Minulla parin kuukauden ajan ollut suomi24 treffeillä tavallinen kuvaton ilmoitus ja yhtäkään vastausta en ole saanut. Olen ajatellut ottaa TOSItarkoituksella paketin siihen. Onko kenelläkään omakohtaista
kokemusta tositarkoituksella paketista, eli onko siitä mitään hyötyä vai meneekö rahat kankkulan
kaivoon?
TOSITARKOITUKSELLA vai ilman ?
8
582
Vastaukset
- rahat menee
Kankkulan kaivoon.
ollut s24 treffeillä ko.palvelu ja voin sanoa ettei menestys kohentunut yhtään. On siitä sen verran hyötyä että näkee salaiset kansiot.
Mutta muuta siitä ei oikein ole ollut hyötyä tähänmennessä.- Ulla Utelias
Niitä salaisia kansioita?
Ulla Utelias kirjoitti:
Niitä salaisia kansioita?
Kyllä niitä jotkut täyttää, mutta harvemmin sellaisia näkee.
No statistiikan näkee myös.
Normaalisti näkee kolme viimeistä kävijää, mutta tositarkoituspaketin haltija näkee 50 viimeistä. Asialla saattaa olla merkitystä, sillä kävijöiden joukossa saattaa olla joku kiinnostava henkilö.
Salaisia kansioita ei näköjään juuri kukaan täytä.
Näkee minkä verran henkilö on lähettänyt / vastaanottanut viestejä. Tästä en tykkää, sillä tämä on vähän sellaista "isoveli valvoo" -tyyppistä toimintaa. Naiset väittävät saavansa ihan mielettömästi viestejä, mutta yllättäen ei kauniidenkaan naisten vastaanotettujen viestien määrä ihan älytön ole.
Parasta ehkä on se että näkee kuka on tallettanut oman profiilin omiin suosikkeihinsa.
Oma pakettini on voimassa 30.12. saakka jolloin poistan profiilini. Yhteydenottoja on tullut, mutta ei toivotun ikäisiltä naisilta.Ai niin, mainitaan vielä että tositarkoituspaketin ottamisen jälkeen sain neljä yhteydenottoa venäläisiltä naisilta. He kai kuvittelevat että hän kuka on liikkeellä tositarkoituksella, olisi mukamas epätoivoinen. Hui hai. Eipä heistä kuitenkaan suurta haittaa ole, sillä naisen profiilin voi merkitä "torju tämä käyttäjä".
Pasi
...Voin sanoa, että ajan hukkausta koko suomi24 treffipalvelu.
- 13+2
Testasin Tositarkoituksella -pakettia kuukauden verran ja olin huomaavinani että sivullani kävi enemmän väkeä. Taisipa viestejäkin tulla jonkin verran enemmän. Toisaalta, eipä tuosta nyt voi luotettavasti mitään sanoa, saattoi olla sattumaakin. Hiljaselta tosiaan alkoi tuntua kun lopetin paketin tilauksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532