Kemijärvellä tammi-marraskuu.Sehän tekkee melkein 10 immeistä joka kuukausi jotka äänestää jaloillaan mitä mieltä ovat Kemijärvestä.Hieno homma sanon minä ja otan ryypyn sen kunniaksi.
107 Immeistä väkiluku miinuksella
10
507
Vastaukset
- rommi haisee
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen rommilla
- kk366
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
- Hatsurjan
kk366 kirjoitti:
Siellä kempassa väki vähenee, mitähän se on vuoden päästä? Saa sammuttaa loputkin katuvalot! Täällä Torniossa erimeiniki, valot palaapi koko kaupungissa eikä oo mikään venakkokylä. Maassa maan tavoin...
Meille tulee LIUKOSELLUTEHAS,jippii,näin isot pojat on luvanneet.
- +++
tekkeehän nuo kouluttamattomat nuoret lissää penskoja että pääsevät sossun leipiin ja lapset mummon ja ukin elätettäväksi...
- - - -
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
- Keivitsa
- - - kirjoitti:
Sehän on se koulupakko nykyään. Laittavat ainakin ammattikouluun jos koulutusta ei ole.
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
- k set
Keivitsa kirjoitti:
Hallitus laulaa aina samaa paskaa perkele olen työtön olen työtön sama virsi jatkuu. Vain nuolioille nykyään töitä niin ja tietysti vanhan klaanin sukulaisille.
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
- %100 kyllästynyt
k set kirjoitti:
vain niin se ehkäpä voi olla aatok s et
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
- Niinpä niin taas
%100 kyllästynyt kirjoitti:
Valtuusto uusiksi ja uudet idearikkaat kehiin jotka osaa kehittää uutta eikä taannuttaa. Vanhat kääkät pois, he vain kehittää väärään suuntaan.
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
- Smirnoff ryyppy.
Niinpä niin taas kirjoitti:
yhtään arvosteta...Alottasivat vaikka tuosta kht:n kuntalisästä... Ei kaikki halua laittaa 9kk ikästä päiväkotiin! Halvemmaksi se tulee kotona hoitaa
98 immeistä häipynyt muille maille HAHHAAAAHHHAAAAHHAAH.Helvetin hienoooo.Kuivettukoon koko kylä.Ryyppy sen kunniaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672585Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1932285Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312282Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482157Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331915Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1951716Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171651Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2231576Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261315Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2381201