Holmlundi ehdottaa että terroristikoulutus kriminalisoitaisiin (eikö se vielä ole sitä).
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/107571-tukholman-terrori-isku-–-”tarkea-muutos-suomen-lakiin”
Mielestäni jo terroristien sivuilla käyminen voisi olla karkoitus peruste,jäisikö maahmme montaakaan Muhammettin kannattajaa?
Terroristilaki Suomeen!!
30
500
Vastaukset 30
Kunhan terrorismi määritellään varovaisen tarkasti, en näe mitään syytä miksi tuollaista lakia ei tehtäisi.
"Mielestäni jo terroristien sivuilla käyminen voisi olla karkoitus peruste,jäisikö maahmme montaakaan Muhammettin kannattajaa?"
- - Minne suomalaiset terroristit karkoitetaan?- .
No vankilaan saatana tietenkin,ehkä jopa Guantanamo Bayn rättipää vankilaan.
Sinulla todellakin taitaa oll "lusikkasi" syvällä Muhamettissa? . kirjoitti:
Sinulla todellakin taitaa oll "lusikkasi" syvällä Muhamettissa?Jos suomalaiset terroristit menevät vankilaan, niin miksi sitten ulkomaalaisia terroristeja ei tuomita vankilaan? Guantamo Bayhin suomalaisella oikeuslaitoksella ei ole auktoriteettia, joten tuskin sinne suomalainen tuomioistuin voi ketään tuomita.
- ä'5Ä
jason_dax kirjoitti:
Jos suomalaiset terroristit menevät vankilaan, niin miksi sitten ulkomaalaisia terroristeja ei tuomita vankilaan? Guantamo Bayhin suomalaisella oikeuslaitoksella ei ole auktoriteettia, joten tuskin sinne suomalainen tuomioistuin voi ketään tuomita.
perustaa yhteinen vakila Guantanamo on hyvä,sinne vaan kaikk terroristit suomalaiset ja vinkuintialaiset.
ä'5Ä kirjoitti:
perustaa yhteinen vakila Guantanamo on hyvä,sinne vaan kaikk terroristit suomalaiset ja vinkuintialaiset.
Miten tämä yhteinen 'Guantamo' eroaisi valtioiden tavallisista vankiloista?
- hbnkm
jason_dax kirjoitti:
Miten tämä yhteinen 'Guantamo' eroaisi valtioiden tavallisista vankiloista?
samaan paikkaan,terroristeille Suomen vankilat ovat liian hyviä.
Tai oikeastaan kuolematuomio on terroristeille paras ratkaisu,se katkaisuu hieman heidän ideologiansa leviämistä. hbnkm kirjoitti:
samaan paikkaan,terroristeille Suomen vankilat ovat liian hyviä.
Tai oikeastaan kuolematuomio on terroristeille paras ratkaisu,se katkaisuu hieman heidän ideologiansa leviämistä.Ihmisille, jotka ovat valmiita tekemään itsemurhaiskun, ei saata olla kuolemantuomiolla kovinkaan suurta pelotevaikutusta. Just a hunch.
- Tosimies.
Aatami9 kirjoitti:
Ihmisille, jotka ovat valmiita tekemään itsemurhaiskun, ei saata olla kuolemantuomiolla kovinkaan suurta pelotevaikutusta. Just a hunch.
paskasakin pois jaloista,ja kristitty teloittaa rättipään niin se ei pääse paratiisiin;)
Voihan terroristeja toki olla muistakin ,,,
Joten pitäiskö pyövelin aina ollakkin ateisti? Tosimies. kirjoitti:
paskasakin pois jaloista,ja kristitty teloittaa rättipään niin se ei pääse paratiisiin;)
Voihan terroristeja toki olla muistakin ,,,
Joten pitäiskö pyövelin aina ollakkin ateisti?Sinua varmasti vituttaa tuo mielipide, kun sinä joudut tähän Guantanamoon ja arabi pääsee sinun pyöveliksi :D
- Tosimies.
jason_dax kirjoitti:
Sinua varmasti vituttaa tuo mielipide, kun sinä joudut tähän Guantanamoon ja arabi pääsee sinun pyöveliksi :D
joutuisin?
