Miten saada parisuhde?

Hymytyttö-Hki

Ne muutamat miehet, ketä olen elämäni aikana tapaillut, ovat alussa aina vaikuttaneet todella kiinnostuneilta, ollaan käyty treffeillä pari kertaa, mies on kehunut kauniiksi yms. Mutta sitten ihastus vain lopahtaa, eikä miehestä enää kuulu mitään. Itse en helposti ihastu, mutta jos mies osoittaa kiinnostustaan minua kohtaan, ihastun melko nopeasti ja kiinnyn mieheen. Monet itkut olen itkenyt, kun olen turhaan odottanut jatkoa. Pettymys on niin suuri lupaavan alun jälkeen. Mikä ihme miehiä vaivaa?

Olen jo kolmeakymppiä lähestyvä, rehellisesti sanottuna kaunis, itsestään huoltapitävä (liikuntaa harrastava, aina meikkiä ja melko naisellisesti pukeutuva) ja korkeastikoulutettu nainen. Hoikka en tosin ole, mutta silloinkin, kun olin normaalipainoinen, ei vientiä riittänyt sen enempää. Luonteeltani olen helposti innostuva, ystävällinen, lämmin ja empaattinen, mutta myös toisinaan ujo ja epävarma. Yksi mies sanoi minua liian miellyttämisenhaluiseksi. Olisiko siinä syy kiinnostuksen lopahtamiseen miehillä? Vai se, että otan itsekin yhteyttä ja olen jonkin verran aktiivinen? En tahtoisi mitään pelejä alkaa pelailemaan, mutta onko se ainoa keino saada pidettyä miehen ihastusta yllä? Eli se, että en antaisi itsestäni kuulua mitään, ja odottaisin vain miehen yhteydenottoa? Esittäisin ns. vaikeasti tavoiteltavaa.

En ihastu mihinkään alfa-uroksiin, vaan se on melkoinen turn-off miehessä, jos hän on suosittu. Itseäni viehättää yleensä sellaiset vähän feminiiniset, pitkätukkaiset nörttimiehet, jotka uskaltavat paljastaa itsestään sen herkänkin puolen.

Siis mitä ihmettä? Kuinka löytäisin miehen, joka olisi itsekin ihastunut minuun, ja joka haluaisi parisuhteeseen kanssani? Alkaa pikku hiljaa tulla epätoivoinen olo ja pelko siitä, että jäänkin yksin koko loppu elämäkseni. Hyvän naisen menettävät miehet, jos niin käy :( Olen kai liian helppo luonteeltani, kun en parisuhteessa kiristä seksillä ja nalkuta. Välillä vaikuttaa siltä, että miehet eivät muuta haluakaan, kuin olla hankalien naisten kanssa.

15

2536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei huonoja miehiä

Oletko koskaan kokeillut vaikeasti tavoiteltavaa, pelannut siis sitä typerää peliä?Vai oletko ollut se joka epätoivoisesti roikkuu perässä tai jopa liian selkeästi tuo heti esiin mitä toivot.Maailma ei ole pullollaan hyviä mieheniä, eikä se toisiaan ole niin että miehet haluaisivat olla niiden hankalien naisten kanssa yhdessä.Elämme Suomessa sentään, jossa parisuhdeväkivalta on yksin korkein luku ja aihe.En siis todellakaan halua pelotella ja vaalia uskoa, etteikö parisuhteen saaminen ole mahdollista, mut minkälaisen siinä onkin pohdittavaa.

Sinun kohdalla asiat ovat todellakin onneksi siinä, että sinulla on todellakin varaa ja mahdollista etsiä se mies joka vastaa sinun arvoa ja laatua.Kun satut ihastumaan, eikä mies kumminkaan tee asialle muuta kuin hiljenee lopullisesti, kiitä luojaa ja uutta ihastusta vaan eteen.Luulisin, että jokainen mies on ollut kiinnostunut sinusta, mutta sinä pelotat heitä itsenäisyydelläsi ja tietoisuudellasi.Tämä tosiaan pelottaa niitä miehiä, jotka eivät tiedä edes huomisen suunnitelmiaan saati sitä ovatko tarpeeksi valmiita samoihin asioihin kuin sinä.Jokainen tarvii aikaa, niinhän ne sanoo, mut PASKAT sanon minä.Tässä jatkuvasti pannaan ketä vaan yhteisössä ei tunnetusti tunneta sanaa parisuhde enää.Jokainen tarvii aikaa on vain yksi lause, jolla pelastaudutaan takaisin sinne ulapalle.Meitä rannassa odottajia on monta.Mutta ihan minun mielipiteenä antaa niiden hukkua, jos ei vastaan sitä mitä pitääkin.Emme kaikki ole täydellisiä, mutta emme kaikki toisiaan ole alistettavissa, tasa-arvottomia ja riippuvaisia läheisyydestä.

Itse ainakin tiedän mitä haluan, mutta siihen meni aikaa.Olen nyt 27- vuotias, minulla on työpaikka, lapsi ja koti, mutta minä tein virheen ollessani 21- vuotias ja otin väärän miehen.Jos voisin tehdä kaiken toisin, en tekisi, koska minua ei ole opetettu niin hyväksi ihmiseksi miltä sinä kuulostat.Minun piti kasvaa siihen itse, jotta voi nyt sanoa että mieluummin yksin kuin yhdessä yksin.Ja ihan helpottaakseni mieltäsi pyydän sinua vilkuilemaan tuttujesi parisuhteita, vakoile vaikka naapurin suhdetta, kunhan vaan katsot reaalisesti kerrankin.Niin monen suhde täällä on kamalan monimutkainen ja sotkuinen, kunhan vaan vetää ensin sen kulisiin pois sen suhteen päältä.

Rauhassa vaan ja ilman mitään velvoitetta.Muista että parisuhdetta ei sieltä baarista kannata oikeasti hakea.ITKUA SIITÄ TULEE KUMMINKIN.Harrasta, mene tuttujen mukaan ja tutustu heidän tuttuihin.Sitähän saa mitä tilaa, joten tee tilaus hyvin.

• pettymystenpettymys

ja samoja ajatuksia. Naisia kyllä on ollut elämässäni mutta aina lähteneet tai kadonneet muutaman tapaamisen jälkeen.
      Ihastun myös herkästi jos nainen on vähänkin kiinnostunut mutta tuo mitä sanoit että pitäisikö esittää vaikeasti tavoiteltavaa niin se ei päde minun osaltani. En vain enään jaksa mitään teinimäistä leikkimistä. Jos nainen on kiinnostunut se on mutta pelaamiseen ja leikkimiseen en enään kolmekymppisenä rupea. Haen siinätapauksessa naisen joka on oikeasti kiinnostunut ja ilmaisee sen muutenkin kuin odottelemalla punaisia mattoja, kuuta taivaalta ja epätoivoisia soitteluja ja viestejä.
      Itse ahdistun siitä jos nainen alkaa esittämään vaikeasti tavoiteltavaa.
      En tiedä enkä usko että monikaan tuota pelleilyä haluaa.
      Olen jo viisi vuotta halunnut niin toimivan parisuhteen että lastakin voisi harkita. Kova kaipuu perheenlisäykseenkin olisi mutta tuntuu ettei nykyään naiset enään halua perhettä vaan lennellä kukasta kukkaan ja seikkailla mutta perheen perustaminen on punainen vaate.
      Viimeinen kumppani oli jo kanssani valmis koska aloitti itse ylipäätään keskustelun että lapsi olisi mukava koska väitti minua niin unelmien mieheksi. Hieman toppuuttelin koska suhteen alkutaipaleella oltiin että ollaan ja tutustutaan nyt kunnolla ainakin vuodenverran kuitenkin vielä eteenpäin niin eiköhän lasten aikakin ala paremmin koittamaan. No niinhän siinä kävi että pakkasi tavaransa ja lähti ilman mitään syytä viimeviikolla. Että parempi olla hosumatta senkään asian kanssa.
      Eli taas yksin ja varmaan loppu elämän mutta hyvän miehen naiset minussa menettää jos ei edes kunnolla halua tutustua.

• Hymytyttö-Hki

Kiitos vastauksistanne. Aika törkeää, että nainen lähti sanomatta mitään syytä. Itse en koskaan sellaista tekisi. Liikaa saanut kokea sitä, että mies vaikenee ja liukenee paikalta, vastaamatta tekstareihin. Vähintä, mitä toinen voi siinä tilanteessa tehdä, on edes kertoa, miksi suhde loppui.

Mietin tuotakin, mitä ensimmäinen naisvastaaja arveli, että pelottaisin miehet pois antamalla itsestäni liian itsenäisen kuvan. Mitäköhän se tarkoittaa? Pitäisikö alkaa esittää heikkoa tai jotain? En käsitä. Miehet, millainen nainen on pelottava?

Ikinä en ole pelaillut mitään pelejä. Ei kuulu minun keinoihini. Arvostan rehellisyyttä ja jos mies sitten saa minusta liian ripustautuvan kuvan, ei hän luultavasti itse ollut tarpeeksi ihastunut. Tai en tiedä. Ihastuneilta he kuitenkin vaikuttivat. En käsittääkseni kuitenkaan ole ollut mikään epänormaalin roikkuva, kuten soitellut joka päivä tai lähetellyt useita tekstareita päivässä, tai kertonut avoimesti tunteistani. Olen vain antanut erittäin selkeitä vihjeitä ja pyytänyt mukaan seuraksi erinäisiin paikkoihin. Pitänyt välillä parikin viikkoa taukoa yhteydenpidossa. Itse olen kuitenkin ollut yleensä aina se, joka ottaa yhteyttä.

• Vaihtoehtonainen

"Välillä vaikuttaa siltä, että miehet eivät muuta haluakaan, kuin olla hankalien naisten kanssa."

Tekisipä mieleni sanoa amen, sisko, amen! Näitä on nähty. On todellakin miehiä, joille naisen näköjään pitää olla mahdollisimman hankala, pettää, kyykyttää, valehdella ja tuhlata miehen kaikki rahat. Sellaisen perään sitten itketään. No. Eiväthän kaikki sellaisia ole, ei varmasti edes enemmistö. Itse olen kuitenkin huomannut, että minuun erityisesti ihastutaan silloin kun olen tempperamenttinen, sanavalmis, itsenäinen ja itsepäinen oma itseni, kun en yritä millään tavalla miellyttää vaan saatan sanoa kipakastikin. Kun itse ihastun, haluan tietysti näyttää sitä ymmärtäväistä, pehmeämpää ja huolehtivaa puoltani mutta sehän ei taas sitten alkuinnostuksen jälkeen kiinnosta yhtään.

Itseäni tässä parinhankkimispelissä on alkanut ärsyttää se että pitäisi olla sitä ja tätä, toisaalta taas ihan päinvastaista. Taitaa riippua siitä kuka puhuu, ja joidenkin kohdalla jopa päivästä. Pitäisi olla naisellinen ja laitettu, ei saisi meikata liikaa ja tälläytyä, pitäisi olla kiltti, ei, pitäisikin olla vähän tuhma, pitäisi olla itsenäinen, pitäisi tarvita miestä, ei saisi tarvita..... Olen tullut siihen lopputulemaan, että miehet saavat puolestani haluta ihan mitä haluavat. En aio taipua kenenkään muottiin enkä murehtia sitä, että en jollekin kelpaa syystä x tai y. Olen sellainen kuin olen, viihdyn omissa nahoissani erinomaisesti ja pidän itsestäni semmoisena kuin olen. Tärkeintä on elää omannäköistä elämää, saada _itse_ asioita aikaan eikä saada mies.

Surullistahan se on kun eivät ihmiset kohtaa. Nykyään kun ei ole "pakko" avioitua, vaatimukset ovat kovat puolin ja toisin, kenellä enemmän, kenellä vähemmän. Media tekee parhaansa projisoidakseen kuvia ideaalipartnerista, luo odotuksia, ennenhän tämmöistä ei juuri ollut. Sinulle ap. on varmasti hyvä mies jossakin mutta valitettavasti jyvän seulominen akanoista kestää joidenkin kohdalla ilmeisesti kauan. En voi muuta neuvoa antaa kuin tehdä niitä asioita mistä pidät ja missä olet hyvä mutta pitää silmät auki kun liikut. Tavata ihmisiä, ei vain deittimielessä vaan ihan avoimesti vain tutustua ihmisiin. Tykätä niistä kenestä oikeasti tykkäät, näyttää sen, välittämättä siitä meneekö syteen vai saveen. Mielestäni tässä asiassa vain ei kannata tyytyä "toiseksi parhaaseen".

• Sad but true

Niin samanlaisia juttuja minulla, 28-vuotiaalla naisella! Taas jälleen kerran tälläkin hetkellä vastaavassa tilanteessa.. *huoh* Ihastun helposti sillon, kun joku mukiinmenevä tyyppi osoittaa ihastuksensa.... :/

Olen tiennyt yhden puolitutun miehen parin vuoden ajan, ollaan nähty muutaman kerran vuodessa jossain yhteisten tuttujen luona. Joka kerta mies on vihjaillut, että haluaisi tutustua minuun paremmin. On jäänyt kuitenkin vain puheen tasolle ja olen ajatellut, ettei kyseinen mies kuitenkaan ole pahemmin tyyppiseni, uusi kaveri kelpaa aina...että ihan miten vaan.

Näimme taas 3 viikkoa sitten ja sovimme, että menemme seuraavalla viikolla kahville, ihan muuten vaan hengailemaan. Kahvi kello 16 venähti yön pikkutunneille, meillä oli valtavan hyvät keskustelut ja mies oli silminnähden ihastunut. Kotiin lähtiessä sain suukon ja mies lähetti vielä 4 tekstiviestiä perään ja soitti vielä seuraavana päivänä kertoakseen, että haluaa nähdä pian uudelleen. Olin samoilla linjoilla. Sanomattakin selvää, että perhosia lenteli vatsassa, kun mies vaikutti niin ihastuneelta, ihastuin itsekin, vaikken alunperin ollutkaan siinä mielessä kiinnostunut. Pari päivää tapaamisen jälkeen tein seuraavan siirron ja pyysin miestä elokuviin. Sain tuntien odotuksen jälkeen lyhyen vastauksen, että päivä ei sovi.

Sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään!! En ymmärrä miten tässä taaaaaas kävi näin? Miten joku voi olla noin ailahtelevainen, ensin heittää lähes volttia kun on niin kiinnostunut, parin päivän päästä ei mitään... En oikein tiedä mitä teen väärin..? Miten toimia, kun näin näyttää käyvän niiden miesten kanssa, joista olen etukäteen kiinnostunut ja myös niiden miesten kanssa, joista en ole etukäteen kiinnostunut..?

Tuntuu vaan niin typerältä, ettei ehdi edes tutustua, kun toinen katkaisee pelin. Itse en jaksa mitään leikkimistä, vaan oletan että aikuiset ihmiset sanovat asiat niinkuin ne ovat. Tässä tapauksessa mies oli siis vielä ainakin jokseenkin ennestään tuttu ja jo pari vuotta vaikuttanut kiinnostuneelta..

Tiedän, että varmasti joku haluaisi omakseen minunlaisen..mistä sen löydän? Haluan aivan tavallisen suomalaisen mukavan miehen!

• Luonnon-Lapsi-66
        Sad but true kirjoitti:

Niin samanlaisia juttuja minulla, 28-vuotiaalla naisella! Taas jälleen kerran tälläkin hetkellä vastaavassa tilanteessa.. *huoh* Ihastun helposti sillon, kun joku mukiinmenevä tyyppi osoittaa ihastuksensa.... :/

Olen tiennyt yhden puolitutun miehen parin vuoden ajan, ollaan nähty muutaman kerran vuodessa jossain yhteisten tuttujen luona. Joka kerta mies on vihjaillut, että haluaisi tutustua minuun paremmin. On jäänyt kuitenkin vain puheen tasolle ja olen ajatellut, ettei kyseinen mies kuitenkaan ole pahemmin tyyppiseni, uusi kaveri kelpaa aina...että ihan miten vaan.

Näimme taas 3 viikkoa sitten ja sovimme, että menemme seuraavalla viikolla kahville, ihan muuten vaan hengailemaan. Kahvi kello 16 venähti yön pikkutunneille, meillä oli valtavan hyvät keskustelut ja mies oli silminnähden ihastunut. Kotiin lähtiessä sain suukon ja mies lähetti vielä 4 tekstiviestiä perään ja soitti vielä seuraavana päivänä kertoakseen, että haluaa nähdä pian uudelleen. Olin samoilla linjoilla. Sanomattakin selvää, että perhosia lenteli vatsassa, kun mies vaikutti niin ihastuneelta, ihastuin itsekin, vaikken alunperin ollutkaan siinä mielessä kiinnostunut. Pari päivää tapaamisen jälkeen tein seuraavan siirron ja pyysin miestä elokuviin. Sain tuntien odotuksen jälkeen lyhyen vastauksen, että päivä ei sovi.

Sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään!! En ymmärrä miten tässä taaaaaas kävi näin? Miten joku voi olla noin ailahtelevainen, ensin heittää lähes volttia kun on niin kiinnostunut, parin päivän päästä ei mitään... En oikein tiedä mitä teen väärin..? Miten toimia, kun näin näyttää käyvän niiden miesten kanssa, joista olen etukäteen kiinnostunut ja myös niiden miesten kanssa, joista en ole etukäteen kiinnostunut..?

Tuntuu vaan niin typerältä, ettei ehdi edes tutustua, kun toinen katkaisee pelin. Itse en jaksa mitään leikkimistä, vaan oletan että aikuiset ihmiset sanovat asiat niinkuin ne ovat. Tässä tapauksessa mies oli siis vielä ainakin jokseenkin ennestään tuttu ja jo pari vuotta vaikuttanut kiinnostuneelta..

Tiedän, että varmasti joku haluaisi omakseen minunlaisen..mistä sen löydän? Haluan aivan tavallisen suomalaisen mukavan miehen!

Onneksi sen oikean etsiminen ihan omana itsenään kannattaa vaikka ei helppoa olekaan. Vain olemalla avoin ja luonnollinen, voit löytää itsellesi oikeasti sopivan ja myös avoimin kortein pelaavan puolison. Pelaamalla löytää vain toisen pelurin, ei aitoa ihmistä.
        Itse olin samassa tilanteessa noin 15 vuotta sitten. Ei ollut ketään eikä löytynyt ketään. Mikään ei oikein alkanut eikä varsinkaan kestänyt. Olin jo aika lailla "suojaus päällä" joka kerta ja hyvää vauhtia kyynistymässä. Sitten vain äkkiä se mies käveli eteen. Ei esittänyt mitään, oli vain oma hurmaava ja ihana itsensä. Minäkin "sulin" heti. Me vain juttelimme ja juttelimme ja kaikki oli äkkiä helppoa ja luonnollista. Ei leikkejä eikä esityksiä, ei soutamista ja huopaamista. Ja samaa on sitten jatkunut sen jälkeen jo tuo 15 vuottaa, läpi lapsien syntymien, sairastumisten ja muiden kriisien. Mutta siinä se toinen on pysynyt kun siihen kuuluu...

• Anonyymi
        Sad but true kirjoitti:

No itse olen ujo ja en juurikaan uskalla puhua naisille, on myös sellaisia sosiaalisia paineita ettei siitä tulisi mitään. Itse olisin ollut niin onnellinen jos olisin ollut tuon miehen tilalla, ja en olisi lähtenyt pois vaan pysynyt kanssasi, mutta itse olen sen hyväksynyt etten minä tule parisuhdetta saamaan koskaan joten tyydyn sinkku elämään. Muutenkin arastelen ja välttelen ihmisiä joka ei nyt helpota nais asoissa. Mutta toivottavasti olet löytänyt sen oikean

• Tuulikkitar_

Suosittelisin googlaamaan sanalla "attraction". Tästä on todennäköisesti kysymys, eli et ole onnistunut pitämään ns. vetovoimaa yllä.

Juuri miellyttämisenhalu ja liian innokas yhteydenpito tappaa helposti tämän vetovoiman.

Itse en usko siihen, että miehen pitäisi olla aina yhteydessä, mutta olen aina tarkkana siitä että yhteydenpito on vähintään 50-50 eli en yleensä ota yhteyttä ennen kuin mies on välissä ottanut yhteyttä. Muuten ei varmasti tiedä onko toinen kiinnostunut.

Pelejä ei tarvitse pelata. Voit olla mukava itsesi mutta anna miehelle tilaa kaivata sinua ja olla itse aktiivinen. Jostain luin että mies ei rakastu saamalla vaan antamalla.

• Villatumppu

Varmaan tuo pätee joihinkin miehiin mutta kuten teoriat yleensäkin, se on aivan liian yksioikoinen. Miehiäkin on, yllätys yllätys, hyvin monenlaisia. Tuskin sama "taktiikka" puree ujoon ja vähän kokeneeseen mieheen kuin itsevarmaan maailmanmieheen. Tai villiin ja vapaaseen taiteilijasieluun kuin perusinsinöörimieheen.
        Oman kokemukseni mukaan miestä pitää osata lukea vaikka se ei aina helppoa olekaan. Epävarmempaa miestä pitää hienotunteisesti kannustaa ja olla itsekin aktiivinen että mies tajuaa naisen olevan ihan oikeasti kiinnostunut. Itsevarmemman tapauksen kanssa voi sitten olla enemmän passiivinen ja odottaa mitä mies tekee. Mutta missään tapauksessa en yleensä laskeskele sitä milloin voin itse olla yhteydessä yms. Aina kannataa kuitenkin mennä eniten tunteen kanssa, yleensä se on kuitenkin paras tapa.

• zmxnvnc
        Villatumppu kirjoitti:

Varmaan tuo pätee joihinkin miehiin mutta kuten teoriat yleensäkin, se on aivan liian yksioikoinen. Miehiäkin on, yllätys yllätys, hyvin monenlaisia. Tuskin sama "taktiikka" puree ujoon ja vähän kokeneeseen mieheen kuin itsevarmaan maailmanmieheen. Tai villiin ja vapaaseen taiteilijasieluun kuin perusinsinöörimieheen.
        Oman kokemukseni mukaan miestä pitää osata lukea vaikka se ei aina helppoa olekaan. Epävarmempaa miestä pitää hienotunteisesti kannustaa ja olla itsekin aktiivinen että mies tajuaa naisen olevan ihan oikeasti kiinnostunut. Itsevarmemman tapauksen kanssa voi sitten olla enemmän passiivinen ja odottaa mitä mies tekee. Mutta missään tapauksessa en yleensä laskeskele sitä milloin voin itse olla yhteydessä yms. Aina kannataa kuitenkin mennä eniten tunteen kanssa, yleensä se on kuitenkin paras tapa.

Minustakin joku nainen saisi hyvän miehen, mutta valitettavasti joudun todennäköisesti olemaan loppuelämäni yksin koska en uskalla tehdä aloitetta naisille. Olen saanut niin monet pakit, että se on jättänyt syvät jäljet ja yksiäkään en enää kestä. Olen tämmöinen tavallinen 26-vuotias mies ja kaikinpuolin ok kaveri, mutta ei naiset kiinnostu tällaisesta tylsimyksestä. Olen miettinyt pitäisi rueta olemaan renttu kun niillähän näyttää olevan vientiä. Tuollaisen aloittajankin kaltaisen naisen ottaisin riemusta kiljuen vastaan. Yks kilo sinne tänne kunhan nyt ei huomiotaherättävän lihava ole, koska olen itsekin normivartaloinen.

• 10+2
        zmxnvnc kirjoitti:

Minustakin joku nainen saisi hyvän miehen, mutta valitettavasti joudun todennäköisesti olemaan loppuelämäni yksin koska en uskalla tehdä aloitetta naisille. Olen saanut niin monet pakit, että se on jättänyt syvät jäljet ja yksiäkään en enää kestä. Olen tämmöinen tavallinen 26-vuotias mies ja kaikinpuolin ok kaveri, mutta ei naiset kiinnostu tällaisesta tylsimyksestä. Olen miettinyt pitäisi rueta olemaan renttu kun niillähän näyttää olevan vientiä. Tuollaisen aloittajankin kaltaisen naisen ottaisin riemusta kiljuen vastaan. Yks kilo sinne tänne kunhan nyt ei huomiotaherättävän lihava ole, koska olen itsekin normivartaloinen.

Buhuu, siitä vaan baanalle niin kyllä lykästää. Luulin aikaisemmin itsekin olevan sitä ns. kilttiä miestä, olinhan neitsytkin melko myöhälle iälle asti. Niin vaan kävi, että parisuhteen pienellä treenaamisella sain kuin sainkin haalittua, mutta menin sitten ja petinkin vielä sen jälkeen. Eli ole varovainen noiden kunnonmies -puheiden suhteen, ellet sitten ihan oikeasti tiedä mistä puhut.

• 10+2 kirjoitti:

Buhuu, siitä vaan baanalle niin kyllä lykästää. Luulin aikaisemmin itsekin olevan sitä ns. kilttiä miestä, olinhan neitsytkin melko myöhälle iälle asti. Niin vaan kävi, että parisuhteen pienellä treenaamisella sain kuin sainkin haalittua, mutta menin sitten ja petinkin vielä sen jälkeen. Eli ole varovainen noiden kunnonmies -puheiden suhteen, ellet sitten ihan oikeasti tiedä mistä puhut.

baanalle lähdöstä mitään hyötyä ole, jos ei uskalla tehtä aloitteita.

• siisti mies.

tule lenkille paloheinään.

• ATN+ATM ei toimi

Minulle kelpaisi helpompiluonteinenkin nainen, vain vaikeat ovat kohdalle sattuneet.

Kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, oletko oikeasti niin helppo kuin miltä vaikutat? Yleensä aluksi kivan oloiset naiset muuttuvat parisuhteessa vaativiksi hirviöiksi tai piilovihaisiksi/ikuisesti katkeriksi vänisijöiksi.

Haluatko tehdä kompromisseja elämässäsi? Haluatko että miehen kavereita alkaa pyöriä asunnossanne? Haluatko herätä aamulla miehiseen hien lemuun? Suostutko olemaan haluamatta lapsia jos mies ei niitä halua?

Ehkä vika on kuitenkin siinä että yrität vääränlaisia miehiä, sellaisia joilla testosteronitaso ei ole riittävän korkea parisuhdevietin säilymiseen. Kokeile tutustua muihinkin kuin metroseksuaaleihin niin voit yllättyä.

Parisuhteen laatua en valitettavasti voi taata, mutta jokainen oikeasti parisuhdetta haluava sellaisen edes kerran eläessään löytää.

• Anonyymi

^ no ei löydä jos susta ei kukaan kiinnostu. Ainakaan näin länsimaissa ketään ei voi vaan pakottaa parisuhteeseen. Itse halusin vuosikymmeniä parisuhteen, sellaista en koskaan saanut koska kukaan mies ei halunnut sitä suhdetta minun kanssani. Täytän pian 40 vuotta ja en enää haikaile parisuhteen perään koska se on ajanhaaskausta. En väitä että minulla olisi nyt todella rikas elämä ja olisin huippuonnellinen, mutta huomattavasti paremmin minulla menee kun lakkasin yrittämästä ja särkemästä omaa sydäntäni luomalla epärealistisia haaveita ja odotuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      49
      1857
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1658
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1388
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      211
      1252
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1147
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1096
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1067
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe