Mitä tehdä, kun anoppi on selvästi mielenvikainen, mutta kukaan lähisuvusta (miestäni lukuunottamatta) ei tätä näe. Sen sijaan kaikki tanssii anopin pillin mukaan, ja uskoo viimeseen asti hänen valheitaan. Ovatko ihmiset tyhmiä vai mitä?
mielenvikainen anoppi?
10
1058
Vastaukset
- Ohimennen
Samoin voi kysyä, kun minjä on mielenvikainen, eihän tätäkään ulkopuoliset näe?
- Terve anoppi
että se yksi joka näkee, on itse mielenvikainen?
- anoppiin kyllästynyt
Meillä yksi mielenvikainen anoppi yhden lapsen ns entinen yksinhuoltaja. Ei ole hoitanut omaa lastansa ja on oma napainen ja itsekäs. Hauskuuden huippu on hänen kommentit aina ajoittain näitä kaikki vieraamme ihmettelevät ja kummastelevat tätä kreisiä tapausta..olen antanut jo olla tämän tapauksen:)
- Kysyy....
Joku on mielenvikainen...on aika epämääräinen ilmaisu. ei voi mitenkään vastata. Miten se ilmenee?
- elämää nähnyt
Se ilmenee juuri siten, että miniä joutuu tilanteeseen jossa joutuu punnitsemaan ollako tekemisissä anopin kanssa vai ei. Ilmenee myös siten niinkun minulla, että katkaisee yksinkertaisesti välit ja erkaanuuttaa. En tule auttamaan kun tarvitsee apua, en kutsu kylään, en kunnioita, en sitä ja tätä. Meidän tapaus ollut imelä, seläntakana puhuja ja...Toivottavasti tästä on apua minua hieman nuoremmille, jotka kärsivät katkeroituneista anopeista. Niin ja sellainen asia vielä, jos joku heittää kommentin en ole katkera enkä millään tavalla masentunut haluan ainoastaan auttaa ja jakaa kokemukseni.
- Ja-ahas
elämää nähnyt kirjoitti:
Se ilmenee juuri siten, että miniä joutuu tilanteeseen jossa joutuu punnitsemaan ollako tekemisissä anopin kanssa vai ei. Ilmenee myös siten niinkun minulla, että katkaisee yksinkertaisesti välit ja erkaanuuttaa. En tule auttamaan kun tarvitsee apua, en kutsu kylään, en kunnioita, en sitä ja tätä. Meidän tapaus ollut imelä, seläntakana puhuja ja...Toivottavasti tästä on apua minua hieman nuoremmille, jotka kärsivät katkeroituneista anopeista. Niin ja sellainen asia vielä, jos joku heittää kommentin en ole katkera enkä millään tavalla masentunut haluan ainoastaan auttaa ja jakaa kokemukseni.
Anoppi on siis mielenvikainen, koska miniä ei halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Miniä katkaisee välit ja erkaantuu, ei auta, ei kutsu, ei käy.
Ja sitten juuri anoppi on se mielenvikainen.
- Totuuden tiedät
Pakene kun vielä voit. Älä hanki lapsia, sillä mielenvikaisuus kulkee suvussa. Iän mukana omituisuus vain lisääntyy. Et kai halua ruveta omaishoitajaksi miehellesi vanhoilla päivilläsi?
Älä sinä ole tyhmä. Toimi, kun kerran näet asian oikean laidan.- Kuulija kuulee
Se on kumma että ihminen näkee sen mitä se haluaa nähdä.
Tässä tapauksessa haluat nähdä anoppisi mielenvikaisena syystä jonka vain itse tiedät.
- urpå
mielenvikainen anoppi joka luullee että voi poikaansa määräillä ja samalla haukkua miniäänsä mielinmäärin vaikka vika on hänen pojassaan joka ei totuutta kerro yhdestä asiasta koska ei uskalla olla äitiään vastaan. Eli kummassa vika? Anoppi on aina vihannut mua mutta en tajua miksei mieheni voi totuutta kertoa. No onko sillä välilä enää koska asiat on niin solmussa jo kuitenkin. Eli mitä suotta enää tonkimaan tunkiota kun asiat ei paljon muutu kuin pahempaan suuntaan. Narsisti koko muija siis anoppi.
- Anoppiparka
Vainiin.
"...vika on hänen pojassaan joka ei totuutta kerro yhdestä asiasta koska ei uskalla olla äitiään vastaan. Eli kummassa vika? Anoppi on aina vihannut mua mutta en tajua miksei mieheni voi totuutta kertoa..."
Ja sitten anoppi on narsisti.
Jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683