Missä tapaa "normaaleja" ihmisiä?

Mietteliäs yksilö

Rupee tuntumaan siltä, että baareista löytyy aine se hirviö... Itse en työn tai harrastuksien parissa juurikaan tapaa vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ehkä mulla on vain ollut huono tuuri, mutta ei se ainakaan itsellään muutu =)

Siksipä kysyn ihan mielenkiinnosta, että mistä ihmiset löytävät toisensa?

Ei vain tunnu luontevalta mennä vain juttelemaan jollekkin ihmiselle esim. vaate ostoksilla tms. Mitään nettijuttuja ei kannata edes ehdottaa nehän on vain epätoivoisille :D

36

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Siltä se kuulostaa, jos joudut Suoli24:n palstalla kyselemään, että miten tapaisit vastakkaisen sukupuolen edustajan.

      • haahaaa =)

        Ihan mielenkiinnosta kysyn... Älkää pojat ottako itseenne, kunhan mietin että missä ne normaalit ihmiset ovat. Baari "löytöni" eivät ole olleet soveltuvia pitkäaikaiseen suhteeseen.


      • .....
        haahaaa =) kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn... Älkää pojat ottako itseenne, kunhan mietin että missä ne normaalit ihmiset ovat. Baari "löytöni" eivät ole olleet soveltuvia pitkäaikaiseen suhteeseen.

        ettet itsekään ole?


      • 13+15=28
        ..... kirjoitti:

        ettet itsekään ole?

        Älä hei viitsi olla noin negatiivinen. Olen hyvinkin soveltuva pitkiin parisuhteisiin ja kohtalaisen normaali yksilö


      • .....
        13+15=28 kirjoitti:

        Älä hei viitsi olla noin negatiivinen. Olen hyvinkin soveltuva pitkiin parisuhteisiin ja kohtalaisen normaali yksilö

        käyt baareissa ja Suoli24:n palstoilla?


    • Vastaus kysymykseesi

      Siksipä kysyn ihan mielenkiinnosta, että mistä ihmiset löytävät toisensa?

      Ei mistään.

    • 4+9

      tilanteessa olen mäkin. Baareista ei löydä kuin "renttuja" miehiä. Harrastukset on sellaisia ettei niissä juuri muista ihmisiä näy. Kotioveenkaan ei ole kukaan koputellut ja tullut juuttusille. Pitäisi kai saada se suuri kaveripiiri, josta löytyis ajan kanssa oma kulta.

      • m37v

        Saatte juuri sellaista seuraa, kun olette hakemassa. Se ei ole sattumaa, että kohdalle osuu "vain" renttuja.


      • 3+3
        m37v kirjoitti:

        Saatte juuri sellaista seuraa, kun olette hakemassa. Se ei ole sattumaa, että kohdalle osuu "vain" renttuja.

        vain niin on, että renttuja en hae enkä halua, mutta baareissa ei muunlaisia ole. Siksi niissä en käykään.


    • "Siksipä kysyn ihan mielenkiinnosta, että mistä ihmiset löytävät toisensa?"
      Jaa a kohtalon kautta. Ei oikein osaa muuta selittää.

    • 30

      En minäkään tiedä, enhän kai muuten täällä kirjoittelisikaan. Kaverit ovat pariutuneet ja uudelleenpariutuneet aikaa sitten, eivätkä kaipaa vanhaa sinkkuystävää. Tästä voi päätellä, ettei seuraelämää ole. Harrastuksetkin ovat sellaisia, ettei niissä miesten kanssa rupatella. Työpaikalta ei löydy aineksia romanssiin, eikä asiakkaidenkaan kanssa voisi mitään juttua syntyä. Ollessaan itse asiakkaana jossakin huomaa saman ilmiön: työtään tekevälle ihmiselle asiakas on vain asiakas.

      Totta se on, Suomessa ei ole sopivaa ottaa kontaktia toiseen muutoin kuin humalassa baariympyröissä.

      • 11

        niitä nuorille. muttei enää mun ikäsille alta nelikymppisille.


      • kirves kaivossa?
        11 kirjoitti:

        niitä nuorille. muttei enää mun ikäsille alta nelikymppisille.

        Itse olen yrittänyt vaihtaa katseita ja hymyillä esim. lounasravintolassa, kirjaston lehtienlukusalissa ja joskus kaupassa vapaanoloisten ikäisteni miesten kanssa. Eipä vaan katseet millään kohtaa, miehet kääntyy heti pois vaikka en mikään noita-akka ole.

        Juopottelusta en välitä ja miehessäkin arvostan raittiinpuoleista elämää. Etsin vapaata miestä mutta pelkästään seurustelukumppaniksi, en mihinkään yhteenmuuttoon eikä perheleikkiin.


      • m37v
        11 kirjoitti:

        niitä nuorille. muttei enää mun ikäsille alta nelikymppisille.

        Niin no, huonosti te nelikymppiset naiset teette edelleen aloitteita, tai edes viitsisitte nähdä vaivaa, ja vastata asiallisiin yhteydenottoihin. Siksi ei kannata ihmetellä, jos sopivaa kumppania "ei löydy".


      • siveää sinkkuelämää
        m37v kirjoitti:

        Niin no, huonosti te nelikymppiset naiset teette edelleen aloitteita, tai edes viitsisitte nähdä vaivaa, ja vastata asiallisiin yhteydenottoihin. Siksi ei kannata ihmetellä, jos sopivaa kumppania "ei löydy".

        Olen tottunut siihen, että ainoat tarjoukset tulevat ylikierroksilla pörrääviltä ukkomiehiltä tai juuri vaimonsa ulosheittämiltä alko-/moniongelmaisilta. Seksin vonkaajat ja uutta huoltajaa tai rahoittajaa hakevat miehet eivät ole makuuni. Kiinnostavimmat uroot ovat aina tiukimmin vaimojensa talutusnuorassa ja ne muutamat vapaat & mielenkiintoiset antavat ymmärtää, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mitäpä siinä 40 nainen muuta voi, kuin päättää unohtaa läheiset suhteet ja keskittyy muihin juttuihin, joita nykymaailmassa onneksi riittää. Pienehköillä paikkakunnilla asuvien sinkkunaisten ei kannata edes kuljeskella hymyillen kaupoissa ja lukusaleissa, koska aina tuntuu löytyvän joku, joka sitä paheksuu ja muka pahoittaa mielensä.


      • 4+20
        siveää sinkkuelämää kirjoitti:

        Olen tottunut siihen, että ainoat tarjoukset tulevat ylikierroksilla pörrääviltä ukkomiehiltä tai juuri vaimonsa ulosheittämiltä alko-/moniongelmaisilta. Seksin vonkaajat ja uutta huoltajaa tai rahoittajaa hakevat miehet eivät ole makuuni. Kiinnostavimmat uroot ovat aina tiukimmin vaimojensa talutusnuorassa ja ne muutamat vapaat & mielenkiintoiset antavat ymmärtää, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mitäpä siinä 40 nainen muuta voi, kuin päättää unohtaa läheiset suhteet ja keskittyy muihin juttuihin, joita nykymaailmassa onneksi riittää. Pienehköillä paikkakunnilla asuvien sinkkunaisten ei kannata edes kuljeskella hymyillen kaupoissa ja lukusaleissa, koska aina tuntuu löytyvän joku, joka sitä paheksuu ja muka pahoittaa mielensä.

        aivan saman olen havainnut.


      • Hyh sua
        siveää sinkkuelämää kirjoitti:

        Olen tottunut siihen, että ainoat tarjoukset tulevat ylikierroksilla pörrääviltä ukkomiehiltä tai juuri vaimonsa ulosheittämiltä alko-/moniongelmaisilta. Seksin vonkaajat ja uutta huoltajaa tai rahoittajaa hakevat miehet eivät ole makuuni. Kiinnostavimmat uroot ovat aina tiukimmin vaimojensa talutusnuorassa ja ne muutamat vapaat & mielenkiintoiset antavat ymmärtää, että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mitäpä siinä 40 nainen muuta voi, kuin päättää unohtaa läheiset suhteet ja keskittyy muihin juttuihin, joita nykymaailmassa onneksi riittää. Pienehköillä paikkakunnilla asuvien sinkkunaisten ei kannata edes kuljeskella hymyillen kaupoissa ja lukusaleissa, koska aina tuntuu löytyvän joku, joka sitä paheksuu ja muka pahoittaa mielensä.

        " Kiinnostavimmat uroot ovat aina tiukimmin vaimojensa talutusnuorassa..."

        No hyvä että ovat, kun sinä selvästi kuolaat toisten naisten miehiä. Taidat olla niitä itsekkäitä sinkkunaisia, jotka ovat heti valmiita vamppaamaan varatun miehen?


    • onskuponsku

      Ei normaaleja ihmisiä ole olemassakaan :D se on vain tilastollinen harha ja keskiarvo, mitä ei todellisuudessa ole olemassakaan...

      Monasti ihmiset löytää kumppaninsa kaverien kaverien kautta... eli kannattaa kaikille toitottaa olevansa vapaa, ja osallistua heidän illanistujaisiin, koska hehän parhaiten osaa parittaa...

      Ja nettijutut ei ole vain epätoivoisille, vaan nykypäivää. Tosin en kannata deittisivuja, vaan etsi itseäsi kiinnostava harrastusfoorumi ja kysy sieltä samanmielistä seuraa!

      • realistisenoptimisti

        "Ei normaaleja ihmisiä ole olemassakaan :D se on vain tilastollinen harha ja keskiarvo, mitä ei todellisuudessa ole olemassakaan... "

        Ihanasti sanottu =)

        "Monasti ihmiset löytää kumppaninsa kaverien kaverien kautta... eli kannattaa kaikille toitottaa olevansa vapaa, ja osallistua heidän illanistujaisiin, koska hehän parhaiten osaa parittaa..."

        Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu, koska jos se suhde meneekin sitten ihan päin persettä, niin siinä voi olla ystävyys suhteet koetuksella ja itse arvostan ystäviäni niin paljon, etten halua riskeerata, siis kun sattuu olemaan tosi hyvät välit niin siitä voisi tulla kiusallista... Muutenkin tulee aika harvoin puhuttua omista ihmissuhde ongelmistani. Onhan se kivaa puhua, kun menee hyvin, mutta minkä takia kippaisin omia ongelmia muiden niskoille. Minun tyttöystäväni eivät ikinä ole olleet minulle status-symboleita. En tapaile naisia sen vuoksi, että voisin kertoa kavereilleni seurustelevani hyvännäköisen naisen kanssa, vaan tapailen heitä heidän itsensä vuoksi.

        "Ja nettijutut ei ole vain epätoivoisille, vaan nykypäivää. Tosin en kannata deittisivuja, vaan etsi itseäsi kiinnostava harrastusfoorumi ja kysy sieltä samanmielistä seuraa!"

        Saanen olla erimieltä =)
        Tuohan on sitäpaitsi paradoksi: Minä ajattelen, että en halua tavata ketään netistä, niin saman henkiset ihmisethän ajattelevat samalla tavalla, vaikka muuttaisin nyt mieltäni tästä asiasta, niin he silti ajattelisivat samalla tavalla, eivätkä haluaisi tavata ketään. :D


      • realismus

        Aivan totta - ei ole normaaleja ihmisiä, on vain huonosti diagnosoituja :)


    • Sinkku 26-vee mies

      Heh, rakkaat naiset, jos kerran kiinnostaisi jutella miehen kanssa niin esitän radikaalin ajatuksen: Ensi kerralla älkää "koettako hymyillä" tai "luoda katsekontaktia" vaan menkää reippaasti juttelemaan ja kysykää sitä kiinnostavanoloista miestä vaikka kahville! Ehkä se ei lähde, so what?

      Elämme katsokaas tasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Suomessa miehet eivät aina jaksa olla aloitteentekijöitä - eivätkä uskallakaan. Itse olen kyllä mies. Kysyin vähän aikaa sitten yhteisestä harrastuksesta ulkonäöltä tuttua tyttöä kahville. Ei lähtenyt, mutta entäs sitten? Tervehdin edelleen ja yritän jutella mukavia parhaani mukaan. :D

      Tällä hetkellä on vähän haku päällä, luulen että tässä vielä ennen kevää täytyy joku tytsykkä pokata jostain. Katsotaan tärppääkö. Jos ei niin... ei voi mittään :) Positiivisuutta siis kehiin, uskallusta ja kokeilunhalua. Joskus täytyy mennä epämukavuusalueelle ja ylikin.

      • nnnnnnnnnnnnnnnn

        Marketin kassalla takana tuli mies joka osti akkukaapelit pelkästään, ikäiseni mies.

        Heitin repliikin että sammuiko auto?

        Mies kertoi auton hyytyneen parkkipaikalle, ja kysyi varovasti antaisinko virtaa autostani.

        Tottakai riensin apuun, innostunein mielin ;) ja siellähän se miehen autossa autossa odotteli, nainen valmiina.

        annoin virtaa ja heppa! Ei koskaan käy niinkuin leffoissa!


      • m30.
        nnnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        Marketin kassalla takana tuli mies joka osti akkukaapelit pelkästään, ikäiseni mies.

        Heitin repliikin että sammuiko auto?

        Mies kertoi auton hyytyneen parkkipaikalle, ja kysyi varovasti antaisinko virtaa autostani.

        Tottakai riensin apuun, innostunein mielin ;) ja siellähän se miehen autossa autossa odotteli, nainen valmiina.

        annoin virtaa ja heppa! Ei koskaan käy niinkuin leffoissa!

        Olisitko kysynyt saman, jos mies olisi ollut tylsän näköinen tavismies? Mies joka ei olisi ollut hottis kuten se tämänpäiväinen?


      • jepjepjep...
        m30. kirjoitti:

        Olisitko kysynyt saman, jos mies olisi ollut tylsän näköinen tavismies? Mies joka ei olisi ollut hottis kuten se tämänpäiväinen?

        m30: Koita vähän rajoittaa tuota asennetta jos haluat saada naista ollenkaan. Tämä alkaa tympiä jo pelkästään netin välityksellä, jolloin voi sentään itse valita ajankohdan ja valmistautua henkisesti lukemaan näitä kirjoituksia. Jos tuota live-elämässä pitäisi kuunnella niin kyllä siinä hermot menisivät.


      • 1+2=liikaa
        nnnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        Marketin kassalla takana tuli mies joka osti akkukaapelit pelkästään, ikäiseni mies.

        Heitin repliikin että sammuiko auto?

        Mies kertoi auton hyytyneen parkkipaikalle, ja kysyi varovasti antaisinko virtaa autostani.

        Tottakai riensin apuun, innostunein mielin ;) ja siellähän se miehen autossa autossa odotteli, nainen valmiina.

        annoin virtaa ja heppa! Ei koskaan käy niinkuin leffoissa!

        Juuri noin minullekin aina käy! Siis silloin harvoin, kun uskallan yrittää tai edes ajatella yrittäväni: mies punastuu ja huvittuneisuuttaan peitellen selittää olevansa varattu.. olleensa jo kauan! Näillä ikävuosilla tosin lienee tilastollisestikin n. 98%:n todennäköisyys, että ihastuttavalta tuntuva mies on valmiiksi naimisissa. Positiivisesti ajattelen, että neiti-ihmisenä vältyn ainakin omaishoitajan kohtalolta sekä leskeydeltä ;D


      • KJFNkjnewjnewkefwnef
        jepjepjep... kirjoitti:

        m30: Koita vähän rajoittaa tuota asennetta jos haluat saada naista ollenkaan. Tämä alkaa tympiä jo pelkästään netin välityksellä, jolloin voi sentään itse valita ajankohdan ja valmistautua henkisesti lukemaan näitä kirjoituksia. Jos tuota live-elämässä pitäisi kuunnella niin kyllä siinä hermot menisivät.

        "Koita vähän rajoittaa tuota asennetta jos haluat saada naista ollenkaan"

        Miksi miehen pitäisi olla peloissaan siitä ettei saa naisia jos naiset on paskaa?

        Ainoa mistä tarvii luopua on harha-ajatus että nykynaisia kannattaa kunnioittaa tai pitää heidän seuraansa ja saavuttamistaan millään tavalla merkittävänä etuna. Asiahan on juuri päinvastoin. Naisilla ei ole miehille mitään tarjottavaa. Koko roska on nykyisin naiselämäntavan palvomista ja miehen valjastamista naisen yksipuolisia etuja ajamaan.

        Geewhizz. Ja jos onnistun välttämään sen niin siitäkö minun tulisi olla HUOLISSANI? :)


      • Mahdotonta on juu
        nnnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

        Marketin kassalla takana tuli mies joka osti akkukaapelit pelkästään, ikäiseni mies.

        Heitin repliikin että sammuiko auto?

        Mies kertoi auton hyytyneen parkkipaikalle, ja kysyi varovasti antaisinko virtaa autostani.

        Tottakai riensin apuun, innostunein mielin ;) ja siellähän se miehen autossa autossa odotteli, nainen valmiina.

        annoin virtaa ja heppa! Ei koskaan käy niinkuin leffoissa!

        Niin... Onhan se ihan epäreilua, että nainen ei heti ensimmäisellä tekemällään aloitteella onnistu :(

        Miehethän ne aina onnistuu, eikä saa koskaan pakkeja tai törmää varattuihin naisiin..? Vaikeeta on naisilla :(


    • Fenfekjewfnkjfewkfew

      Jos sinulla on ahdas ihmiskäsitys et löydä mistään normaaleja ihmisiä.

      Tällä palstalla on normaaleja ihmisiä jotka toimivat tilanteessaan niinkuin ihmiset toimivat. Jos ymmärrät mitään ihmisyyden päälle - siis aidon ihmisyyden - niin käsität että tämäkin kaikki on normaalia.

      Onko asia niin että se äärimmäinen keinotekoinen media-ihminen on se minkä käsität "normaalina"?

      Sehän on täysin epänormaali keinotekoinen tuote.

      • virtaa antanut

        Se akkukaapelimies oli ihan tavallinen äijä, haisi jopa tupakalle jota inhoan mutta olen ymmärtänyt että ei se hyvää ihmistä kuitenkaan huononna.

        Itse olin myös työvaatteissa ja täysin tuunamattomana. En ole ujo joten tulee joskus juteltua vieraillekin, joskus eivät edes vastaa, katsovatkuin hullua mutta ei se minua haittaa. Elän tässä tavallani ja nautin sekä ihmisten seurasta että yksinolosta.

        Kumppania vailla olen ollut 35-vuotiaasta, (silloinen kumppani löysi itseään 17v nuoremman), nyt olen viiskymppinen ja alkaa varmistua että tulen elämään loppuelämäni ilman miestä. Näiden kirjoitusten perusteella se tuntuukin houkuttelevammalta kuin elää suhteessa jossa kumppaneiden toiveet ja odotukset eivät voi kohdata. Esim. minulle miehen impotenssi ei olisi syy erota, useimmalle miehille taas naisen kyvyttömyys kiihottumiseen on kuin maailmanloppu ja sitä syytetään tahalliseksi koska usein miehen mielestä naisen palvelukset eivät edellytä että nainen on myöskin kiihottunut. Miettikää tätä miehet.


      • UrsulaREALITY
        virtaa antanut kirjoitti:

        Se akkukaapelimies oli ihan tavallinen äijä, haisi jopa tupakalle jota inhoan mutta olen ymmärtänyt että ei se hyvää ihmistä kuitenkaan huononna.

        Itse olin myös työvaatteissa ja täysin tuunamattomana. En ole ujo joten tulee joskus juteltua vieraillekin, joskus eivät edes vastaa, katsovatkuin hullua mutta ei se minua haittaa. Elän tässä tavallani ja nautin sekä ihmisten seurasta että yksinolosta.

        Kumppania vailla olen ollut 35-vuotiaasta, (silloinen kumppani löysi itseään 17v nuoremman), nyt olen viiskymppinen ja alkaa varmistua että tulen elämään loppuelämäni ilman miestä. Näiden kirjoitusten perusteella se tuntuukin houkuttelevammalta kuin elää suhteessa jossa kumppaneiden toiveet ja odotukset eivät voi kohdata. Esim. minulle miehen impotenssi ei olisi syy erota, useimmalle miehille taas naisen kyvyttömyys kiihottumiseen on kuin maailmanloppu ja sitä syytetään tahalliseksi koska usein miehen mielestä naisen palvelukset eivät edellytä että nainen on myöskin kiihottunut. Miettikää tätä miehet.

        Hanki ulkomailta mies, niinhän ne vanhat äijätkin tekee. Kuubalainen rakastaja, tai etelä-afrikkalainen.


      • ModerniElovena
        UrsulaREALITY kirjoitti:

        Hanki ulkomailta mies, niinhän ne vanhat äijätkin tekee. Kuubalainen rakastaja, tai etelä-afrikkalainen.

        Mulle kelpais tumma ja tulinen espanjalainen mies. Ovat kuitenkin eurooppalaisia eli kulttuurierojakin vähän. Pukeutuvatkin vielä paremmin kuin suomalaiset miehet, ja vetävät kotiin/perheeseen päin. Suomalaiselle miehelle nainen ja perhe on aina sijalla x kaljan, kavereiden, työn, harrastusten, tietokoneen ja pleikkarin jälkeen.

        Suomalaisista miehistä on normaalius kaukana. Normaalit ovat jo parisuhteessa, osa miehenkipeistä naisista kelpuuttaa omituisen miehen ja loput naiset valitsevat sinkkuuden tai hakevat miehen ulkomailta.


      • omituinen otus
        ModerniElovena kirjoitti:

        Mulle kelpais tumma ja tulinen espanjalainen mies. Ovat kuitenkin eurooppalaisia eli kulttuurierojakin vähän. Pukeutuvatkin vielä paremmin kuin suomalaiset miehet, ja vetävät kotiin/perheeseen päin. Suomalaiselle miehelle nainen ja perhe on aina sijalla x kaljan, kavereiden, työn, harrastusten, tietokoneen ja pleikkarin jälkeen.

        Suomalaisista miehistä on normaalius kaukana. Normaalit ovat jo parisuhteessa, osa miehenkipeistä naisista kelpuuttaa omituisen miehen ja loput naiset valitsevat sinkkuuden tai hakevat miehen ulkomailta.

        Synkkää lueskella taas tämmöisiä viestejä täältä, etenkin näin kolmikymppisenä suomalaisena sinkkumiehenä. Etenkin sellaisena, jonka ahdasmielinen moderni Elovena tuomitsisi taatusti omituiseksi jo ammatinvalinnan perusteella, ja viimeistään kuullessaan että mies on raitis.


      • realismus
        omituinen otus kirjoitti:

        Synkkää lueskella taas tämmöisiä viestejä täältä, etenkin näin kolmikymppisenä suomalaisena sinkkumiehenä. Etenkin sellaisena, jonka ahdasmielinen moderni Elovena tuomitsisi taatusti omituiseksi jo ammatinvalinnan perusteella, ja viimeistään kuullessaan että mies on raitis.

        Raitis mies olisi kätevä, olisi aina juoppokuski matkassa :)

        Normimies kun yleensä jakaa ajovuorot "demokraattisesti" - hän mentäessä, vaimo palatessa.

        Raittiin puolison huono puoli on siinä, että harva jaksaa katsella toisen kännäilyä, joten juoppokuskietu menetetään.


    • realismus

      Minä löysin TosiRakkauden liftaamalla hänen kyytiinsä :)

      • realismus

        PS, anteeksi, minä menin löpisemään TosiRakkaudesta vaikka kysyit normaaleja... Mielestäni normaaleja löytyy vähän joka paikasta, mutta - normaalilla miehellä ei tee mitään ;)


    • Sanasto mies

      Normaali mies naiselle = tavallista miestä komeampi, suht varakas (säästöjä), hyvä koulutus ja työ, ulospäin sosiaalinen ja menevä persoona, kaikin puolin älykäs ja huumorintajuinen, kuntosalia ahkerasti käyttävä tai suorastaan urheilullinen, heti tunteet herättävä seksikäs uros

      Normaali nainen naiselle = kuka tahansa nainen mistä tahansa ominaisuudesta riippumatta ellei kyseessä ole invalidi jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe