Jotenkin koomista

Ei se satu

Palstan miehet syyttävät naisia siitä, että nämä "ovat nussijamiesten panoverkostoissa" tai "YTM:ien patjoja" tai "ajattelevat vain pillullaan". Mutta oikeasti he itse jauhavat päivästä ja viikosta ja kuukaudesta toiseen vain seksistä.

En muista, että kukaan meistä naiskirjoittajista olisi hehkuttanut seksikokemuksiaan, itkenyt miesten perään tai valittanut puutettaan. Silti samat fraasit toistuvat: naiset valitsevat YTM:n ja sitten itkevät; naiset ovat lutkia, naiset sitä ja naiset tätä.

Koomista. Ei kun kummallista.

43

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      Onko sillä mitään väliä mitä naiset puhuvat/ kirjoittavat, jos he kuitenkin samaan aikaan tekojen tasolla ovat nussijamiesten panoverkostoissa ja alentuvat YTM:ien patjoiksi?

      • Ei se satu

        meistä kirjoittajista ovat noissa verkostoissa tai patjoina??


      • m30.
        Ei se satu kirjoitti:

        meistä kirjoittajista ovat noissa verkostoissa tai patjoina??

        Tässä pätee kokemuksen perusteella vanha viidakon sananlasku naisista: "syyllinen kunnes toisin todistetaan"


      • Bouring, bouring....

        Ikäsi on???? Oletan, että olet peruskoululainen poju joka koittaa kirjoitella isojen poikien sanoja, aikuisten palstaan.


      • m30.
        Bouring, bouring.... kirjoitti:

        Ikäsi on???? Oletan, että olet peruskoululainen poju joka koittaa kirjoitella isojen poikien sanoja, aikuisten palstaan.

        Ikäni lukee nimimerkissä. "Isojen poikien sanoja" käytin, koska Ei se satu käytti niitä itse aloituksessa. Millä tavalla se tekee minusta peruskoululaisen, että osoitan ristiriidan naisten sanojen ja tekojen välillä?


      • superneitsyt
        Ei se satu kirjoitti:

        meistä kirjoittajista ovat noissa verkostoissa tai patjoina??

        Tärkeämpi kysymys: miten siihen verkostoon pääsee??

        (Huom: En kysy itselleni, vaan yhdelle tutulle... eikun siis pikkuserkulleni. Tämä serkkuni on aina halunnut patjaverkostoon, koska sen kautta saa kuulemma Jyskistä alennuksia, ja tarpeeksi bonuspisteitä kerättyään saa lahjakortin Hästens-sänkyyn, jollaista olen aina halunnut. Tai siis pikkuserkkuni.)


      • Kunnon mies
        superneitsyt kirjoitti:

        Tärkeämpi kysymys: miten siihen verkostoon pääsee??

        (Huom: En kysy itselleni, vaan yhdelle tutulle... eikun siis pikkuserkulleni. Tämä serkkuni on aina halunnut patjaverkostoon, koska sen kautta saa kuulemma Jyskistä alennuksia, ja tarpeeksi bonuspisteitä kerättyään saa lahjakortin Hästens-sänkyyn, jollaista olen aina halunnut. Tai siis pikkuserkkuni.)

        No meet vaa paariin ja sanot et mä haluun patjaverkostoon. Siitä se lähtee.


      • superneitsyt
        Kunnon mies kirjoitti:

        No meet vaa paariin ja sanot et mä haluun patjaverkostoon. Siitä se lähtee.

        Niin mut kun sen pitää olla juuri se oikea YTM-patjaverkosto. Kun siitä saa niitä bonuspisteitä. Jostain AT-verkostosta saisi varmaan vain lahjakortin Halpa-Halliin, ja kun minun herkkä alaselkäni tarvitsee parempilaatuisia patjoja.


      • m30.
        superneitsyt kirjoitti:

        Niin mut kun sen pitää olla juuri se oikea YTM-patjaverkosto. Kun siitä saa niitä bonuspisteitä. Jostain AT-verkostosta saisi varmaan vain lahjakortin Halpa-Halliin, ja kun minun herkkä alaselkäni tarvitsee parempilaatuisia patjoja.

