Täydellinen nainen

etsivä mies

Jees, eli kuvaillaanpa tähän ihannenainen:

- Pitkät, paksut tummat hiukset
- Siniset tai vihreät silmät
- Vaalea posliininen ja virheetön iho (luonnostaan)
- Suuret silmät ja luonnostaan pitkät tummat silmäripset
- Selkeät kulmakaaret (vrt. Megan Fox)
- Kapea nenänvarsi, suora nenä
- Korkeat poskipäät (ei valahtaneet pullaposket)
- Paksut ja muhkeat huulet (vrt. Angelina Jolie)
- Siro luusto (ei lommoposkia, jykevää leukaa ym.)
- Kaunis valkoinen hymy
- Hoikka, mutta naisellinen kroppa
- Kapea uuma, leveä lantio
- Rinnat C-kuppia
- Pitkät rotusääret (ei lyhyitä persjalkoja)
- Muhkea takamus
- Luonnostaan tällainen, ei silikooneja, hiuslisäkkeitä, värjäyksiä ym. keinotekoisia juttuja (täysi turn-off)

Tässäpä tämä, voiko enemmän toivoakaan?

36

6142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5y434yu6

      - hiukset löytyy
      - iho löytyy
      - silmät löytyy, eikä oo liikaa rähmää
      - kulmakarvat löytyy (vrt. ihmiset)
      - nenä päässä
      - huulet löytyy
      - vahva luusto, käyttää maitotuotteita tai ainakin kalkkitabletteja
      - hymyä huulessa
      - normaalipainoinen
      - rinnat löytyy, saa olla pienet tai isot
      - sääret on polvien alapuolella
      - piukeat pakarat
      - ei silikooneja, hiuslisäkkeitä, tekoripsiä, tekokynsiä yms. keinotekoisia juttuja

      Tässäpä tämä, voiko enemmän toivoakaan?
      No voi.

      - huumorintajua
      - yleissivistystä
      - sopivasti fiksu
      - empaattinen
      - ennakkoluuloton
      - elämänmyönteinen
      - sopivasti itsenäinen ja omatoiminen, muttei itsekeskeinen

      Siinäpä niitä.

      • ...........

        "kulmakarvat löytyy (vrt. ihmiset) "

        Mitä, vaitätkö, ettei Saimi Nousiainen ole ihminen? :o


      • 636236423
        ........... kirjoitti:

        "kulmakarvat löytyy (vrt. ihmiset) "

        Mitä, vaitätkö, ettei Saimi Nousiainen ole ihminen? :o

        Se on humanoidi, karannut Juhan af Granin laboratoriosta.


    • a & o

      Kuvailepa saman tien oma ulkonäkösi.

    • jees jees

      Jees, hänellä taitaa olla muitakin ottajia kuin sinä.

    • Kaunisliisa

      kuulostaa aivan mun työkaverilta! :D tule hakemaan. mä tykkään persoonallisuudesta ja räväkkyydestä ite, tollanen tylsä klassisuus yhdistettynä liian tiukkaan kasvatukseen ni lopputulos on väkisinki tylsä ja ahdasmielinen.

    • ?? ??

      Eikö mitään, yhtäkään asiaa jää toivottavaksi luonteen puolelle?
      Ahdasmielinen käy siinä missä ehta huorakin, kunhan on oikean näköinen?

    • rintintin123

      mulla

      - Hiukset tummat, kainaloihin asti.
      - vihreät suuret silmät, pitkät ripset
      - virheetön iho
      - hyvät kulmakarvat
      - suora, normaali nenä
      - Korkeat poskipäät
      - muhkeat huulet (angelinalla on VÄHÄN keinotekoiset ne huulet)
      - Siro/normaali luusto
      - Vitivalkoiset suorat hampaat
      - hoikka, kiinteä kroppa
      - leveä lantio (ei älyttömän leveä)
      - pyöreä kiinteä peppu
      - B kupin tissit (sorry, ei mätsää:))
      - normaalit, kiinteät jalat.

    • leppäkerttu*

      Voi hyvänen aika. Kasva aikuiseksi.

      Kun lukee miesten kuvauksia ihannenaisistaan tai muista vaatimuksista, jotka naisten tulisi täyttää, niin mulle tulee aina sellainen olo, että uskomattoman typeriä ja ällöttäviä miehet ovat. Yritän hokea päässäni, etteivät kaikki miehet ole sellaisia.

