Miksi "joku mies" ei kelpaa?

joku mies

Miksi naisille ei kelpaa "joku mies"?
Kelpaahan miehillekin "joku nainen".

36

465

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se satu

      "joku mies" toisi naisen elämään?

      • joku mies

        No vittu seksiä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
        Mitäs luulisit?
        Esimerkiksi rakkautta, turvaa, läheisyyttä, tulevaisuudensuunnitelmia, seksiä, lapsia jne.


      • Sattuu perkeleesti

        Aivan totta.

        Sen takia vain alfa tai alfalta vaikuttava mies kelpaa koska tunteet herää. Muut ovat hukkapätkiä naiselle.

        Kiva kun todistat asioita oikeaksi tätä vauhtia.


      • Ei se satu
        joku mies kirjoitti:

        No vittu seksiä, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
        Mitäs luulisit?
        Esimerkiksi rakkautta, turvaa, läheisyyttä, tulevaisuudensuunnitelmia, seksiä, lapsia jne.

        vain omasta puolestani: Minä haluan rakkautta, turvaa, läheisyyttä, yhteisen tulevaisuuden ja seksiä vain sellaisen miehen kanssa, joka ei ole "joku" vaan sellainen johon ihastun ja rakastun. Jos kuka tahansa kelpaisi, niin ottaisin sitten mieluummin vaikka jonkun naisen kuin jonkun miehen.


      • ....

        Samasta syystä rumalla naisella ei tee mitään.


      • Ei se satu
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        Aivan totta.

        Sen takia vain alfa tai alfalta vaikuttava mies kelpaa koska tunteet herää. Muut ovat hukkapätkiä naiselle.

        Kiva kun todistat asioita oikeaksi tätä vauhtia.

        minä en ainakaan pysty tuntemaan seksuaalista halua (tai edes läheisyydenkaipuuta) sellaista ihmistä kohtaan, jota en koe haluttavaksi. Ei siinä auta järkeily, että "tuo nyt olisi sopivasti koulutettu ja raitis ja savuton".

        Voitko sinä haluta naista, joka ei miellytä sinua myös ulkoisesti?


      • Sattuu perkeleesti
        Ei se satu kirjoitti:

        minä en ainakaan pysty tuntemaan seksuaalista halua (tai edes läheisyydenkaipuuta) sellaista ihmistä kohtaan, jota en koe haluttavaksi. Ei siinä auta järkeily, että "tuo nyt olisi sopivasti koulutettu ja raitis ja savuton".

        Voitko sinä haluta naista, joka ei miellytä sinua myös ulkoisesti?

        Älä sitten lässytä ja valehtele.

        Haluat alfan kullia ja sillä siisti.


      • Ei se satu
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        Älä sitten lässytä ja valehtele.

        Haluat alfan kullia ja sillä siisti.

        kuule ihan miten haluat. Jos kullia haluaisin niin en todellakaan istuisi perjantai-iltana kotona.


      • m30.
        Ei se satu kirjoitti:

        minä en ainakaan pysty tuntemaan seksuaalista halua (tai edes läheisyydenkaipuuta) sellaista ihmistä kohtaan, jota en koe haluttavaksi. Ei siinä auta järkeily, että "tuo nyt olisi sopivasti koulutettu ja raitis ja savuton".

        Voitko sinä haluta naista, joka ei miellytä sinua myös ulkoisesti?

        Itse olen opetellut haluamaan seksiä myös sellaisilta naisilta, jotka eivät just heti samantien niin kauheasti sytytä. En tarkoita, että pystyisin harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa, joka on mielestäni vastenmielinen. Mutta jos vaikka 20% naisista sytyttää heti, niin ainakin 60% on sellaisia, jotka eivät haluta heti, mutta joita voin haluta seksuaalisesti jos yritän. Ja Voila, yhtäkkiä voinkin haluta seksuaalisesti yli 80%:a naisista. Miksi te naiset ette pysty opettelemaan tällaista taitoa?


      • Sattuu perkeleesti
        Ei se satu kirjoitti:

        kuule ihan miten haluat. Jos kullia haluaisin niin en todellakaan istuisi perjantai-iltana kotona.

        Istut kotona koska oma tasosi ei riitä siihen että saisit alfan kullia myös jatkossa paitsi sen kerran joten jäät mieluummin kotiin istumaan ja odottamaan.

        Ei sitä tarvitse tulkita mitenkään koska kerrot totuuden joka tulee kuin lahjahevosen suusta.


      • Sattuu perkeleesti
        m30. kirjoitti:

        Itse olen opetellut haluamaan seksiä myös sellaisilta naisilta, jotka eivät just heti samantien niin kauheasti sytytä. En tarkoita, että pystyisin harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa, joka on mielestäni vastenmielinen. Mutta jos vaikka 20% naisista sytyttää heti, niin ainakin 60% on sellaisia, jotka eivät haluta heti, mutta joita voin haluta seksuaalisesti jos yritän. Ja Voila, yhtäkkiä voinkin haluta seksuaalisesti yli 80%:a naisista. Miksi te naiset ette pysty opettelemaan tällaista taitoa?

        ÄLÄ AHDISTELE NAISTA!

        NAISELLA ON VAPAUS VALITA PIMPPANSA MÄRKYYDEN PERUSTEELLA!

        ET SINÄ AIVOILLA KUMPPANIA HALUA VALITA! MITÄ SIITÄ SYNTYY? JOKU SAATANAN TYLSÄ PYSYVÄ SUHDE KUN NAINEN HALUAA ALFAN KULLIA!

        ÄLÄ VALITA! ÄLÄ ITKE! ÄLÄ INISE!


      • Ei se satu
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        Istut kotona koska oma tasosi ei riitä siihen että saisit alfan kullia myös jatkossa paitsi sen kerran joten jäät mieluummin kotiin istumaan ja odottamaan.

        Ei sitä tarvitse tulkita mitenkään koska kerrot totuuden joka tulee kuin lahjahevosen suusta.

        miten vaan :-DDD


      • Ei se satu
        m30. kirjoitti:

        Itse olen opetellut haluamaan seksiä myös sellaisilta naisilta, jotka eivät just heti samantien niin kauheasti sytytä. En tarkoita, että pystyisin harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa, joka on mielestäni vastenmielinen. Mutta jos vaikka 20% naisista sytyttää heti, niin ainakin 60% on sellaisia, jotka eivät haluta heti, mutta joita voin haluta seksuaalisesti jos yritän. Ja Voila, yhtäkkiä voinkin haluta seksuaalisesti yli 80%:a naisista. Miksi te naiset ette pysty opettelemaan tällaista taitoa?

        pitäisi opetella haluamaan ihmistä jota ei luonnostaan halua?? Miksi pitäisi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa?


      • m30.
        Ei se satu kirjoitti:

        pitäisi opetella haluamaan ihmistä jota ei luonnostaan halua?? Miksi pitäisi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa?

        Jottei tarttis antautua YTM:n patjaksi.


      • Ei se satu
        m30. kirjoitti:

        Jottei tarttis antautua YTM:n patjaksi.

        harrastaa satunnaisseksiä niin kai sitä nyt mieluiten harrastaa sellaisten miesten kanssa, joita aidosti haluaa!


      • Sattuu perkeleesti
        Ei se satu kirjoitti:

        pitäisi opetella haluamaan ihmistä jota ei luonnostaan halua?? Miksi pitäisi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa?

        "pitäisi opetella haluamaan ihmistä jota ei luonnostaan halua?? "

        Kyllä kyllä.

        Nyt vain voit kysyä että mistä ne sinun halusi nousevat? Eläimellisyydestäsi vai kulttuurinormeista?

        Sori mutta myös liian vanha, lihava nainen ei luonnostaan ole miehelle haluttava. ;)

        "Miksi pitäisi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa? "

        Miksi harrastaa seksiä vanhan naisen kanssa jos saa parempaa tavaraa?

        Kiitos kun olet olemassa. Osoitat hienosti naisten puusilmäisyyden tässä asiassa.


      • Juuri se satu
        Ei se satu kirjoitti:

        pitäisi opetella haluamaan ihmistä jota ei luonnostaan halua?? Miksi pitäisi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa?

        Ei pitäisi.

        Ei miehissä ja naisissa keskimäärin ole tämän asian suhteen muuta eroa kuin että miehille kelpaa syystä tai toisesta useammat naiset kuin naisille miehet.


      • m30.
        Ei se satu kirjoitti:

        harrastaa satunnaisseksiä niin kai sitä nyt mieluiten harrastaa sellaisten miesten kanssa, joita aidosti haluaa!

        harrastaa satunnaiseksiä niin kai sitä nyt mieluiten panee sellaisten prostituoitujen kanssa, jotka aidosti antavat tehdä mitä tahansa, lyödä vaikka nyrkillä jos siltä tuntuu.


      • Ei se satu
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        "pitäisi opetella haluamaan ihmistä jota ei luonnostaan halua?? "

        Kyllä kyllä.

        Nyt vain voit kysyä että mistä ne sinun halusi nousevat? Eläimellisyydestäsi vai kulttuurinormeista?

        Sori mutta myös liian vanha, lihava nainen ei luonnostaan ole miehelle haluttava. ;)

        "Miksi pitäisi harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa? "

        Miksi harrastaa seksiä vanhan naisen kanssa jos saa parempaa tavaraa?

        Kiitos kun olet olemassa. Osoitat hienosti naisten puusilmäisyyden tässä asiassa.

        on ihan sama mistä haluni nousevat. Minulle on ihan sama haluavatko miehet vanhoja tai lihavia naisia. Haluan itse elää elämää, josta nautin. En todellakaan aio harrastaa hyväntekeväisyysseksiä nyt enkä tulevaisuudessa.

        Luulen, että aika harvassa on naisia, jotka siihen muutenkaan tyytyisivät.

        En jaksa enää jauhaa tästä aiheesta, ellei sinulla ole esittää jotain todella uusia argumentteja. Epäilen ettei ole.


      • Rubert Murder
        Ei se satu kirjoitti:

        harrastaa satunnaisseksiä niin kai sitä nyt mieluiten harrastaa sellaisten miesten kanssa, joita aidosti haluaa!

        Ns. ytm herättää primitiivireaktion, eli mainitsemasi kaltaisen halun, eli pimpan kostumisen jne. Mutta muutkin miehet pystyvät sytyttämään sinut, eivät ehki heti sillä eläimellisellä karismalla jolla nämä alfaurokset tekevät, etkö halua antaa muille mahdollisuutta. Muna se on mulkullakin. Minullekin miehenä kelpaa satunnais panopatjaksi joku ihan tavallinen "joku tyttö vaan tuolta Porvoosta tai Ilomantsista". Niinkö on genetiikka tässäkin määräämässä että pitää saada ne alfan geenit sisälle vaikka tarkoituksella se kortsu on sinne aseteltu ettei näin pääsisi käymään? Kerropa mulle.


      • Ei se satu
        m30. kirjoitti:

        harrastaa satunnaiseksiä niin kai sitä nyt mieluiten panee sellaisten prostituoitujen kanssa, jotka aidosti antavat tehdä mitä tahansa, lyödä vaikka nyrkillä jos siltä tuntuu.

        En tiedä paljonko on sellaisia, jotka haluavat nyrkillä iskemistä, mutta jos siitä on sovittu ja pysytään sovituissa rajoissa niin ei ole minun ongelmani.


      • Ei se satu
        Rubert Murder kirjoitti:

        Ns. ytm herättää primitiivireaktion, eli mainitsemasi kaltaisen halun, eli pimpan kostumisen jne. Mutta muutkin miehet pystyvät sytyttämään sinut, eivät ehki heti sillä eläimellisellä karismalla jolla nämä alfaurokset tekevät, etkö halua antaa muille mahdollisuutta. Muna se on mulkullakin. Minullekin miehenä kelpaa satunnais panopatjaksi joku ihan tavallinen "joku tyttö vaan tuolta Porvoosta tai Ilomantsista". Niinkö on genetiikka tässäkin määräämässä että pitää saada ne alfan geenit sisälle vaikka tarkoituksella se kortsu on sinne aseteltu ettei näin pääsisi käymään? Kerropa mulle.

        olen yrittänyt "järkisuhdetta". En vain yhden kerran vaan kaksi kertaa. Kolmatta kertaa en elämääni siihen tuhlaa.

        Tee sinä omat valintasi, minä teen omat valintani.


      • Sattuu perkeleesti
        Ei se satu kirjoitti:

        on ihan sama mistä haluni nousevat. Minulle on ihan sama haluavatko miehet vanhoja tai lihavia naisia. Haluan itse elää elämää, josta nautin. En todellakaan aio harrastaa hyväntekeväisyysseksiä nyt enkä tulevaisuudessa.

        Luulen, että aika harvassa on naisia, jotka siihen muutenkaan tyytyisivät.

        En jaksa enää jauhaa tästä aiheesta, ellei sinulla ole esittää jotain todella uusia argumentteja. Epäilen ettei ole.

        "En jaksa enää jauhaa tästä aiheesta, ellei sinulla ole esittää jotain todella uusia argumentteja. Epäilen ettei ole. "

        Ei tarvitse kun sinä esität minun argumenttini puolestani ihan itse! :D

        "on ihan sama mistä haluni nousevat. Minulle on ihan sama haluavatko miehet vanhoja tai lihavia naisia. Haluan itse elää elämää, josta nautin. En todellakaan aio harrastaa hyväntekeväisyysseksiä nyt enkä tulevaisuudessa. "

        Näin näin näin näin.

        "Luulen, että aika harvassa on naisia, jotka siihen muutenkaan tyytyisivät. "

        Siitähän täällä puhutaan mutta sinä kiellät totuuden koska et halua myöntää että pimppasi ohjaa sinua.

        Ikävä huomata juoksevansa vain mulkun perässä eikö totta? ;)

        Sen takia parisuhteesi myös epäonnistuivat eli sinä olet se epäonnistuja.


      • Ei se satu
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        "En jaksa enää jauhaa tästä aiheesta, ellei sinulla ole esittää jotain todella uusia argumentteja. Epäilen ettei ole. "

        Ei tarvitse kun sinä esität minun argumenttini puolestani ihan itse! :D

        "on ihan sama mistä haluni nousevat. Minulle on ihan sama haluavatko miehet vanhoja tai lihavia naisia. Haluan itse elää elämää, josta nautin. En todellakaan aio harrastaa hyväntekeväisyysseksiä nyt enkä tulevaisuudessa. "

        Näin näin näin näin.

        "Luulen, että aika harvassa on naisia, jotka siihen muutenkaan tyytyisivät. "

        Siitähän täällä puhutaan mutta sinä kiellät totuuden koska et halua myöntää että pimppasi ohjaa sinua.

        Ikävä huomata juoksevansa vain mulkun perässä eikö totta? ;)

        Sen takia parisuhteesi myös epäonnistuivat eli sinä olet se epäonnistuja.

        Over and out.


      • Rubert Murder
        Ei se satu kirjoitti:

        olen yrittänyt "järkisuhdetta". En vain yhden kerran vaan kaksi kertaa. Kolmatta kertaa en elämääni siihen tuhlaa.

        Tee sinä omat valintasi, minä teen omat valintani.

        Ok, voit olla oikeessa, mut mä nyt vaan haluisin saada helpommin sitä pillua. en puhu nyt pitkistä suhteista vaan siitä että kun naiset vaatii vähintään kahden tunnin soidinmenot ja taikatemput ennen kuin niiltä lohkee viiden minuutin jyystöt. Pitääkö siitä tehdä niin pirun hankalaa aina. Jos on kuitenkin suht. miellyttäviä ihmisiä molemmat, eikä mitään elämää suurempa rakkautta kukaan ole odottamassa. Ei pipari nyt mikään inkojen muinainen kulta-aarre ole minkä päällä pitää mustasukkaisesti istua. Relatkaa vähän, beibsit.


      • lgryetw
        Rubert Murder kirjoitti:

        Ok, voit olla oikeessa, mut mä nyt vaan haluisin saada helpommin sitä pillua. en puhu nyt pitkistä suhteista vaan siitä että kun naiset vaatii vähintään kahden tunnin soidinmenot ja taikatemput ennen kuin niiltä lohkee viiden minuutin jyystöt. Pitääkö siitä tehdä niin pirun hankalaa aina. Jos on kuitenkin suht. miellyttäviä ihmisiä molemmat, eikä mitään elämää suurempa rakkautta kukaan ole odottamassa. Ei pipari nyt mikään inkojen muinainen kulta-aarre ole minkä päällä pitää mustasukkaisesti istua. Relatkaa vähän, beibsit.

        vakipanoksi jos jyystöjen sijaan kävisi suuseksi. Mut en kellekkään pelkäksi masturbaatiokohteeksi alkaisi vaan ensin mulle suulla ja sitten sulle.


      • Ei se satu
        Rubert Murder kirjoitti:

        Ok, voit olla oikeessa, mut mä nyt vaan haluisin saada helpommin sitä pillua. en puhu nyt pitkistä suhteista vaan siitä että kun naiset vaatii vähintään kahden tunnin soidinmenot ja taikatemput ennen kuin niiltä lohkee viiden minuutin jyystöt. Pitääkö siitä tehdä niin pirun hankalaa aina. Jos on kuitenkin suht. miellyttäviä ihmisiä molemmat, eikä mitään elämää suurempa rakkautta kukaan ole odottamassa. Ei pipari nyt mikään inkojen muinainen kulta-aarre ole minkä päällä pitää mustasukkaisesti istua. Relatkaa vähän, beibsit.

        ei kuulosta kovin tavoittelemisen arvoiselta. Minäkin ottaisin mieluummin hyvää suuseksiä. Pelkästä antamisen ilosta en niitä jyystöjä tarjoaisi, mutta jos silloin tällöin tekee mieli pikapanoja niin vakihoito on ilman muuta paras ratkaisu. Baaripanot vievät paljon energiaa eikä laadusta ole koskaan takeita.


      • 17+4
        lgryetw kirjoitti:

        vakipanoksi jos jyystöjen sijaan kävisi suuseksi. Mut en kellekkään pelkäksi masturbaatiokohteeksi alkaisi vaan ensin mulle suulla ja sitten sulle.

        Kuulostaa hyvältä.


      • ...
        Ei se satu kirjoitti:

        ei kuulosta kovin tavoittelemisen arvoiselta. Minäkin ottaisin mieluummin hyvää suuseksiä. Pelkästä antamisen ilosta en niitä jyystöjä tarjoaisi, mutta jos silloin tällöin tekee mieli pikapanoja niin vakihoito on ilman muuta paras ratkaisu. Baaripanot vievät paljon energiaa eikä laadusta ole koskaan takeita.

        Taudit vaan tarttuu helposti suuseksissä...


      • Reipas Poikamies
        ... kirjoitti:

        Taudit vaan tarttuu helposti suuseksissä...

        Aina oon tehnyt, ja se ei pelaa joka pelkää. Pelko on perseestä. Ja mieluiten paljaalla-mun puolesta.


    • 16+4

      Naisilla on valinnanvaraa.

    • "Kelpaahan miehillekin "joku nainen"."
      Ei muuten kelpaa ainakaan minulle. En voi mitenkään hyväksyä paljon päihteitä käyttävää sekä sellaista joka ei vaan tunnu miltään. Viimeksi oli tällaista baarissa tarjolla, kun kävin katselemassa.

      Nyt varmaan joku sanoo miksi näin? No tämä on oma valintani.

    • DAWjb fwejhbwfjhewbf

      Nää. Miehille kelpaa nainen jota he pystyy haluamaan. Naisille kelpaa mies jota he haluaa muttei pysty saavuttaan.

      Sain taas kerran kutsun tulla harrastamaan seksiä tai suhteeseen tai ihan mitä tahansa exältäni, tuolta naiselta joka on valinnut haluta vain minua ja ainoastaan minua vakavasti vaikkei siihen mitään syytä olekaan. Hänellä on jo lapsikin tummaihoisen miehen kanssa. Jotenkin tulee vaan mieleen että koko rakkaus tai kiintymys on tuolle naiselle vaan typerää leikkiä ja ei-vakava asia. En ole antanut suhteen loppumisen jälkeen mitään toivoa (koska sitä ei ole) mutta jo neljättä vuotta nainen roikkuu minussa "ainoana oikeanaan" vaikkei saa koskaan mitään muuta kuin paskaan kouraansa romanttisista yrityksistään.

      Hän käyttäytyy muita miehiä kohtaan halpamaisesti, varmaankin siksi että yrittää todistaa minulle jotain. Hänelle ei vaan mene jakeluun että en ole oikea kohde hänen tunteilleen. "Olisimme niin onnellisia yhdessä" - siis HÄN olisi onnellinen kanssani. Minä ahdistuisin.

      Tuota exääni miettiessä tulen todenneeksi vaan että naiset ovat tunnevammaisia ihan oikeasti. Ne joihin kannattaisi ihastua (kuten esim. tää tumma tyyppi. Ihan ok näköinen, työteliäs, auttoi tätä exääni) olisi ollut hänelle ihan ok kumppani. Mutta koska "naisen tunteet" kertoo totuuden niin on pakko jahdata sitä miestä joka hänelle on se "ykkönen". Ainoo vaan että se mies - minä - en ole vaihtoehto. En edes seksiin nykyisin, ei vaan kertakaikkiaan tee mieli exää.

      Olen aina ollut tuota naista kohtaan paatunut paskiainen - siis mukava koska en ole itse heikkona tunteista - mutta tunteeton ja pystyn hyväksikäyttämään häntä naama peruslukemilla. En tee sitä "liikaa" mutta ainoa romanttinen suhde kulkee häneltä minulle. Se jopa ärsyttää minua hiukan, vittumaista kun nainen ei tajua pitää näppejään irti ja tekee itselleen mielikuvitusmaailmaa jossa olemme yhtä.

      Itse olen aina irroittautunut existä joista olen välittänyt kun suhteet ovat kaatuneet. Turha sitä on koittaa kaatunutta puuroa haalia kokoon, tekee vaan uutta.

      Naiset... jaa-a. Naiset on laumaelikoita joiden tunne-elämä on arpapeliä. Miehien kannalta naisten tunne-elämä on mielenhäiriöistä ihan oikeasti. Jos käy tuuri niin saa ihan rakastavan naisen ja kaikki menee ok. Useimmiten ei käy tuuria vaan naiset on just vaikeita tympeitä tunnevammaisia tapauksia jotka ei erota puuroja ja vellejä - ja joita ei siksi loppujen lopuksi pysty ottaan vakavasti eikä naiset käyttäydy tai valitse elää ja olla oman perimmäisen etunsa mukaisesti.

      Exän kannattaisi irroittautua musta. Toisaalta olen funtsinut että kun se kerran on sellainen kuin on ja vielä taluttaa tummaa penskaa niin se on toisaalta vapaa mielikuvitteleen asioita ja suhteita koska ei se oikeesti kellekää enää kelpaa, joten tavallaan kai olen toivottoman naisen uhri. AIka säälittävää loppujen lopuksi.

      Yhtälailla muutkin naiset juoksee jonkun tietyn miehen perässä ihan sama mitä tapahtuisi tai mikä olis järkevää tai antaisi emotionaalista vastetta paremmin. Toi naisten mielenhäiriöinen tunne-elämä on kyl legendaarinen. Tavallaan kun elän miehenä en edes oleta että vastaantulevat naiset on enää joskus kaksviitosen jälkeen kykeneväisiä rakastamaan ketään tai mitään paitsi ehkä omia unelmiaan.

    • Mies1985

      Naisten kiinnostus johonkin mieheen perustuu hetkittäiseen mielenhäiriöön jota nainen ei itse voi ymmärtää. Miehillä on aina sama, vakaa mieli ja miehiä kiinnostaa koko naiseus; naisellisia ja miellyttäviä piirteitä omaavat naiset.

      • Kahvia, ole hyvä

        Kannattaa kuule herätä kunnolla ennen kuin rupeaa kirjoittelemaan.


    • Ei noin

      Kelpaa niille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      92
      3970
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2132
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1658
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1524
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      316
      1489
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1391
    7. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      125
      1274
    8. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1273
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1249
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1097
    Aihe