hiljaisemmat kävelysauvat

hoppujo

Pitäisi ostaa lahjaksi kävelysauvat, mutta omani ainakin pitävät niin kovaa meteliä ettei niitä tule käytettyä talvella. Kesällä voi pitää tassuja ja ne vaimentaa hyvin. Mutta piikit narisevat ja narskuvat (tai mitä ääntä pitävätkin) aivan raivostuttavasti!

Onko joku huomannut jonkun merkin hiljaisemmaksi?

6

858

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korville..

talvella, ei palele korvia eikä kuule sauvojen narskuntaa, ainakaan itse, muista ei niin väliä.

• ......

Käytän aina asfalttitassuja, talvellakin. En valitse kaikkein jäisintä reittiä, eikä kävelysauvoihin nojata. Kyllä ne tassuilla pysyy luistamatta tavallisella lumisella reitillä. Itsekään en tykkää siitä napsutuksesta, enkä kuuntele musiikkiakaan, koska osa reitistä on niin kapeaa tietä, että pitää kuulla tuleeko takaa autoja.

• sk

Aika uskomatonta lukea tälläistä :-) Olen käyttänyt kesällä ja talvella aina sauvakävelypiikkejä tai normaaleja hiihtosauvojen sompia piikkejä eikä ole tosiaan tullut vielä mieleenkään että tuo "ääni" jotenkin häiritsisi. Miten te kestätte kengistä kuuluvaa "narskuntaa" pakkaskeleillä?

p.s. Olen heittänyt ne asfalttitassut roskiin aina heti sauvojen ostamisen jälkeen. Ne eivät pidä lainkaan millään alustalla ja estävät oikean sauvakävelytekniikan.

• turiset..
        sk kirjoitti:

Aika uskomatonta lukea tälläistä :-) Olen käyttänyt kesällä ja talvella aina sauvakävelypiikkejä tai normaaleja hiihtosauvojen sompia piikkejä eikä ole tosiaan tullut vielä mieleenkään että tuo "ääni" jotenkin häiritsisi. Miten te kestätte kengistä kuuluvaa "narskuntaa" pakkaskeleillä?

p.s. Olen heittänyt ne asfalttitassut roskiin aina heti sauvojen ostamisen jälkeen. Ne eivät pidä lainkaan millään alustalla ja estävät oikean sauvakävelytekniikan.

ne kumitossut voi unohtaa, tosin ei niitä kauan tarvitse kärsiä kun putoilevat ja häviävät.

• Tappi:_"53
        turiset.. kirjoitti:

ne kumitossut voi unohtaa, tosin ei niitä kauan tarvitse kärsiä kun putoilevat ja häviävät.

Entä jos tunkee saunan vahingossa perseenreikään?

• se on..
        Tappi:_"53 kirjoitti:

Entä jos tunkee saunan vahingossa perseenreikään?

tapahtuttava " Entä jos tunkee saunan vahingossa perseenreikään? " Tuskin kukaan tarkoituksella saa Saunaa mahtumaan, tai onhan noita komerosaunoja ja isoja perseitä, mistäs sitä ikinä tietää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      161
      6462
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1872
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1600
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1132
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1059
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      999
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      960
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe