Tosimiehen ruokavalio?

.................

Tosimies syö RUISLEIPÄÄ ja maitoa.

13

320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syön tuota joka päivä aamusella, tosin niin että kahviin laitetaan maitoa.
      Muuten en voi juoda kahvia se maistuu aivan kamalalle :(

    • työtön ATM

      Onhan tuo ainakin terveellistä. Molemmat kuuluvat minun ruokavaliooni.

      • työtön ATM

        Syön myös paljon pastaa, ranskiksia, mäkkärin hampurilaisia ja erilaisia eineksiä.


    • asdfsadfs

      On vaan miehiä ja miehiä jotka luulevat itsestään liikoja.

      • Ruista ranteeseen

        Ruisleipä se miehen tiellä pitää, ja naisenkin. Tuleehan sitä ruisleipää lähes päivittäin syötyä, koska itse tykkään enemmän ruisleivästä kuin vaaleasta leivästä. On paljon enemmän makua.


      • minä------

        Minä syön sellaista ruisleipää kuin ruisvarras joka ei ole ihan pelkkä ruisleipä. Se on tavallaan pääruokani ja tuolla keittiön pöydällä on aina pieni pino näitä leipiä. Maitoa en kyllä ole juonut enää ainakaan 30 vuoteen lainkaan.
        Nyt noin vuoden olen keittänyt joka aamu 3 kananmunaa ja niistä leikkaan leivän päälle ja ne kahvin kanssa syön. Myöhemmin illalla laitan saman leivän päälle Arlan tai Valion emmental juustoa joka on myös kuulunut todella monta vuotta ruokavaliooni. Joskus otan appelssiineja ja myös tomaatteja ja kurkkuakin silloin kun ne ovat edullisia. Siinä se sitten onkin koko ruokavalioni, harvemmin mitään muuta syön eikä yhtään mieli tee muita pöperöjä syödä. Joskus harvoin menee sellaiset 2kk. kun teen peruna/jauheliha soppaa pääruoakseni.


    • fdssfd

      Pelkkää ruisleipää ja maitoa kun syö niin saa kikki miehekkäät lihakset palamaan.

    • Täplä-Tassu

      Täällä myös ruisleipää, tosin viime aikoina naama on ollut hyvinkin näkkärillä :) Aamu lähtee liikkeelle peltimukillisella teetä, kyytipojaksi leipää ja tietysti runsaasti marjoja suoraan pakastimesta jugurtin kera. Vakiosetti nääs...

    • Ei noin

      Tosimies syö tofuavokadosalaattia.

      Taidan mennä keittiöön. Jos saisi samalla ajettua parran ja runkattua. Ehkä suihkussa, pitäisi sielläkin käydä. Vaihtelua seksielämään ja silleen...

      • Ylijäämämies

        Tuore ruisleipä ja hernekeitto sipulin kera on hyvää .


      • Ei noin

        Palatakseni aiheeseen. Söin jotain tofujuttua jonka löysin pakkasesta ja katsoin Simpsonit, join yhden kaljan. Kun ruoka lämpisi mikrossa kävin suihkussa ja runkkasin, tulin aika nopeasti kun panetti taas vaihteeksi niin saatanasti vaikken edes ole pahemmin puutteessa. Partaa en ajanut. Eipä ole ketään katselemassa.


    • leipää?

      Siis tosimiehen leipähän on näkkileipä. Ja suovettä pakista.

      • Ei noin

        Ja tosimies syö pihvinsä kypsentämättömänä suoraan elävän mammutin kyljestä nummella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe