Tässä ihanne mieheni... niin vaikea löytää :)

??MlE??

Mä haluun tällaisen miehen:

- n. 180 cm pitkä
- Leveä selkä ja urheilijan pylly
- Tumma/vaalea
- Rauhallinen
- Horoskooppi: Vaaka, leijona, kauris tai neytsyt
- Järkevä
- Siisti
- Osaa kuunnella
- Pukeutuu siististi
- Hyvät hampaat
- Ihana hymy
- Jalat maassa -tyyppi
- Ei itserakas, mutta huolehtii ulkonäöstään
- Ottaa minut huomioon
- Miehekkäät kädet
- Kohtelias ja hyväkäytöksinen
- Parta
- Ei kuorsaa
- Pitää minusta juuri sellaisena kuin olen
- Lyhyet hiukset tai kalju (ei pitkää)
- Ei naimisissa tai parisuhteessa
- Luotettava
- Huumorintajuinen
- Haluaa ehdottomasti lapsia
- Terveellä lailla mustasukkainen
- Kokemusta parisuhteista
- Tunteellinen
- Ylpeä minusta
- Hoikka mutta ei tarvitse olla himo urheilija
- Kiltti mutta ei tossa
- Hyvä rakastaja

Pikku lista vaatimuksia... tai ei niinkään vaatimuksia... tossa on vaan mun ihanne mies :) Katotaan tuleeko koskaan vastaan :)

14

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrreyeyyer

      Jotenkin hauskaa, että sä luettelet pitkän rimpsun vaatimuksia millaine miehen tulee olla ja välissä toteat, että hänen tulee "pitää minusta juuri sellaisena kuin olen". Toivottavasti huomaat ironian.

      • ??MlE??

        No siinä se just onkin... et lista löytyy ja sit sen miehen pitäis vielä pitää minustakin ;D No kai jokaisella on jonkinnäköinen lista ihanne miehestään/naisestaan... Mä etin tuollaista ja todellakin olis ihan positiivista jos se mies pitäis minustakin :)


    • Siis onpa pitkä litania vaatimuksia, 8 asiaa menee ohi.
      Ei kait tuommosta löydy paljon mistään joka täyttäisi kaikki, mutta onnea etsintään.

      • ??MlE??

        8 asiaa menee ohi? Mitä kohtia? En mä ajatellutkaan että kaikki kohdat edes täyttyis... en mä täydellistä etsikkään vaan itselleni sopivaa :)


      • ??MlE?? kirjoitti:

        8 asiaa menee ohi? Mitä kohtia? En mä ajatellutkaan että kaikki kohdat edes täyttyis... en mä täydellistä etsikkään vaan itselleni sopivaa :)

        Siis nämä:

        "- n. 180 cm pitkä" Olen pidempi.
        "- Leveä selkä ja urheilijan pylly" En ole urheilija.
        "- Horoskooppi: Vaaka, leijona, kauris tai neytsyt" Ei osu.
        "- Hyvät hampaat" Aina reikiä, hammaslääkärikin ihmettelee.
        "- Ei kuorsaa" Valitettavasti kyllä.
        "- Pitää minusta juuri sellaisena kuin olen" Ei pysty sanomaan heti, pitäisi nähdä ensin.
        "- Ylpeä minusta" Ei voi olla ylpeä, nimittäin vanha sanonta kuuluu 'ylpeys käy lankeemuksen edellä'
        "- Hoikka mutta ei tarvitse olla himo urheilija" En ole hoikka.


    • Hebe.

      voitko kertoa minkä näköinen itse olet, pituus/paino yms?

      • nainen vastaa

        Oletetaan että tapaat tuo ihannemiehesi. Tuntuu että ihan kaikki loksahtavat kohdalleen ja ihastut korviasi myöten.
        On aika viettää ensimmäinen yö yhdessä.
        Mitäpäs kun tämä ihannemies kuorsaa. Eikä mitään pientä korinaa vaan niin kovin että naapuritkin kuulee. Toisin sanoen... Täydellistä ihmistä ei olekkaan. Jokaisessa meissä on vikamme.


      • ??MlE??
        nainen vastaa kirjoitti:

        Oletetaan että tapaat tuo ihannemiehesi. Tuntuu että ihan kaikki loksahtavat kohdalleen ja ihastut korviasi myöten.
        On aika viettää ensimmäinen yö yhdessä.
        Mitäpäs kun tämä ihannemies kuorsaa. Eikä mitään pientä korinaa vaan niin kovin että naapuritkin kuulee. Toisin sanoen... Täydellistä ihmistä ei olekkaan. Jokaisessa meissä on vikamme.

        No ehkä mä teen siinä kuorsauksessa poikkeuksen jos se on mun elämäni mies ;D Ja onhan korvatulpat keksitty :)

        Minäkö, minkä näköinen... tumma, lyhyt, hoikka... :) Ja mitä väliä... sen mihen pitää tykätä musta sellaisena kuin olen ;D


      • ??MlE??
        ??MlE?? kirjoitti:

        No ehkä mä teen siinä kuorsauksessa poikkeuksen jos se on mun elämäni mies ;D Ja onhan korvatulpat keksitty :)

        Minäkö, minkä näköinen... tumma, lyhyt, hoikka... :) Ja mitä väliä... sen mihen pitää tykätä musta sellaisena kuin olen ;D

        No ehkä se kuorsaaminen ei ole se maailman suurin ongelma jos se on mun elämäni mies ;D Ja onhan korvatulpat keksitty :)

        Ai minä, miltä näytän... tumma, lyhyt, hoikka... ja mitä väliä, sen miehen pitää rakastaa mua just tällaisena kuin olen ;)


    • hyi parta

      yöks. Parta on turn off. Pieni sänki voi pukea joitakin mutta pitkät karvat naamassa/leuassa... no thanks.

      • ??MlE??

        Juu sellainen sänki parta ja ei kaikille miehille edes sovi parta... ei mitään juha mieto partaa :D


    • Mies22vkl

      Aika omituinen vaatimus tuo horoskooppimerkki. Tämä ei taida ikävä kyllä liittyä syntymäpäivän ajankohtaan?

      Suurin osa noista pitää paikkaansa, mutta minulla ei ole miehekkäät kädet, en halua lapsia ja olen parisuhteessa. Lisäksi muutamia kohtia, joita on itse aika vaikea arvioida.

    • yksukkovaan

      - Haluaa ehdottomasti lapsia

      Tuohon kosahti, muita ei tarvinnut edes miettiä ;P Good luck with next candidate!

    • Miäs kentiäs.

      En kyllä ole erityisen mustasukkainen, terveesti tai muuten. Jos nainen haluaa pettää, pettää hän kyllä joka tapauksessa, olinpa mustis tai en. En tule siis mustasukkaiseksi, vaan pettyneeksi. Menköön siis menojaan, vilkutan perään ja etsin uuden. Jos löydän. Siisti? Hmmmm... Kauris. Kauriit kakkivat kedolle. Ulkonäöstä huolehtiminen on 45 vuotiaalla jo käytännössä hävitty taistelu, mutta aina voi yrittää. Kuinka leveä on leveä selkä? Metri? Kaksi? Muuten olenkin just tuommoinen. Tunnenko sinut jostain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe