Sinkun seksielämä

Ei noin

Siis ei se seksielämä jota harrastetaan jonkun baaripokan kanssa, vaan se seksielämä mitä sinkulla on useimpina päivinä. Eli runkkaus. Itsetyydytys. Paljonko te muut runkkaatte?

Kysymys on puolivakava. Ite olen tumputtanut viimeisen kuukauden aikana niinä päivinä kun en ole saanut seksiä varmaan päivittäin. Useimpina päivinä kahdesti, muutaman kerran kolme kertaa tai enemmän. Koska en ole 12v, en voi pistää Eki-sedälle Suosikkiin postia mutta onko tämä nyt ihan normaalia? Ja mites muut?

Ja minusta tämä ei ole normaalia, kolmekymppisen äijän nyt luulisi jaksavan olla tumputtamatta edes muutaman päivän putkeen mutta ei näytä onnistuvan. Mulla taitaa olla tylsää.

59

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..m37

      Ennemmin itsetyydytys, kuin jostain baarista hankittu kiertopalkinto, jonka mukana saa tuliaisina sukupuolitauteja ja pahimmassa tapauksessa elatusmaksut.

      • Ei noin

        kuullut kondomista?


      • .
        Ei noin kirjoitti:

        kuullut kondomista?

        tietoinen sukupuolitaudeista?


      • Ei noin
        . kirjoitti:

        tietoinen sukupuolitaudeista?

        Ja ehkäisystä. Ei mulla ole ollut mitään pitkään aikaan.


      • ..m37
        Ei noin kirjoitti:

        kuullut kondomista?

        No, en vain ole kiinnostunut kiertopalkinnoista eli irtosuhteista. Se kondomi ei ole mikään kaiken autuaaksi tekevä ihmekapistus. Rehellinen itsetyydytys voittaa aina irtosuhteet 10-0. Eipä tarvitse pelätä seuraamuksia tai vaihtaa kumppania kuin sukkia. Se on eri asia, jos nyt puhuttaisiin vakituisesta parisuhteesta, mutta sellaiseen ei näytä naisilla nykyisin olevan haluja. Paitsi tietysti niille, jotka ovat joutuneet ulkoistetuksi ja hakevat lapsillee uutta "isää".


      • Ei noin
        ..m37 kirjoitti:

        No, en vain ole kiinnostunut kiertopalkinnoista eli irtosuhteista. Se kondomi ei ole mikään kaiken autuaaksi tekevä ihmekapistus. Rehellinen itsetyydytys voittaa aina irtosuhteet 10-0. Eipä tarvitse pelätä seuraamuksia tai vaihtaa kumppania kuin sukkia. Se on eri asia, jos nyt puhuttaisiin vakituisesta parisuhteesta, mutta sellaiseen ei näytä naisilla nykyisin olevan haluja. Paitsi tietysti niille, jotka ovat joutuneet ulkoistetuksi ja hakevat lapsillee uutta "isää".

        No se on sinun mielipiteesi. Musta irtoseksi on parempaa kun pelkkä tumputuksen varassa oleminen. En mä pelkästään sitä seksiä kaipaa, kyllä mä itselleni saan orgasmin tuotettua ihan omin käsin. Mutta tuntuu hyvältä olla toisen lähellä.

        Olen siitäkin eri mieltä etteikö naisilla olisi parisuhteeseen haluja. Tottakai sun iässä realiteetit on kuitenkin että aika monella naisella on lapsia. Mutten allekirjoita sitä etteikö yh voisi hakea muutakin kun lapsilleen isää. Ainakin oma seurustelusuhde yksinhuoltajan kanssa osoitti vähän muuta. No okei, siinä tulee se lapsi mukana ja haluaa tai ei niin joku isäpuolen tai mun tapauksessa vähän isompikin rooli oli pakko ottaa. Mutta kyllä sillä naisella oli muuten ihan samat tunne-elämän ja seksielämän tarpeet kun lapsettomilla naisilla joiden kanssa olen seurustellut.


    • En vastaa henkilökohtaiseen kysymykseen.

      Mutta vaikuttaa siltä että olet ns. seksi-riippuvainen. Hanki muita virikkeitä elämääsi.

      "jota harrastetaan jonkun baaripokan kanssa"
      Tähän vastaan suoraan että en harrasta tämmöisiä, enkä ikinä tule tekemään vaikka olisi mahdollisuuksiakin. Ainoastaan sitten kun olen suhteessa voi harrastaakkin. Tautien vaara on tällöin lähes olematon, eikä haittaa silloin vaikka lapsikin olisi tulossa.

      • Ei noin

        En (kai) ole seksiriippuvainen, vaan bipolaarinen. Se sitten eskaloituu tuolla seksipuolella aika pahasti. Maniassa panettaa ihan helvetisti ja masennuksessa joskus se itsetyydytys on paras lohdutus. Ja tällä hetkellä masentaa ihan tolkuttomasti.

        Taudit ja lapset estää se kortsu.


      • Ei noin kirjoitti:

        En (kai) ole seksiriippuvainen, vaan bipolaarinen. Se sitten eskaloituu tuolla seksipuolella aika pahasti. Maniassa panettaa ihan helvetisti ja masennuksessa joskus se itsetyydytys on paras lohdutus. Ja tällä hetkellä masentaa ihan tolkuttomasti.

        Taudit ja lapset estää se kortsu.

        "Taudit ja lapset estää se kortsu."
        Tiedän, mutta yhden-yön jutuissa ei minun mielestä ole mitään järkeä. Tämä on tosin jokaisen päätettävissä oleva asia.

        Minulle on paljon tärkeämpää että tuntee ihmisen jonka kanssa on, voi harrastaa kaikkea muutakin kivaa ei aina tarvitse olla seksi mielessä toki se tulee mutta vain lisänä siihen arkeen.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        "Taudit ja lapset estää se kortsu."
        Tiedän, mutta yhden-yön jutuissa ei minun mielestä ole mitään järkeä. Tämä on tosin jokaisen päätettävissä oleva asia.

        Minulle on paljon tärkeämpää että tuntee ihmisen jonka kanssa on, voi harrastaa kaikkea muutakin kivaa ei aina tarvitse olla seksi mielessä toki se tulee mutta vain lisänä siihen arkeen.

        "Tiedän, mutta yhden-yön jutuissa ei minun mielestä ole mitään järkeä. Tämä on tosin jokaisen päätettävissä oleva asia."

        No ei mullakaan noita ihan rehellisesti enää hirveän paljon ole kertynyt. Nuorempana kyllä jonkun verran. Onhan se kiva tuntea se seksikumppani silloinkin kun suhde on seksisuhde.

        "Minulle on paljon tärkeämpää että tuntee ihmisen jonka kanssa on, voi harrastaa kaikkea muutakin kivaa ei aina tarvitse olla seksi mielessä toki se tulee mutta vain lisänä siihen arkeen."

        Totta. Mutta kun se on aina vähän mielessä.


    • ATM4EVA.

      tumputan lähes joka päivä ennen nukkumaanmenoa. Täysillä kasseilla ei uni tule silmään.

      • :D

        "Täysillä kasseilla ei uni tule silmään. "

        Tästä sais aika oivan mietelauseen tai moton.


      • :D
        :D kirjoitti:

        "Täysillä kasseilla ei uni tule silmään. "

        Tästä sais aika oivan mietelauseen tai moton.

        Unihiekkaako siellä pusseissa sitten on?


    • superneitsyt

      No minä... eikun anteeksi, tämä kysely taisikin olla vain miehille.

      • simo simpukka

        kerro vaan, haluat kuitenkin.


      • Ei noin

        Kyllä ne naisetkin saa vastata.


    • tilastoa

      n. 4 krt/vk

    • Ei noin

      muuten runkkasin vielä kerran. Sen jälkeen itkin ja koitin nukkua mutta siitä ei tullut mitään.

      • superneitsyt

        Ehkä sinä tarvitsisit uuden harrastuksen. Mitä jos ostaisit kioskilta sellaisen sudoku-lehtisen, ja täyttäisit sitä runkkaamisen sijaan? Aina kun rupeaa tekemään mieli, rupeat ajattelemaan numeroita kynä kädessä, ja taatusti alkaa väsyttää viiden minuutin sisään.

        (This advice is brought to you by joku joka valvoo kahdelta yöllä katsomassa tiliotteitaan ja harkitsee hirttävänsä itsensä laskuista tehtyyn köyteen, eli... no joo, ehkä on paras jatkaa samalla runkkauslinjalla vaan.)


      • Ei noin
        superneitsyt kirjoitti:

        Ehkä sinä tarvitsisit uuden harrastuksen. Mitä jos ostaisit kioskilta sellaisen sudoku-lehtisen, ja täyttäisit sitä runkkaamisen sijaan? Aina kun rupeaa tekemään mieli, rupeat ajattelemaan numeroita kynä kädessä, ja taatusti alkaa väsyttää viiden minuutin sisään.

        (This advice is brought to you by joku joka valvoo kahdelta yöllä katsomassa tiliotteitaan ja harkitsee hirttävänsä itsensä laskuista tehtyyn köyteen, eli... no joo, ehkä on paras jatkaa samalla runkkauslinjalla vaan.)

        "Ehkä sinä tarvitsisit uuden harrastuksen. Mitä jos ostaisit kioskilta sellaisen sudoku-lehtisen, ja täyttäisit sitä runkkaamisen sijaan? Aina kun rupeaa tekemään mieli, rupeat ajattelemaan numeroita kynä kädessä, ja taatusti alkaa väsyttää viiden minuutin sisään."

        Ei masturbointi ole harrastus vaan elämäntapa.

        En oikeasti tiedä miksi runkkaan nykyään yhtä paljon kun teininä. Toisaalta tekee kyllä ihan helvetisti mieli koko ajan, mutta ei se nyt pelkästään sitä ole.

        Mulla muuten on kaksi sudokulehteä. Toinen on täytetty ehkä 1/4, toista en ole ehtinyt aloittaa. Samalla tapaa mulla on läjä katsomattomia leffoja, puoliksi luettuja kirjoja ja pari cd-levyäkin kämpillä. Ja urheiluharrastus jossa käyn 4 kertaa viikossa. Ja jotain sosiaalista elämää ja työpaikka. Mutta kyllä runkkaamiselle aina väli löytyy, vaikka duunipaikan vessasta kahvitauolla.

        Ei se kauaa kestä.

        "(This advice is brought to you by joku joka valvoo kahdelta yöllä katsomassa tiliotteitaan ja harkitsee hirttävänsä itsensä laskuista tehtyyn köyteen, eli... no joo, ehkä on paras jatkaa samalla runkkauslinjalla vaan.)"

        Niin no... :D Onko tämä sitten sen parempi?


      • superneitsyt
        Ei noin kirjoitti:

        "Ehkä sinä tarvitsisit uuden harrastuksen. Mitä jos ostaisit kioskilta sellaisen sudoku-lehtisen, ja täyttäisit sitä runkkaamisen sijaan? Aina kun rupeaa tekemään mieli, rupeat ajattelemaan numeroita kynä kädessä, ja taatusti alkaa väsyttää viiden minuutin sisään."

        Ei masturbointi ole harrastus vaan elämäntapa.

        En oikeasti tiedä miksi runkkaan nykyään yhtä paljon kun teininä. Toisaalta tekee kyllä ihan helvetisti mieli koko ajan, mutta ei se nyt pelkästään sitä ole.

        Mulla muuten on kaksi sudokulehteä. Toinen on täytetty ehkä 1/4, toista en ole ehtinyt aloittaa. Samalla tapaa mulla on läjä katsomattomia leffoja, puoliksi luettuja kirjoja ja pari cd-levyäkin kämpillä. Ja urheiluharrastus jossa käyn 4 kertaa viikossa. Ja jotain sosiaalista elämää ja työpaikka. Mutta kyllä runkkaamiselle aina väli löytyy, vaikka duunipaikan vessasta kahvitauolla.

        Ei se kauaa kestä.

        "(This advice is brought to you by joku joka valvoo kahdelta yöllä katsomassa tiliotteitaan ja harkitsee hirttävänsä itsensä laskuista tehtyyn köyteen, eli... no joo, ehkä on paras jatkaa samalla runkkauslinjalla vaan.)"

        Niin no... :D Onko tämä sitten sen parempi?

        "Ei masturbointi ole harrastus vaan elämäntapa." "Mutta kyllä runkkaamiselle aina väli löytyy, vaikka duunipaikan vessasta kahvitauolla."

        Noinhan ne taitaa sanoa heroiinistakin...

        "En oikeasti tiedä miksi runkkaan nykyään yhtä paljon kun teininä. Toisaalta tekee kyllä ihan helvetisti mieli koko ajan, mutta ei se nyt pelkästään sitä ole."

        Jaa-a, sitä kun en osaa sanoa. Minulla on omat syyni mitkä on varmaan aika erilaisia kuin sinun syysi. Mutta jos sillä on selvä yhteys masennuskausiin, niin jonkinlaiselta lääkitsemiseltähän se vaikuttaa (vaikka elämässä olisi kuinka paljon sisältöä, eihän se sitä katso). Ja jos se ei auta pahaan oloon niin sittenhän se ei ole välttämättä se paras mahdollinen lääke sillä hetkellä.

        Tai siis - minä en tietenkään tiedä yhtään, miltä sinusta tuntuu mikäkin, mutta ainakin jos ja kun itse yritän lääkitä ahdistusta samalla tapaa niin se ei ainakaan auta. Lähinnä siitä tulee kierre, josta tulee aina vaan turhautuneempi olo.

        Mutta ehkä se on miehillä eri juttu, en tiedä. Ja anteeksi, minulla on taipumus ruveta analysoimaan ihmisiä aivan heppoisin perustein.

        "Niin no... :D Onko tämä sitten sen parempi?"

        Sovitaan niin, että kummallakin menee yhtä huonosti. Ainakin me valvotaan keskellä yötä lukemassa Sinkut-palstaa. Tämän alemmas tuskin voi vajota.


      • Ei noin
        superneitsyt kirjoitti:

        "Ei masturbointi ole harrastus vaan elämäntapa." "Mutta kyllä runkkaamiselle aina väli löytyy, vaikka duunipaikan vessasta kahvitauolla."

        Noinhan ne taitaa sanoa heroiinistakin...

        "En oikeasti tiedä miksi runkkaan nykyään yhtä paljon kun teininä. Toisaalta tekee kyllä ihan helvetisti mieli koko ajan, mutta ei se nyt pelkästään sitä ole."

        Jaa-a, sitä kun en osaa sanoa. Minulla on omat syyni mitkä on varmaan aika erilaisia kuin sinun syysi. Mutta jos sillä on selvä yhteys masennuskausiin, niin jonkinlaiselta lääkitsemiseltähän se vaikuttaa (vaikka elämässä olisi kuinka paljon sisältöä, eihän se sitä katso). Ja jos se ei auta pahaan oloon niin sittenhän se ei ole välttämättä se paras mahdollinen lääke sillä hetkellä.

        Tai siis - minä en tietenkään tiedä yhtään, miltä sinusta tuntuu mikäkin, mutta ainakin jos ja kun itse yritän lääkitä ahdistusta samalla tapaa niin se ei ainakaan auta. Lähinnä siitä tulee kierre, josta tulee aina vaan turhautuneempi olo.

        Mutta ehkä se on miehillä eri juttu, en tiedä. Ja anteeksi, minulla on taipumus ruveta analysoimaan ihmisiä aivan heppoisin perustein.

        "Niin no... :D Onko tämä sitten sen parempi?"

        Sovitaan niin, että kummallakin menee yhtä huonosti. Ainakin me valvotaan keskellä yötä lukemassa Sinkut-palstaa. Tämän alemmas tuskin voi vajota.

        ""Ei masturbointi ole harrastus vaan elämäntapa." "Mutta kyllä runkkaamiselle aina väli löytyy, vaikka duunipaikan vessasta kahvitauolla."

        Noinhan ne taitaa sanoa heroiinistakin..."

        Joo, mutta masturbointi on kivempää.

        "Jaa-a, sitä kun en osaa sanoa. Minulla on omat syyni mitkä on varmaan aika erilaisia kuin sinun syysi. Mutta jos sillä on selvä yhteys masennuskausiin, niin jonkinlaiselta lääkitsemiseltähän se vaikuttaa (vaikka elämässä olisi kuinka paljon sisältöä, eihän se sitä katso). Ja jos se ei auta pahaan oloon niin sittenhän se ei ole välttämättä se paras mahdollinen lääke sillä hetkellä."

        On sillä yhteys maniaankin. Maniassa tosin ennemminkin panetus on aika hallitsematon ja se on pakko purkaa jotenkin usein eikä aina saa seksiä, masentaessa taas on vaan kivaa tehdä jotain tuttua joka tuntuu varmasti hyvältä. Naisten iskeminen ei jaksa paljon kiinnostaa juuri nyt. Eikä ihmisten tapaaminen.

        "Tai siis - minä en tietenkään tiedä yhtään, miltä sinusta tuntuu mikäkin, mutta ainakin jos ja kun itse yritän lääkitä ahdistusta samalla tapaa niin se ei ainakaan auta. Lähinnä siitä tulee kierre, josta tulee aina vaan turhautuneempi olo."

        Äh... Kai se noin toimii. Siis faktana ne paineet on kyllä pakko purkaa mutta ei niitä noin usein tarvitsisi purkaa. Ei toi viimeinen kerta edes ollut mitenkään kovin kummoinen. Aika väsynyt.

        "Sovitaan niin, että kummallakin menee yhtä huonosti. Ainakin me valvotaan keskellä yötä lukemassa Sinkut-palstaa. Tämän alemmas tuskin voi vajota."

        En tosiaan keksi tapaa vajota alemmaksi. Tai no, minä avaudun täällä runkkaamisestani. Siinä taisi tulla vastaan joku pohja.


      • superneitsyt
        Ei noin kirjoitti:

        ""Ei masturbointi ole harrastus vaan elämäntapa." "Mutta kyllä runkkaamiselle aina väli löytyy, vaikka duunipaikan vessasta kahvitauolla."

        Noinhan ne taitaa sanoa heroiinistakin..."

        Joo, mutta masturbointi on kivempää.

        "Jaa-a, sitä kun en osaa sanoa. Minulla on omat syyni mitkä on varmaan aika erilaisia kuin sinun syysi. Mutta jos sillä on selvä yhteys masennuskausiin, niin jonkinlaiselta lääkitsemiseltähän se vaikuttaa (vaikka elämässä olisi kuinka paljon sisältöä, eihän se sitä katso). Ja jos se ei auta pahaan oloon niin sittenhän se ei ole välttämättä se paras mahdollinen lääke sillä hetkellä."

        On sillä yhteys maniaankin. Maniassa tosin ennemminkin panetus on aika hallitsematon ja se on pakko purkaa jotenkin usein eikä aina saa seksiä, masentaessa taas on vaan kivaa tehdä jotain tuttua joka tuntuu varmasti hyvältä. Naisten iskeminen ei jaksa paljon kiinnostaa juuri nyt. Eikä ihmisten tapaaminen.

        "Tai siis - minä en tietenkään tiedä yhtään, miltä sinusta tuntuu mikäkin, mutta ainakin jos ja kun itse yritän lääkitä ahdistusta samalla tapaa niin se ei ainakaan auta. Lähinnä siitä tulee kierre, josta tulee aina vaan turhautuneempi olo."

        Äh... Kai se noin toimii. Siis faktana ne paineet on kyllä pakko purkaa mutta ei niitä noin usein tarvitsisi purkaa. Ei toi viimeinen kerta edes ollut mitenkään kovin kummoinen. Aika väsynyt.

        "Sovitaan niin, että kummallakin menee yhtä huonosti. Ainakin me valvotaan keskellä yötä lukemassa Sinkut-palstaa. Tämän alemmas tuskin voi vajota."

        En tosiaan keksi tapaa vajota alemmaksi. Tai no, minä avaudun täällä runkkaamisestani. Siinä taisi tulla vastaan joku pohja.

        "En tosiaan keksi tapaa vajota alemmaksi. Tai no, minä avaudun täällä runkkaamisestani. Siinä taisi tulla vastaan joku pohja."

        No voisihan aina huonomminkin mennä, esim. sinulla voisi olla webbikamera.

        Tuo "paineiden purku" on sinänsä aika jännä aihe, sillä minun oma kokemukseni on, että ne paineet syntyy ja eskaloituu tekemällä, eikä niitä vain "ole". Jälleen kerran varmaan eri juttu mieshenkilöillä. Mies1985 saisi varmaan tuostakin aiheesta väsättyä hauskan aiheen.

        Mutta joo, tämä on varmaan minunkin puoleltani vähän itsekeskeistä höpötystä, sillä olen viime aikoina miettinyt miten paljon minunkin elämässäni on pelkkää täysin tyhjää ja turhaa sijaistoimintoa (koirankäytöstermiä lainatakseni), ja ehkä pohjimmiltaan siellä piileekin jokin sellainen totuus, ettei halua enää elämältä yhtään mitään. Mikä olisi kyllä kuolemaa pahempi kohtalo.

        Tätä ajatellessa onkin mukava paina pää tyynyyn!


      • Ei noin
        superneitsyt kirjoitti:

        "En tosiaan keksi tapaa vajota alemmaksi. Tai no, minä avaudun täällä runkkaamisestani. Siinä taisi tulla vastaan joku pohja."

        No voisihan aina huonomminkin mennä, esim. sinulla voisi olla webbikamera.

        Tuo "paineiden purku" on sinänsä aika jännä aihe, sillä minun oma kokemukseni on, että ne paineet syntyy ja eskaloituu tekemällä, eikä niitä vain "ole". Jälleen kerran varmaan eri juttu mieshenkilöillä. Mies1985 saisi varmaan tuostakin aiheesta väsättyä hauskan aiheen.

        Mutta joo, tämä on varmaan minunkin puoleltani vähän itsekeskeistä höpötystä, sillä olen viime aikoina miettinyt miten paljon minunkin elämässäni on pelkkää täysin tyhjää ja turhaa sijaistoimintoa (koirankäytöstermiä lainatakseni), ja ehkä pohjimmiltaan siellä piileekin jokin sellainen totuus, ettei halua enää elämältä yhtään mitään. Mikä olisi kyllä kuolemaa pahempi kohtalo.

        Tätä ajatellessa onkin mukava paina pää tyynyyn!

        "No voisihan aina huonomminkin mennä, esim. sinulla voisi olla webbikamera."

        Minulla on webbikamera ja olen kuvannut sillä materiaalia jota kukaan täysipäinen ei halua nähdä.

        "Tuo "paineiden purku" on sinänsä aika jännä aihe, sillä minun oma kokemukseni on, että ne paineet syntyy ja eskaloituu tekemällä, eikä niitä vain "ole". Jälleen kerran varmaan eri juttu mieshenkilöillä. Mies1985 saisi varmaan tuostakin aiheesta väsättyä hauskan aiheen."

        Onhan niitä tarpeita. Miehillä se on biologinen pakko. Jos paineita ei pura, ne purkautuvat ihan itsestään.

        "Mutta joo, tämä on varmaan minunkin puoleltani vähän itsekeskeistä höpötystä, sillä olen viime aikoina miettinyt miten paljon minunkin elämässäni on pelkkää täysin tyhjää ja turhaa sijaistoimintoa (koirankäytöstermiä lainatakseni), ja ehkä pohjimmiltaan siellä piileekin jokin sellainen totuus, ettei halua enää elämältä yhtään mitään. Mikä olisi kyllä kuolemaa pahempi kohtalo.

        Tätä ajatellessa onkin mukava paina pää tyynyyn!"

        Pitäisikö?


      • tietyn persus
        superneitsyt kirjoitti:

        "En tosiaan keksi tapaa vajota alemmaksi. Tai no, minä avaudun täällä runkkaamisestani. Siinä taisi tulla vastaan joku pohja."

        No voisihan aina huonomminkin mennä, esim. sinulla voisi olla webbikamera.

        Tuo "paineiden purku" on sinänsä aika jännä aihe, sillä minun oma kokemukseni on, että ne paineet syntyy ja eskaloituu tekemällä, eikä niitä vain "ole". Jälleen kerran varmaan eri juttu mieshenkilöillä. Mies1985 saisi varmaan tuostakin aiheesta väsättyä hauskan aiheen.

        Mutta joo, tämä on varmaan minunkin puoleltani vähän itsekeskeistä höpötystä, sillä olen viime aikoina miettinyt miten paljon minunkin elämässäni on pelkkää täysin tyhjää ja turhaa sijaistoimintoa (koirankäytöstermiä lainatakseni), ja ehkä pohjimmiltaan siellä piileekin jokin sellainen totuus, ettei halua enää elämältä yhtään mitään. Mikä olisi kyllä kuolemaa pahempi kohtalo.

        Tätä ajatellessa onkin mukava paina pää tyynyyn!

        "Jälleen kerran varmaan eri juttu mieshenkilöillä. Mies1985 saisi varmaan tuostakin aiheesta väsättyä hauskan aiheen."

        Mies1985:hän(hän?) myönsi tässä hiljattain, ettei hänellä ole ottanut ns. eteen enää vuosikausiin, joten sieltä suunnasta tuskin on odotettavissa mitään syväluotaavaa analyysiä.


      • Nainen....
        Ei noin kirjoitti:

        "No voisihan aina huonomminkin mennä, esim. sinulla voisi olla webbikamera."

        Minulla on webbikamera ja olen kuvannut sillä materiaalia jota kukaan täysipäinen ei halua nähdä.

        "Tuo "paineiden purku" on sinänsä aika jännä aihe, sillä minun oma kokemukseni on, että ne paineet syntyy ja eskaloituu tekemällä, eikä niitä vain "ole". Jälleen kerran varmaan eri juttu mieshenkilöillä. Mies1985 saisi varmaan tuostakin aiheesta väsättyä hauskan aiheen."

        Onhan niitä tarpeita. Miehillä se on biologinen pakko. Jos paineita ei pura, ne purkautuvat ihan itsestään.

        "Mutta joo, tämä on varmaan minunkin puoleltani vähän itsekeskeistä höpötystä, sillä olen viime aikoina miettinyt miten paljon minunkin elämässäni on pelkkää täysin tyhjää ja turhaa sijaistoimintoa (koirankäytöstermiä lainatakseni), ja ehkä pohjimmiltaan siellä piileekin jokin sellainen totuus, ettei halua enää elämältä yhtään mitään. Mikä olisi kyllä kuolemaa pahempi kohtalo.

        Tätä ajatellessa onkin mukava paina pää tyynyyn!"

        Pitäisikö?

        "Miehillä se on biologinen pakko. Jos paineita ei pura, ne purkautuvat ihan itsestään. "

        No on se biologia naisillakin. Jos itse en ole tyydyttänyt itseäni pitkään aikaan, saan orgasmin unessa :) Mitään lastinpurkamisia ei tietenkään ole, mutta muuten.


      • Ei noin
        Nainen.... kirjoitti:

        "Miehillä se on biologinen pakko. Jos paineita ei pura, ne purkautuvat ihan itsestään. "

        No on se biologia naisillakin. Jos itse en ole tyydyttänyt itseäni pitkään aikaan, saan orgasmin unessa :) Mitään lastinpurkamisia ei tietenkään ole, mutta muuten.

        Kuulostaa hyvältä.


    • mies30+

      Nainen kaksi kertaa viikossa tekee keskimäärin neljä purkua per viikko, mikä riittää minulle aika hyvin. Jos on nainen useampina päivinä viikossa, niin purkujen määrä saattaa nousta lähelle kymmentä, mutta ei sen suuremmaksi. Silloin kun on nainen vain yhtenä päivänä viikossa tai ei ollenkaan, niin itsenäinen purku kerran tai pari riittää, koska on paljon muitakin asioita elämässä, joihin huomio ja aika kohdistuu.

      Miksi et harrasta vakipanoja? Kuulostaa erikoiselta, että runkkaat pari kolme kertaa päivän aikana, vaikka seuraavana päivänä olisi naista tarjolla. Ilmeisesti palaudut tehokkaasti.

      • Ei noin

        Mulla on vakkari, mutta vakkarilla on kolme lasta. Ei nähdä kovin usein. Voisin hankkia toisenkin mutten jaksa.

        Palautumisesta tiedä mitään.


    • realismus

      Kaikki on normaalia mikä ei loukkaa toista. Tässä tapauksessa siis anti palaa vaan ;)

      • Ylijäämämies

        "Noinhan ne taitaa sanoa heroiinistakin..."

        Vedän mielummin käteen kuin hihaan...


      • Ei noin

        Kyllä tähän kellonaikaan mennessä jo... Äh. Järkyttävä darra.


    • Ei noin

      tätä naisenkaipuuta. Olisi varmaan pitänyt eilen sittenkin vetää hurmausvaihde päälle.

      Äh, nyt en edes kaipaa seksiä. Olisi kiva jos joku vaan olisi tässä. Mun kanssa.

    • Mies1985

      1-2 kertaa päivässä. Hyvin harvoin jopa kolme kertaa. Ja on kausia että menee monta päivää ettei mitään. Miehillä yleisesti tuollaiset koskemattomat kaudet vissiinkin liittyvät usein rakastumiseen tai johonkin elämänmuutokseen.

      Kiihottumispotentiaali vain on laskenut suuresti vuosien aikana. Oman mielikuvituksen ja viihteen rajat tulevat vastaan ja uutiset naisten suhtautumisesta miehiin eivät ole olleet kannustavia. Siksi minun on vaikeaa ymmärtää aikuisia miehiä jotka voivat kiihottua jopa epämääräisistä vaatetettujen naisten kuvista. Tuntuu aivan uskomattomalta suoritukselta ja olen jossain määrin kateellinen.

      Onko kukaan muuten huomannut että esim.vanhojen kauhuelokuvien tyylikkäitten naisten lyhyet alastonkohtaukset ovat visuaalisesti stimuloivampia ja mielenkiintoisempia kuin aito erotiikka? Ehkä se johtuu siitä että sitä on niin rajallisesti ja toisinaan jossain määrin sensuellisti mukaan sotkettuna. Tämähän on ollut kautta vuosikymmenten tärkeä tapa pitää katsojat varpaillaan ja hereillä.

      • Ei noin

        "Siksi minun on vaikeaa ymmärtää aikuisia miehiä jotka voivat kiihottua jopa epämääräisistä vaatetettujen naisten kuvista. Tuntuu aivan uskomattomalta suoritukselta ja olen jossain määrin kateellinen."

        Olisikin pelkistä kuvista mutta kun tuolla ulkona kesäaikaan pääsee kiihottumaan niistä epämääräisesti vaatetetuista naisista. Kesäterassilla änkesin samaan pöytään yhden tytön kanssa jolla oli antelias kaula-aukko. Oli vähän vaikea keskustella kun tissit hyppi silmiin koko ajan. Seisoiko? Kyllä, kivikovana.

        "Onko kukaan muuten huomannut että esim.vanhojen kauhuelokuvien tyylikkäitten naisten lyhyet alastonkohtaukset ovat visuaalisesti stimuloivampia ja mielenkiintoisempia kuin aito erotiikka? Ehkä se johtuu siitä että sitä on niin rajallisesti ja toisinaan jossain määrin sensuellisti mukaan sotkettuna. Tämähän on ollut kautta vuosikymmenten tärkeä tapa pitää katsojat varpaillaan ja hereillä."

        Juu. Olen huomannut samaa. Maila Nurmi on ikiaikainen suosikkini, voisin viedä hänen haudalleen kukkia ja silittää sitä hautakiveä.


    • nti28

      En jaksa masturboida koska se vituttaa enemmän kuin tyydyttää. Mieluummin seksisuhde, fuckbuddy tai yhdenillan suhde silloin tällöin ehkäisyllä. Toki itseään kunnioittaen, kaverin pitää mielyttää silmää. Voisin seurustellakin, mutta miehissä on pidemmän päälle on aina jotain vikaa tai sitten kyllästyn. Ihan shittiä tuo että yhdenillan suhde on epätyydyttävä, itse ainakin ollut huomattavan tyydyttyneempi jälkeen kuin ennen.

      Nyt sitten kaikki haukkumaan huoraksi, seksuaalisesti aktiivinen nainen on aina tabu :D

      • Ei noin

        ei tulisi mieleenkään haukkua huoraksi. Ilman seksisuhdetta haluavia naisia minulla olisi vain tuo tumputus.

        Jos nyt on jotain säälittävämpää kun 30v mies joka tumputtaa paljon niin 30v mies joka ei koskaan pääse naimaan kun jommankumman kätensä kanssa.


      • 30v mies joka ei kos
        Ei noin kirjoitti:

        ei tulisi mieleenkään haukkua huoraksi. Ilman seksisuhdetta haluavia naisia minulla olisi vain tuo tumputus.

        Jos nyt on jotain säälittävämpää kun 30v mies joka tumputtaa paljon niin 30v mies joka ei koskaan pääse naimaan kun jommankumman kätensä kanssa.

        "Jos nyt on jotain säälittävämpää kun 30v mies joka tumputtaa paljon niin 30v mies joka ei koskaan pääse naimaan kun jommankumman kätensä kanssa. "

        No sanos muuta...


      • Ei noin
        30v mies joka ei kos kirjoitti:

        "Jos nyt on jotain säälittävämpää kun 30v mies joka tumputtaa paljon niin 30v mies joka ei koskaan pääse naimaan kun jommankumman kätensä kanssa. "

        No sanos muuta...

        En siis sano tätä pahalla. Mutta olen itekin aika säälittävä kaveri, mikä käy varmaan näistä viesteistä ilmi. Olen sentään kirjoittanut tänne varmaan lähemmäs 40 viestiä runkkaamisesta. Huh.


      • 30v mies joka ei kos
        Ei noin kirjoitti:

        En siis sano tätä pahalla. Mutta olen itekin aika säälittävä kaveri, mikä käy varmaan näistä viesteistä ilmi. Olen sentään kirjoittanut tänne varmaan lähemmäs 40 viestiä runkkaamisesta. Huh.

        Ei siinä mitään anteeksipyytelemistä ole. Onhan se säälittävää.


      • Ei noin
        30v mies joka ei kos kirjoitti:

        Ei siinä mitään anteeksipyytelemistä ole. Onhan se säälittävää.

        sun sitten tehdä asialle jotain?


      • 30v mies joka ei kos
        Ei noin kirjoitti:

        sun sitten tehdä asialle jotain?

        No oisin kai mä nyt jo tehnyt jos osaisin tai pystyisin.


      • Ei noin
        30v mies joka ei kos kirjoitti:

        No oisin kai mä nyt jo tehnyt jos osaisin tai pystyisin.

        Ei se niin vaikeeta ole. Rima vaan maata alemmas niin joku lähtee mukaan.


      • 30v mies joka ei kos
        Ei noin kirjoitti:

        Ei se niin vaikeeta ole. Rima vaan maata alemmas niin joku lähtee mukaan.

        Ei taas joku hirvee läski käy. Parempi vaan runkata.


      • Ei noin
        30v mies joka ei kos kirjoitti:

        Ei taas joku hirvee läski käy. Parempi vaan runkata.

        sitten tavallaan sun ongelmasi. Jos ei ole halua kehittää niitä puolia itsessään millä saisi muutkin kiinnostumaan, siis.


      • Suuri Isä

        lutka, joka on huoran alapuolella. Naisen kuuluu inhota seksiä.


    • Ei noin

      paneta yhtään. Jotenkin vapaa olo. Sellainen fiilis että vaikka itse Dita von Teese kävelisi asuntoni ovesta sisään onnistuisin keskustelemaan pyyhkimättä kuolaa suupielistä.

      Ai helvetti, toivottavasti tää menee kohta ohi.

    • asiantuntija.

      Yleensä kaksi kertaa, joskus neljä, joskus en yhtään. Olen huomannut, että runkkaamisen halu tulee silloin kun ei ole mitään mielenkiintoista tekemistä tai nettiä selatessa tulee kiihottavia alusvaatemainoksia vastaan.

    • Ei noin

      Normaali panetus taas päällä. Teki ihan helvetisti mieli, löysin vessan kaapista exän tänne jättämän mansikanmakuisin liukkarin, laitoin sitä kullin päälle ja runkkasin. Kesti varmaan minuutin ennen kun tulin.

      Mansikanmakuinen liukkari? En tajua ihan pointtia. Jos tekee ihan kauheasti mieli ottaa suihin, sen voi kyllä peittää vaikka suklaakastikkeella jos nyt ei ihan suoraan jääkaapista sitä ota ja imeä sitä ihan justiin niin ahnaasti kun haluaa.

      Ai helvetti...

      • Ei noin

        Auh. Olen taas niin helvetinmoisessa naisenpuutteessa. Tälle on pakko tehdä kyllä kohta jotain. Tekee niin järkyttävän paljon mieli. Ehtisköhän vakkari näkeen huomenna?


      • Ei noin

        Liukkaria on muuten vielä jäljellä. Taitaa olla aika selvää että vetäsen vielä kierroksen ennen yöunia. Uh.


    • dsfw44f43

      Tumputusta, baarihuoria ja muuten vaan maksullisia. Joku pidempi suhde seksin takia, siinä se.

    • Ei noin

      En ole masturboinut kertaakaan. Höh. Sain tosin seksiä, mutta se oli korkeintaan keskinkertaista.

    • Ei noin

      On muuten vanhentunut. Siis miten helvetin kauan siitä on kun mulla on ollut kunnolla nainen, sellainen joka on käynyt täällä ja tuonut tänne jotain tavaroitaan?

    • Ei noin

      En harrastanut itsetyydytystä ollenkaan joulupäivänä enkä tänäänkään, tänään tosin panin mutta silti. Ikävää.

    • Ei noin

      Ai niin. Kun nyt taas olen vahvasti masturbointiringissä mukana niin tunnustettakoon että olen harrastanut haureutta itseni kanssa kahdesti tänään.

      • 81Mies

        kortsut on teinien juttuja. Tai liian kapeita ainakin. Jos tulisi tarve nussia jotain superkuumaa ulkomaalaista naista niin sitten jos sopivan kumin etsintäänkin voisin panostaa.


      • Ei noin
        81Mies kirjoitti:

        kortsut on teinien juttuja. Tai liian kapeita ainakin. Jos tulisi tarve nussia jotain superkuumaa ulkomaalaista naista niin sitten jos sopivan kumin etsintäänkin voisin panostaa.

        No tilaa kumit netistä. Niin mäkin teen. Saa halvemmallakin. Tainnut kerran jäädä toimitus tulematta ja kerran sain paketin jossa oli joku vuotovika.


    • Twin Six

      Sarjassamme "jos toi on sun mielestä säälittävää, niin tsekkaa tämä" tapahtuu...

      ...nimittäin nyt on koettu sekin, kuinka RUNKKARIIN ISKEE HALUTTOMUUS!

      Tai ei oikeastaan haluttomuus. Mieli tekisi kyllä, mutta kun mieskunto katosi jonnekin. Mitä tapahtui? Stressikö? S24-palstojen yliannostus? Olo on muuten terve ja "haba" kasvaa treenaamalla niinkuin pitääkin, eli tuskin on mitään fyysistä vikaa.

      On vaan vähän tyhjä olo, kun tällainenkin olennainen osa elämää on pois pelistä :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      180
      5992
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2342
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1709
    5. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1621
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1407
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1379
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      334
      1242
    Aihe