Oletko joskus ottanut kuvan sinulle täysin tuntemattomasta ihmisestä julkisella paikalla?
Jos niin miksi? Mitä ajattelit silloin?
Jouduin tänään tahtomattani ja yllättäen täysin tuntemattoman puuman "tähtäimeen".
Tilaisuus jossa tämä tapahtui oli sellainen, että lähes kaikki räpsivät kameralla kuvia tilaisuuden "kohteesta" ja yhtäkkiä huomasin jonkun puuman räpsivän kuvia minusta. Enkä nyt oikein tiedä mitä siitä pitäisi ajatella.
Ehkä ne kuvat löytyy vielä joskus täältä (http://naurunappula.com/kuvat/) ja niiden ottamisen syy paljastuu minullekin. Housun sepalus oli kiinni, ykköset päällä ja kampaus parturin jäljiltä. Vessapaperiakaan ei roikkunut kengänpohjasta, nenääkään ei kaivanut....
"Mitähän tuo norsu minusta ajattelee?", mietti suomalainen.
19
623
Vastaukset
- että olet
se tarumainen "Isojalka"?
opiskelija. Niitä on aivan kaiken ikäisiä. Voi olla taideopiskelija, kansanopistosta tms. Saavat tehtäväksi kuvata ihmisiä joilla on "koskettava ilme" tai vastaavaa :)
Mutta luulisi valokuvauksen harrastajan kuvaavan jollakin muulla kuin Ixuksella, varsinkin tuollaisessa tilaisuudessa.
- johdon_assistentti
Richartti kirjoitti:
Mutta luulisi valokuvauksen harrastajan kuvaavan jollakin muulla kuin Ixuksella, varsinkin tuollaisessa tilaisuudessa.
olisi sinun tilanteessasi sellainen kuva jossa keskisormi on varsin selkeästi esillä
johdon_assistentti kirjoitti:
olisi sinun tilanteessasi sellainen kuva jossa keskisormi on varsin selkeästi esillä
...alle 6 vuotiaita kuin yli 6 vuotiaita.
- johdon_assistentti
ja suutun jos minusta otetaan kuva ilman lupaa.
Epäkohteliasta. Ihme, että eivät vielä ole kyenneet minkäänlaista lakia säätämään viattomien ihmisten kuvaamisesta. Ootas hetki, niin saadaan nää Lex-Karpelat ja -Nokiat ajan tasalle- viimeistään kun Wikileaksista alkaa paskaa roiskumaan Suomenkin niskaan.
ottanut monestikin, mutten kyllä ikinä tuolla lailla että olisin halunnut kuvat jonkun tyypin erityisesti. Ihmisiä ei vain voi välttää, niitä jää helposti 'filkalle' kohinaksi. Ja toisinpäin, en ainakaan ole huomannut että olisin ollut jonkun kohteena erityisesti, mutta hämmentävää sellaisen huomaaminen varmaan olisi.
Psst. se oli varmaan joku palstalainen joka sua kuvasi, se laittaa ne varmaan piakkoin levitykseen uuden aloituksen kera :)- frost-free
et voi käyttää puuma nimikettä naisesta joka osoittaa sinuun kiinnostusta jos et ole itse alta parikymppinen ja vastaavasti nainen yli 50-vuotias. Mitenkäs oli?
..heti kirjoittamisen jälkeen, mutta jätin asian kuitenkin siihen. Ei se ollut kuin 5-10 vuotta minua vanhempi.
Kyllä mä keksin sille kuvaavammankin nimen tuota puuma-nimityksen soveltuvuutta miettiessä. MILF
Oli se...ihan joo.
- kirpela
mut jos olit sen mielestä nami?
- BlueNightSatin
vastaus mulla :)
- kirpela
BlueNightSatin kirjoitti:
vastaus mulla :)
siskon teiniä oli pakko kiusata kun oli vallannu äitinsä sängyn niin pitihän se ikuistaa ja lähettää sil sit kesken koulupäivän :)
*mitä wttua sä teet* :DDDDDDD Hän vaikutti enemmän sellaiselta isoista ja karvaisista "HD-nallekarhuista" pitävältä naiselta....
- kirpela
Richartti kirjoitti:
Hän vaikutti enemmän sellaiselta isoista ja karvaisista "HD-nallekarhuista" pitävältä naiselta....
Emmä ollu siä!
noku se oli niin hyvännäköinen (jospa siinä löytyi syy sullekki) ettei malttanu olla ottamatta ja jälkeenpäin ku niitä paria kuvaa katseli niin tuntui että se ois sen huomannu ku oli ihan pose.. no, vielä parempi! harmi vaan että se kamera meni jotenki tohjoksi että se siitä.
se on siinä että aina ku tuonne ulos lähtee niin ei voi tietää kuka kuvaa ja missäki, aina vaan automaattisesti ajattelee että noeimuakukaan.. sitte kuitenki hikisenä lenkiltä kotiin tullessa huomaa jostain ikkunasta linssin vilahtavan.ja olen hyvin iloinen siitä, koska jo pelkästään se et joku katsoo mua hiukan oudosti saa mut pahalle tuulelle
swahilin kielellä "Nini huleta mimi anataka Kifini?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165273
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212741- 342080
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella382010Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon331966Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81324- 1641282
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651247- 371223