En ole terroristi,en ole eläissäni rikkonut lakeja,paitsi ajanut ylinopeutta kerran ja kerran saanut parkkisakot.
Että Jason pitää kädestä kiinni poikaystäväänsä vaan kun pyöveli kääntää pääkatkaisaa;9
Eikä minulla ole arabia vastaan mitään. Aatami9 kirjoitti:
Ihmisille, jotka ovat valmiita tekemään itsemurhaiskun, ei saata olla kuolemantuomiolla kovinkaan suurta pelotevaikutusta. Just a hunch.
kiinnijääneitä. Mutta oudolta tuntuu, että eduskunta sorvaa jatkuvalla syötöllä uusia lakeja ja siten syntyy tilanne, ettei viranomaisilla ole resusseja valvoa lakeja.
En tiedä millaisia ovat nykyiset "terroristilait" mutta luulen rikoslain olevan melko kattavan näiden osalta.
Eräänlainen lakiparadoksi on nykyinen tupakkalaki - pois silmistä - pois mielestä.
No siinä menee ja murenee lakien kunnioitus pala palalta.- Tosimies.
epikuros kirjoitti:
kiinnijääneitä. Mutta oudolta tuntuu, että eduskunta sorvaa jatkuvalla syötöllä uusia lakeja ja siten syntyy tilanne, ettei viranomaisilla ole resusseja valvoa lakeja.
En tiedä millaisia ovat nykyiset "terroristilait" mutta luulen rikoslain olevan melko kattavan näiden osalta.
Eräänlainen lakiparadoksi on nykyinen tupakkalaki - pois silmistä - pois mielestä.
No siinä menee ja murenee lakien kunnioitus pala palalta.Daah??!
Tosimies. kirjoitti:
joutuisin?
En ole terroristi,en ole eläissäni rikkonut lakeja,paitsi ajanut ylinopeutta kerran ja kerran saanut parkkisakot.
Että Jason pitää kädestä kiinni poikaystäväänsä vaan kun pyöveli kääntää pääkatkaisaa;9
Eikä minulla ole arabia vastaan mitään."Miksi minä sinne joutuisin?"
- - Joudut sinne sitten kun känni- ja piripäissäsi saat liikaa 'rohkeutta' ja teet jotain todella typerää...
"Eikä minulla ole arabia vastaan mitään."
- - Lainaus edellisestä viestistäsi: '...ja kristitty teloittaa rättipään...'. kirjoitti:
Sinulla todellakin taitaa oll "lusikkasi" syvällä Muhamettissa?"No vankilaan saatana tietenkin,ehkä jopa Guantanamo Bayn rättipää vankilaan."
Sinne niitä on aika vaikeaa saada, koska jenkit yrittää epätoivoisesti itse saada lykättyä vankeja sieltä muualle.- Tosimies.
ertert kirjoitti:
"No vankilaan saatana tietenkin,ehkä jopa Guantanamo Bayn rättipää vankilaan."
Sinne niitä on aika vaikeaa saada, koska jenkit yrittää epätoivoisesti itse saada lykättyä vankeja sieltä muualle.Ideahan on loistava,länsimailla voisi olla hyvin tuonkaltainen terroristi keskus,sinne vaan kaikki paskavarpaat.
- Tosimies.
jason_dax kirjoitti:
"Miksi minä sinne joutuisin?"
- - Joudut sinne sitten kun känni- ja piripäissäsi saat liikaa 'rohkeutta' ja teet jotain todella typerää...
"Eikä minulla ole arabia vastaan mitään."
- - Lainaus edellisestä viestistäsi: '...ja kristitty teloittaa rättipään...'muutaman oluen,ei siis koska minua.
Puolustan kyllä kotiani sinun kaltaisilta pedofiiliraiskaajilta.
Hyvin todnäk että länsimaassa kuolemaantuomitun teloittaja on kristitty. Tosimies. kirjoitti:
muutaman oluen,ei siis koska minua.
Puolustan kyllä kotiani sinun kaltaisilta pedofiiliraiskaajilta.
Hyvin todnäk että länsimaassa kuolemaantuomitun teloittaja on kristitty."Puolustan kyllä kotiani sinun kaltaisilta pedofiiliraiskaajilta."
- - Pedofiili? Pidän itseäni vanhemmista miehistä, yleensä yli 30-vuotiaista. Minulle pari vuotta nuorempi on mielestäni 'liian nuori' minulle.
- - Raiskaaja? En ole ikinä raiskannut ketään enkä haluaisi. Tosin, kompensaatiosi ja projisointisi on niin väkevää, että enpä ihmettelisi jos projisoit omia pedofilia- ja raiskausfantasioitasi muihin.
"Hyvin todnäk että länsimaassa kuolemaantuomitun teloittaja on kristitty."
- - Ja miten tämä estää pyövelin islam-taustan? Sepä olisi näky, kun 'Tosimies' itkee ja vollottaa kuin heikko pieni tyttö muslimi-pyövelinsä edessä. Etpä taida silloin haukkua tätä rättipääksi, vaan varmaan olet varmasti myymässä perhettäsi ja itseäsi henkesi säilyttämiseksi.- Tosimies.
jason_dax kirjoitti:
"Puolustan kyllä kotiani sinun kaltaisilta pedofiiliraiskaajilta."
- - Pedofiili? Pidän itseäni vanhemmista miehistä, yleensä yli 30-vuotiaista. Minulle pari vuotta nuorempi on mielestäni 'liian nuori' minulle.
- - Raiskaaja? En ole ikinä raiskannut ketään enkä haluaisi. Tosin, kompensaatiosi ja projisointisi on niin väkevää, että enpä ihmettelisi jos projisoit omia pedofilia- ja raiskausfantasioitasi muihin.
"Hyvin todnäk että länsimaassa kuolemaantuomitun teloittaja on kristitty."
- - Ja miten tämä estää pyövelin islam-taustan? Sepä olisi näky, kun 'Tosimies' itkee ja vollottaa kuin heikko pieni tyttö muslimi-pyövelinsä edessä. Etpä taida silloin haukkua tätä rättipääksi, vaan varmaan olet varmasti myymässä perhettäsi ja itseäsi henkesi säilyttämiseksi.Haahh eli jokin isäkompleksi;)
Et ole raiskannut,haluat että sinua raiskataan;)
Sinua ilmiselväti kiinnostaa olla pikku tytön hupakko mitä muslimi raiskaa;)
Keero nyt kaikille muillekkin että sohvallasi piereskelevä karhu on karvain arabi,hahahahahaah
Olet yhtä säälittävä kuin aina,,,, Tosimies. kirjoitti:
Haahh eli jokin isäkompleksi;)
Et ole raiskannut,haluat että sinua raiskataan;)
Sinua ilmiselväti kiinnostaa olla pikku tytön hupakko mitä muslimi raiskaa;)
Keero nyt kaikille muillekkin että sohvallasi piereskelevä karhu on karvain arabi,hahahahahaah
Olet yhtä säälittävä kuin aina,,,,"Haahh eli jokin isäkompleksi;)"
- - Ahaa, eli ensin olen pedofiili ja nyt sitten minulla onkin isäkompleksi. Muita diagnooseja, tohtori Phil?
"Et ole raiskannut,haluat että sinua raiskataan;)"
- - Tuo lause kertoo jotain sinusta. Sinulle halu raiskata muita on niin vahva ja syvänjuurtunut, että sinulle ainoa vaihtoehto tämän halun ulkopuolella on halu tulla raiskatuksi.
"Keero nyt kaikille muillekkin että sohvallasi piereskelevä karhu on karvain arabi,hahahahahaah"
- - Noh, rikotaan tuo saippuakupla nyt vihdoin: Minun poikaystäväni on ihan kotosuomalainen mies. Syntynyt ja kasvanut Suomessa. Totta kai sinä et tätä usko, koska sinä vihaat arabeja ja yrität selittää itsellesi muille kuinka ainoa selitys miksi joku ei halua kuulua rasistileiriisi on että he ovat ulkomaalaisia tai heillä on suhde ulkomaalaiseen.
"Olet yhtä säälittävä kuin aina,,,,"
- - Niin, minun maailmassa ei ole muita kuin pedofiileja vai isäkompleksista kärsiviä. Minun maailmassani ei ole muita kuin niitä, jotka haluavat raiskata muita tai haluavat tulla raiskatuiksi. Minun leirissäni on vain arjalaisia ja muut ovat joko ulkomaalaisia tai suhteessa ulkomaalaisiin.- Tosimies.
jason_dax kirjoitti:
"Haahh eli jokin isäkompleksi;)"
- - Ahaa, eli ensin olen pedofiili ja nyt sitten minulla onkin isäkompleksi. Muita diagnooseja, tohtori Phil?
"Et ole raiskannut,haluat että sinua raiskataan;)"
- - Tuo lause kertoo jotain sinusta. Sinulle halu raiskata muita on niin vahva ja syvänjuurtunut, että sinulle ainoa vaihtoehto tämän halun ulkopuolella on halu tulla raiskatuksi.
"Keero nyt kaikille muillekkin että sohvallasi piereskelevä karhu on karvain arabi,hahahahahaah"
- - Noh, rikotaan tuo saippuakupla nyt vihdoin: Minun poikaystäväni on ihan kotosuomalainen mies. Syntynyt ja kasvanut Suomessa. Totta kai sinä et tätä usko, koska sinä vihaat arabeja ja yrität selittää itsellesi muille kuinka ainoa selitys miksi joku ei halua kuulua rasistileiriisi on että he ovat ulkomaalaisia tai heillä on suhde ulkomaalaiseen.
"Olet yhtä säälittävä kuin aina,,,,"
- - Niin, minun maailmassa ei ole muita kuin pedofiileja vai isäkompleksista kärsiviä. Minun maailmassani ei ole muita kuin niitä, jotka haluavat raiskata muita tai haluavat tulla raiskatuiksi. Minun leirissäni on vain arjalaisia ja muut ovat joko ulkomaalaisia tai suhteessa ulkomaalaisiin.Hahahahah
- sdfghjky
Tuosta saa sen käsityksen, että pakolainen voi voi käydä vaikka entisessä kotimaassaan terroristikoulutuksessa ja sitten palata tänne. Vai järjestetäänkö muka Suomessa terroristioulutusta?
- Tosimies.
Suomestakin on kymmeniä muslimeja käynyt ties missä hakemassa koulutusta terroriin.
Kaikki nuo olisi karkoitettava ikuisiksi ajoiksi ihmisten ilmoilta. - 3+4=6?
Tosimies. kirjoitti:
Suomestakin on kymmeniä muslimeja käynyt ties missä hakemassa koulutusta terroriin.
Kaikki nuo olisi karkoitettava ikuisiksi ajoiksi ihmisten ilmoilta.4 eri nimimerkkiä lyhyessä ketjussa :DDD Mitä järkeä? ...ttu mikä idiootti.
- Tosimies.
3+4=6? kirjoitti:
4 eri nimimerkkiä lyhyessä ketjussa :DDD Mitä järkeä? ...ttu mikä idiootti.
!!!
- khjkhjkhjkhjkhjkhjkh
Tosimies. kirjoitti:
!!!
., ä'5Ä, hbnkm, Tosimies., olet jakautunut persoona, vai onko sukurutsainen perhees käynyt samaa koulua kuin sinä ja oppinut kirjoittamaan yhtä huonosti, ja nyt ne on tullut avustamaan sinua
- Eskoo
ettei terroriteon valmistelu ole rikos. Terroristi on rikollinen vasta tehtyään jonkin terroriteon. Lait on niin hulluja, ettei ne tunnu järkeviltä.
- Oksettavaa.
näemme kuinka sairaita palstan muslimimyönteiset ateistit ovat.
Eivät he ole lainkaan ateisteja vaan maanpettureita,kristittyjen vihaajia,muslimien rakastavaisia.- khjkhjkhkhjkhkhkjhkh
Hoi tosipistemies, miksi olet niin katkera ja vihainen?
- 10+18=29?
Tosimies antaa nyt sitten esimerkin siitä muslimimyönteisyydestä. Äläkä ala valehtelemaan ettet ole Tosimies. Ja en ole harhainen.
- 14+14=27?
10+18=29? kirjoitti:
Tosimies antaa nyt sitten esimerkin siitä muslimimyönteisyydestä. Äläkä ala valehtelemaan ettet ole Tosimies. Ja en ole harhainen.
...ttu mikä idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011943
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481136Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te169996- 81956
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 69762
- 99732
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23637
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.326631