saako olla katkera

turhautunut nainen

Milloin oikein reilu ja mukava, mutta valitettavasti myös tavallisen näköinen ja hieman ujohko nainen saa mahdollisuuden miesten suhteen ?

Nuorempana sitä vain joutui katselemaan, kun kauniimmat naiset saivat kaikki miehet palvomaan maata jalkojensa juuressa vaikka nuo naiset kohtelivat miehiä kuin p**kaa.

Nyt vanhennuttua saa sitten kärsiä siitä, kun osa naisista kohteli miehiä huonosti. Miehet joko vieläkin jahtaavat nuoria naisia ja pitävät omanikäisiään täysin kelpaamattomina, tai sitten ovat niin katkeroituneita ja inhoavat kaikkia naisia, että sitä suorastaan pelkäisi oman turvallisuutensa puolesta jos joutuisi tuollaisen miehen kanssa tekemisiin.

Ja mikähän se oma taso sitten nykyisin on ? Kun nuorempana ei saanut edes ainuttakaan tavallista miestä rakastumaan itseensä, niin onko se oma taso saatavilla olevien miesten suhteen joihin pitäisi tyytyä nykyisin sitten tasolla "niin kauhea ettei sanotuksi saa".

(Määritelmäni "tavalliselle miehelle": Mene johonkin pikkukaupunkiin tai kirkonkylään ja katso minkänäköistä ja -oloista miespuolista porukkaa näet ympärilläsi. Siinä on niitä tavallisia miehiä.)

27

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Olisi kannattanut jo nuorena hakea puolisoa. Nyt kun olet vanhentunut, tasosi on laskenut, etkä enää kykene sitouttamaan samanlaisia miehiä kuin olisit kyennyt sitouttamaan nuorena.

      • ap.

        joo joo, mutta minkäs teet, kun yksikään mies ei rakastunut minuun kun olin nuorempi. Sitä on aika vaikea "sitouttaa" miestä kun miehet aina rakastui johonkin toiseen naiseen.


      • .....
        ap. kirjoitti:

        joo joo, mutta minkäs teet, kun yksikään mies ei rakastunut minuun kun olin nuorempi. Sitä on aika vaikea "sitouttaa" miestä kun miehet aina rakastui johonkin toiseen naiseen.

        naisesta, joka on pyrkinyt sitouttamaan itseään selkeästi ylempitasoisia miehiä.


      • ap.
        ..... kirjoitti:

        naisesta, joka on pyrkinyt sitouttamaan itseään selkeästi ylempitasoisia miehiä.

        No, en minä ole koskaan edes oikeasti jahdannut ketään miestä ja yrittänyt saada tätä itselleni. (siis sitähän sitouttamisen yrittäminen on, että käyttäydytään epätoivoisesti).

        Ja se taas on outoa, että miten niin moni p-maisesti käyttäytyvä ja -suoraan sanottuna- ei edes kovin viehättävä nainen saa kyllä miehiä itselleen ihan valittavaksi asti.


      • .......
        ap. kirjoitti:

        No, en minä ole koskaan edes oikeasti jahdannut ketään miestä ja yrittänyt saada tätä itselleni. (siis sitähän sitouttamisen yrittäminen on, että käyttäydytään epätoivoisesti).

        Ja se taas on outoa, että miten niin moni p-maisesti käyttäytyvä ja -suoraan sanottuna- ei edes kovin viehättävä nainen saa kyllä miehiä itselleen ihan valittavaksi asti.

        Et ikinä ole jahdannut miehiä ja syytät miehiä siitä, että he eivät ikinä ole jahdanneet sinua?


      • ap.
        ....... kirjoitti:

        Et ikinä ole jahdannut miehiä ja syytät miehiä siitä, että he eivät ikinä ole jahdanneet sinua?

        no en minä nyt miksikään epätoivoiseksi tyrkyksi ajatellut ruveta. Ja sitäpaitsi; jos kerran miehet ovat aloitteellisia muidenkin naisten suhteen, niin miksi he eivät olisi sitä minunkin kohdallani ?


      • ......
        ap. kirjoitti:

        no en minä nyt miksikään epätoivoiseksi tyrkyksi ajatellut ruveta. Ja sitäpaitsi; jos kerran miehet ovat aloitteellisia muidenkin naisten suhteen, niin miksi he eivät olisi sitä minunkin kohdallani ?

        olet ATN tai KTN. Luultavasti ATN, jos et kerran saa ollenkaan aloitteita osaksesi.

        Mutta myös ATN voi saada miehen, jos tyytyy omantasoiseensa mieheen ja näkee hieman vaivaa.


      • ap.
        ...... kirjoitti:

        olet ATN tai KTN. Luultavasti ATN, jos et kerran saa ollenkaan aloitteita osaksesi.

        Mutta myös ATN voi saada miehen, jos tyytyy omantasoiseensa mieheen ja näkee hieman vaivaa.

        No, miksi ihmeessä ne AT- ja KT-miehet eivät minusta kiinnostuneet nekään ?


      • ......
        ap. kirjoitti:

        No, miksi ihmeessä ne AT- ja KT-miehet eivät minusta kiinnostuneet nekään ?

        olet ATN.


      • A T M
        ap. kirjoitti:

        No, miksi ihmeessä ne AT- ja KT-miehet eivät minusta kiinnostuneet nekään ?

        Ei ATM:ät mitään aloitteita tee. Me pelkäämme hylkäämistä ja naurun alaiseksi joutumista sairaalloisen paljon ja se estää aloitteiden tekemisen.


      • ........
        A T M kirjoitti:

        Ei ATM:ät mitään aloitteita tee. Me pelkäämme hylkäämistä ja naurun alaiseksi joutumista sairaalloisen paljon ja se estää aloitteiden tekemisen.

        eikä KTM tietenkään lähesty AT-naista, jos lähettyvillä on laadukkaampaa seuraa.


    • Taas yksi tavallinen

      Minkä ikäistä miestä sitten etsit?

      • ap.

        etsin itseni ikäistä miestä. (eli siinä kolmenkympin korvilla olevaa).


      • Taas yksi tavallinen
        ap. kirjoitti:

        etsin itseni ikäistä miestä. (eli siinä kolmenkympin korvilla olevaa).

        Luulisi että tuonikäinen nainen nappaa miehen ihan kohtuuhelposti?


    • M28v

      Älä ainakaan jumitu tänne kuuntelemaan näitä sairaita juttuja tasoista.

      Hakeudu harrastuksiin tai muihin tekemisiin, joissa voisit viihtyä, ja joissa pyörii myös saman ikäisiä miehiä. Suurin osa voi olla varattu, mutta ajan kanssa voit myös löytää sen, mitä itse olet etsimässä. Itse olen suunnilleen saman ikäinen sinkkumies, ja toimin juurikin tuolla tavalla. Mielenkiintoisia tapauksia on tullut vastaan paljon, mutta tähän asti kaikki ovat olleet varattuja. Mutta joskus vielä onnistaa...

      Mutta älä ainakaan mieti näitä taso-juttuja ollenkaan, vaan ole mitä olet ja ole sitä rohkeasti. Itse en vaivaa tasoilla päätäni hetkeäkään, ja se, että nainen vaivaa, on melkoisen paha turn-off. Riskinä on tietysti se, että jää kokonaan ilman kumppania, mutta mieluummin niin kuin sellaisen kanssa, johon rahkeet riitti, mutta joka ei kuitenkaan tunnu täysin oikealta. Kaikki on mahdollista, jos vaan tahtoa riittää.

      • '.'

        Unohda tämä palsta, hakeudu ihmisten seuraan ja muista hymyillä!


      • ......
        '.' kirjoitti:

        Unohda tämä palsta, hakeudu ihmisten seuraan ja muista hymyillä!

        Se on hyvä muistaa.


      • '.'
        ...... kirjoitti:

        Se on hyvä muistaa.

        mutta en pätkän vertaa arvosta ketään ihmistä jonka pitää ylläolevan kaltaisesti tylyttää toista.


      • Ei se satu

        Elä täysillä, älä ota näitä nettijuttuja tosissaan äläkä ikinä alennu kyselemään "kelpaanko" tai "mikä on tasoni". Varmasti kelpaat ja oikea tasosi on se, että rakastut, rakastat ja saat vastarakkautta. Vähempään ei kannata tyytyä.


      • .........
        Ei se satu kirjoitti:

        Elä täysillä, älä ota näitä nettijuttuja tosissaan äläkä ikinä alennu kyselemään "kelpaanko" tai "mikä on tasoni". Varmasti kelpaat ja oikea tasosi on se, että rakastut, rakastat ja saat vastarakkautta. Vähempään ei kannata tyytyä.

        kannata ihmetellä, jos ei saa vastarakkautta YTM:ltä. Asiaa varmaan auttaisi myös se, että tekisi itse jotain asian eteen.


      • ap.
        Ei se satu kirjoitti:

        Elä täysillä, älä ota näitä nettijuttuja tosissaan äläkä ikinä alennu kyselemään "kelpaanko" tai "mikä on tasoni". Varmasti kelpaat ja oikea tasosi on se, että rakastut, rakastat ja saat vastarakkautta. Vähempään ei kannata tyytyä.

        Välillä sitä vaan jää ihmettelemään näitä juttuja lukiessa, että näinkö suomalaiset miehet (ja naiset) nykyisin oikeasti ajattelevat asioista vai ovatko nämä tämänkin palstan jutut pelkkää trollausta.


      • M28v
        ap. kirjoitti:

        Välillä sitä vaan jää ihmettelemään näitä juttuja lukiessa, että näinkö suomalaiset miehet (ja naiset) nykyisin oikeasti ajattelevat asioista vai ovatko nämä tämänkin palstan jutut pelkkää trollausta.

