TOSITARKOITUKSELLA vai ilman ?

turhautunut m40

Minulla parin kuukauden ajan ollut suomi24 treffeillä tavallinen kuvaton ilmoitus ja yhtäkään vastausta en ole saanut. Olen ajatellut ottaa TOSItarkoituksella paketin siihen. Onko kenelläkään omakohtaista
kokemusta tositarkoituksella paketista, eli onko siitä mitään hyötyä vai meneekö rahat kankkulan
kaivoon?

8

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahat menee

      Kankkulan kaivoon.
      ollut s24 treffeillä ko.palvelu ja voin sanoa ettei menestys kohentunut yhtään.

    • On siitä sen verran hyötyä että näkee salaiset kansiot.

      Mutta muuta siitä ei oikein ole ollut hyötyä tähänmennessä.

      • Ulla Utelias

        Niitä salaisia kansioita?


      • Ulla Utelias kirjoitti:

        Niitä salaisia kansioita?

        Kyllä niitä jotkut täyttää, mutta harvemmin sellaisia näkee.
        No statistiikan näkee myös.


    • Normaalisti näkee kolme viimeistä kävijää, mutta tositarkoituspaketin haltija näkee 50 viimeistä. Asialla saattaa olla merkitystä, sillä kävijöiden joukossa saattaa olla joku kiinnostava henkilö.

      Salaisia kansioita ei näköjään juuri kukaan täytä.

      Näkee minkä verran henkilö on lähettänyt / vastaanottanut viestejä. Tästä en tykkää, sillä tämä on vähän sellaista "isoveli valvoo" -tyyppistä toimintaa. Naiset väittävät saavansa ihan mielettömästi viestejä, mutta yllättäen ei kauniidenkaan naisten vastaanotettujen viestien määrä ihan älytön ole.

      Parasta ehkä on se että näkee kuka on tallettanut oman profiilin omiin suosikkeihinsa.

      Oma pakettini on voimassa 30.12. saakka jolloin poistan profiilini. Yhteydenottoja on tullut, mutta ei toivotun ikäisiltä naisilta.

      • Ai niin, mainitaan vielä että tositarkoituspaketin ottamisen jälkeen sain neljä yhteydenottoa venäläisiltä naisilta. He kai kuvittelevat että hän kuka on liikkeellä tositarkoituksella, olisi mukamas epätoivoinen. Hui hai. Eipä heistä kuitenkaan suurta haittaa ole, sillä naisen profiilin voi merkitä "torju tämä käyttäjä".

        Pasi


    • ...Voin sanoa, että ajan hukkausta koko suomi24 treffipalvelu.

    • 13+2

      Testasin Tositarkoituksella -pakettia kuukauden verran ja olin huomaavinani että sivullani kävi enemmän väkeä. Taisipa viestejäkin tulla jonkin verran enemmän. Toisaalta, eipä tuosta nyt voi luotettavasti mitään sanoa, saattoi olla sattumaakin. Hiljaselta tosiaan alkoi tuntua kun lopetin paketin tilauksen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe