Olen ollut puoli vuotta suhteessa 23-vuotiaan naisen kanssa ja rakastamme toisiamme. Hän on hieman bi-hakuinen ja hyväksyikin kun tein ehdotuksen, että etsisimme leikkikalun suhteeseemme.
No pari viikkoa sitten se lopulta sitten löytyikin; -93 syntynyt erittäin hyväkroppainen lukiolaistyttö, joka on nyt käynyt viisi kertaa meillä yökylässä.
No miksi sitten kerroin tämän? Vielä 20-vuotiaana olin kokematon mies joka kuvitteli ettei koskaan tule saamaan edes seksiä, joten jokainen vain rohkeasti eteenpäin. Kyllä se voitto sieltä irtoaa ;)
Nykyinen suhteeni
tero--84
1
159
Vastaukset
Sulla on käynyt hyvin ei voi muuta sanoa.
No toivossa on elettävä josko joskus tulis vastaan.
Mutta elämä on tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022376- 1252018
- 921529
- 1381479
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221360Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741288- 1171286
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151- 511117
- 381072