        MA-teoria tasoineen voi toimia makrotasolla, mutta ei sovellu yksilötasolle, koska silloin se vaikuttaa yksilön ajatuksiin ja teoria vääristää itse itseään. Mielestäni tämän palstan ATM:yydestään melua pitävät miehet ovat ATM:iä ennen kaikkea siksi, että he ovat kuulleet teoriasta ja antaneet sen masentaa itseään. Jos ei olisi teoriaa vahvistamassa itsesuggestiota, katkeruuteen kuluva energia voisi suuntautua muualle, ja itse kunkin tilanne voisi olla ihan toinen. Tasoihin uskovat ovat uskonsa vankeja, mutta onneksi kuka tahansa voi vapautua tuosta uskosta, jos vaan oikeasti haluaa.


      • ........

        Ilmeisesti nimimerkki M28v kuvittelee, että ennen markkina-arvoteorian kehittämistä kaikki miehet saivat pillua ja että ihmiset elivät onnellisina keskenään.

        Itse asiassa AT-miesten tilanne on jossain määrin kohentunut, kun voimakkaan negatiivisesti latautunut termi "peräkammarinpoika" on pitkälti hylätty ja nykyään käytetään neutraalimpaa termiä ATM.

        Ainakin omasta mielestäni ATM on terminä paljon inhimillisempi kuin peräkammarinpoika, joka kuulostaa siltä ettei sellaisia hirviöitä ikinä kaupungilla näe. AT-mies taas luo mielikuvan henkilöstä, joka saattaa kävellä kadulla vastaan ja hyvin useinhan me niin teemmekin.


      • M28v
        ........ kirjoitti:

        Ilmeisesti nimimerkki M28v kuvittelee, että ennen markkina-arvoteorian kehittämistä kaikki miehet saivat pillua ja että ihmiset elivät onnellisina keskenään.

        Itse asiassa AT-miesten tilanne on jossain määrin kohentunut, kun voimakkaan negatiivisesti latautunut termi "peräkammarinpoika" on pitkälti hylätty ja nykyään käytetään neutraalimpaa termiä ATM.

        Ainakin omasta mielestäni ATM on terminä paljon inhimillisempi kuin peräkammarinpoika, joka kuulostaa siltä ettei sellaisia hirviöitä ikinä kaupungilla näe. AT-mies taas luo mielikuvan henkilöstä, joka saattaa kävellä kadulla vastaan ja hyvin useinhan me niin teemmekin.

        Nimimerkki M28v oli vielä melkein 10 vuotta sitten itsekin paljolti sitä, mitä termin ATM taakse kätkeytyy. Hän kuitenkin tuli siihen tulokseen, että näin ei voi jatkua, ja laittoi elämänsä kuntoon. Nyt hän voisi, jos haluaisi, ottaa YTM:n roolin ja lähteä baariin iskemään seuraa, mutta kun haluaa naissuhteiltaan vähän enemmän kuin uskoo baarista löytävänsä, ei tee niin, vaan on toistaiseksi sinkku. Hän ei kuitenkaan suostu vajoamaan epätoivoon, vaan luottaa siihen, että joskus tulee vastaan se oikea nainen, jonka kanssa kolahtaa molemmin puolin. Hän myös uskoo, että tuo usko omiin mahdollisuuksiin on se, mikä niitä mahdollisuuksia loppupeleissä tuo, ja että kuka tahansa voi sen löytää, jos vaan haluaa.


    • yjtfyuigu

      Mistä neidin voisi löytää jos lähtisi etsimään? Mitä harrastaa ja missä pyörii?

    • "Milloin oikein reilu ja mukava, mutta valitettavasti myös tavallisen näköinen ja hieman ujohko nainen saa mahdollisuuden miesten suhteen ?"
      Kun löytäisin missä teitä on. Tuntuu vaan tällä alueella kaikki olevan jo varattuja. Tai sitten on vapaana mutta päihteitä menee enemmän kuin tarpeeksi, sellasesta en oo kiinnostunut.

      "Miehet joko vieläkin jahtaavat nuoria naisia ja pitävät omanikäisiään täysin kelpaamattomina, tai sitten ovat niin katkeroituneita ja inhoavat kaikkia naisia, että sitä suorastaan pelkäisi oman turvallisuutensa puolesta jos joutuisi tuollaisen miehen kanssa tekemisiin."
      Täyttä roskaa.
      Olisin oikein mielelläni oman ikäiseni kanssa, jos löytäisin sopivan vapaana olevan ja kelpaisin hänelle.

      "Mene johonkin pikkukaupunkiin tai kirkonkylään ja katso minkänäköistä ja -oloista miespuolista porukkaa näet ympärilläsi"
      Asunkin pienemmässä paikassa toistaiseksi ja lähes aina erotun joukosta tavalla tai toisella.

    • Sinun ikäisesi

      "mutta valitettavasti myös tavallisen näköinen"

      Hankkiudu liikakiloistasi eroon niin alkaa helpottaa.

      "hieman ujohko nainen"

      Kotona piilottelu ja muutaman kerran viikossa käynti lähikaupassa ei valitettavasti takaa tulosta miesasioissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe