Ihmiskunta ei ole sen koko olemassaolonsa aikana saanut minkäänlaista todistetta mistään jumalista eikä yksittäisestä jumalasta.
Raamattu tms on ihmisten keksimiä tarinoita, ehkä jossain nuotiopiirissä pienessä viini pöllyssä. Se siis ei ole kuin nippu novelleja.
Ihmetyttäkin miten tällainen huuhaa tarukokoelma on nykymaailmassa vieläkin näin suuressa suosiossa.
Luulisi olevan yksinkertaista
53
408
Vastaukset 53
- Kössönöm
ja kun se tarpeeksi nuorista aloitetaan, niin siellä se nakuttaa takaraivossa.
- Eemil von
suuri on parku ja pelko kun kuolema lähestyy. Mutta hyvä on ymmärtää että kuolemaakin pahempaa on olemassa. Ja minkäänlaista pelastusta ei ole. Meitä ei kukaan pelasta ellemme itse sitä tee ja siinä ei auta luulot.
- Eemil von
missxcessive kirjoitti:
Mene muualle uhkailemaan. Ilmiannanko sinut poliisille häh?
Ei ollut tarkoitus pelästyttää.
No ei se mielestäni niin kovin suosiossa enää ole, ja koko ajan suosio vähenee. Tiedon lisääntyessä joutuupi raamattu ym. jumalat ja jeesukset ahtaammalle. Käsitykseni mukaan noita uskovaisia on todella vähän. Suurin osa taitaa olla "EVVK" ihmisiä, jotka eivät asialla päätänsä edes vaivaa.
- Utelen
Minkälaisia todisteita pitäisi olla Jumalan olemassaolosta?
- ...
Utelen kirjoitti:
nyt ensalkuun Mount Everest Australiaan pelkän uskon turvin.
"Jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, siirtäisitte vuoria." - ++++++++++++
Utelen kirjoitti:
Mikä tahansa kelpaa.
- Utelen
++++++++++++ kirjoitti:
Mikä tahansa kelpaa.
Wtc-iskut, Titanic, Maaliman sodat, taudit ,onnettomuudet
nämä kaikki Jumalamme Jeesus on sallinut, viakka olisi voinut ne ennalta nähdä sekä estää
- Utelen Utelen kirjoitti:
Häh? Mieti itse. Otetaan esimerkki että minä sanon että vaaleanpunainen yksisarvinen on olemassa, väitän että minulla ja kamuilla on varma tunne että se on todellinen, jotkut kaverini ovat jopa ihan konkreettisesti sen tavannut, jutellut ja aistinut. Se pystyy tekemään millaisia temppuja tahansa, mikään ei ole sille mahdotonta. Uskoisitko?
- ...
missxcessive kirjoitti:
Häh? Mieti itse. Otetaan esimerkki että minä sanon että vaaleanpunainen yksisarvinen on olemassa, väitän että minulla ja kamuilla on varma tunne että se on todellinen, jotkut kaverini ovat jopa ihan konkreettisesti sen tavannut, jutellut ja aistinut. Se pystyy tekemään millaisia temppuja tahansa, mikään ei ole sille mahdotonta. Uskoisitko?
sen vaaleanpunaisen yksisarvisen pitää olla myöskin näkymätön.
Jotta sen näkisi, ihmisen pitää olla täyttynyt Poronsarven Hengestä, joka keksittiin suuressa Saamelaisten Shamaanien Kokouksessa n. 351 vuotta jälkeen sms (Suuren Myytin Syntyminen). - miss ei kirj.
... kirjoitti:
sen vaaleanpunaisen yksisarvisen pitää olla myöskin näkymätön.
Jotta sen näkisi, ihmisen pitää olla täyttynyt Poronsarven Hengestä, joka keksittiin suuressa Saamelaisten Shamaanien Kokouksessa n. 351 vuotta jälkeen sms (Suuren Myytin Syntyminen).No joo. Ajattelin tehdä sen uskomisen vähän helpommaksi. :p
- esboo
Utelen kirjoitti:
nämä kaikki Jumalamme Jeesus on sallinut, viakka olisi voinut ne ennalta nähdä sekä estää
- UtelenTämä se just on jännää uskiksilla: tapahtuu mitä hyvänsä, vaikka miljoonan hengen vaatinut onnettomuus, niin jumsus sen vaan yksinkertaisesti sallii.
Sitten taasen jos vaikkapa joku huumehörhö pääseekin eroon aineista ja pamahtaa uskoon, tämä onkin ns jumalan ihmeteko ja pelastus. Joo, nämä ovat vahvoja todisteita. - JJ late
missxcessive kirjoitti:
Häh? Mieti itse. Otetaan esimerkki että minä sanon että vaaleanpunainen yksisarvinen on olemassa, väitän että minulla ja kamuilla on varma tunne että se on todellinen, jotkut kaverini ovat jopa ihan konkreettisesti sen tavannut, jutellut ja aistinut. Se pystyy tekemään millaisia temppuja tahansa, mikään ei ole sille mahdotonta. Uskoisitko? "
Niin mietipä sitä miksi kukaan ei usko yksisarviseen niin kuin Jeesukseen, lähtökohdat samat mutta jossakin suuri ero. Miksi muuten ihmiset uskovat vuosikymmeniä, joku varmuus niillä täytyy olla ei sitä muuten... - ihmeiden inflaatio
Utelen kirjoitti:
Esimerkiksi lentelevä siivekäs herran enkeli, joka halkaisee meren miekallaan,
niin että voidaan kävellä merenpohjaa pitkin Australiaan tai Jamaikalle tai
Kuubaan kävisi oikein hyvin.
Esimerkki ei voi olla liikaa pyydetty, koska se on suoraan raamatusta, jossa
kyseisen kaltaisia ihmeitä tapahtuu vähän joka toisessa luvussa ja siivekkäitä
enkeleitä lentelee yhtenään kaikkialla iksei siis koko minun elinaikanani yhtään
ainoaa yhtään missään? - kleppoo
JJ late kirjoitti:
Häh? Mieti itse. Otetaan esimerkki että minä sanon että vaaleanpunainen yksisarvinen on olemassa, väitän että minulla ja kamuilla on varma tunne että se on todellinen, jotkut kaverini ovat jopa ihan konkreettisesti sen tavannut, jutellut ja aistinut. Se pystyy tekemään millaisia temppuja tahansa, mikään ei ole sille mahdotonta. Uskoisitko? "
Niin mietipä sitä miksi kukaan ei usko yksisarviseen niin kuin Jeesukseen, lähtökohdat samat mutta jossakin suuri ero. Miksi muuten ihmiset uskovat vuosikymmeniä, joku varmuus niillä täytyy olla ei sitä muuten...Usko on hullutusta niille, jotka eivät Suureen Yksisarviseen usko, onhan se nähty, kaikki eivät tule pelastumaan... En tahdo syyllistää enkä uhkailla enkä pelotella enkä käännyttää, ikävä totuus vain on se että Kadoituksessa sinun kylkiluusi tullaan repimään auki, ja keuhkosi revitään esiin selkäsi päälle joka päivä, sillä niistä lähtee Yksisarvista miellyttävä ääni. Sori vaan, ei ole tarkoitus mitenkään loukata, sillä Suuri Yksisarvinen on rakkaus.
Ja totuushan on se, että totuuden tunnistaa siitä, että sitä pilkataan. Eli sinäkin tuolla viestillä vain osoitat uskoni oikeaksi, ja Yksisarvisen sanan todeksi, sillä Hän sanoi että minua tullaan pilkkaamaan.
Tee Parannus! - ++++++++++++
Utelen kirjoitti:
- UtelenTodella. Jumala on nämä sallinut, mutta ne ei kuitenkan todista tätä jumalaa olevaksi, kuten ei myöskään hyvät asiat jotka liitetään tähän jumalaan.
- vvvictim
JJ late kirjoitti:
Niin mietipä sitä miksi kukaan ei usko yksisarviseen niin kuin Jeesukseen, lähtökohdat samat mutta jossakin suuri ero. Miksi muuten ihmiset uskovat vuosikymmeniä, joku varmuus niillä täytyy olla ei sitä muuten...Älä vetoa kannattajamäärään, koska se ei ole argumentti. Se että Jeesukseen uskoo useampi kuin näkymättömään vaaleanpunaiseen yksisarviseen ei tee siitä yhtään sen enempää totta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011943
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481136Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te169996- 81956
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 69762
- 99732
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23637
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.326631