Sykemittari Polar M21 ei enää näytä sykkeitä normaalietäisyyksiltä, paristo lienee vastaanottimesta loppumassa (kolme vuotta vanha). Uskaltaakohan tuon takakannen avata ja vaihtaa pariston itse vai pomppaako sieltä jotain ulos kantta avatessa? Onko kellään kokemuksia?
Polar sykemittarin paristonvaihto
7
15529
Vastaukset
- misu
nimittäin vesitiiviys menee. mittari kannattaa lähettää polarille huoltoon. samalla lähetin tarkistetaan.
- minä
Itse vaihdan omaan Polarin alkeellisimpaan malliin pariston ja en usko että se vesitiiviys ainakaan sen verran tiiviinä säilyminen että sadevesi pysyy ulkona, on ongelma. Kunhan katsot vaan että tiiviste ja muut hilut on kohdallaan ennenkuin ruuvailet kannen kiinni.
- Mintsu
Jep, samaa suosittelen kuin toinenkin vastaaja, oman polarin lähetin suoraan sinne valmistajalle, ku oli sykemittari simahtanut. Ne sitten olivat vaihtaneet muutakin, muistaakseni mm. etu- tai takakannen, ja samalla testanneet sen kans sitten että toimii hyvin. Ja vielä jotain muuta säätöä. Eikä tullu sen kalliimmaksi kuin mitä oli luvattu ns. paristonvaihdosta, 12 € 8 € postituskuluja.
- reiska
pihiydessäni yritin vaihtaa M52:seen ja jopas jotain sieltä pomppas kullanvärinen metallinpalanen enkä löytänyt sille paikkaa.Piti viedä kellosepälle prrr...vie sinäkin.
- P. Olari
Itse yritin vaihtaa Polariin paristoa, mutta näytti siltä että vekotin voi vahingoittua.
Netistä voit kaivaa Polarin kotisivuilta oman paikkakuntasi kellosepät & urheiluliikkeet, joissa vaihto tapahtuu parin päivän odotusajalla. Hinta oli 12 e, mutta on kuulemma mallikohtainen, joten selvitä se etukäteen. - Vaihdoin itse
Polar WearLink lähettimen pariston voi vaihtaa helposti itse. Polar itsekkin siihen ohjeet antaa sivuillan http://www.polar.fi/fi/tuki/
Patterin voi ostaa parilla eurolla vaikka täältä
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23176
Mitään osia ei ponnahda pihalle kun luukun avaa.
Avaamiseen käy 20 Centin kolikko.
Vaihto on kuin minkä tahansa patterin vaihtaminen.
Jos kuitenkin epäilyttää omat taidot niin sitten kannattaa viedä kelloliikkeseen ja maksaa 20€ minuutin työstä.- hoopos
hintaa tulee joku vajaa 2€ paristosta...
Jos joku tosissaan pelkää sitä tiivistettä, niin ei se sen kummasempi juttu oo ku iskisit limpparipullon kiinni.. neidit ne siellä kuitenki sen pariston vaihtaa, ihmisiä neki on.. Kuhan vetäsee siihen tiivisteeseen vähäsen kosteutta pintaan ennen kannen laittoo kiinni niin homma toimii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126