paljonko lihanleikkaaja tienaa?
lihanleikkaaja
5
4740
Vastaukset
- Ent.sellainen
Riippuu työpaikasta ja urakoiden luonteesta. Myös siitä tehdäänkö ryhmässä, vaiko henkilökohtaisesti omaan pottiin ja tahtiin. Oikeudenmukaisinta olisi tehdä omaan piikkiin. Silloin ihmissuhteetkin säilyisivät paljon paljon parempina. Ei tulisi epäselvyyksiä tuloksista ja ansioista. Monissa yrityksissä onkin siirrytty suurista ryhmäurakoista hyväksi havaittuun henkilökohtaiseen urakointiin. En osaa sanoa paljonko tällä hetkellä hankitaan. Urakka-ansio lienee 15-22 euroa tunnilta, juuri tuosta urakkamuodosta johtuen. Työ on fyysisesti raskasta, mutta jos tykkäät määrätietoisesta rutiinityöstä niin mene lihanleikkaajaksi. Onnea ja menestystä etukäteen!
- kraftig
Olen ollut täällä Norjassa lihanleikkaajana 6v.
Suomen palkoista minulla ei ole tietoa-siksi utele
n tässä!Kiitoksia tiedoista!Siinä olet oikeassa et
tä henk.koht.urakka on paras,ei tule sanomista ken
elläkään.Kyllähän täällä tienaa enemmän mutta on n
iin pirun kallis maa että taitaa olla ihan sama mu
uttaa takaisin kotosuomeen!Kun suhteuttaa asumisen
ja syömisen niin siltä kantilta ajateltuna. - Ent.sellainen
kraftig kirjoitti:
Olen ollut täällä Norjassa lihanleikkaajana 6v.
Suomen palkoista minulla ei ole tietoa-siksi utele
n tässä!Kiitoksia tiedoista!Siinä olet oikeassa et
tä henk.koht.urakka on paras,ei tule sanomista ken
elläkään.Kyllähän täällä tienaa enemmän mutta on n
iin pirun kallis maa että taitaa olla ihan sama mu
uttaa takaisin kotosuomeen!Kun suhteuttaa asumisen
ja syömisen niin siltä kantilta ajateltuna.Niin. Liha-ala kuten muutkin teollisuuden alat ovat täällä Suomessa käymistilassa. Tänään juuri kuulin uutisen , että halpaa maitoa rahdataan Virosta koko Suomen alueelle. Monet yritykset ovat menneet Kiinaan tai halpoihin Baltiamaihin.
Itse ajattelin muutama vuosi sitten tulla Norjaan töihin, mutta en enää jaksa ajatella muuten kuin matkailumielessä.
Eipä tässä oikeastaan voi muuta sanoa kuin että voi Suomi-neitoa. Työttömiä on pilvin pimein lähes joka alalla. Psykologeista,lääkäreistä ja farmaseuteista on huutava puute.
Mutta tervetuloa kuitenkin Suomeen ,jos työpaikka löytyy. - sikaleikkaaja
Ent.sellainen kirjoitti:
Niin. Liha-ala kuten muutkin teollisuuden alat ovat täällä Suomessa käymistilassa. Tänään juuri kuulin uutisen , että halpaa maitoa rahdataan Virosta koko Suomen alueelle. Monet yritykset ovat menneet Kiinaan tai halpoihin Baltiamaihin.
Itse ajattelin muutama vuosi sitten tulla Norjaan töihin, mutta en enää jaksa ajatella muuten kuin matkailumielessä.
Eipä tässä oikeastaan voi muuta sanoa kuin että voi Suomi-neitoa. Työttömiä on pilvin pimein lähes joka alalla. Psykologeista,lääkäreistä ja farmaseuteista on huutava puute.
Mutta tervetuloa kuitenkin Suomeen ,jos työpaikka löytyy.itse työssä lihanleikkaajana rauman lähellä ja meillä tarvitaan leikkaajaa eikä täältä päin oikein tunnu löytyvän. aika kova homma ja kpl urakka(hlö.kohtainen)Itse tienaan n15e/h mut paras äijä 20e/h... on ollu 20vuotta alal ja on kuin kone.
- asad
sikaleikkaaja kirjoitti:
itse työssä lihanleikkaajana rauman lähellä ja meillä tarvitaan leikkaajaa eikä täältä päin oikein tunnu löytyvän. aika kova homma ja kpl urakka(hlö.kohtainen)Itse tienaan n15e/h mut paras äijä 20e/h... on ollu 20vuotta alal ja on kuin kone.
näyttäis vanha viestiketju olevan kyseessä, mut kysäsenpäs kummiski. Kraftig oletko missä päin Norjaa leikkaamassa lihaa ja missä firmassa. Kiinnostaisi lihanleikkuutyö siellä päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841