olenko toivoton tapaus???

toivotonko??

Eli siis olen jo 18 vuotias ja koskaan en ole seurustellut.. En ole siis edes pitänyt ketään poikaa kädestä saati suudellut tai harrastanut seksiä.. Missä siis on vika?? Ulkonäössä vai luonteessa..??

Olen siis noin 168cm pitkä ja painan suunnilleen 59kg. En siis omasta mielestäni ole mikään tikku mutten mielestäni läskikään. Rintani ovat väliltä B ja C ja takamukseni taas on aika "muhkea", tai siis ei todellakaan mikään läskiperse mutta muotoa löytyy. Aina olen mielestäni ollut ihan hiukan ns päärynä vartaloinen, eli hoikkaan ylävartaloon nähden jalkani eivät kuitenkaan miltään suolatikuilta näytä :DD Minulla on siis kapea vyötärö ja lantio taas on leveämpi, niin että en mikään ihan poikavartaloinen ole vaan selvästi näkyy naisellista muotoa (mutta ei ole mitään jenkkakahvoja tai roikkuvaa mahaa, vartaloni vain on sen mallinen)

Hiukset minulla ovat luonnostaan blondit, mutta ei mikään perus kullanvaalea vaan vivahtaa hieman ehkä maantienharmaaseen, jotain kullanvaalean ja sen väliltä. (kuullostaapa selkeältä mutta joo en siis mitään mummonharmaita tarkoita :DD) Hiukset ovat mielestäni aika paksut, eli ei mikään perinteinen suomalainen riippaletti ja pituus noin puoleenselkään. Luonnostaan hiukset ovat hieman laineikkaat eli ei piikkisuora mutta ei kuitenkaan hillittömän kihara.

Silmäni ovat sinivihreät ja ainakin olen saanut kehuja isoista silmistäni ja luonnostaan pitkistä ja tummista ripsistäni (vaikka muuten olen blondi niin kulmakarvani ja ripseni ovat kuitenkin mustat, niin ja tietysti ne karvat siellä alhaallakin :DD) Huuleni ovat mielestäni normaalit, eivät hillittömän isot, mutta eivät mitkään pikkuriikkiset vaan kyllä sitä "täytettä" jonkun verran löytyy.. Nenäni on hieman "nöpö" tai siis miten sen nyt selittää.. ei sellainen pitkä suora vaan pieni ja "pyöreä".

Koskaan en ole värjännyt hiuksiani tai ottanut tekokynsiä yms.. Pidän enemmän luonnollisesta tyylistä.. Meikatessanikin pyrin luonnolliseen lopputulokseen ja käytän aina meikatessani vain meikkivoidetta ja ripsaria (joskus myös hieman puuteria) Ihoni on aika hyvässä kunnossa, mutta ei aivan virheetön, välillä saattaa olla yksi peni näppy tai hieman posket punoittaa mutta ei mitään pahaa.. Voin myös poistua talosta ilman meikkiä eli se ei ole minulle elämän ja kuoleman asia olenko aina tälläytynyt vai en... Tämä ei kuitenkaan tarkoitt etten pitäisi esim hygieniastani huolta, halusin vain sanoa etten ole kuin jotkut naiset, jotk eivät poistu edes huoneestaan ilman meikkiä...

Tyylini ei ole mikään hirveän huomiota herättävä.. Mielestäni se on aika klassinen ja naisellisen tyylikäs. Pidän korkokengistä, koska en omista mitään mallinmittaisia jalkoja ja ne saavat sääreni näyttämään paremmilta, en kuitenkaan aina kuljeksi korkokengissä vaan voin myös lähteä collareissa ja lenkkareissa ulos jos siltä näyttää, sillä ns "toinen tyylini" on välillä myös sporttinen. Kuitenkin pidän itseäni hyvinkin naisellisena.

Ja sitten luonteeseen. Olen siis hieman ujo jos tapaan minulle vieraan ihmisen, mutta kun olen hieman tutustunut niin ujous kyllä häviää. Mielestäni omaan hyvän huumorintajun ja en suutu helposta enkä ole mikään tiukkapipo. Hymyilen ja nauran paljon :DD Tykkään pitää hauskaa ja välillä myös ns "hullutella", kaiken ei pidä olla niin vakavaa ainakaan minun mielestä. En juo (en ole koskaan edes maistanut) enkä myöskään koskaan ole polttanut yhtäkään tupakkaa.. Ne eivät vain ole minun juttuni. En kuitenkaan ole mikään nyhverö nörtti jolla ei ole mitään elämää vaikaa se siltä ehkä kuullostaakin. Oeln kuitenkin ihan suhteellisen hyvä koulussa, en ainakaan tyhmimpiä vaikka blondi olenkin.

Suhteelta haluaisin sitä, että olisi joku joka pitää minusta juuri sellaisena kuin olen. En ole itse täydellinen joten en odota kumppaninikaan olevan. Haluaisin vain jonkun joka jakaisi ilot ja surut ja seisoisi rinnallani mahdollisesti loppuelämäni. Ja varakkuudella ei ole väliä, en siis rahan takia ole ketään ottamassa. Kunhan vain kemiat kohtaisi. Toisessa arvostaisin luotettavuutta ja rehellisyyttä, enkä haluaisi että kumppanini polttaa. En myöskään halua juoppoa. En vastusta juomista, mutta rajansa kaikella (varsinkin kun en itse juo niin raitis mies olisi tietysti parasmahdollinen, muttei aivan tipaton täydy olla)

Tulipas pitkä, mutta siis tiivistettynä, onko 18v raittiin neitsyt blondin, joka on hieman ujo mahdotonta saada poikaystävää... Alkaa vaan hieman toivottamalta tuntumaan, koska kukaan ei ole näyttänyt olevan kiinostunut näihin päiviin asti..

Asiallisia vatsauksia kiitos :))

11

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasdasdasdasdasdasda

      No siis ensinnäkin kuulostaa kyllä niin itsekehulta kun olla ja saattaa. Että "kehukaa mua kun oon tämmönen ja tämmönen ja juu muotoja löytyy". Ja että ihmiset kehuu silmiä, se on kiva juttu että kehuu, tuskin sitten perseestä revityltä näytät, vastasit itse kysymykseesi. Mutta joo, enemmän siihen seurustelukumppanin valintaan vaikuttaa loppupelissä luonne kun ulkonäkö, eli jos sun huulet on normaalit niin se tuskin muuttaa tilannetta suuntaan tai toiseen. 18v ja neitsyt on normaalia, miksi se ketään liikuttaisi? Tuskin olet toivoton, mutta kyllä mä enemmän miettisin sitä luonnetta enkä selittelis nenäni muotoa kappaleen verran suomi24:ssä.

      Olen itse ujo, raitis 18v (ei-neitsyt, seurustelun aloituksen aikaan kyllä)) tummahiuksinen tyttö ja seurustelen ties miten monetta vuotta. Eli

      • asasdasdaasdadadasda

        Jäi näköjään kesken :D siis että tuskinpa nämä faktat ainakaan vaikuttaa.


    • mika.89

      olenko toivoton tapaus???

      Olet. Kukaan ei tykkää itsekeskeisistä ruikuttajista.

      • erteryu

        haisee...eli tyypillinen huomionhakuinen teini

        keskity kehittämään sitä ÄLYÄSI niin kyllä saat alapäähänkin aikanaan täytettä


    • Et mitenkään toivoton ole, olet vielä niin nuori. Kirjoituksen perusteella vaikutat oikein mallikkaalta. Tulee vielä tilanteita eteen joissa sinulla on valinnanvaraa.

      Minäkin olen täysin päihteetön ollut jo 2,5 vuotta. Yhden ainoan kerran olen ollut elämässäni humalassa ja voin sanoa että siitä kannattaa pysyä erossa, tulee vain huono olo jälkeenpäin. Eikä tule tehtyä ns. tyhmiä asioita, joita sitten kaduttaa jälkeenpäin että olisi pitänyt jättää tuokin asia tekemättä jne.

    • lnbvgyuik

      jotka sanovat että olet itsekehuja. et mielestäni, koska mitä sinun sitten pitäisi kirjoittaa? "Olen ruma, vaikken oikeasti ole" Älä ota näistä itseesi, ihmisiä jotka eivät koskaan ole itsekkään saaneet.

      • toivotonko??

        kiitos, tuo piristi päivääni, sillä en todellakaan ole tänne hakemaan mitään kehuja!! tulin vain asiallisesti kysymään mielipitwitä siitä, miksi en mahdollisesti ole vielä kumppania löytänyt.. mutta vastaus näköjään oli että olen vain teini ja täynnä itseäni. näin asia ei kyllä mielestäni ole ja harmi jos tekstistäni sai sellaisen kuvan.. ja hausin vain sen takia kuvailla kunnolla että vastaukset voisivat olla todenmukaisia, koska usein täällä vastataan että "vaikea sanoa noilla tiedoilla# jne niin aattelin että nyt ei tiedoista olisi puute...


      • 20+15
        toivotonko?? kirjoitti:

        kiitos, tuo piristi päivääni, sillä en todellakaan ole tänne hakemaan mitään kehuja!! tulin vain asiallisesti kysymään mielipitwitä siitä, miksi en mahdollisesti ole vielä kumppania löytänyt.. mutta vastaus näköjään oli että olen vain teini ja täynnä itseäni. näin asia ei kyllä mielestäni ole ja harmi jos tekstistäni sai sellaisen kuvan.. ja hausin vain sen takia kuvailla kunnolla että vastaukset voisivat olla todenmukaisia, koska usein täällä vastataan että "vaikea sanoa noilla tiedoilla# jne niin aattelin että nyt ei tiedoista olisi puute...

        Voi tyttökulta,itse nyt reilu parikymppisenä naishenkilönä voin sanoa,että kyllä se luonne on se kaikkein tärkein.Toivoton tapaus et ole,kunhan vain saat tuota itsetuntoasi hieman kohenemaan:) Kannattaa edetä asioissa sitä vauhtia kun on itse niihin valmis.Ja joskus jostain kuultua: Opi rakastamaan itseäsi,sitten voit rakastaa muita - itsekin tuota vielä harjoittelen,joten jeesustelut sikseen ja ei muuta kuin kaikkea hyvää.:)


      • toivotonko??
        20+15 kirjoitti:

        Voi tyttökulta,itse nyt reilu parikymppisenä naishenkilönä voin sanoa,että kyllä se luonne on se kaikkein tärkein.Toivoton tapaus et ole,kunhan vain saat tuota itsetuntoasi hieman kohenemaan:) Kannattaa edetä asioissa sitä vauhtia kun on itse niihin valmis.Ja joskus jostain kuultua: Opi rakastamaan itseäsi,sitten voit rakastaa muita - itsekin tuota vielä harjoittelen,joten jeesustelut sikseen ja ei muuta kuin kaikkea hyvää.:)

        joo pitää varmaan mennä johonkin itsetunnon kohotus kurssille, löytyisiköhän sellaista jostain?? :DD joo mutta koko ajan yritän itsetuntoa nostaa ja on se jo noussutkin verrattuna siihen mitä se oli joskus ennen.. olisi vain helpompi uskoa olevansa riittävä jos oikeassa elämässäkin huomaisi että joku vastkkaisen sukupuolen edustaja olisi edes hiukan kiinnostunut.. mutta olenhan kuitenkin aika nuori, että onhan tässä aikaa jne.. mutta olisihan se ihana löytää se "sielunkumppani" ja kulta jonka kainaloon käpertyä, niin ei tarvitsisi olla yksin.. ainakin tietäisi että joku välittää sinusta :))


      • dasdasdasdasdadasdas
        toivotonko?? kirjoitti:

        joo pitää varmaan mennä johonkin itsetunnon kohotus kurssille, löytyisiköhän sellaista jostain?? :DD joo mutta koko ajan yritän itsetuntoa nostaa ja on se jo noussutkin verrattuna siihen mitä se oli joskus ennen.. olisi vain helpompi uskoa olevansa riittävä jos oikeassa elämässäkin huomaisi että joku vastkkaisen sukupuolen edustaja olisi edes hiukan kiinnostunut.. mutta olenhan kuitenkin aika nuori, että onhan tässä aikaa jne.. mutta olisihan se ihana löytää se "sielunkumppani" ja kulta jonka kainaloon käpertyä, niin ei tarvitsisi olla yksin.. ainakin tietäisi että joku välittää sinusta :))

        Ei 18 vuotiaana tarvitse vielä olla löytänyt sielunkumppania, eihän monet 5-kymppisetkään ole. :D Eli ei sulla mikään kiire ole. Jotkut toki on löytänyt nuorena, ehkä itsekin (voin kertoa sitten 10-15 vuoden päästä onko tämä kaveri varmasti se sielunkumppani ja the one. Nyt tuntuu siltä mutta tuntuuko sillon, who knows).
        Musta tuntuu että tässä sun viestissä eniten ärsytti ihmisiä se, että tosiaan kirjoitit varmaan 10 kappaletta (juu tiedän että liiottelen) ulkonäöstäsi, vaikka loppupeleissä sillä ei ole puoltakaan niin paljon väliä kun luonteella. Luonnetta ihmisten on lähes mahdotonta arvioida netin kautta, eli tavallaan postaus on yhtä tyhjän kanssa kun ihmiset vaan ärsyyntyvät, niinkuin itsekin (olen siis se eka kommentoija). Sun pitää tutustua ihmisiin koulussa/töissä, alottaa jotain uusia harrastuksia, käydä jossain tapahtumissa yms (vaikka jossain keikoilla tai jotain, baareissa ravaamienn raittiina on varmaan aika turhaa :D), missä voit tavata samantyyppisiä miehiä. :) Kyllä sä vielä jonkun löydät, ei siitä kannata muodostaa ongelmaa 18-vuotiaana.


    • beerreeb

      et ole samanlainen kun muut ikäisesi. siitä se johtuu.
      en väitä että kaikki, mutta suurin osa sinun ikäisistäsi juo alkoholia. siinä se suurin syy ehkä on, koska tekstisi vaikuttaa siltä että et paljoa käy ulkona rilluttelemassa ja ison kaveriporukan kanssa lähde minnekkään. en nyt tarkoita että välttämättä ryyppäämään pitäisi lähteä.
      tekstisi myös vaikuttaa siltä, että yrität jättää kertomatta niitä suurimpia huonoja puoliasi pois. luulen, että sinulla ei kauhean suurta kaveripiiriä ole, johon kuuluisi myös paljon jätkiäkin. voin toki olla väärässäkin.
      mutta itse olin jokunen vuosi sitten samassa tilanteessa. minulla oli vain muutama kaveri, ja hengailin niiden kanssa, enkä oikeastaan muiden. he olivat siis molemmat naispuolisia. sitten jossain vaiheessa aloimme toisen kaverini kanssa käymään vähän enemmän ihmisten ilmoilla luokkakavereiden kotibileissä. sielä tutustui puolituttuihin ihmisiin paremmin ja heistäkin tuli kunnon kavereita ja ystäväpiiri kasvoi. ystäväpiirini sisältää paljon jätkiä ja myös tottakai naisia. yritän selittää sitä, että jos tutustut ensiksi jätkiin kavereina ja totut hengaamaan myös jätkien kanssa, niin pikkuhiljaa tutustut myös kavereidesi kavereihin jotka voivat olla potentiaalisia poikaystävä ehdokkaita, koska kaverisikin pitävät ko. henkilöstä. vaikea selittää, mutta tovottavasti pointti tuli selväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe