Cheerleading (nousijoiden koko)

cheerious

heips, nii aattelin semmosta, et minkä kokosii nousijoit teijä joukkueis on?
siis niiku about cm ja painoo, jos yhtää tiiätte, siis vaa noin. Jaja jos ite ootte (:
mieluite sennu ja junnu ikäste. Ite oon sennu ikäne, ja harrastanu pari vuotta nousijana.
aattelin vaa et oonkoha jo liia pitkä/painava nousijaks. ku oon 160/44::'D
joukkuelaiset sanoo ettei, mut tuntuu et jooo.

27

2896

Vastaukset

• päätin vastata . Ite olen junnuikänen (en kilparyhmäs viel mut kevääl joo jos onnistaa :D) ja nousijat ovat yleensä joukkueen lyhimpiä ja (eivät välttämättä) myös laihimpia. Meidän harrasteess molemmat nousijat ovat jtn. 140-155 pitusii. En osaa tarkasti määrittää. Painoa vaikea sanoa. Mutta yleensä joukkueen valmentaja päättää ketkä nousee ylös. Jos onni on kohdannut sinulle ja olet flyeri (vai miten kirjoitetaankaaan) nii olet varmasti juuri sopivan kokoinen. Jos joukkuelaisesi sanoo ettet ole niin et varmastikaan ole. Tsemppii ja voithan kysyä asiaa valmentajaltasi. Oletko joukkuelaisiisi verrattuna pitkä avi lyhyt?

toivottavasti oli apua. Hei ja kiitti muuten noista sun vastauksista tuohon kysymykseeni ;D

• 160cm ja painat 44? huhhuh.. Onks pakkomielle nousiaks? On varmaa vakuttanu kivast sun kehityksee ym :( Meijä jengis kaikki nousiat on 150-156 cm pitkii ja painaa 42-47kg eli sinua lyhyemmät ovat painavempia nousioita vaikkakin erittäin kevytä noin lihaksikkaksi tytöiksi. Älä nyt oikeasti ala laihduttamaan cheerleadingin takia! Jos teidän ryhmässä olet liian pitkä hyväksy se! tai mene sekajoukkueeseen.

• oon nousija junnuis, oon 151/45 (:

• Jos olen 157 cm ja 44kg niin pääsisin nousijaksi ? Olen myös aika notkea

• Voit päästä mut riippuu et onks muut lyhyempii. Ite oon 163cm ja en kerro painoo koska oon tosi laiha D: oon siis nousija mutta mut vrm laitetaan moustiks tai pohjaks koht.

• No voit päästä nousijaks. Ite oon 153 ja 37 ja pyrin junnu joukkueeseen nousijana

• Niin toi riippuu joukkueen rakenteesta. Itse joskus pyysin päästä kokeilemaan uudelleen nousua (olin periaatteessa kasvanut jo ohi siitä). Sillon mulle otettiin pitkät nostajat, ja pääsin taas kokeilemaan yläihmisenä oloa. Olin kovasti kaivannut sitä lentämisen tunnetta, mutta sitten tauon jälkeen huomasin kuitenkin pelkääväni liikaa. Jatkossa olin mielelläni nostajana. Kuitenkin voi siis pyytää, jos haluaa kokeilla nousua, jos ei ole aivan joukkueen isokokoisimpia.

• Itse olen 157 cm/49 oon myös tosi venyvä. Oon varmaan liian painava nousijaks, mut mitäs mieltä te ootte

• No en mä usko et oot liian painava. Riippu kyl mikä taso ja kuin isot pohjat

• Olen sennu nousija 165/56kg :D

• ELI MÄ PÄÄSISIN NOUSIJAKS🤩

• Hei haluisin kysyy et oonko liian painava nousijaks jos painan 40kg ja oon 150cm koska pääsin isojen tyttöjen alotelia joukkueeseen ja huolettaa painoni koska joudun oleen nousija😞

• Olen itse pohjana cheerleadring joukkueessa ei sulla kyl toi paino oo mikää este ainoastaa pituus 160 cm jos on pitkät pohjat ni onnistuu ite ku oon pohja ja vaan 150cm pitkä ni mul pitää olla se 140 cm pitkä ja aika kevyt muuten ei haastavat stuntit onnistu

• Vastaan myöhässä sori! Mä oon junnujen SM- tasolla ja 160cm ei oo yhtään liian pitkä! Mäki oon saman pitunen ja olin pitkään nousija ennen kun pohja joukkueestani lopetti ja minusta tuli pohja. Valmentajat katsovat miten sinulla menee nousijana ja jos löytyy sopivat pohjat voit olla hyvinkin nousija! Mun joukkueessa on myös mua pidempiä nousijoita mut mä olin kaikista sopivin sen tietyn tytön pohjapariksi! Ja jos susta tulis pohja niin hei, mä en ollu koskaan tehnny pohjaa ja pääsin nousijana SM - tasolle ja alotin ihan alusta pohjana mut myt oon kehittynyn tosi nopeesti! Aika moni haluaa olla nousija mutta mun mielestä pohjana on ehkä jopa kivempaa.

• umm aattelin että oonko liian painava/pitkä nousemaan ku oon 158cm ja 53kg ja pyrkisin level 4 junnuihin. 🤨

• Mietiskelin sitä kun menisin ehkä junnuihin nousijaksi ja oon noin 151cm mitkä ja painan noin 36kg niin pääsisinköhän nousijaksi kun olen todella lihakseton ja näin?

• toivotonn kirjoitti:

umm aattelin että oonko liian painava/pitkä nousemaan ku oon 158cm ja 53kg ja pyrkisin level 4 junnuihin. 🤨

Et ooo! itse painan saman verran ja about saman pituinen junnu nousija.

• No mä alan harrastaa cheerleadingiä kesäloman jälkeen mut oon 08/11v 152cm ja 42kg ja meen 08/05 joukkueeseen tai siellä on niinku sen ikäsiä niin mä vasta painava oon, voiko joku sanoa et jos oisin aikusena 166cm ja painaisin 53 esim nii pääsisinkö silti nousijaksi😭😭

• olen itse nousija ja olen 167 pitkä ja painan 53 joten et todellakaan oo liian painava

• Nousijoita on eri pitusia ja kokosia. Ite oon joukkueen pisin nousia ja n.155cm. Junnuissa (07-05veet ja ite 06) tosiaan mennään kilpatasolla. Tarkkaa painoo en sano mut 39-41kg. En oo lihaksikkaimmasta päästä mut en myöskää se kaikista pulkannaruin. Pientä lihasta on mutta melko vähän kuitenkin.

• Ite oon mineis😅ja siis 145cm ja 35kiloo ja teen pohjaa. Vaihan siis junnuihin ja oon siis oman ikäsiäni lyhyempi ja niin kun oon oman ikästen kaa nii onks mahollist esim joutuu nuosee?

• Oon mikro kilpatasolla oon 141cm niin joutuisinkohan olemaan nousija jaguars spirit athletes Pluto-joukkueessa onko kukaan Jyväskylästä?

• Moi!!oon 11v tyttö ja harrastan cheerii 5lvl eli siis oon 134cm pitkä:) ja se paino ei nyt liity siihen mitenkää vaa se määritellää pituuden kautta:))

• Olisinko liian painava ja pitkä junnu joukkueen flyeriksi kun oon 146cm ja 49kg?Haluaisin niin kovaa flyeriksi mutta en halua että muut joutuu nostaa vaan koska haluaisin olla flyer😕

• Ainiin ja siis se level on 4

• Olen myös isekkin miettinyt että olisinko hyvä nousija? Osaan aika hyvin olla nousija kaikki heitot menee,libet/libra ja kierteet!! Olen 140cm pitkä ja painan 37,3kg ( olen siis ollut aina pohja) mutta haen ehkä nousijaksi🙃

• Ite oon 147 ja 32 kg oonko painava

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.