Sinkun viikonloppu

Ei noin

Alkoi tällä viikolla torstaina. Keikalle katsomaan saatanan hyvää livevetoa vakkarin kanssa. Vakkarilla vapaa pe, joten käytiin sen jälkeen parilla. Neljän tunnin yöunien jälkeen herään kasilta siihen, kun vakkari könyää päälleni. Seksiä.

Töihin loistokkaasti darrassa, mutta ennen yhdeksää eikä (toivottavasti) kovin pahanhajuisena. Töissä erinäköisten ei-niin-kiinnostavien hommien säätämistä huomatakseni että porukka alkaa jotenkin valua ulos toimistolta kahden maissa. Käytän tilaisuuden hyväksenni ja lähden myös pubiin.

Sukulaismimmi saapuu Helsinkiin neljältä. Mennään ottamaan muutamat pubiin. Naisen ekat sanat on sitten siinä mua katsellessa "voi vittu sun kanssa" mistä voin päätellä että se krapulan peittely duunissa ei tainnut mennä ihan putkeen. Kohteliaana isoveljenä tarjoan siskolle tuopin. Istutaan ja otetaan yhdet, lähdetään syömään yhteen paikkaan.

Otetaan julkinen meille. Sisko jatkaa että jos en vaihda kuteita (ja pese kajaleita), hän ei lähde minun kanssani tänään baariin. Käyn suihkussa ja pesen meikit pois. Okei, voi vittu. Se krapulan peittely ei sitten tosiaan mene putkeen jos menen rajaukset naamassa toimistolle. Avaan oluen.

Avaan tietokoneen. Sisko menee kylpyyn. Ja siellä se muuten edelleen kuppaa, tarkoitus olisi lähteä viihteelle tästä jossain välissä.

Lauantaina kuolema ja ulkomaanlento.

16

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylijäämämies

      Tuttuun tapaan kotona, juoden olutta ja syöden telkkari päällä taustalla...
      Nainenkin olisi vissiin mukava seuralainen...? En tiijä kun Ylijäämämies ei ole naisten mieleen, naiset kaikkoaa näköjään mua.
      Baariin ei kannata mennä koska ei ole kaveri lähteä mukaan ja tämmöinen ei saa seuraa edes kirveelläkään.
      Ystäviä tai kavereita tapaan harvoin.

      Tämmöinen viikonloppu ollut aina täysi-ikäisyydestä saakka.

    • Ei se satu

      levytän kotona tämän illan rankan viikon päätteeksi. Huomenna olisi pikkujoulut (=ruokailu) yhden porukan kanssa, mutta se on sen ajan murhe. Miespuolisen bestikseni piti tulla aamulla stadiin mutta visiitti ilmeisesti peruuntuu. Aika paljon olisi vielä töitä puristettava kasaan ennen pitkän joululoman alkua.

      Have fun.

    • AitoSinkkuNainen

      mikaan airo-sinkku ole, jos kerta sulla vakkari on.

    • Whassooomaan

      Heh, itse juuri lähössä baariin, kun ollaan nyt eka noi pohjat vedetty. Tiedä sitten minne jatketaan baari-illan päätteeksi. Huominen menee taas varmaan krapulaisissa merkeissä, onneksi ei poikkeuksellisesti ole töitä niin ei tarvitse mitenkään itseään skarpata. Voi vaan lojua himassa. Mutta nyt tosiaan sinne baariin tarkoituksena suunnata, joten hyvät viikonloput porukoille, moikka moi! ;)

    • Et ole aito sinkku jos sulla on vakituinen kumppani.


      Minulla on kaikki viikot viikonloppuja kun ei tarvi mennä mihinkään, niin kauan kuin olen työtön. Voisi kyllä huomenna lähteä yhteen konserttiin 150km päähän. Ja kuunnella hyvää musiikkia, ties vaikka joku löytyis mukaan ei tiedä yhtään. Siis kokkolaan the 69 eyes:n konserttiin, kun missasin viime kerran kun se oli lähellä.

      Mutta muuten kait se menee samaa rataa kuin ennenkin.

      • Ei noin

        En ole parisuhteessa.


      • Ei noin kirjoitti:

        En ole parisuhteessa.

        Se ei ole parisuhde mutta se on avoin suhde.

        Mielestäni sinkun määritelmä on siinä että ei ole yhtään vakituista kumppania. Silloin jos on niin et ole enää sinkku vaan avoimessa tai parisuhteessa.
        Jos tämä asia otettaisiin todesta, kuinka paljon suomesta häviäisi sinkkuja? Aika paljon varmaan.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        Se ei ole parisuhde mutta se on avoin suhde.

        Mielestäni sinkun määritelmä on siinä että ei ole yhtään vakituista kumppania. Silloin jos on niin et ole enää sinkku vaan avoimessa tai parisuhteessa.
        Jos tämä asia otettaisiin todesta, kuinka paljon suomesta häviäisi sinkkuja? Aika paljon varmaan.

        Mutta ei siis parisuhde. Tätä ajan takaa. Mulle sinkkuus on sitä ettei ole sitoutumisia. Yksinelämistä.


    • superneitsyt

      Rakkauden oraakkeli viettää viikonloppunsa istuen masentuneena jääkaapin päällä, koska ei näemmä onnistu oikein missään.

      Harkitsen ostelevani samalla typeriä juttuja netistä (esim. takasaumasukat, joille minulla ei ole mitään käyttöä, mutta haluaisin kuitenkin), kuuntelen musiikkia ja pohdin asioita, esim. mitä voi tehdä litrasta vanhentunutta maitoa. Minulla on kaksi villatakkia päällä, koska täällä vetää, ja join juuri viimeisen mehutilkan. Kännykästä loppui akku ja laturi on hukassa, vaan eipä siihen kukaan soittaisikaan. Labellon "Glamorous Gloss" -huulirasva maistuu pahalta. Kuuntelen Tori Amosin "Precious Things":iä ja laulan mukana. Mietin söisikö huomenna mahdollisesti jotain ruokaakin. Vilkaisen Sinkut-palstalle, jos vaikka löytyisi jotain piristävää, ja masennun entisestään.

    • 18+4

      Kylläpä olut maistuu. Taidat olla lihava.

      • hehehehe

        Varmaan sellanen nuhjusen näköinen lutka, joka luulee itsestään suuria kun joku haluaa käyttää reikänä.


    • Ei noin

      Vittu mikä olo.

    • Totuuden Torvi

      mikä siiderihoro, toivottavasti en koskaan törmään suhun.

      • Ei noin

        Mä olen mies vaikka meikkaankin joskus. Tytöt tykkää kun on mustaa kajalia ja kynsilakkaa.


    • Ei noin

      tilattu. Sit kentälle.

      Palaillaan joskus loppuviikosta.

      • (|)

        Muista kortsut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe