Ketä vittu oikeesti kiinostaa???

Huhhelihuuuuuuuu

Joku marginaalilajin salipandy?? Onnettomat epälahjakkaat "urheilijat" kokevat itsensä hyviksi kun ei muissa lajeissa menestystä irronnut. Kolme maata harrastaa moista lajia tosissaan ja sitte kun ne voitetaan ollaan maailmanmestareita. Säälittävääääääääää

15

532

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehehehehehehehe

      kyllä vittu heteroita kiinnostaa kovastikkin,sinä ilmeisesti olet homppeli kun ei vittu kiinnosta.

    • HG

      Kohtuu lapsellista. Todetaan kuitenkin, että salibandy ei suomessa ole marginaalilaji, joten yllättäen suomessa se kiinnostaa ja ylittää uutiskynnyksen. Maailmalla toki lajikääpiö... mutta so what?

      Jos taas et itse lajista pidä, niin se oikeus sulla suotakoon. Ei tarvi silti hyökätä muiden kimppuun moisella paskapuheella.

    • #2

      Kyllä niitä maita kuule sattuu löytyy vähän enemminkin. Ja muutenkii aika lapsellista käydä haukkumaan lajia jonka suosio nousee koko ajan.

    • ex-veivaaja

      Itse pelailin salibandyä varmaan 4 vuotta. Pelasin tuona aikana välillä myös sm-tasolla pelaavien pelaajien kanssa, eikä voi sanoa että he olisivat olleet mitään kovin lahjakkaita tapauksia. Itse vähän treenaavana harrastajana, mutta luonnostaan lahjakkaana pystyin viemään heitä aika helpostikkin.

      Huvittavaa edes ajatella, että pystyisin viemään sm-tasolla pelaavia futaajia samalla tavoin, vaikka olen jalkapalloa pompotellut huvikseni lapsesta asti. Eli ainakin oman kokemukseni mukaan aika heikkoa on salibandyn taso.

      En kuitenkaan halua morkata salibandyä. Se on viihdyttävä laji pelata, mutta kentältä pitäisi saada pari pelaajaa pois, että se olisi viihdyttävää katsoa ja taidolle jäisi enemmän tilaa. Ehdottoman hyvä laji myös innoittamaan nuoria liikkumaan.

      • Jomppe...

        Ota huomioon joukkuepeli. Sana JOUKKUE


    • kheheh

      ex-veivaaja, minkä sarjan sm pelaajia vastaan olet mahtanut pelata? :D Ö-poikien ehkä, jos nii kovasti heitä veit :DD vedä vittu päähäs

    • Mi,685842

      Topicin aloittaja on jumalani! Kyllä minäkin olen pelannut sitä tiitua vastaan ja veivasin pojan täysin paskarinkiin... SALIPanDDI oNSITTEHOMOJenlaji////!!!!!!!!
      T: koskenut kerran salipanndy mailaan

      • tiitu fani

        Oot tainnu unta nähä että muka Tero Tiitua vastaan oot pelannu!! hahaha!!!!
        Salibandy on nopea kahdensuunnan laji! hyvä salibandy ja toivottavasti pääsee olympialaisiin!

        Kivoja unia kun muka veivaillaan Tero Tiitua vastaan :D


    • SÄBÄ!

      ....BULLSHIT....säbä ei oo kauheen suosittu mutta mitä sitten ja niiku säbä ''pieni'' laji ei sitä ny kauheen pieneks voi sanoo ku kato jtn vitun hevospooloo SIINÄKÖ SI HYVÄ LAJI! väki vaa puhuu jtn shittii säbäst ku o ite jtn ylipainosia paskoja ja ei harrasta mitään ku ei osaa/ JAKSA!

    • kek

      mikäs siinä on et jos ei tykkää jostai urheilulajista, ni pitää käydä huutelee paskaa siitä jonnekki palstoille, vain sen takia ettei hän tykkää lajista...
      ite taas voin sanoo, et mielummin juoksen reikäpallon perässä, ku esim. kurvailisin jäällä kumisenkiekon perässä.
      mutta, en nyt kuitenkaan mene haukkumaan esim. lätkää et se ois jotenki paska laji!
      en vain itse ole kiinnostunu seuraamaan, tai pelaamaan sitä.

    • Urheilun ystävä

      Hienoa sinä keskustelun aloittaja =D tämäkin on ihan turha puheenaihe, jokainen harrastakoon mitä haluaa. Itsekkin pelaan säbää jo kuudetta vuotta eikä ole tylsää hetkeä ollut. Ja siitä lajin harrastuneisuudesta: PESÄPALLOA pelataan vain Suomessa! Mikset mennyt haukkumaan vaikkapa sitä. Todellakin _SÄÄLITTÄVÄÄ_!_

    • trollitietäjä

      Trolli

    • niinpäniin....
    • ''vihoissaan''

      Salibandy on kerrassaan hieno laji, te säälittävät pellet ette ole tuskin edes hipaissut säbämailaa -.- lajin suosio on ollut suuressa kasvussa ja nuoret ovat kiinnostuneet siitä hyvinkin paljon. Jos salibandy ei sinulle maistu, kokeile vaikka golfia, se olisi sinulle varmasti hyvinkin mielenkiintoinenlaji.

    • gokoovee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe