eli mulla on päässy tilanne niin huonoks että multa lähtee hiuksia, eikä vain vähän, vaan paljon.
oon nykyään lähes kalju pään etupuolesta.
oon lukenu kaiken näkösistä kaljuuntumisen syistä ja lääkärinkin mielestä kuiva ja huonossa kunnossa oleva päänahka aiheuttaa kaiken.
miten saisin päänahkani kuntoon?
vinkkejä kaipaisin kipeästi :)
Kuiva päänahka: APUA!
6
1915
Vastaukset
- Ring-laittaja Vantaa
Anna sille kosteushoitoa. Laita reippaasti avokadoöljyä hyvän hoitoaineen joukkoon ja hiero päänahkaan. Suihkumyssy tai vaikka hedelmäpussi ja pipo päähän ja anna olla ½-1h ennen kuin huuhdot pois. Jos sun päänahka on tosi kuiva niin voisit kokeilla myös CO-pesua, eli et pese shampoolla vaan pelkästään runsaasti hoitoainetta hieromalla pitkään. Esim XZ hoitoaineet soveltuvat tuohon mainiosti. Shampoo kuivattaa päänahkaa. Avuksi voisit ottaa biotiinikuurin.
- kuiiiiva
Ostin tänään jonkin tyrniöljy hoidon, tiedätkö sen vaikutuksesta mitään, onko se samanlaista kuin tuo avokadoöljy?
- Ring-laittaja Vantaa
kuiiiiva kirjoitti:
Ostin tänään jonkin tyrniöljy hoidon, tiedätkö sen vaikutuksesta mitään, onko se samanlaista kuin tuo avokadoöljy?
Tyrniöljystä mulla ei ole kokemusta. Ellei se ole se XZ:n öljyhoito? Joskus vuosia sitten sitä kokeilin, en kyllä enää muista mitään mullistavaa. Avokadoöljyä saa ihan ruokakaupasta, se on siellä ruokaöljyjen joukossa. Samaa öljyä siis mitä käytetään ruuanlaittoon. :) Ja on edullisempaa kuin ostella noita erikseen hiuksille tarkoitettuja öljyhoitoja joissa ei kuitenkaan öljyn osuus ole 100%.
- kokeiltu juttu
Ring-laittaja Vantaa kirjoitti:
Tyrniöljystä mulla ei ole kokemusta. Ellei se ole se XZ:n öljyhoito? Joskus vuosia sitten sitä kokeilin, en kyllä enää muista mitään mullistavaa. Avokadoöljyä saa ihan ruokakaupasta, se on siellä ruokaöljyjen joukossa. Samaa öljyä siis mitä käytetään ruuanlaittoon. :) Ja on edullisempaa kuin ostella noita erikseen hiuksille tarkoitettuja öljyhoitoja joissa ei kuitenkaan öljyn osuus ole 100%.
Kaksivaikutteinen XZ Aito öljyhoidon sisältämät runsaat luonnonöljyt ravitsevat, kosteuttavat ja suojaavat hiuksia juuresta latvaan. Hiuspohjan ärtyneisyys ja hilseily vähenevät syväpuhdistuksen myötä.
Tuo öljyhoito ei sisällä silikonia eikä silikoniyhdisteitä.
XZ:n shampoot ja hoitoaineet sopivat minun herkälle päänahalle ja hiuksille. Luulen että tuotesarjasta saattaa löytyä sinulle myös sopiva shampoo ja hoitoaine. - Kuiiiva
kokeiltu juttu kirjoitti:
Kaksivaikutteinen XZ Aito öljyhoidon sisältämät runsaat luonnonöljyt ravitsevat, kosteuttavat ja suojaavat hiuksia juuresta latvaan. Hiuspohjan ärtyneisyys ja hilseily vähenevät syväpuhdistuksen myötä.
Tuo öljyhoito ei sisällä silikonia eikä silikoniyhdisteitä.
XZ:n shampoot ja hoitoaineet sopivat minun herkälle päänahalle ja hiuksille. Luulen että tuotesarjasta saattaa löytyä sinulle myös sopiva shampoo ja hoitoaine.olen huomannut tuosta xz:n öljyhoidosta olevan apua, ja nyt aijonkin sitten ostaa siihen kuuluvan shampoon ja hoitoaineen.
kiitos vielä kerran teille :)
- mitenkön olis
Nestemäiset Hydrocortison-tipat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251