        Laita deitti-ilmo nettiin, jossa haet komeaa ja viehättävää miestä yhteisiin viikonloppuöihin. Sitten vain valkkaat pari komeinta kuvien perusteella, ja tapaat ne jossain ja valkkaat sen joka sua eniten panettaa. Varsin yksinkertaista naisille.

        Sinänsä kyllä surullista, että ikineitsytkään ei halua kunnollista suhdetta ja miestä jonka kanssa voisi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, vaan jonkun panomiehen. Mutta pointsit siitä, että olet rehellinen.


      • superneitsyt
        m30. kirjoitti:

        Laita deitti-ilmo nettiin, jossa haet komeaa ja viehättävää miestä yhteisiin viikonloppuöihin. Sitten vain valkkaat pari komeinta kuvien perusteella, ja tapaat ne jossain ja valkkaat sen joka sua eniten panettaa. Varsin yksinkertaista naisille.

        Sinänsä kyllä surullista, että ikineitsytkään ei halua kunnollista suhdetta ja miestä jonka kanssa voisi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, vaan jonkun panomiehen. Mutta pointsit siitä, että olet rehellinen.

        No mutta kun minä haluaisin vain mahdollisimman hyvälaatuisen patjan mahdollisimman halvalla. Onko se liikaa vaadittu?!


      • m30.
        superneitsyt kirjoitti:

        No mutta kun minä haluaisin vain mahdollisimman hyvälaatuisen patjan mahdollisimman halvalla. Onko se liikaa vaadittu?!

        Siitä en osaa sanoa. Yllä olevat neuvoni koskevat tilannetta, jossa etsitään patjoista kiinnostuneita miehiä.

        Mutta ehkä täältä löytyy korkealaatuisia patjoja naisille, kaikkia kokoja ja malleja ja kovuuksia ja naisen omien mittojen mukaan ja mitä kaikkea
        http://tinyurl.com/3469aoj


      • superneitsyt
        m30. kirjoitti:

        Siitä en osaa sanoa. Yllä olevat neuvoni koskevat tilannetta, jossa etsitään patjoista kiinnostuneita miehiä.

        Mutta ehkä täältä löytyy korkealaatuisia patjoja naisille, kaikkia kokoja ja malleja ja kovuuksia ja naisen omien mittojen mukaan ja mitä kaikkea
        http://tinyurl.com/3469aoj

        Näetkö tuon seinän tuolla? Kuvittele laittavasti lampunvarjostin päähäsi, banaani molempiin korviin ja punainen pellenenä naamaan, ja hakkaavasi päätäsi sitä seinää vasten. Kuvittele hakkaavasi aina vaan, toistuvasti, vaikka kukaan ei koskaan naura, vaan naama peruslukemilla neuvovat oven olevan toisella puolella huonetta.

        Juuri sellaiselta tuntuvat säälittävät yritykseni heittää humoristisia kommentteja.


      • m30.
        superneitsyt kirjoitti:

        Näetkö tuon seinän tuolla? Kuvittele laittavasti lampunvarjostin päähäsi, banaani molempiin korviin ja punainen pellenenä naamaan, ja hakkaavasi päätäsi sitä seinää vasten. Kuvittele hakkaavasi aina vaan, toistuvasti, vaikka kukaan ei koskaan naura, vaan naama peruslukemilla neuvovat oven olevan toisella puolella huonetta.

        Juuri sellaiselta tuntuvat säälittävät yritykseni heittää humoristisia kommentteja.

        Olen allerginen banaaneille, niin ne rupeaisi varmaankin kutittamaan korvia.


      • Banaanikorva
        superneitsyt kirjoitti:

        Näetkö tuon seinän tuolla? Kuvittele laittavasti lampunvarjostin päähäsi, banaani molempiin korviin ja punainen pellenenä naamaan, ja hakkaavasi päätäsi sitä seinää vasten. Kuvittele hakkaavasi aina vaan, toistuvasti, vaikka kukaan ei koskaan naura, vaan naama peruslukemilla neuvovat oven olevan toisella puolella huonetta.

        Juuri sellaiselta tuntuvat säälittävät yritykseni heittää humoristisia kommentteja.

        m30 ei tunnetusti ole kovinkaan huumorintajuinen. Joskus mietin, onko sillä lainkaan huumorintaja. Vähän sellaisen mököttävän jäykkistyypin oloinen juttujensa perusteella.


      • Kunnon mies
        superneitsyt kirjoitti:

        Näetkö tuon seinän tuolla? Kuvittele laittavasti lampunvarjostin päähäsi, banaani molempiin korviin ja punainen pellenenä naamaan, ja hakkaavasi päätäsi sitä seinää vasten. Kuvittele hakkaavasi aina vaan, toistuvasti, vaikka kukaan ei koskaan naura, vaan naama peruslukemilla neuvovat oven olevan toisella puolella huonetta.

        Juuri sellaiselta tuntuvat säälittävät yritykseni heittää humoristisia kommentteja.

        Ei me miehet ymmärretä huumoria. Me halutaan vaan
        mahdollisimman paljon patjoja.


    • hheheheheh

      hehehe, antaa pellejen vikistä-komiikkaa päivään :)

    • En ole syyttänyt ketään, ainoastaan kommentoinut asioita.

      Voin tietysti vetäytyä tältä palstalta ja varmaan teenkin,
      koska en oikein näe ymmärrystä joidenkin asioiden kanssa.

      • Ei se satu

        sinä olet yksi järkevimpiä kirjoittajia. Ja rohkea esiintyessäsi omalla kuvalla ja rekisteröidyllä nimimerkillä.


      • 10+4
        Ei se satu kirjoitti:

        sinä olet yksi järkevimpiä kirjoittajia. Ja rohkea esiintyessäsi omalla kuvalla ja rekisteröidyllä nimimerkillä.

        Ja sinä. Oletkohan nainen ensinkään kun vaikutat niin fiksulta ja silti
        jaksat kirjoittaa tälle palstalle? :)


    • Ähkivä paska

      Niin on.

      • Reipas Poikamies

        Kun tavalliselle naiselle ei taida enää kelvata normaali tavallinen mies niin tässä tulee mieleen että joku mättää näillä parin muodostus markkinoillamme. Tottakai haluaisin olla ytm. Mutta on luontoni vastaista pelailla useilla naisilla ja heidän tunteilla ja pitää salarakkaita.

        Tottakai kuka vaan ei kelpaa kelle vaan, ei minulle ainakaan eka vastaan tuleva sinkku nainen. Ne asiat joita kumppanissani tahtoisin olevan, on henkisiä, eikä todellakaan ole korvattavissa vain naisen kauneudella. Ytm hyväksynee laidasta laitaan naisia seurakseen seksiin tai vakkariksikin, niin sehän laajentaa reviiriä vain.


    • Ilona Tuulipuku

      Suurin osa tänne kirjoittelevista on katkeria nörttejä. Luulisi että olet jo sen verran ehtinyt tajuamaan.

      • Katkera nörtti

        Näin on nyyh nyyh


    • marko.

      Mitä nämä "panoverkostot" ovat? Mitä se tarkoittaa käytännön tasolla?
      Olen tällä palstalla lukenut erään herran kirjoituksia joissa toistuu sanat "panoverkosto ja nussijamies"
      itse en ole nussijamies enkä tiedä panoverkostoista mitään.

      • ATM4EVA.

        sitoo itseensä monta naista, joita nussii joko satunnaisesti ja säännöllisesti. Osa näistä naisista on kuitenkin ns. moderneja naisia, jotka toimivat useamman YT-miehen patjana. Näin ollen samaa naista saattaa nussia useampi YTM ja vastaavasti yhdellä YT-miehellä on yleensä useampi nainen. Muutama YT-mies saattaa siis sitoa itseensä kymmenen tai enemmän naisia, jotka ovat poissa parisuhdemarkkinoilta.

        Muodostuu panoverkosto, johon kuuluu YT-miehiä ja lähes yksinomaan KT-naisia, koska harvat YT-naiset antautuvat pelkiksi panopatjoiksi.


