillä ole merkitystä vaikka ei olisi ennakko-odotuksia, minä en ainakaan lähtisi suhteeseen, jos en uskoisi itse 100 %:sti että suhteella on mahdollisuus onnistua, en lähtisi ikinä kokeilemaan, että voisiko tästä tulla jotain." "

        ei yhden mielipidettä tarvitse yleistää koskemaan kaikkia.

        minusta tilanne taas on 50-50. suhteesta joko tulee jotain tai ei tule.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe