Mä olen femakko ämmä!

Toinen uneton yö

Eli olen hirvee feministi. Vihaan miehiä, jotka kattoo naisia vaan objekteina; "Hei kato tossa toinen reikä, johon vois tunkee". Oon negatiivinen tiukkis, kunnon ämmä! En käy baareissa enkä dokaa. Harrastan kaikkea monen mielestä ei niin kiinnostavaa. Teen sellaista, jota naisilta ei odoteta, ajattelen ja kyseenalaista, kritisoin ihan liikaa.

Mut mä olen silti pirun hyvännäkönen. No menen ihan hukkaan, ku olen tällanen ämmä. Elän itelleni. Surullisinta tässä on se, että olen vielä melko nuori. 22v.

Karkotan kaikki äijät mun feministi katsella, mut voisko edes joku unelmoida meikänlaisesta?

25

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''Hannes

      Et saa ketään. Olet epäkiinnostava ja femakot nyt vaan ei nappaa.

      Harmi kun kauniit naiset pilaavat itsensä ajattelemalla liikaa.

      • --------

        Tuo viimeinen lause sai sinut kyllä kuulostamaan aikamoiselta sovinistisialta.


      • Anonyymi

        Kyllä ne vielä Gambiaan kelpaa mustalle miehelle. Siellähän feminismi kukoistaa.
        Ainakin Suomalaiset naiset sankoin joukoin sinne halajaa..


    • "En käy baareissa enkä dokaa"
      Tämä on vain plussaa.

      "Harrastan kaikkea monen mielestä ei niin kiinnostavaa"
      Niin teen minäkin eli plussaa.

      "ajattelen ja kyseenalaista"
      Tämäkin on plussaa.

      "kritisoin ihan liikaa"
      Hieman miinusta.

      "Mut mä olen silti pirun hyvännäkönen. No menen ihan hukkaan, ku olen tällanen ämmä. Elän itelleni."
      Itsekeskeisyys, jos ei toista opi huomioimaan niin ei tule olemaan ainakaan kovin pitkäaikaista suhdetta.

      "Karkotan kaikki äijät mun feministi katsella"
      Toihan on hyvä asia eipähän tule muut yrittämään.

      "mut voisko edes joku unelmoida meikänlaisesta?"
      Periaatteessa mutta jonkin verran hankaluuksia se tuottaa, juuri tuon itsekeskeisyyden takia. Tosin suoraan en pysty sanomaan pelkästään tämän perusteella.

    • .............

      Hyvä, pidä toi! Jokaisen naisen pitääkin olla vähän feministi, eikä niellä ihan kaikkea miehen sanomaa. Minuakin vituttaa esimerkiksi se, että jotkut miehet arvottavat naiset sen mukaan, panisivatko he heitä vai eivät. Naiset ovat muutakin kuin käveleviä pilluja!

      Ja en kannata feminismiä silloin, jos se tarkoittaa sitä, että se keskittyy naisen aseman parantamiseen ja siinä sivussa jotenkin syrjii miehiä. Ainoastaan silloin, kun naisen asemassa on oikeasti jotain parannettavaa, sitä pitää parantaa niin että saavutetaan tasa-arvo miesten ja naisten välillä. Kumpaakaan sukupuolta ei siis missään nimessä pidä suosia, eikä sorsia. Ikävää, että feminismi koetaan varsinkin miesten keskuudessa jotenkin negatiivisena asiana, koska ei se sitä välttämättä ole. Ehkä feminismi on käsitteenä kuitenkin pikkuisen vanhentunut ja pitäisi olla joku aate, joka keskittyy kumman tahansa sukupuolen aseman korjaamiseen, jos siinä jotain korjattavaa on toiseen sukupuoleen nähden.

      • Anonyymi

        Kun kuuntelee joitakin nuoria naisia niin ei voi kuin nauraa. Jutut ovat niin itsekeskeisiä ja lapsellisia että silleen. Vaikuttaa että elämä pyörii pelkästään kynsilakan ja maskaran ympärillä. Koko elämä on jäänyt vielä elämättä.
        Hyvänä esimerkkinä Maisa.


    • orvokki sini

      Minua ärsyttää se, että joillekin miehille nainen on automaattisesti hirveä telaketjufeministi, jos yrittää vähääkään kyseenalaistaa heidän ajattelumallejaan sukupuolirooleista. En ole mielestäni feministi sanan varsinaisessa merkityksessä, kuitenkin olen joskus saanut kuulla olevani sellainen, ihan vain koska minulla on ollut omia ajatuksia jotka ovat liittyneet sukupuoliin. En ole kiihkoilija missään asiassa, en myöskään tässä. Mielestäni olen joihinkin verrattuna jopa hyvinkin rento tämän suhteen, mutta joillekin miehille kaikki keskustelu aiheesta on punainen vaate. Joku sanoi, että miehet arvioivat naisten pantavuutta, no niinhän minäkin kyllä teen miesten suhteen, mutten suinkaan arvota heitä ihmisinä sen mukaan. Jotkut vaan ovat pantavampia kuin toiset, mutta kaikki ovat yhtä arvokkaita. Tekevätkö miehet muka niin?

    • aasfggfd

      Hyvä! Ole vaan femakkoämmä. Mä ainakaan en mitään aivotonta lehmää haluaisi. Kyllä naisella pitää olla älyä, mielipiteitä ja arvoja. Ja ehdottomasti naisen pitää arvostaa naissukupuolta ja puolustaakin.

      Jos nyt et kuitenkaan kuleksi kadulla palleja irti puremassa... Muista että ihan yhtä paljon kuin on olemassa henkisesti lahnamaisia naisia on myös sovinistisia miehiä - ja sitten myös paljon muita.

    • piilosovinisti

      Oot just mun ihannenainen, ja mä haluaisin naida sua joka koloon ja löytää uusiakin koloja naitavaksi (kainalokuoppa? varpaanväli?). Tavataanko?

    • esko-petteri

      Voi kun löytyis mulle jostain oikein äkäinen ja topakka akka. Ei se haittaa vaikka paasais feminismistä niin että korvat savuavat. Somaa olisi. En tarkoita väheksyä aatteen paloa tai naisia tai muuta sellaista. Mua vaan jostain syystä hellyttää kun nainen sauhuaa jostain, vaikka hieman kiukkuisena. En tiijä miksi.

      Meitä miehiä on kai moneksi. Niin kuin naisiakin on monenlaisia. Kyllä susta moni mies tykkäisi. Unoha ne sovinistit.

    • Aitomies..

      Voit olla mielestäsi hyvännäköinen mutta kaunis nainen et ole. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten, sitä sinä olet. Paljon puhut muttet mitään sano!

    • 16+17

      ovat vääräuskoisia! Eläkään Maskuliininen Miesten Tasavalta!

      • 875+097

        ...saunan takana ja luoti pillussa.

        Kukaan tuntemani mies ei halua feministiä.


      • Xeraxz
        875+097 kirjoitti:

        ...saunan takana ja luoti pillussa.

        Kukaan tuntemani mies ei halua feministiä.

        tuollainen kipakka äreä äkäpussi. pikkulapsi tulee mieleen.

        Ei kukaan aikuinen ihminen kiukuttele ja kritisoi ja ole negatiivinen. Ei ainakaan minun naiseni.

        Yrittäppä tyttö muuttaa asennettasi, ei kaikki miehet ole sikoja. Tuolla asenteella aiheutat vain itsellesi ongelmia pidemmän päälle. Yritä olla normaali.


      • Nähty on
        Xeraxz kirjoitti:

        tuollainen kipakka äreä äkäpussi. pikkulapsi tulee mieleen.

        Ei kukaan aikuinen ihminen kiukuttele ja kritisoi ja ole negatiivinen. Ei ainakaan minun naiseni.

        Yrittäppä tyttö muuttaa asennettasi, ei kaikki miehet ole sikoja. Tuolla asenteella aiheutat vain itsellesi ongelmia pidemmän päälle. Yritä olla normaali.

        Jokainen työelämässä miehisellä alalla toimiva nainen on pakostakin feministi. Suurin osa suomalaisista naisista ei ole feministejä siitä syytä, että he ovat naisvaltaisessa työyhteisössä. He eivät joudu kilpailemaan miesten kanssa - he kilpailevat miehistä. Jos et ole koskaan työpaikallasi joutunut ohitetuksi, vähätellyksi, aliarvioiduksi, simputetuksi sukupuolesi takia, et tiedä mistä sukupuolten tasa-arvossa on kyse.

        Ne naiset, jotka osaavat sekä kilpailla miesten kanssa että miehistä, perivät tämän maan. Aloittaja voi hyvinkin kuulua heihin. Go for it !


      • regrewrt
        Nähty on kirjoitti:

        Jokainen työelämässä miehisellä alalla toimiva nainen on pakostakin feministi. Suurin osa suomalaisista naisista ei ole feministejä siitä syytä, että he ovat naisvaltaisessa työyhteisössä. He eivät joudu kilpailemaan miesten kanssa - he kilpailevat miehistä. Jos et ole koskaan työpaikallasi joutunut ohitetuksi, vähätellyksi, aliarvioiduksi, simputetuksi sukupuolesi takia, et tiedä mistä sukupuolten tasa-arvossa on kyse.

        Ne naiset, jotka osaavat sekä kilpailla miesten kanssa että miehistä, perivät tämän maan. Aloittaja voi hyvinkin kuulua heihin. Go for it !

        Äkäinen tytteli, jotenkin hellyyttävää


      • ere5te
        regrewrt kirjoitti:

        Äkäinen tytteli, jotenkin hellyyttävää

        ovat pantavia


    • kkerer

      Vaikuttaa asialliselta mutta nyt pitää varmistaa että mielkuva on täydellinen tai pitää koota se uusiksi:
      oletko maailmanparantaja/vihreä/kommari asenteeltasi, vastaa niin kerron, mitä ajattelen sinusta.
      BTW syytä feministisiä ihanteita osittain siitä että monista naisista on tullut huoraavia prinsessoja jotka voivat tehdä mitä huvittaa ja nostaen itsensä jalustalle naisliikkeen avulle! Näin se homma menee.
      Muussa tapauksessa fiksu, vahvat arvot ja ennenkaikkea kypsä nainen!

      Kuulutko yliopiston kuppikuntaa jossa jauhatta viheridelogisia paskapuheita sekoitteaen niihin nykypäivän verhontakanajunailua? Katoitko Unicefin mainoksia pienenä ja päätit lähteä pelastamaan maailmaa vihaamalla miehiä, kuitenkin haluamalla pelastaa kaikki afrikan ja lähi-idästä kotoisin olevat islamuskoiset miehet ja samaan aikaan huutaa miten peräkyläisyys (käytännössä suomalaisuus) on häpeä ja haluat että kukaan ei enää pane Suomalaista miestä, koska sinua vihattiin pienenä. Onko motiivinasi omat moraaliset etuoikeutuksesi naiseutesi takia ja naisliikkeen takia, saati pystytkö edes kyseenalaistamaan omaa ylivertaisuuttasi? Eikö sinua hävetä olla tekopyhä ja käytänössä ajatuspoliisina ja tukahduttaa kaikki järki puhe?
      Siinä pari kysymystä ja mieti sitten miksi femakkkoja inhotaan! Toivon mukaan nyt inhoat viisi kertaa enemmän miehiä ja voisi sinun logiikallasi päätellä että inhoatkin tai sitten yrität omahyväisesti saada varmistusta miesten huonompiarvoisuudesta ja omasta erinomaisuudesta ja näin ollen vittuuntunut ja pohdit jotain ovelaa koneellasi kun luet tämän.

      Onnea ja menestystä!

    • näin se on

      Minua taas miehenä ärsyttää, että nämä femakot saarnaavat tasa-arvosta, yhdenvertaisuudesta ym. Todellisuudessa jokainen heistä on jollain tavalla asenteellinen ja kompleksinen. Jostain se miesviha kumpuaa, oli se sitten epäonnistunut isäsuhde, itseinho, torjutuksi tulemisen tunteet. Jotkut jopa suorastaan vihaavat sitä, että miehet ovat miehiä ja tulevat aina olemaan sellaisia kuin ovat - eli ajattelemaan kuin miehet ja käyttäytymään sen mukaisesti.

      Eilen uutisoitiin, että sovinistit pyritään karsimaan pois opettajankoulutuksesta ja sinne pyritään saamaan enemmän sukupuolineutraaleja ihmisiä. Hyvä niin. Sovinismi ja feminismi eivät ole vastakohtia, mutta melko usea femakkoämmä verhoaa oman miesvihansa feminismin taakse. Sovinistejahan he ovat pahimmillaan. Kaikki, mitä miehet tekevät on aina lähtökohtaisesti väärin, ja femakko tekee tämän luonnollisesti aina paremmin. Femakon kanssa on aivan turha keskustella mistään, koska järkiperusteita on turha odottaa, ja kaikki loogisuus puheista puuttuu. Femakon on vain saatava tahtonsa läpi, miehet kyykkyyn ja piste. Pieni hento nainenkin voi kätkeä sisälleen pahimman luokan telaketjufemakon. Kaikki ei ole aina sitä, miltä ulospäin näyttää.

      • ........

        Feminismi ei ole sama kuin miesviha.


      • uskollisestinainen
        ........ kirjoitti:

        Feminismi ei ole sama kuin miesviha.

        olen nainen ja ajattelen paljonkin, eikä ole kukaan mies tyhmäksi haukkunut, mutta tyyliini ei kuulukkaan jätkämäiset elkeet, esim. vastenmielinen kielenkäyttö.
        miksi ajattelevat naiset muka ovat feministejä ja rumia?
        ja miksi jos nainen ajattelee niin se muka täytyy olla miehiä vastaan?
        olen kyllä usein työasioissa törmännyt siihen, että miehet ovat mieluummin halunneet jotain muuta kun ottaa vakavissaan ajatukseni, mutta mitä siitä, sehän on vaan imartelevaa ja vaikka ajattelenkin paljon, niin silti elämässäni ensisijaista on rakkaus-ja kotiasiat. en kuitenkaan ole mennyt sänkyyn siksi, että etenisin urallani.
        luonnollinen naisellinen kunnianhimoni tyydyttyy parhaiten sillä, kun kotini on kaunis ja siisti ja itse tunnen oloni viehättäväksi ja eroottiseksi. työasiat ovat toisarvoisia minulle. niiden tuoma menestys tyydyttää luontaista voiton-ja vaihtelunhalua elämässäni.
        halusin tuoda tämän mielipiteeni julki siksi, etteivät kaikki miehet täällä tuomitsisi ajattelevia naisia ja siten lietsoisi sellaisia sairaita ja vanhanaikaisia kantoja kun sovinismi ja feminismi.
        miksi on niin vaikeaa ymmärtää,ettei erilaisuus sukupuolien tai muidenkaan osapuolien välillä tarkoita sitä että niiden pitäisi olla toisiaan vastaan?


    • Anonyymi

      hyi vittu, tapa ittes

    • Anonyymi

      0177793405
      JK ☺😊😀😁😂😃😄

      • Anonyymi

        0197733899
        JK
        😅😆😇😈😉😯😐


    • Anonyymi

      0197733899
      JK
      😅😆😇😈😉😯😐

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe