Eli kiinnostaa tietää, että menevätkö nämä kaksi asiaa miesten mielestä aina käsi kädessä ? Siis että kaunis nainen on aina myös seksikäs nainen ?
Vai käykö miehille ikinä niin, että joku nainen on kyllä esteettisesti kaunis, mutta ei kuitenkaan herätä minkäänlaisia haluja. Tai voiko vaatimattoman näköisellä naisella olla kuitenkin huomattavaa seksuaalista vetovoimaa, siis enemmän kuin mitä ulkonäön perusteella luulisi
Kauneus ja seksikkyys
11
490
Vastaukset
harva superkaunis nainen on musta seksikäs
Kaunis ei välttämättä ole seksikäs. Tosin olematta kaunis tai edes nätti on vaikeaa olla seksikäs.
- ciscokis
Eivät mene.
Mulla on kiistatta saitin paras naismaku, koska en istu jatkuvasti täällä vänkäämässä siitä mikä on mitäkin vaan toteutan itseäni vapaamuotoisesti.
Tulokset ovat olleet tyrmääviä.
Lonkerokin on hyvää, varsinkin kylmä. - ariella.a
Osaa miehetkin olla kauniita, Teemu Selänne on kaunis mies.
Ja sitten on Antti Tuiskukin.
Mutta seksikkyyttä heissä ei kyllä ole.
Tämä mieskin on kaunis, muttei seksikäs.
http://www.kickette.com/images/uploads/MAR17GOURCUFFSONIARYKIEL.JPG - jughuy
Kuule runkkari. En saanut identiteetirikolliselle nimimerkki "Ratikkakuskille" hänen kilopää lähiöakka-kaverinsa viestiin postattua vastinetta, koska kyttäätte ilmeisesti minun kirjoittamistani ( eikö niin?).
Typerys. toimeton ääliö... Nainen ei ikinä ajattele noin. Itse olen kaunis nainen, enkä ole kokenut, etten herättäisi "haluja", sä amismie tai huijariamisnainen. "Vaatimattoman" näköisellä ei ole seksuaalista vetovoimaa ja sen nyt tietää erkkikin. Pakko olla päästään aika "vaatimaton", jos jaottelee ihmisiä noin. Ymmärrä nyt vatipäää, että meidän kaikkien ihmisten elämänraamattu ei ole muotilehdet, seitsemäm päivää ja sontaviihde mitättömyyksineen. Minäkin olen joutunut anonyymina vihatuksi(!) tällä keskustelupalstalla, kun en ole halunnut keskustella tisseistä, joidenkin idioottien päivän lehdestään lukemasta molopääsönkötyksestä tai halunnut miettiä, että kuka amiskaaappihomo - tai runkkaribodarien tyhmä kliseeääliöinen kananatsinainen, tällä kertaa kysyisi karvankasvatukseensa ohjeita.
Erityisen vähän olen pitänyt siitä, että minua tuntemattomilla tältä keskustelupalstalta on pokkaa suositella minulle mielisairaalahoitoa. Itse suosittelisin sellaista sekopäisiä viestejä ja sekopäistä viestintää harjoittaville, enkä palstalla käyneistä täysijärkisimmille. On ollut aika sivusta häpeällisesti noloa huomata olevansa minulle tuntemattomien ihmisten taholta vihattu tällä keskustleupalstalla: mitä lie pökkäräisiä ja mökkäräisiä ja muita torvia... Täysijärkisen erottaa siitä, että osaa kohdella asiallisesti anonyymia. JAVITTU ÄLKÄÄ KERTOKO MINULLE IHMISTEN NIMIÄ!Jospa näyttäisit tissit ja hakeutuisit vasta sitten jälleen sinne suljetulle huilaamaan. ;-)
olen joskus mainostanut jollekin miehelle jotain naista jumalaisen kauniina. Mutta ei -ei kolahda. Perustelut sitten just jotain tyyliin: ei ole p**tava, ei herätä mitään "fiboja", vaikka on kaunis.
Mutta samahan tuo on miesten kanssa. Komeat miehet on harvoin (minusta) seksikkäitä. Siis jotenkin "liian" komeat.vaikkei tuntisikaan niiden tuoksua. Miehillä on todettu erillinen hajuaistielin, jota naisilla ei ole.
Siksi voi vaatimattomankin näköinen nainen tehdä miehen kuumaksi.- 1+1=2
sitten ite olla pantava, jos ovat sellasta uskaltaneet sulle sanoa.
anzzy kirjoitti:
vaikkei tuntisikaan niiden tuoksua. Miehillä on todettu erillinen hajuaistielin, jota naisilla ei ole.
Siksi voi vaatimattomankin näköinen nainen tehdä miehen kuumaksi.... n. 80 % naisista käyttää kaupan parfyymi"feromoneja" ja piiloittaa sen aidon omansa.... ja siten kun on tälläinen suden hajuaistin omaava niin... huh huh.... jopa käryää... =))
- JohnnyNoCash
Jotkut miss Suomet voi kyllä olla kauniita, mutta en mä panisi ketään niistä. Saa tulla vaikka yrittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089