Tällä palstalla miehet käyvät yksi toisensa jälkeen valittamassa etteivät saa vastauksia.
Miehet, katsokaa peiliin ja kysykää itseltänne että MIKSI JOKU NAINEN VASTAISI MINULLE?
Miksi joku nainen vastaisi ns." rivimiehille" joita löytyy joka kapakasta,ei ressukka miehiä tarvitse
treffi palstoilta etsiä, sen kun menee lähimpään baariin ja valikoi sieltä jonkun.
Näillä palstoilla naisten vaatimustaso on elämäntapojen, koulutus ja työssäkäynti asioiden
suhteen korkeammalla, kun siellä kantakapakassasi!
MIES, MIKSI JOKU NAINEN VASTAISI SINULLE?
Mies, eikö tule vastauksia?
37
2363
Vastaukset
- yksi miäs
Ei minulla ole kantakapakkaa. Koulutusta löytyy ja hyvä työpaikka. Miksi naiset yleensäkään ovat näillä deittipalstoilla jos eivät vastaa miesten viesteihin?
Jos mikään ei kelpaa eikä kukaan riitä niin suljetaan deitit ja jäädään kaikki kotiin mökättämään. Kantakapakka ei ole vaihtoehto.- kerrohan
yksi miäs, MIKSI JOKU NAINEN VASTAISI SINULLE?
miksi jonkun naisen pitäisi vastata sinulle, naisilla on valinnanvaraa. - yksi miäs
kerrohan kirjoitti:
miksi jonkun naisen pitäisi vastata sinulle, naisilla on valinnanvaraa.Olisi kohteliasta vastata viestiin. Sovin niiden naisten ihannekumppanitoiveisiin joille kirjoitan. Ja he sopivat minun toiveisiini. Kirjoitan mietittyjä ihan fiksuja aloitusviestejä.
Vaikki siksi.
Vaan heidän menetyshän se on jos eivät vastaa. Taitaa haussa ollakin se kantakapakan kaljaäijä. - tätä se on
Naiset ovat palstoilla monesta syystä, osa etsii sitä muodollisesti paperilla ylivertaista yhteydenottajaa, on paljon mielenterveysongelmaisia, joku saa narsistista nautintoa, kun jättää vastaamatta ja voi olla ilkeä, pieni osa hakee aidosti elämänkumppania omalta tasoltaan, joku etsii jotakin mielikuvituksensa tuotetta, mitä ei ole olemassa..
Miehet itsekin ovat osaltaan pilanneet nämä markkinat liikaa itseään tyrkyttämällä, liikaa postia laittamalla.
Ehkä sinua lohduttaa se, että ei ne naisetkaan deiteistä etsimäänsä löydä ja itku tulee heille silmään viimeistään 3-4-kympin jälkeen, kun markkina-arvo alkaa romahtamaan jyrkästi, peilissä näkyy ryppyinen naama ja veltostuva keho, baarissa vonkaa enään vanha juoppo. - toinen mies
kerrohan kirjoitti:
miksi jonkun naisen pitäisi vastata sinulle, naisilla on valinnanvaraa.Itse olen supermies, superkoulutettu, ja omaisuutta löytyy, sellaisia ei löydy kapakasta, ja en itsekään viihdy kapakassa. Se on alempien ihmisten kohtaamispaikka. Ei minullakaan ole paljon valinnanvaraa, koska supernaisia ei kyllä juuri löydy täältäkään. Olen silti optimistisella mielellä liikkeellä. Tähän asti on tullut yksi yhteydenotto, ja hän sopisi lähes täydellisesti minulle. Lisää ehdokkaita kyllä kaipaisi, että olisi edes hieman valinnanvaraa. Niin, ja kriteerini ovat mittavat: vaadin sekä kauneutta että älykkyyttä, ja useita asioita luonteesta, mutta koulutustasolla tai omaisuudella ei ole merkitystä.
- mies kommentoi
tätä se on kirjoitti:
Naiset ovat palstoilla monesta syystä, osa etsii sitä muodollisesti paperilla ylivertaista yhteydenottajaa, on paljon mielenterveysongelmaisia, joku saa narsistista nautintoa, kun jättää vastaamatta ja voi olla ilkeä, pieni osa hakee aidosti elämänkumppania omalta tasoltaan, joku etsii jotakin mielikuvituksensa tuotetta, mitä ei ole olemassa..
Miehet itsekin ovat osaltaan pilanneet nämä markkinat liikaa itseään tyrkyttämällä, liikaa postia laittamalla.
Ehkä sinua lohduttaa se, että ei ne naisetkaan deiteistä etsimäänsä löydä ja itku tulee heille silmään viimeistään 3-4-kympin jälkeen, kun markkina-arvo alkaa romahtamaan jyrkästi, peilissä näkyy ryppyinen naama ja veltostuva keho, baarissa vonkaa enään vanha juoppo.Tokihan mielenterveysongelmaisia on paljon, Suomessa noin 750.000 ihmistä popsii psyykenlääkkeitä.
Karmeita mömmöjä, osa toimii niin että tyhmentää käyttäjäänsä niin paljon etteivät ongelmat huoleta, osaan jää koukkuun ja tulee karmeat vieroitusoireet jos haluaa irti.
Aika paljon netissä on kumminkin ihan tavallisia naisia joilla alunperin on ollut varsin kohtuulliset toiveet tyyliin mies, rivitalonpätkä, pari lasta, volvo ja kultainen noutaja.
Sitten kun hoksaavat että täällähän on paljon miehiä niin alkaa pahempi valikointi kuin työhönottohaastattelussa. Valitaan30 parasta hakijaa, näistä valitaan 10 parasta ja käydään treffeillä, näistä testataan kolme tai neljä sängyssä ja valitaan paras.
Eihän kukaan tervejärkinen mies tuollaiseen lähde mukaan.
Olet oikeassa siinä että netissä osa miehistä ja naisista puhuu totta ja osa ei.
Ja tälläkin palstalla on pilvin pimein 35-50-vuotiaita naisia jotka ihmettelevät miksi miesten kiinnostus loppui yhtäkkiä. - 16
eijei vaan suljetaan deitit ja lähdetään oikeaan elämään ,ulos kattelemaan mitä ympärillä näkyy..itse en kapakoi ja työt vievät aikani ja illalla voi sitten kotitöiden jälkeen istahtaa nettiä katselemaan.oikeasta elämästä ne ihmiset löytyy ja säästyy monelta ulkonäköpaineelta ja odotukselta.
- Nainenxxxx
mies kommentoi kirjoitti:
Tokihan mielenterveysongelmaisia on paljon, Suomessa noin 750.000 ihmistä popsii psyykenlääkkeitä.
Karmeita mömmöjä, osa toimii niin että tyhmentää käyttäjäänsä niin paljon etteivät ongelmat huoleta, osaan jää koukkuun ja tulee karmeat vieroitusoireet jos haluaa irti.
Aika paljon netissä on kumminkin ihan tavallisia naisia joilla alunperin on ollut varsin kohtuulliset toiveet tyyliin mies, rivitalonpätkä, pari lasta, volvo ja kultainen noutaja.
Sitten kun hoksaavat että täällähän on paljon miehiä niin alkaa pahempi valikointi kuin työhönottohaastattelussa. Valitaan30 parasta hakijaa, näistä valitaan 10 parasta ja käydään treffeillä, näistä testataan kolme tai neljä sängyssä ja valitaan paras.
Olet oikeassa siinä että netissä osa miehistä ja naisista puhuu totta ja osa ei.
Ja tälläkin palstalla on pilvin pimein 35-50-vuotiaita naisia jotka ihmettelevät miksi miesten kiinnostus loppui yhtäkkiä.on edelleenkin, mutta ei ole niillä mitään löytynyt.
Viestejä on tullut lähinnä mielenterveysongelmaisilta (masennusta yms.) ja juopoilta.
Niiden kanssa minä en lähde perhettä perustamaan, varmaan ymmärrät.
Hirveän paljon miehet myös valehtelevat profiilissaan, sillä saa naisen ehkä yksille treffeille ja tuhlattua kummankin aikaa.
Sitten on tietty varatut miehet tarjoamassa seikkailuseuraa, vaikka profiilissani kerron, että sellaista en ole hakemassa. - Hermanni-x
kerrohan kirjoitti:
miksi jonkun naisen pitäisi vastata sinulle, naisilla on valinnanvaraa.naisista treffipalstoilla on ylilihavia, äryttäviä egoisteja joille ei kelpaa mikään !!!
kerrohan kirjoitti:
miksi jonkun naisen pitäisi vastata sinulle, naisilla on valinnanvaraa.Naisilla on valinnanvaraa ja se saa heidät luulemaan liikoja itsestään.
Nainenxxxx kirjoitti:
on edelleenkin, mutta ei ole niillä mitään löytynyt.
Viestejä on tullut lähinnä mielenterveysongelmaisilta (masennusta yms.) ja juopoilta.
Niiden kanssa minä en lähde perhettä perustamaan, varmaan ymmärrät.
Hirveän paljon miehet myös valehtelevat profiilissaan, sillä saa naisen ehkä yksille treffeille ja tuhlattua kummankin aikaa.
Sitten on tietty varatut miehet tarjoamassa seikkailuseuraa, vaikka profiilissani kerron, että sellaista en ole hakemassa.Minkä takia tarvitsee perustaa perhettä kenenkään kanssa?
- hopea.paju
toinen mies kirjoitti:
Itse olen supermies, superkoulutettu, ja omaisuutta löytyy, sellaisia ei löydy kapakasta, ja en itsekään viihdy kapakassa. Se on alempien ihmisten kohtaamispaikka. Ei minullakaan ole paljon valinnanvaraa, koska supernaisia ei kyllä juuri löydy täältäkään. Olen silti optimistisella mielellä liikkeellä. Tähän asti on tullut yksi yhteydenotto, ja hän sopisi lähes täydellisesti minulle. Lisää ehdokkaita kyllä kaipaisi, että olisi edes hieman valinnanvaraa. Niin, ja kriteerini ovat mittavat: vaadin sekä kauneutta että älykkyyttä, ja useita asioita luonteesta, mutta koulutustasolla tai omaisuudella ei ole merkitystä.
Kannattaa Sinun nyt pitää kiinni siitä ainoasta vastaajastasi! Uskonpa, että toista Surpernaista ei Suomesta löydy. Tai sinun pitää laajentaa hakusi ulkomaille, jossa valinnanvaraa on ehkä enemmän.
- Mömmöjä mulle :))
mies kommentoi kirjoitti:
Tokihan mielenterveysongelmaisia on paljon, Suomessa noin 750.000 ihmistä popsii psyykenlääkkeitä.
Ja tälläkin palstalla on pilvin pimein 35-50-vuotiaita naisia jotka ihmettelevät miksi miesten kiinnostus loppui yhtäkkiä.Minä kyllä popsin mielialalääkettä päivittäin, ja ainut mitä tämä "karmea mömmö" minulle tekee, on normaalin tasaisen mielen. En ole hullu, en väkivaltainen tai murhanhimoinen. Olen työssäkäyvä nuori nainen, jonka ainoa vaje päänupissa on serotoniinin puute.
Minäkin haluaisin ihan tavallisen, minulle sopivan miehen. Yhteisen tulevaisuuden, ja kaikkea oheismateriaalia siihen rinnalle. Mutta kyllä minäkin valikoin. Pitäisikö minun ottaa se "mitä saan", eikä sitä mitä saan ja haluan?
Ihan kuin täällä nettitreffeissä pitäisi vain TYYTYÄ. Miksi?
Btw, yksi syy naisten valikointiin varmaan johtunee myös siitä, että yhteydenottoja vaan tulee niiiiin paljon. Valinnanvaraa on liikaa yhtä naista kohti, ja se taas johtunee siitä, että miehet lähettelevät viestejä samanaikaisesti jopa kymmenille naisille.
Itse olen ollut 3 kertaa itse ensin yhteydessä, jokaisesta on seurannut tutustumista ja tapailua, ja ehkä tämä kolmas kerta toden sanoo :) - mies.
Mömmöjä mulle :)) kirjoitti:
Minä kyllä popsin mielialalääkettä päivittäin, ja ainut mitä tämä "karmea mömmö" minulle tekee, on normaalin tasaisen mielen. En ole hullu, en väkivaltainen tai murhanhimoinen. Olen työssäkäyvä nuori nainen, jonka ainoa vaje päänupissa on serotoniinin puute.
Minäkin haluaisin ihan tavallisen, minulle sopivan miehen. Yhteisen tulevaisuuden, ja kaikkea oheismateriaalia siihen rinnalle. Mutta kyllä minäkin valikoin. Pitäisikö minun ottaa se "mitä saan", eikä sitä mitä saan ja haluan?
Ihan kuin täällä nettitreffeissä pitäisi vain TYYTYÄ. Miksi?
Btw, yksi syy naisten valikointiin varmaan johtunee myös siitä, että yhteydenottoja vaan tulee niiiiin paljon. Valinnanvaraa on liikaa yhtä naista kohti, ja se taas johtunee siitä, että miehet lähettelevät viestejä samanaikaisesti jopa kymmenille naisille.
Itse olen ollut 3 kertaa itse ensin yhteydessä, jokaisesta on seurannut tutustumista ja tapailua, ja ehkä tämä kolmas kerta toden sanoo :)Serotoniinin puute ei aiheuta masennusta. Se on joku markkinointikikka, jonka lääketehtaat ovat keksineet. Luulet että sinulla on jokin puute, jonka lääke sitten "korjaa".
En oleta että ymmärrät mitään tutkimuksista, mutta tässä yksi sellainen, joka tukee väitettäni:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1277931/?tool=pubmed
Masennus on tulehduksellinen tila, siinä missä muutkin krooniset sairaudet ovat sitä. Tulehdus elimistössä sotkee monia hormoneja ja elimistön biokemiaa. Harjoitustehtäväksi jää miettiä että mikä sitä aiheuttaa, ja miten siitä pääsee eroon (se ei ole helppoa). - Mömmöjä mulle :)
mies. kirjoitti:
Serotoniinin puute ei aiheuta masennusta. Se on joku markkinointikikka, jonka lääketehtaat ovat keksineet. Luulet että sinulla on jokin puute, jonka lääke sitten "korjaa".
En oleta että ymmärrät mitään tutkimuksista, mutta tässä yksi sellainen, joka tukee väitettäni:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1277931/?tool=pubmed
Masennus on tulehduksellinen tila, siinä missä muutkin krooniset sairaudet ovat sitä. Tulehdus elimistössä sotkee monia hormoneja ja elimistön biokemiaa. Harjoitustehtäväksi jää miettiä että mikä sitä aiheuttaa, ja miten siitä pääsee eroon (se ei ole helppoa).Aaa, nyt olen siis luulotautinenkin? :D
Ilmeisesti sinulla itselläsi ei ole diagnosoitu masennusta? Tutkimuksia on varmaan tuhansittain per sairaus, mutta kuitenkin on oletettavaa, että enemmän löytyy tutkimuksia, mitkä puoltavat mielialavaihteluiden yms. johtuvan kahden tärkeän välittäjäaineen; serotoniinin noradrenaliinin puutteesta.
Jotenkin veikkaan, että olet yksi niistä new age -aivopestyistä superfood -liipalaapa ihmisistä, jotka vastustavat julkisesti kaikkia lääketehtaiden salaliittoja vallata maailma kemikaaleilla. Ja salaa kuitenkin taidat itsekin vedellä buranaa naamariin, kun vähän sattuu päähän :))
En ala erikseen erittelemään syitä masennukseeni, ja/tai syy-seuraukseen serotoniinin puutteesta, mutta tiedän kyllä, kun lääke oikeasti auttaa, olenhan elänyt ilmankin. - sdafghrrr
yksi miäs kirjoitti:
Olisi kohteliasta vastata viestiin. Sovin niiden naisten ihannekumppanitoiveisiin joille kirjoitan. Ja he sopivat minun toiveisiini. Kirjoitan mietittyjä ihan fiksuja aloitusviestejä.
Vaikki siksi.
Vaan heidän menetyshän se on jos eivät vastaa. Taitaa haussa ollakin se kantakapakan kaljaäijä.Ainakaan minä en vastaisi noin katkeran kuuloiselle jankkaajalle.
- mies kertoo
Muutaman kanssa olen tavannutkin, tosin melkein aina tutustuminen on alkanut joltain keskustelupalstalta ja aiheesta joka ei mitenkään liity deittailuun.
Miksi joku nainen ei vastaisi ainakin keskustelussa, ei kai nekään halua istua tuppisuina nurkassa.
Olen huomannut että naisten vaatimustaso on tosi korkea, työelämässä jos kysyy jotain vaikka joltain maailman johtavalta asiantuntijalta niin vastaus tulee heti ja alkaa "Dear Doctor xx", täällä jopa lastentarhanopettajat dissaavat.
Hassua, mutta kenenkähän ongelma se on? :-) - mies30+
Koska olen elämäniloinen, sivistynyt, syvällinen, eläimellinen, urheilullinen, 30 /180 /80 , korkeakouluttautunut, hyvätuloinen, tapaillut ja seurustellut kivojen ja kivannäköisten naisten kanssa; lähetän viestejä 25 /~165/~55 seksikkäille, fiksuille, kivannäköisille naisille samasta suuresta kaupungista.
Missä vika, kun harva vastaa? Oma arvaukseni on, että pärstäni kelpaa noin yhdelle kymmenestä kohderyhmässäni.- kirsi29
arvauksesi on väärin jos naiset ei vastaa
- mies30+
kirsi29 kirjoitti:
arvauksesi on väärin jos naiset ei vastaa
vastaa, ja monet naiset ovat olleet avausviestin lähettäjie kuvalliselle profiililleni. Heille ilmeisesti pärstäni kelpaa. Joillekin naisille on kelvannut oikeinkin hyvin. Pärstäni kai kuuluu siihen ei niin harvinaiseen kategoriaan, joka jakaa mielipiteitä. Kohderyhmäni naisilla on mistä valita. Jos tällainen nainen pitää ruskeasilmäisistä, niin sinisilmäiset hän heittää roskikseen suoriltaan
- en kitise kumminkaan
kyllähän se vähän ottaa päästä, mutta elämän olosuhteet ovat tehneet minusta tälläisen,
perusduunari, jonkatyöt menee pian tauolle, koska töitä vähemmän.
erittäin neuroottinen, syynä lapsuus, koulukiusaaminen,
syön lääkkeitä, koska niin paljon ongelmia,
---- - jep,jep
Joku tässä jo totesikin että huorat ovat tarjolla deittisaiteilla.
Pitäiskö ne muka ottaa todesta? - toinenmiees
Entäs jos ei käy kapakassa vaan yrittää hakea netistä seuraa eikä kukaan vastaa vaikka siinä lukisi liirumlaarumia? Samaa voin kysyä naisilta miksi et vastaa vaikka kirjoittaa asiallisen viestin vai luuleeko heti naiset, että se amiksen käynyt kusipää hakee vaan pillua? Niin onhan se typerys kun ei ole istunut 20 vuotta yliopistolla lukemassa psykologiaa. Miksi korkeakoulun käyneet naiset ei hae sieltä omasta opinahjostaan seuraa vaan pitää tulla tänne pätemään ja vinoilemaan kuinka fiksu sitä onkaan taas tänään? Kyllä siinä kuka vaan tavallinen mies kyrpiintyy kun vuosia yrittää hakea netistä seuraa ja löytääkin joka päivä eri naamat naisista hakemassa seuraa kun naisethan saavat päivässä seuraa toisin kuin mies, että itsekkin olen aika kyrpiintynyt tähän touhuun.
- Alsucral
ihmeen "rivimies"? Tuollainen ihmisten jakaminen eri kategorioihin ei kuulu fiksun ja sivistyneen ihmisen tapoihin. Joskus voisi ihan parikin kertaa miettiä mitä latelee tulemaan, näitä juttuja lukee erilaiset ihmiset ja joku voi ottaa itseensä pahastikin.
- HAAAAAAAAAA
vastauksia tulee jonkin verran.kun sitten naiset näkee naaman heille selviää totuus.mies sanoo olevansa neljäkaksi vuotta mutta totuus on toinen.nelikakkonen on ollut jo kymmenen viistoista vuotta sitten !!!
- rivimies vaan.
Minulla oli suomi24 treffeillä kuvaton ilmoitus kahden kuukauden ajan, jonka poistin tänään.
En saanut yhtäkään suomalaisnaisten vastausta.
Venäläisten vastauksia sen sijaan tuli 14 kpl- olivat täyttä "huuhaata"!
Ei tuollaiselta sivustolta tällainen kouluja käymätön rakennusalan mies seuraa saa. Ilmoitukseni oli
kuvaton ja vaikka laittaisin kuvani, niin mahdollisuuteni eivät siitä yhtään kohenisi.
Kuten Fredi eräässä laulussaan sanoo " yksin oon, tietenkin..." - envieläkatkeroitunut
"Miksi joku nainen vastaisi sinulle"
Loimme kaverini kanssa profiilit tänne treffisaitille. Olemme kaverini kanssa melko samanlaisia, joten teimme lähes samanlaiset profiilit. Molemmat olemme ihan tositarkoituksessa liikenteessä ja teimme profiileista ihan totuudenmukaiset mutta ilman mitään liirum-laarumeita. Ainoa ero mitä minulla on kaverini kanssa on se, että hänellä on tummat hiukset ja hän on ammattikorkeakoulussa. Itselläni on vaaleat hiukset ja olen yliopistossa. Kirjoitimme samoille naisille viestit suurin piirtein samaan tyyliin.
Tuloksena oli, että kaveri käy treffeillä ja mitä odottelen vastausta viestiini...
Eli jos olet pitkä, tumma ja komea, niin saat muissa ominaisuuksissa vähän armoa.
Pitää vain muistaa, että onneksi naisia on muuallakin, kun täällä netissä. Tänne kokoontuneista suurin osa tuntuu olevan jätettyjä, petettyjä ja katkeroituneita tai sellaisia, joiden odotukset parisuhteelta eivät ole kovin realistisia. Joukossa on muutamia helmiäkin mutta niiden löytäminen on todella vaikeaa. Uskoisin, että tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin. - juubajaaba
envieläkatkeroitunut kirjoitti:
"Miksi joku nainen vastaisi sinulle"
Loimme kaverini kanssa profiilit tänne treffisaitille. Olemme kaverini kanssa melko samanlaisia, joten teimme lähes samanlaiset profiilit. Molemmat olemme ihan tositarkoituksessa liikenteessä ja teimme profiileista ihan totuudenmukaiset mutta ilman mitään liirum-laarumeita. Ainoa ero mitä minulla on kaverini kanssa on se, että hänellä on tummat hiukset ja hän on ammattikorkeakoulussa. Itselläni on vaaleat hiukset ja olen yliopistossa. Kirjoitimme samoille naisille viestit suurin piirtein samaan tyyliin.
Tuloksena oli, että kaveri käy treffeillä ja mitä odottelen vastausta viestiini...
Eli jos olet pitkä, tumma ja komea, niin saat muissa ominaisuuksissa vähän armoa.
Pitää vain muistaa, että onneksi naisia on muuallakin, kun täällä netissä. Tänne kokoontuneista suurin osa tuntuu olevan jätettyjä, petettyjä ja katkeroituneita tai sellaisia, joiden odotukset parisuhteelta eivät ole kovin realistisia. Joukossa on muutamia helmiäkin mutta niiden löytäminen on todella vaikeaa. Uskoisin, että tämä pätee niin miehiin kuin naisiinkin.Mikä ihmeen "pitkä ja tumma" -fetissi täällä palstan miehillä oikeen on??? Itse taidatte ihannoida tummia ja pikiä miehiä ja kuvittelette pienessä päässänne, että kaikki naisetkin kävisivät kuumina heihin...
Joo, mutta voin kertoa totuuden: meitä on moneksi ja toiset tykkäävät tummista toiset taas vaaleista. Ja jos sinä et ole saanut vastauksia, saattaa johtua siitä että naiset ovat huomanneet sinulla olevat melkein samanlaisen ilmoituksen kuin ystävälläsi, kopiointia kenties ja tämä herättää taas kysymyksiä että onko kyseessä feikki vaiko aikaansa muuten vain kuluttava. - jaabajaaba
juubajaaba kirjoitti:
Mikä ihmeen "pitkä ja tumma" -fetissi täällä palstan miehillä oikeen on??? Itse taidatte ihannoida tummia ja pikiä miehiä ja kuvittelette pienessä päässänne, että kaikki naisetkin kävisivät kuumina heihin...
Joo, mutta voin kertoa totuuden: meitä on moneksi ja toiset tykkäävät tummista toiset taas vaaleista. Ja jos sinä et ole saanut vastauksia, saattaa johtua siitä että naiset ovat huomanneet sinulla olevat melkein samanlaisen ilmoituksen kuin ystävälläsi, kopiointia kenties ja tämä herättää taas kysymyksiä että onko kyseessä feikki vaiko aikaansa muuten vain kuluttava.Eli naisetko ajattelevat, että tuo vaalea on kopioinut tuon tumman miehen profiilin ja on siis feikki... Eli ajattelevat, mitä haluavat uskoa.
- juubajaaba
jaabajaaba kirjoitti:
Eli naisetko ajattelevat, että tuo vaalea on kopioinut tuon tumman miehen profiilin ja on siis feikki... Eli ajattelevat, mitä haluavat uskoa.
Jos tumma on laittanut ensin profiilinsa, tai jos se tumma tulee ensin hauissa, nekin vaikuttavat. Eikä todellakaan se että toinen on vaalea ja toinen tumma.... Itselleni ei ole väliä väristä, pituudesta (on ollut minua lyhyempi mieskin), vaan siitä että kaikki tärkeät asiat natsaavat ja että se kemia kohtaa.
Tärkeät asiat ovat mm. että toinen pitää samoista asioista, on samantyyppinen ihmisenä ja se että omaa samanlaisen huumorintajun ja että on iloinen tyyppi. - thailand...
rivimies vaan. kirjoitti:
Minulla oli suomi24 treffeillä kuvaton ilmoitus kahden kuukauden ajan, jonka poistin tänään.
En saanut yhtäkään suomalaisnaisten vastausta.
Venäläisten vastauksia sen sijaan tuli 14 kpl- olivat täyttä "huuhaata"!
Ei tuollaiselta sivustolta tällainen kouluja käymätön rakennusalan mies seuraa saa. Ilmoitukseni oli
kuvaton ja vaikka laittaisin kuvani, niin mahdollisuuteni eivät siitä yhtään kohenisi.
Kuten Fredi eräässä laulussaan sanoo " yksin oon, tietenkin..."thaimaaseen...ja et ole yksin:)
- herra 157
Niin miksipä nainen vastaisi jos siltä kysytään? Nainen ajattelee, miksi ihmeessä minä vatsiaisin miehelle josat en pidä.
Eli jos minä miehenä kuulen esimerkiksi tarjoilijalta etää mitä teille tulee, niin pitäisikö minun olla vastaamatta siihen jos en pidä tarjoilijasta. Ja jos tarjoilija ei satu pitämään minusta pitäisikö hänen edes kysyä mitä minulle tulee.
Eli pitäisi tämän perusteella hakeutua sellaiseen ravintolaan missä sekä tarjoilija että asiakas pitäisivät toisistaan. Koska pidän yhtälöä jokseenkin utopistisena niin taitaa tulla kuolo ennekuin sen aterian saisi.
Eli naiset kuvittelee ettei ihmisen kanssa josta ei pidä tarvitse puhua ja olettavat että mies omaa selvännäkökyvyv ja tietää että kyllä se on elossa mutta ei halua vaan puhua.
Olen aina jostain syystä piänyt että naiset osaavat nimenomaan kommunikoida mutta se on ollut valheellinen kuvitelma. He osaavat kommunikoida vain kun sitä haluavat.
Naiset kuvittelevat että miesten pitäisi kertoa kaikki oleellinen itsestään mutta heidä ei tarvitse itse kertoa yhtään mitään, luulevat kai että ovat niin erinomaisia että kaikki miehet ovat heihin lääpällään.
Naiset valittavat että on huono tapaisia miehiä mutta itse eivät ole senkään vertaa.
Edes pieni vastaus on merkki että hengissä se on vaikka ei muutoin uskoisi on merkki hyvästä tavasta.
naiset voisivat olla vaikka rehellisiä jos se ei ole paljon vaadittu.
Jos mies ei miellytä voi vastaukseen laittaa vaikka että olet sian näköinen ei kiinnosta
tai olet liian heikko mene pois tai olet tyhmä mene kotiin tai oot köyhä tai oot perbo tai oot hörhö
tai ihan mitä tahansa kun se on vaan rehellistä.
Katsos näin mies oppii tuntemaan itsensä eli tietämään minkälainen on. Ja pystyy elämään sen mukaan.
Mutta saao näitä vastauksia, no ei koska nainen edelleenkin on se daiju joka tajuaa maailman menosta yhtä paljon kuin sika polkupyörällä ajosta.
naine on yksinkertaisesti liian tyhmä vastaamaan muihin kuin häntä itseään kiinnostaviin viesteihin onhan hän se kaikkien miesten palvoma jumalillinen olento joka on vain sen yhden miehen nainen, mitä nyt joskus saattaa lipsahtaa, mutta ei se haittaa koska nainen on kuitenkin nainen.
Tietnkin voidaan ajatella että naine hakee kielellisesti häntä paikkaavaa paria jolloin mies hoitaa deittipuheetkin ihan yksinään.
Eli jatkakaa vaan samaan malliin älkääkä erehtykö vastaamaan kenelle tahansa, se on maan tapa - Naiset vastaa!
Olen ollut muutaman kuukauden täällä. Itse valikoin huolella sellaiset naiset, joiden profiili oikeasti miellyttää minua ja joiden toiveita itse vastaan. Kirjoitan ajatuksella jokaiselle, ja kommentoin asioita joita naisen profiilissa lukee. En siis lähetä massapostituksia. Noin puolet naisista vastaa ensimmäiseen viestiin.
Vain yksi suomalainen nainen on itse kirjoittanut minulle mun profiilin perusteella.
Kirjoittakaa ajatuksella ja sopiville naisille! - treffailija...
"Miksi joku nainen vastaisi ns." rivimiehille""
Koska rivinainen ei saa parempaakaan.- Mollamaija*
Voi olla myös sellainen ongelma että liian tasokas mies pyytää treffeille. Siinäpä vasta ongelma.
- nainen26.
Tehdessäsi deitti-ilmoitusta, mieti, miksi joku vastaisi siihen!
Ei niin, että "eihän kukaan tietenkään vastaisi minulle" tai että "eihän minussa ole muuta kuin vikoja".
Ei suomalaismiehille tyypillistä itsesäälistä ruikutusta!
Vaan ihan yksinkertaisesti: miettikää, miksi joku vastaisi deitti-ilmoitukseesi. Mikä siinä saisi jonkun kiinnostumaan. Millainen olet? Mitä olet etsimässä?- Lurex
Kyl niit joitain vastauksii on tullut mut myös se että keskustelu loppuu mitään ilmoittamatta, kyl vois sit myös sanoo jos ei halua jatkaa keskustelua ihan rehellisesti.
Kerran voin asiaa kysyä mut saa jäädä siihen kun mielestäni keskustelu vaati vähintään kakasi ihmistä mutta tuntuu siltä lähinnä että jotuu tekemään vain momologeja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604