      • rikquu

        "kuvauksia ihannenaisistaan tai muista vaatimuksista, jotka naisten tulisi täyttää"

        Aivan, nimenomaan IHANTEISTA. Vaatimuksista ei kukaan sanonut sanaakaan, miksi tämän ymmärtäminen on niin monelle vaikeaa?? Ihanne = käsitys parhaasta mahdollisesta, ei vaatimus. Mitä kohtaa et ymmärrä? Aina löytyy joku (useimmiten enemmän kuin yksi) joka vetää herneen nenukkaan näistä "vaatimuksista".


      • leppäkerttu*
        rikquu kirjoitti:

        "kuvauksia ihannenaisistaan tai muista vaatimuksista, jotka naisten tulisi täyttää"

        Aivan, nimenomaan IHANTEISTA. Vaatimuksista ei kukaan sanonut sanaakaan, miksi tämän ymmärtäminen on niin monelle vaikeaa?? Ihanne = käsitys parhaasta mahdollisesta, ei vaatimus. Mitä kohtaa et ymmärrä? Aina löytyy joku (useimmiten enemmän kuin yksi) joka vetää herneen nenukkaan näistä "vaatimuksista".

        Miksi Ihannenaisilla on vain ulkonäkö eikä minkäänlaisia luonteenpiirteitä? Tämä kertoo hyvin suoraan ja raa'asti sen, miten ikävän monet miehet suhtautuvat naisiin.

        Entä jos se edes suurin piirtein ihannenaisen näköinen tulisi kadulla vastaan ja hän olisi tyhmä kuin saapas ja ilkeä kuin piru. Tai fiksu ja ihana, niin fiksu ja ihana ettei edes vilkaise sellaisia miehiä, kuin tämänkin aloitusviestin kirjoittaja on: typerä, pinnallinen, epärealistinen, pohjimmiltaan naistenvihaaja.


      • rikquu
        leppäkerttu* kirjoitti:

        Miksi Ihannenaisilla on vain ulkonäkö eikä minkäänlaisia luonteenpiirteitä? Tämä kertoo hyvin suoraan ja raa'asti sen, miten ikävän monet miehet suhtautuvat naisiin.

        Entä jos se edes suurin piirtein ihannenaisen näköinen tulisi kadulla vastaan ja hän olisi tyhmä kuin saapas ja ilkeä kuin piru. Tai fiksu ja ihana, niin fiksu ja ihana ettei edes vilkaise sellaisia miehiä, kuin tämänkin aloitusviestin kirjoittaja on: typerä, pinnallinen, epärealistinen, pohjimmiltaan naistenvihaaja.

        Ehkä ketjun tarkoitus ei ollut keskustella luonteenpiirteistä vaan ulkonäöstä? Et antanut aloittajalle edes mahdollisuutta selittää ennen kuin tuomitsit. Ja ihan rehellisesti sanottuna kuinka paljon keskusteltavaa riittäisi toivottavista luonteenpiirteistä, eiköhän ne toivottavat luonteenpiirteet ole noin 95% aivan samoja kaikilla. Vai luuletko monenkin miehen ihannenaisen olevan esim. huumorintajuton, nipottaja, rahanahne, tyhmä tai ilkeä?

        Kyllä sunkin on pakko myöntää että loppujen lopuksi niissä luonteenpiirteissä on melko vähän keskusteltavaa, sen takia täällä puhutaankin pääasiassa ulkoisista seikoista, niistä jengillä on jo huomattavasti enemmän eriäviä mielipiteitä. Toisinsanoen, vaikka luonteenpiirteistä ei mainittaisi, ei se tarkoita että ne olisivat yhdentekevät.

        "aloitusviestin kirjoittaja on: typerä, pinnallinen, epärealistinen, pohjimmiltaan naistenvihaaja."

        Millä perusteilla???


      • leppäkerttu*
        rikquu kirjoitti:

        Ehkä ketjun tarkoitus ei ollut keskustella luonteenpiirteistä vaan ulkonäöstä? Et antanut aloittajalle edes mahdollisuutta selittää ennen kuin tuomitsit. Ja ihan rehellisesti sanottuna kuinka paljon keskusteltavaa riittäisi toivottavista luonteenpiirteistä, eiköhän ne toivottavat luonteenpiirteet ole noin 95% aivan samoja kaikilla. Vai luuletko monenkin miehen ihannenaisen olevan esim. huumorintajuton, nipottaja, rahanahne, tyhmä tai ilkeä?

        Kyllä sunkin on pakko myöntää että loppujen lopuksi niissä luonteenpiirteissä on melko vähän keskusteltavaa, sen takia täällä puhutaankin pääasiassa ulkoisista seikoista, niistä jengillä on jo huomattavasti enemmän eriäviä mielipiteitä. Toisinsanoen, vaikka luonteenpiirteistä ei mainittaisi, ei se tarkoita että ne olisivat yhdentekevät.

        "aloitusviestin kirjoittaja on: typerä, pinnallinen, epärealistinen, pohjimmiltaan naistenvihaaja."

        Millä perusteilla???

        Ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä on hyvin monenlaisia ja ihmiset voivat tykätä monenlaisista ihmisistä.

        Aloitusviestin kirjoittaja on typerä, pinnallinen, epärealistinen ja pohjimmiltaan naisten vihaaja, koska hän arvioi naisia vain ulkonäön perusteella.

        Niin. Kuvitelkaa te miehet vain se ihannenaisenne ja että hän kävelee kadulla teitä vastaan ja inhoaa teitä, koska hän onkin älykäs ja inhimillinen olento.


      • 235672356
        leppäkerttu* kirjoitti:

        Ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä on hyvin monenlaisia ja ihmiset voivat tykätä monenlaisista ihmisistä.

        Aloitusviestin kirjoittaja on typerä, pinnallinen, epärealistinen ja pohjimmiltaan naisten vihaaja, koska hän arvioi naisia vain ulkonäön perusteella.

        Niin. Kuvitelkaa te miehet vain se ihannenaisenne ja että hän kävelee kadulla teitä vastaan ja inhoaa teitä, koska hän onkin älykäs ja inhimillinen olento.

        Älykäs ja inhimillinen olento ei inhoa tuntemattomia kadullakulkijoita.


    • Olisko lähelle...
      • Olisko lähelle...

    • -----

      Jos olisin mies, ihannenaiseni olisi varmaan jotain tuota luokkaa.

      • ihanemiez

        Miehillä ei ole sielua, pelkkä elin. Mä en ymmärrä mitä mun pitäis olla kiinnostuneita kenenkään luonteesta? Mulle riittää et nainen näyttää sellaselta...pantavalta. Ja et ois komee esitellä. Nii just. En mä jaksa mitään suhdejuttuja. Mä haluun panna. Kuin eläin. Ugh.


      • Veitikka

        Pitkät suorat sääret pienet polvilumpiot ,leveä lantio,taka lihanen pikku pillu ,että saapi sovitella ,pitkät sormet puhdas iho Tässä aluksi


    • nainen=ihminen

      Oletteko tulleet ajatelleeksi, että miesten ihannenaiskuvaukset eivät kuvaa vain ihannenaisia, vaan myös ja ensisijaisesti miestä, joka ihannenaiskuvausta latelee!

    • *sepeteus*

      Täällä meidän suunnalla asuu tuohon ihannekuvaukseen sopiva nainen, kasvot juuri tuollaiset, sillon isot tissitkin, lantio on leveä ja varsin takamus muhkea kun ise istuu aina pyörätuolissa. Sen äö on varmaan jotain luokkaa 60-80, vissiin joku kehityshäiriö, mutta sehän on pikku juttu, eli ei mitään tärkeää kun se ei tuossa listassa ollut.

      Pistä viestiä voin järkätä teille treffit.

    • seamed_stockings

      muut kohdat pitää paikkansa mun kohdalla, mutta mulla on E-kuppi ja olen normaalipainoinen (bmi 22). Eikä huuletkaan ole ihan Angelina Jolie -luokkaa, mutta niin muhkeat kuin kasvonpiirteisiini sopii.
      Mutta mussa on ainakin pari ihan selvää miinusta ulkonäöllisesti. Valitettavasti oon aika pitkä naiseksi, siitä ei moni mies tykkää kun pitäis olla pieni. Ja tuo muhkea takamus vois olla vähän vähemmänkin muhkea eikä tommonen brasilialaisen näkönen, heh. Toisaalta se tekee sopusuhtaisemman näköiseksi, kun kerran myös rinnanympärys on aika iso. Aina vois tietty olla treenatumpi, mutta ei liikunta kiinnosta niin paljoa että virittäisi kroppaansa kuntosalilla enempää kuin se on terveyden kannalta välttämätöntä, maailmassa on tärkeämpiäkin asioita joihin käyttää vapaa-aikaansa. Ja silmälasejakin käytän silloin kun piilarit ei käy, välillä on hankala räpytellä kun osuu ripset linsseihin, lyhyemmät ripset olis joskus kätevät. Kasvonpiirteistä voi tietenkin olla montaa mieltä, mutta onhan noita korkeita poskipäitä, isoja silmiä, suoraa nenää, täyteläisiä huulia ja muuten siroja piirteitä pidetty perinteisesti kauniina. Mutta onneksi olenkin varattu maailman upeimmalle miehelle, kaikista virheistäni huolimatta :)

      En kyllä itsekään käsitä, mitä teen vielä täällä kattelemassa et mitä nää suomi24:n "ihannemiehet" pitää ihannenaisena, eipä ollut muuta tekemistä kun mieskin on vähän aikaa poissa. Kai se vaan vaivaa kun ei voi sietää omaa rumuuttaan, pitäis vaan yrittää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, vaikka olenkin aika kaukana siitä yleisestä naisihanteesta. Tiimalasivartaloa ei enää ihannoida niin paljon kuin ennen, nykyään pääasia on että painoindeksi on alle 19, naisellisuudesta viis. Ja naisella ei saisi olla edes naisen peppua, vaan monen mielestä pitäis olla sellanen tasainen pieni teinipeppu jolloin lantio ei erotu vyötäröstä. Itse ihailen sellaista perinteistä naisellisuutta, vartalonmallin lisäksi esim. pukeutumisessa.

      Sellainen juttu vielä, että on aika huvittavaa että tällä ihannenainen-palstalla keskustelu pyörii lähes ainoastaan ulkonäön ympärillä, kun taas ihannemies-palstalla puhutaan sentään välillä muustakin. Ilmeisesti miehille ei ole paljoakaan väliä, millainen se hyväperseinen blondi on luonteeltaan, kunhan vain se on kiihottavaa katseltavaa pantaessa? Tottakai kumppanin on oltava seksuaalisesti kiihottava olemukseltaan, mutta kyllä suhteeseen tarvitaan aika paljon muutakin. Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisia luonteenpiirteitä miehet pitävät toivottavina.

      • 8-9

        Kylläpä joku jaksaa jauhaa ittestään, tää on taas näitä itteensä täynnä olevia tai sitten kerjää kehuja. Et ansaitse. :)


      • Mies45657gh
        8-9 kirjoitti:

        Kylläpä joku jaksaa jauhaa ittestään, tää on taas näitä itteensä täynnä olevia tai sitten kerjää kehuja. Et ansaitse. :)

        Kauhea itsekehu paistaa tekstistä läpi seamed_stockings. Ai että oikein on liian pitkät ripset..voi raukkaa

        Kerjäät kehuja kuin teini


      • seamed_stockings
        Mies45657gh kirjoitti:

        Kauhea itsekehu paistaa tekstistä läpi seamed_stockings. Ai että oikein on liian pitkät ripset..voi raukkaa

        Kerjäät kehuja kuin teini

        Enemmänhän taisin jauhaa huonoista puolistani kuin hyvistä, ja viestissä oli ainakin puolet muuta kuin omaan ulkonäkööni liittyvää, joten reaktio on vähän yllättävä. Jonkun mielestä viestini voi tietty olla pitkä, mutta olen tottunut kirjoittamaan paljon työni vuoksi. Ja pysyihän se sentään asiassa, tällä palstallahan oli tarkoitus puhua mm. ulkonäöstä, vai kuinka?

        Halusin todella tarttua tähän, koska aloittajan kuvailemat piirteet ovat sellaisia joita itsekin pidän kauniina naisessa. Ei naisetkaan sokeita ole naiskauneudelle, kyllä minä ainakin saan silmäniloa kauniista naisista joita näen. Yleensähän täällä naiset vain vertailevat itseään miesten esittämiin vaatimuksiin tai haukkuvat miehiä, mutta kai täällä nainenkin saa sanoa mielipiteensä.

        Kai sitä pyörii oma ulkonäkö vähän normaalia enemmän mielessä nyt kun on juuri saanut itsensä laihdutettua hirveästä läskipossusta normaalipainoiseksi. Kehtaisin väittää, että pystyn arvioimaan ulkonäköäni suhteellisen objektiivisesti, pystyn näkemään ne hyvät puolet ja huonot puolet, joten ei ole sitä vaaraa että pitäisin itseäni jotenkin erikoisena.

        Aika hassua, nyt vasta alan todella käsittää miten väärin voi tulkita jonkun kirjoituksia netissä. Jos minut tapaisi livenä niin ei kyllä kävisi mielessä että olen täynnä itsekehua tms. Olen ennemminkin oman tieni kulkija eikä minun tarvitse kerjätä hyväksyntää muilta. Minua on kiusattu koulussa ja hyljeksitty muutenkin koska olen ollut ylipainoinen. Joten ei jäänyt harmittamaan ettei tullut kehuja, älkää surko :D

        Ai niin, oliko teillä jotakin sanottavaa itse keskusteluun, vai kiinnostaako teitä vain minun itsekehuni? Tavallaan tylsää, että jotkut vaivautuvat kirjoittamaan viestin mutta se ei sisällä muuta kuin valitusta epäolennaisista asioista.


      • hoikkaonbmi16-19

        Olet liian painava ollaksesi hoikka, sori.


    • mies länsirannikolta

      Tässä ihanne nainen 2011:

      pitkä 170cm
      hoikka 50-60 kg
      puoli-pitkät tai pitkät vaaleat hiukset
      siniset tai harmaat silmät
      pitää huolta itsestä
      ei tupakoi ja alko kohtuus
      posiitivinen elämän asenne
      mukava luonne
      ei yli mielinen

      Kiitos!

      • jenniinainen

        173cm
        64kg
        c-kuppi
        blondit hiukset, kainaloihin asti
        vihreät silmät
        salilla 2krt/vk

        valitettavasti juhlin (poltan&juon) ainakin yhtenä iltana kahdessa viikossa.
        luonteeltani olen perusmukava, mutta hieman mysteeri vielä itsellenikin. (täytin juuri 20v..) :D
        ylimielinen olen välillä yhdessä asiassa, olen soittanut viulua 10v ajan, ja siitä taidosta olen ylpeä;)
        leuhkin siitä tosin liikaa, nytkin oli pakko "mainita":D


    • tuutuuluuö

      ja minkälainen oletkaan itse? Alfa_uros?...paksu keskivartalo ja lyhyt mies joka kulkee löppänäfarkuissa ja äiteen ostamassa nuhraantuneessa neulupuserossa a la mallia Marja Tyrni...(vanhaa mallia siis)...ja nämä vaatteet päällä ja huonoilla hampailla lähetään juhliin kuin juhliin naista iskemään..hah

      • HÖH..

        - 169 CM PITKÄ
        - 58 KG
        - MUSTAT HIUKSET
        - VIHREÄT SILMÄT
        - C-KUPPI, PERSETTÄ ON
        - MUHKEAT HUULET (KUMMASSAKIN PÄÄSSÄ :D)
        - VARMAAN KYLLÄ IHAN UNELMA :D hah mikä vitsi...
        - SÄRKYNYT SYDÄN
        - MISTÄ LÖYTYY SE USKOLLINEN MIES... SE OIS UNELMA!


    • Retkuilija
    • ihlgpu9p

      MÄÄ
      - 165cm
      -n.50 kg
      -pitkät tummat paksut hiukset
      -sinivihreet silmät
      - perset löytyy
      - b-kuppi
      -kuulema 'sopivat' huulet

    • Yualle

      Eva Wuite täyttää nuo kaikki kriteerisi =)

    • täydellinen n

      täällähän mä olen:)

    • hoitoonmiehet

      Sairasta. Tätä se yhteiskunta teettää.

    • trloloollo

      Jaa jos nainen ei täytä näitä kriteerejä^^ son perseestä... eiku paska saahan niiltäki pillua-.-''

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe