NAISTEN KANSSA VAIKEAA AINA

Miksi te naiset olette niin vaikeita aina? Nainen suuttuu, jos asia ei hänen mielestään mene niinkuin pitäisi tai siitä ei tule mitään. Naista luokkaa, jos häntä arvostellaan. Ja teitä vaan pitäisi sietää. Samankaton alla pitäisi olla seksiäkin. Sitten yhtäkkiä oletkin raskaana ja menet synnyttämään.

10

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex Pinp

      Ne naisen suuttumiset iskiessä on pelkkää peliä, jota naiset pelaa tietämättään. Niihin ei missään nimessä pidä reagoida muuten kuin suurella huvittuneisuudella. Joskus se "painu helvettiin" tarkoittaa, että "katotaan onko sussa miestä". Myöskään koskaan ei saa myötäillä jos nainen ekatapaamisella arvostelee ja mittailee mielipiteitäsi. Eikä saa pyydellä anteeksi sellaista, mikä ei ole väärin. Jos nainen itse lähtee kälppimään paikalta, asia on selvä.

      • Hubba Bubba

        Naiset on kieroja kuin kalkkarokäärme, yhtä myrkyllisiäkin, mutta silti niin ihania.


      • Osata sanoa tuo painu Helvettiin sillä tavalla, että se jolle sä sanot, jää oikein odottamaan edessä olevaa matkaa/tehvtävää.


      • Hubba Bubba kirjoitti:

        Naiset on kieroja kuin kalkkarokäärme, yhtä myrkyllisiäkin, mutta silti niin ihania.

        Ja jos sanonkin, että tykkään susta niin siitä ei vielä pitäisi suuttua.


      • Pelimies on erimies
        ramipussinen kirjoitti:

        Ja jos sanonkin, että tykkään susta niin siitä ei vielä pitäisi suuttua.

        Pelimies ei tykkäämisiä tunnusta. Sullon väärät lähestymistavat.


      • Pelimies on erimies kirjoitti:

        Pelimies ei tykkäämisiä tunnusta. Sullon väärät lähestymistavat.

        Sä et tunne mua


      • Hubba Bubba kirjoitti:

        Naiset on kieroja kuin kalkkarokäärme, yhtä myrkyllisiäkin, mutta silti niin ihania.

        On kyllä siedettävissä. Olen kai sitten ollut liian pitkään sinkkuna. Tuli vaan mieleen Salkkareiden Aamu. Sellianen "käärmenainen" myrkyttää suhteen kuin suhteen. Paitsi työsuhdetta.


    • estettävissä

      Tutkipa, hyvä mies, vaikka netistä, että miten se raskaus saa alkunsa! Tutki myös, mitä sanotaan k:lla alkavasta konstista, jolla mies voi vaikuttaa raskautta ehkäisevästi! Ei tule nainen yhtäkkiä raskaaksi, kun otat selvää asioista. Jos sinulle taas on useinkin käynyt niin, että nainen yhtäkkiä lähtee synnyttämään, älä enää ala seurustella naisen kanssa, jolla on kovin iso vatsa. Silloin hänellä on ollut seksiä jonkun mun kanssa, joka ei ole ollut perilä k:sta.

      • N.H.F

        totta.Aina nämä naiset ovat niin pirun hankalia.Yhdessä asumisesta ei tule mitään,olisi parempi,kun asuisi erillään jo alusta alkaen,mutta kun se ei sovi tapaamilleni naisille alkuunkaan.Haet vaikkapa grilliltä ruokaa,niin nainen saa hirveän hepulin.Ymmärtäisin,jos olisi sovittu jotain yhteisestä ruokailusta,mutta kun ei.

        No huono esimerkki,mutta kyllä tämä hankalaa on ja niitä kakaroita kun vielä pitäisi olla siittämässä.

        Huomattavasti mukavampaa on nauttia elämästä ja tiputella kainaloon pari kissaa viikonlopussa,kuin olla huonossa suhteessa.Toki irrottelussakin on huonot puolensa,ainakin pidemmän päälle.

        Kyllä,naisten kanssa on aina hyvin hankalaa.


      • Jos sun
        N.H.F kirjoitti:

        totta.Aina nämä naiset ovat niin pirun hankalia.Yhdessä asumisesta ei tule mitään,olisi parempi,kun asuisi erillään jo alusta alkaen,mutta kun se ei sovi tapaamilleni naisille alkuunkaan.Haet vaikkapa grilliltä ruokaa,niin nainen saa hirveän hepulin.Ymmärtäisin,jos olisi sovittu jotain yhteisestä ruokailusta,mutta kun ei.

        No huono esimerkki,mutta kyllä tämä hankalaa on ja niitä kakaroita kun vielä pitäisi olla siittämässä.

        Huomattavasti mukavampaa on nauttia elämästä ja tiputella kainaloon pari kissaa viikonlopussa,kuin olla huonossa suhteessa.Toki irrottelussakin on huonot puolensa,ainakin pidemmän päälle.

        Kyllä,naisten kanssa on aina hyvin hankalaa.

        nainen saa hepulin siitä että haet grilliltä ruokaa niin vaihda naista! Sanoo nainen.
        Ollaanhan me naiset sellaisia otuksia ettei meistä saa aina tolkkua, järki ja tunteet sekoittuu
        aika tehokkaasti keskenään. :D Mutta joku raja kuitenkin pitää olla että mistä sen hepulin saa.

        Mutta kannattaa silti katsoa vähän peiliinkin varmuuden vuoksi. Mulla ei ole ollut tarvetta saada 7 vuoden aikana hepulia kuin ihan pari kertaa silloin alussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe