Viimeisen gallupin mukaan ovat perustuslailliset jo puhaltamassa demarien niskaan. Kun nuoretkin nyt pääsevät äänestämään ja suosivat Soinia, voi tapahtua mitä tahansa.
Minkälainen on se epämääräinen joukkio, joka Timon vanavedessä pyrkii valtaan? Yritetäänkö eroa EU:sta?
Saadaanko syntymään enemmistöhallitus ja keiden kesken? Vaalitaktiikkaa on kepun lupaus hyväksyä persukset samaan hallitukseen.
Arvattavasti moni äänestäjä harkitsee vielä vaaliurnilla ketä äänestää.
Saavuttaako Soini?
11
242
Vastaukset
- ex natsi
Kohta meillä on natsitervehdys pakollinen. Historia toistaa itseään.
- mitä nimittelet
epämääräiseksi joukkioksi. On se vaan paljon epämääräisempää olla demarina hurrien käsikassarana.
- Maalaismies*
Monet Soinin kannattajat ovat luullakseni epäluotettavia äänestäjiä. Äänestävätkö he todella persuja kun tilanne on käsillä, kas siinäpä kysymys. Riittääkö kostonhalu heillä, jotka ovat vihaisia isoille puolueille?
Vahinko on tapahtunut, sille ei kukaan voine mitään, tarkoitan EU:ssa oloa. Mutta onhan asioita sisäisesti joka tapauksessa hoidettava. Huutavan ääni eduskunnassa ei ole pahitteeksi.- ja paskat
muka kostonhalua, järkevää politiikkaa persuilla on. Sanovat ääneen sen mitää muut ei uskalla, eli mamuilu seis !
ja paskat kirjoitti:
muka kostonhalua, järkevää politiikkaa persuilla on. Sanovat ääneen sen mitää muut ei uskalla, eli mamuilu seis !
Missä on nähtävissä persujen politiikkaa? Lupaukset ja väitteet ovat eri asia kuin toteutukset.
Virkistäviä poliittisia tuulia. Toivotaan etteivät myrskyksi yllä.- aputoimittaja*
Ruuneperi kirjoitti:
Missä on nähtävissä persujen politiikkaa? Lupaukset ja väitteet ovat eri asia kuin toteutukset.
Virkistäviä poliittisia tuulia. Toivotaan etteivät myrskyksi yllä.Oinosen (Persut) moka eilen eduskunnassa, kun puoluetuesta äänestettiin saattoi menettää ainakin hieman persujen kannatusta vaaleissa.
Jos moka oli vahinko, niin se oli anteeksiannettava. Tekevällehän sattuu. Mutta jos moka oli harkittu, niin se oli anteeksiantamatonta.
Minäkin uskon, kuten Maalaismies, että persujen äänestäjät ovat ainakin osittain "epäluotettavia". Se tarkoittaa, että heistä osa saattaa jäädä kotiin äänestyspäivänä.
Toisaalta vaikuttaa siltä, että paljon on tyytymättömiä nykymenoon ja mikä tahansa muutos on välttämätön.
Äänestäkäämme siis soinilaisia perussuomalaisia. - Ääni Soinille
aputoimittaja* kirjoitti:
Oinosen (Persut) moka eilen eduskunnassa, kun puoluetuesta äänestettiin saattoi menettää ainakin hieman persujen kannatusta vaaleissa.
Jos moka oli vahinko, niin se oli anteeksiannettava. Tekevällehän sattuu. Mutta jos moka oli harkittu, niin se oli anteeksiantamatonta.
Minäkin uskon, kuten Maalaismies, että persujen äänestäjät ovat ainakin osittain "epäluotettavia". Se tarkoittaa, että heistä osa saattaa jäädä kotiin äänestyspäivänä.
Toisaalta vaikuttaa siltä, että paljon on tyytymättömiä nykymenoon ja mikä tahansa muutos on välttämätön.
Äänestäkäämme siis soinilaisia perussuomalaisia.Ei saa minun ääntäni vanhat valehtelijat, nyt annetaan mahdollisuus muutokseen!"
Ääni Soinille kirjoitti:
Ei saa minun ääntäni vanhat valehtelijat, nyt annetaan mahdollisuus muutokseen!"
Jos äänestätte Soinia, tai hänen sakkiaan, niin vaatikaa myös Soini hallitukseen, vaikka Veltto Virtasen kanssa. Tuskin Soinin porukka yksinään hallitusta muodostaa, siinähän oppivat politiikan säännöt, enemmistö päättää,ja ei voi muuta kun hiljaa puida nyrkkiä taskussa.
Kyllä Veikko ja Pekka tietää...
Vaaliterveisin Late- UKK:n mies
LateVaan kirjoitti:
Jos äänestätte Soinia, tai hänen sakkiaan, niin vaatikaa myös Soini hallitukseen, vaikka Veltto Virtasen kanssa. Tuskin Soinin porukka yksinään hallitusta muodostaa, siinähän oppivat politiikan säännöt, enemmistö päättää,ja ei voi muuta kun hiljaa puida nyrkkiä taskussa.
Kyllä Veikko ja Pekka tietää...
Vaaliterveisin LateSoini Soini, soi lauluni sulle
olethan ainut turva mulle
Tahtoisin jo edeltäkäsin kiittää
ja käteni käsiisi liittää
Nyt on herroilla vaikea olo
Törsäämiselle loppu nolo
Kas kun nämä hallitukset herrat
rakentaa rahoille merrat
niitä ne kokee monet kerrat
ja kuluttuu viinaan samat verrat
kas kun kunnon ministeri
juo vain konjakkia parasta
kansa on juttu eri
siltä nämä veijarit varastaa
Soini Soini, soi lauluni sulle
olet hyvä vaihtoehto mulle - Hui, hui höpönassut
UKK:n mies kirjoitti:
olethan ainut turva mulle
Tahtoisin jo edeltäkäsin kiittää
ja käteni käsiisi liittää
Nyt on herroilla vaikea olo
Törsäämiselle loppu nolo
Kas kun nämä hallitukset herrat
rakentaa rahoille merrat
niitä ne kokee monet kerrat
ja kuluttuu viinaan samat verrat
kas kun kunnon ministeri
juo vain konjakkia parasta
kansa on juttu eri
siltä nämä veijarit varastaa
olet hyvä vaihtoehto mulleEilen nuorilta kysyttiin, niin Soinin leiriin enemmistö kallistuu. Miksiköhän?
- Hintriika*
Eilinen puoletukikäsittely näytti Soinin porukan todelliset karvat. Ei se mikään vahinko ollut, ettei vastustuspuheenvuoroa kuulunut. Osaahan Timo-poika laskea, paljonko rahaa kassaan kilahtaa, jos ennustettu vaalivoitto toteutuu, ja ohjeistaa tottelevaiset alaisensa uuden tilanteen mukaisesti.
Tähän asti puoluetuki on ollut Soinille kuin pihlajanmarjat ketulle. Nyt hän suu ammollaan odottaa namupalan putoamista!
Se on paha paikka, jos joutuu kantamaan vastuuta puheistaan. Helppoa on huudella ja muita syytellä. Pelkillä suurilla sanoilla Soini on tähän saakka ratsastanut. Lupausten lunnaat voivat käydä kalliiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2331541- 961306
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle201287Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61187Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9968Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66905- 32880
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43861Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii62835