      • klapilla päähän
        ATM4EVA. kirjoitti:

        sitoo itseensä monta naista, joita nussii joko satunnaisesti ja säännöllisesti. Osa näistä naisista on kuitenkin ns. moderneja naisia, jotka toimivat useamman YT-miehen patjana. Näin ollen samaa naista saattaa nussia useampi YTM ja vastaavasti yhdellä YT-miehellä on yleensä useampi nainen. Muutama YT-mies saattaa siis sitoa itseensä kymmenen tai enemmän naisia, jotka ovat poissa parisuhdemarkkinoilta.

        Muodostuu panoverkosto, johon kuuluu YT-miehiä ja lähes yksinomaan KT-naisia, koska harvat YT-naiset antautuvat pelkiksi panopatjoiksi.

        "Muutama YT-mies saattaa siis sitoa itseensä kymmenen tai enemmän naisia, jotka ovat poissa parisuhdemarkkinoilta."

        Mun mielestä harvemmin naiset sitoutuvat miehiin, jotka eivät suostu myöntämään olevansa heidän kanssaan parisuhteessa. Panemista jatkuu siis ehkä muutamia viikkoja - kuukausia, ja sen jälkeen nainen tapaa jonkun sitoutumishalukkaamman miehen. Nainen voi palata myöhemmin takaisin "YT-miehen" luokse joksikin aikaa. Näin ainakin muutaman riettaan kaverini naissuhteet pyörivät opiskeluaikana.

        Toinen vaihtoehto on, että naiset ovat miehen kavereita, ja seksiä on aika harvoin.


    • 1+9

      panoverkostoista, koska pyrkivät suojelemaan itseään siltä totuudelta, että miehellä on 4 muuta hoitoa.

    • ATM4EVA.

      kuinka huolissaan ja joskus myös raivoissaan pari- ja ihmissuhteissaan menestyneet naiset ovat joidenkin AT-miesten kirjoituksista. Sinunkin Internet-elämäsi pyörii päivästä toiseen AT-miesten kirjoitusten ympärillä, vaikka tosielämässä et juurikaan kiinnitä AT-miehiin huomiota.

      • marko.

        Onko mitään prosenttilukua esittää kuinka suuri (tai pieni) osa miehistä on näitä ns.YTM-miehiä?


      • ATM4EVA.
        marko. kirjoitti:

        Onko mitään prosenttilukua esittää kuinka suuri (tai pieni) osa miehistä on näitä ns.YTM-miehiä?

        "Missä tahansa ilmiössä 80 % seurauksista johtuu 20 %:sta syistä."

        http://en.wikipedia.org/wiki/Pareto_principle

        Eli noin 20 prosenttia miehistä suorittaa noin 80 prosenttia panoista. Minä itse määrittelen YT-miehiksi kaikki tuohon joukkoon kuuluvat. Pareto-periaatteesta on tietysti mainittava, että suhde aina ole suinkaan 80-20, vaan se voi olla myös 80-10 tai vaikkapa 75-15 tai 90-20. Olennaista on se, että pieni joukko selittää suuren osan jostain ilmiöstä.


      • Reipas Poikamies
        ATM4EVA. kirjoitti:

        "Missä tahansa ilmiössä 80 % seurauksista johtuu 20 %:sta syistä."

        http://en.wikipedia.org/wiki/Pareto_principle

        Eli noin 20 prosenttia miehistä suorittaa noin 80 prosenttia panoista. Minä itse määrittelen YT-miehiksi kaikki tuohon joukkoon kuuluvat. Pareto-periaatteesta on tietysti mainittava, että suhde aina ole suinkaan 80-20, vaan se voi olla myös 80-10 tai vaikkapa 75-15 tai 90-20. Olennaista on se, että pieni joukko selittää suuren osan jostain ilmiöstä.

        Kukaan ei liene tehnyt väestönölaskentaa tällä saralla, vaikka modernilla naisella on helppo uskoa että on aika napakka kulmakerroin seksipartnereiden määrässä. Ja jostainhan ne miehet on kelpuutettava siihen hommaan. Eli tasokkaita miehiä on olemassa toki, prosentti määrä per yt on vain kovin pieni. Korostan että jokainen tavisnainen ei saa yt-miestä sidottua.
        Myös todella korkea tasoinen nainen ei alennu kenen ytmin vaan pantavaksi, ja valitsee tarkoin viimeisen päälle hyvän ja edustavan miehen itselleen. Tässä juuri sellainen muoti lady korkeissa koroissaan ja on kuin leijona kuningatar.

        KTN tasolla ytmi vie kuin pässiä narussa.

        Kauniiden naisten itsemääräämis oikeus parisuhdemarkkinoihin on arka aihe täällä-jolloin on hyvin pian näin kun käy, on tärkeää todistaa että arvosteleva mies "ei ansaitse" näitä naisia DEFENSSINÄ.


    • Sattuu perkeleesti

      "En muista, että kukaan meistä naiskirjoittajista olisi hehkuttanut seksikokemuksiaan, itkenyt miesten perään tai valittanut puutettaan. Silti samat fraasit toistuvat: naiset valitsevat YTM:n ja sitten itkevät; naiset ovat lutkia, naiset sitä ja naiset tätä."

      Idiootti.

      Lue muita palstoja Suhteet osiossa niin naisten viestit ovat siellä täynnä juuri tuota mitä kuvailet.

      "Renttu pani ja jätti, mitä tehdä?" tyyppisiä juttuja.

      • ........

        jos ei täältä Suhteet-osiosta löydä kasapäittäin viestejä, joissa naiset hehkuttavat seksikokemuksiaan tai itkevät miesten perään.


      • Piina ja Paniikki

        "Muutama YT-mies saattaa siis sitoa itseensä kymmenen tai enemmän naisia, jotka ovat poissa parisuhdemarkkinoilta."

        Kuinka niin? Vaikka olisi panosuhteessa jonkun kanssa voi silti samaan aikaan hakea parisuhdetta MUISTA miehistä/naisista. Aika moni tekeekin juuri näin. Panosuhteessahan ei nimenomaan olla sitoutuneita niihin panokavereihin.

        "Kun tavalliselle naiselle ei taida enää kelvata normaali tavallinen mies niin tässä tulee mieleen että joku mättää näillä parin muodostus markkinoillamme."

        Minusta se ongelma on enemmänkin normaalin ja tavallisen miehen löytäminen. Tämän ovat minun lisäksi sanoneet kaikki sinkkukaverini ja jo parisuhteen löytäneet ystäväni. Tavallisia normaaleja miehiä on todella harvassa. Ja jos on niin missä niitä on? Täälläkö keskustelupalstalla? Tarjolla tuntuu olevan varattuja miehiä, pelailijoita, säätäjiä, pettäjiä tai atm:iä. Sama vaiva on ollut niin baarissa kuin netissäkin.

        Voisitteko siis ystävällisesti kertoa missä teitä tavallisia miehiä voi tavata ja tutustua parisuhteen merkeissä?

        Ja sinulle m30: kun olen lukenut kirjoituksiasi en voi kuin ihmetellä mistä oikein löydät näitä naisia. Minkälainen mielestäsi on alfauros? Omassa tuttavapiirissäni ei ole kuin pari naista jotka haluavat hunks-tyylisen miehen. He ovat tosin sitten itsekin sellaisia "megababyjä" eivätkä todellakaan tavallisia. Ulkomuoto kyllä mielestäni kertoo heidän miesmaustaan. On heilläkin ollut tapailuja muidenlaisten miesten kanssa. Tällaisistako tytöistä olet kiinnostunut? Jos niin miksi? Et kai vaan alitajuisesti etsi itsellesi sopimattomia naisia voidaksesi taas sanoa ettei tästäkään tullut mitään. Tätäkin nimittäin on nähty...
        Ne loput kuitenkin etsivät nimenomaan sitä tavallista miestä parisuhteeseen ja se on kullanarvoinen asia jos sellaisen miehen löytää.

        Lopuksi haluan sanoa että kyllä atm:kin voi tehdä naiselle paskatempun. Ja on tehnytkin. Ei sekään varsinaisesti kannusta teihin atm:iin tutustumaan.


      • Piina ja Paniikki kirjoitti:

        "Muutama YT-mies saattaa siis sitoa itseensä kymmenen tai enemmän naisia, jotka ovat poissa parisuhdemarkkinoilta."

        Kuinka niin? Vaikka olisi panosuhteessa jonkun kanssa voi silti samaan aikaan hakea parisuhdetta MUISTA miehistä/naisista. Aika moni tekeekin juuri näin. Panosuhteessahan ei nimenomaan olla sitoutuneita niihin panokavereihin.

        "Kun tavalliselle naiselle ei taida enää kelvata normaali tavallinen mies niin tässä tulee mieleen että joku mättää näillä parin muodostus markkinoillamme."

        Minusta se ongelma on enemmänkin normaalin ja tavallisen miehen löytäminen. Tämän ovat minun lisäksi sanoneet kaikki sinkkukaverini ja jo parisuhteen löytäneet ystäväni. Tavallisia normaaleja miehiä on todella harvassa. Ja jos on niin missä niitä on? Täälläkö keskustelupalstalla? Tarjolla tuntuu olevan varattuja miehiä, pelailijoita, säätäjiä, pettäjiä tai atm:iä. Sama vaiva on ollut niin baarissa kuin netissäkin.

        Voisitteko siis ystävällisesti kertoa missä teitä tavallisia miehiä voi tavata ja tutustua parisuhteen merkeissä?

        Ja sinulle m30: kun olen lukenut kirjoituksiasi en voi kuin ihmetellä mistä oikein löydät näitä naisia. Minkälainen mielestäsi on alfauros? Omassa tuttavapiirissäni ei ole kuin pari naista jotka haluavat hunks-tyylisen miehen. He ovat tosin sitten itsekin sellaisia "megababyjä" eivätkä todellakaan tavallisia. Ulkomuoto kyllä mielestäni kertoo heidän miesmaustaan. On heilläkin ollut tapailuja muidenlaisten miesten kanssa. Tällaisistako tytöistä olet kiinnostunut? Jos niin miksi? Et kai vaan alitajuisesti etsi itsellesi sopimattomia naisia voidaksesi taas sanoa ettei tästäkään tullut mitään. Tätäkin nimittäin on nähty...
        Ne loput kuitenkin etsivät nimenomaan sitä tavallista miestä parisuhteeseen ja se on kullanarvoinen asia jos sellaisen miehen löytää.

        Lopuksi haluan sanoa että kyllä atm:kin voi tehdä naiselle paskatempun. Ja on tehnytkin. Ei sekään varsinaisesti kannusta teihin atm:iin tutustumaan.

        "Kuinka niin? Vaikka olisi panosuhteessa jonkun kanssa voi silti samaan aikaan hakea parisuhdetta MUISTA miehistä/naisista. Aika moni tekeekin juuri näin. Panosuhteessahan ei nimenomaan olla sitoutuneita niihin panokavereihin. "
        Olen huomannut tämän asian tosi moni on tässä suhteessa. Paljon mieluummin ryhtyisin parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa joka ei ole tällaisessa mukana ollenkaan. Eli jos on tuollaisessa panosuhteessa niin se on omalla kohdallani tosi pitkä miinus parisuhdetta ajatellen. Voin sanoa että ei ole silloin täyttä luottamusta asian suhteen ja parisuhde on tällöin epävarmalla pohjalla jonkin aikaa.

        "Minusta se ongelma on enemmänkin normaalin ja tavallisen miehen löytäminen."
        Määrittele mikä on tavallinen mies? Monia kirjoituksia mitä olen lukenut niin jokainen on erilainen.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        itmies kirjoitti:

        "Kuinka niin? Vaikka olisi panosuhteessa jonkun kanssa voi silti samaan aikaan hakea parisuhdetta MUISTA miehistä/naisista. Aika moni tekeekin juuri näin. Panosuhteessahan ei nimenomaan olla sitoutuneita niihin panokavereihin. "
        Olen huomannut tämän asian tosi moni on tässä suhteessa. Paljon mieluummin ryhtyisin parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa joka ei ole tällaisessa mukana ollenkaan. Eli jos on tuollaisessa panosuhteessa niin se on omalla kohdallani tosi pitkä miinus parisuhdetta ajatellen. Voin sanoa että ei ole silloin täyttä luottamusta asian suhteen ja parisuhde on tällöin epävarmalla pohjalla jonkin aikaa.

        "Minusta se ongelma on enemmänkin normaalin ja tavallisen miehen löytäminen."
        Määrittele mikä on tavallinen mies? Monia kirjoituksia mitä olen lukenut niin jokainen on erilainen.

        "Tavallinen mies" naisten mielestä on tietenkin esimerkiksi sellainen, joka vain kiltisti hymyilee, kun nainen kertoo vakipanoilevansa jonkun nussijamestarin kanssa samaan aikaan kuin tapailee tätä "tavallista miestä".


    • verkostomarkkinoija

      kertoa, miten voisin perustaa paooverkoston? Tämä ei ole kyllä varmaan oikea palsta tämän asian selvittämiseen.

      • Todellisuudesta

        Baarien ja facebookin kautta voi perustaa panoverkostoja.
        Tärkeintä on juuri markkinoida itseään "kaikkien kaverina" vaikka todellisuudessa on panomielessä.

        Yleensä tietynlainen pituus, tummat hiukset ja suht ok kroppa vaaditaan.
        Rentun eleet ja löyhä läppä lentää.

        Toki nämä panoverkostot ovat liioiteltuja juttuja täällä, mutta voin sanoa että ne ovat kuitenkin todellisuutta.

        Viimeiset kaksi naista joista olen kiinnostunut on paljastunut kahden eri miehen vakipanoiksi, miesten jotka pitävät tällaisia panoverkostoja.
        Eli naiset käyvät nukkumassa öitä miehen luona silloin tällöin. Parhaimmillaan kierrossa on yhtä aikaa 4-5 naista baaripanot.


      • verkostomarkkinoija
        Todellisuudesta kirjoitti:

        Baarien ja facebookin kautta voi perustaa panoverkostoja.
        Tärkeintä on juuri markkinoida itseään "kaikkien kaverina" vaikka todellisuudessa on panomielessä.

        Yleensä tietynlainen pituus, tummat hiukset ja suht ok kroppa vaaditaan.
        Rentun eleet ja löyhä läppä lentää.

        Toki nämä panoverkostot ovat liioiteltuja juttuja täällä, mutta voin sanoa että ne ovat kuitenkin todellisuutta.

        Viimeiset kaksi naista joista olen kiinnostunut on paljastunut kahden eri miehen vakipanoiksi, miesten jotka pitävät tällaisia panoverkostoja.
        Eli naiset käyvät nukkumassa öitä miehen luona silloin tällöin. Parhaimmillaan kierrossa on yhtä aikaa 4-5 naista baaripanot.

        Okei. Ehkä pituus ja renttuus ei itsellä koskaan riitä panoverkoston perustamiseen.


      • Todellisuudesta
        verkostomarkkinoija kirjoitti:

        Okei. Ehkä pituus ja renttuus ei itsellä koskaan riitä panoverkoston perustamiseen.

        Renttuuden voi korvata sporttisuudella kyllä.

        Edellisestä tapauksesta olen edelleen pikkaisen järkyttynyt että tämä fiksu ja kiva sekä tietysti nätti "naapurintyttömäisen" oloinen nuori neito kävi 12 vuotta vanhemman miehen luona viettämässä öitä varsinkin viikonloppuisin.

        Ei usko ennen kuin näkee. Naisella varmasti olisi vientiä muutenkin ihan oikeaan suhteeseen asti, mutta nähtävästi tämä mies oli niin kunkku että häntä oli pakko välillä saada.


    • kateutta

      sevaanon.

    • Carlos Valderrama

      oman KTM-panoverkoston perustamista, ja kyselisinkin palstan naisilta, onko kiinnostusta? Olen tummatukkainen supliikkimies ja pidän kropastani huolta. Olen hyvä keskustelija ja kuuntelija, mutta sisälläni vaanii myös aistillinen eläin.

      • Jos saat perustettua

        panoverkoston et ole enää KTM vaan YTM


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe