valtiovarainministeri Jyrki Katainen voisi mennä vaikka kotiinsa. Minun mielestä valtiovarainministeri Jyrki Katainen jää muutosten jaloissa historian turhimmaksi valtiovarainministeriksi "Rambo Katainen" hah!" 8 porstuan nurkassa"
Kenen mielestä....
9
168
Vastaukset
pääsee kuin koira veräjästä lamatalkoiden maksuissa. Suurin osa kun kerätään välillisillä veroilla.
Jutta Urpilaisesta tulisi hyvä valtiovarainministeri, koska hän on luvannut 100 000 uutta työpaikkaa Suomeen ymmärtääkseni. Jos hän aikoo pitää lupauksensa niin nämä 100 000 uutta työpaikkaa synnytetään valtion varoilla (army) mikä tarkoittaa sitä, että sinun verosi palstalainen nousee vähintään 10% terveisiä Korvatunturilta.
on kello kuuden talousuutisten mukaan nostettava veroja. Tuskin Urpiainen tulee kääntämään helpotusten suuntaa. Eli edelleen köyhiltä pois ja rikkaille lisää.
Kun eduskunnassa äänestettiin 20-40 % pois tuista mikäli alle 25 ja kieltäytyy koulutus/työpaikasta.
Tuo sama sääntö on ollut voimassa yli 25 vuotiaille jo viisi vuotta ja Urpiainen taisi silloin olla hallituksessa.- anzzy§§
ja hiukan enemmänkin , kun näen piällymies Kataisen muikkukukon puolittumassa
Olisi kieltää keskustapuolueen toiminta.
en voi sietää sitä mulkkua ollenkaan.
- KJNDkjnjkwnjkfnwekjf
Kummat muistetaan paremmin:
Faaraot vai ne jotka rakensivat heidän pyramidinsa? sua. Eikä sitä tarvii kia edes perustella. Väritön, hajuton ja mauton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056