Olen aloitteleva kitaransoittaja ja aikeeni olisi ostaa halpa sähkökitara paketti, mutta pulmana olisi, että mikä... en haluaisi mielelläni tilata kitaraa jostain. Onko missään musiikkikaupassa tarjolla laadukasta starter pakettia? Itseä kiinnostaisi nuo Ibanezin kitarat erityisesti....
Halpa sähkökitara paketti
3
496
Vastaukset
- VanhaStara
Varmaan joka musiikkikaupassa on tarjolla varsinkin näin joulun alla starter-paketteja. Sinne vaan kattelemaan. Maksavat yleensä 200-300e. Sukulaispoika taisi pari vuotta sitten jouluna saada Squierin starttipaketin jossa olisi Squier Affinity Strat HSS kitara ja 15-watt G-DEC Junior vahvari. Hyvin tuo niillä näkyy edistyneen. Innosta harjoitella se lähinnä on kiinni jos kitara on edes kohtuullinen. Olisi hyvä jos sen kitaran lisäksi menisit kitaratunneille tai edes joku osaava tuttu näyttäisi cooleja juttuja. Pelkästään itseopiskelemalla jostain opaskirjasta voi into laantua varsinkin jos olen kovin nuori kaveri. Netistäkin tietysti löytyy vaikka mitä. Pidä hauskaa.
- GuitarMan3
Tässä olis hyvä setti
http://www.tori.fi/pirkanmaa/Myyn_erittain_hyvassa_kunnossa_sahkokitaraan___2688340.htm?ca=11&w=1 - johaliim
http://www.nettimarkkina.com/jackson-dinky- -peavey-bandit-112/918299 Tässä olisi hyvä ja edullinen setti myynnissä. Ota yhtetyttä jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481