Ajattelin muistaa naista joka jokaisen menestyvän miehen, siis minunkin takana on. Häntä jonka nimeä vaimo ei tiedä eikä saa tietää. Ehdotuksia kehiin arvon naiset. Tarvitsen teidät molemmat.
Mitä lahjaksi kakkoselle?
75
4205
Vastaukset
- Maksa reilusti
Sopiva lahja kai olisi, että maksaisit hänelle kunnon taksojen mukaisen hinnan palveluistaan.
- ovat
..tytön parhaat ystävät..!
- Uolevi Tampio
rakastajattarille on annettu hieromasauva, niitä pitkiä iltoja varten jolloin emme ole heitä naimassa.
- tonttutypsy
tonttuhattu takaraivolla ja kulkuset kaulassa :)
- 11+14
Minä olin ykkönen ja sain alusasun, jota olin toivonut (ilahduttaakseni uudella seksikkäällä alusasulla omaa salarakastani). Mieheni (nykyään ex) oli ostanut kakkoselle korun ja siitäkös raivostuin (koru oli kuulemma ollut halvempi kuin alusasuni, mutta ei sillä ole sinänsä merkitystä). Paree olis ostaa sama lahja molemmille niin ei tule riitaa kotona jos sattuu käry käymään.
- 2+10
toivoisin kaulakorua, jossa roikkuu sydämenmuotoinen koriste. Siinä sydämessä voisi olla vähän kimallustakin kivien muodossa.
- naiset...
eivät tahdo mitään lahjoja... Ei koruja, ei mitään. Minun mielestäni SE on huoran merkki, oli sitten kyseessä ykkönen tai kakkonen, että täytyy saada kalliita lahjoja antaakseen pillua, eli siis jotain rahallista vastinetta. Minä annan rakkaudesta. Lahjoja en ole koskaan saanut, en ole ollut vailla, enkä tule olemaan.
- saavani..
Timantteja, olen niiden arvoinen, tuottaen hyvää mieltä rakkaalleni KOKO vuoden ja nautin tästä ilosta Jouluin, synttärein ja joskus muulloinkin - vaimokulta saanee jotain mukavaa keittöön.
- kaksi heilaa
Minulla on rakastajatar tykännyt ns. romanttisista lahjoista eniten eli sellaisista jotka muistuttaa meidän kahdenkeskisistä hetkistä esim. runokirja, nättejä alusvaatteita tai musiikkia. Laitan hänelle myös mielellään laadukasta ruokaa ja annan hierontoja, jotka välillä johtaa pidemmälle... Riippuu varmaan naisestakin, mutta rakastajattareni on sanonut ettei välitä koruista tai kalliista lahjoista, on sen verran maanläheinen tapaus. Enkä voi sanoa olevani menestynyt, niinkuin ketjun alkanut. Vietettiin myös etukäteen joulua kahdestaan, tehtiin kunnon joulusapuskat ja saunottiin rauhassa. Lahjoillani haluan näyttää että välitän vaikka ei voitaisikaan olla yhdessä.
- euroja
Etelänmatkaa varten lahjakortti, keittiöremontti kakkosen asuntoon tai uusia huonekaluja. Kaulaketju, ainakin Kalevala-korut ovat suosittuja lahjoja. Ei mitään rihkamaa vaan ihan kultakoru.
- Ugi P.
huoran keittiöremppa maksaa. Paljon saat pillua jakaa siihen hintaan.
- AllWeNeedIsLove
Ugi P. kirjoitti:
huoran keittiöremppa maksaa. Paljon saat pillua jakaa siihen hintaan.
Nää on hauskoja nää ristiriitaiset haukkumiset täällä, melkein joka toinen pettämistä epäilevä huutaa sitä että kakkoselta saa helposti ILMAISEKSI ja sitten jos pettäjä antaa jotain kakkoselle niin kakkonen on huora. Kumpi nyt sitten on lutkaisempi? Entä kun kakkonen antaa lahjan miehelle, hän on siiten varmaan säälittävä? Miten päin vaimoilla on, antavatko he helpolla ilmaiseksi vai vaativatko keittörempan ja timantteja ennenkuin levittää jalkojaan? Ei se mies ole väkisin kummankaan naisen kanssa, eikä osta väkisin lahjoja kuin ehkä toiselle...
- sanoit
AllWeNeedIsLove kirjoitti:
Nää on hauskoja nää ristiriitaiset haukkumiset täällä, melkein joka toinen pettämistä epäilevä huutaa sitä että kakkoselta saa helposti ILMAISEKSI ja sitten jos pettäjä antaa jotain kakkoselle niin kakkonen on huora. Kumpi nyt sitten on lutkaisempi? Entä kun kakkonen antaa lahjan miehelle, hän on siiten varmaan säälittävä? Miten päin vaimoilla on, antavatko he helpolla ilmaiseksi vai vaativatko keittörempan ja timantteja ennenkuin levittää jalkojaan? Ei se mies ole väkisin kummankaan naisen kanssa, eikä osta väkisin lahjoja kuin ehkä toiselle...
siksihän niitä kakkosia tarvitaan, kun vaimo ei anna jos ei ole tarpeeksi kalliit lahjukset. Tässä on syy.
- SikaTerska
AllWeNeedIsLove kirjoitti:
toinen nainen nyt ole lutkaisempi ottaa se maksun tai ei. Tietysti joku pers'aukinen kakkonen yrittää maksattaa etelän matkoja ja keittiöremppoja tyhmällä äijällä. Tyhmä on jos maksaa, kun ilmaiseksikin saa.
- On nainen...
SikaTerska kirjoitti:
toinen nainen nyt ole lutkaisempi ottaa se maksun tai ei. Tietysti joku pers'aukinen kakkonen yrittää maksattaa etelän matkoja ja keittiöremppoja tyhmällä äijällä. Tyhmä on jos maksaa, kun ilmaiseksikin saa.
Joka antaa pillua jotain materialistista vastaan. Vaikka kyse olisi vaimostakin, niin jos ei koivet aukea ilman että saa koruja, vaatteita, rahaa yms. on kyseessä huora. Mies parka joka tällaisen nai! Saa kalliin mutta huonon huoran. Kannattaa erota, jos huomaa vaimonsa tällaiseksi. Kakkosia on vain ja ainoastaan siksi, että mies on tyhmyyksissään mennyt naimisiin ihan aidon täysverisen huoran kanssa. Miehet eivät vain tätä tajua, eivätkä tiedä että heidän pitäisi olla maksamassa näille naisille seksuaalisista palveluista, he luulevat että kun naisen ottaa vaimokseen on seksin saanti taattu, onhan olemassa sellainen asia kuin aviolliset velvoitteet. Kun karu totuus pihtaavasta vaimosta selviää, mies ei tiedä että hänen tarvitsisi vain raottaa lompsaansa, niin vaimo raottaisi römpsäänsä. No eihän ne miehet tätä tajua, vaan lähtevät ja hakevat sitten seksinsä ja lämmön ja läheisyyden muualta. Yleensä kivalta kakkoselta, joka ei "palveluksistaan" ole rahaa tai muutakaan materiaa vailla. Kumpikahan lienee huora...? ;) Tosin on näissä kakkosissakin ihan oikeita huoria, jotka ovat rahaa ja koruja vailla. Sellainen mies se vasta säälittävä onkin, joka onnistuu löytämään kaksi täysveristä huoraa!
- The happy wife
On nainen... kirjoitti:
Joka antaa pillua jotain materialistista vastaan. Vaikka kyse olisi vaimostakin, niin jos ei koivet aukea ilman että saa koruja, vaatteita, rahaa yms. on kyseessä huora. Mies parka joka tällaisen nai! Saa kalliin mutta huonon huoran. Kannattaa erota, jos huomaa vaimonsa tällaiseksi. Kakkosia on vain ja ainoastaan siksi, että mies on tyhmyyksissään mennyt naimisiin ihan aidon täysverisen huoran kanssa. Miehet eivät vain tätä tajua, eivätkä tiedä että heidän pitäisi olla maksamassa näille naisille seksuaalisista palveluista, he luulevat että kun naisen ottaa vaimokseen on seksin saanti taattu, onhan olemassa sellainen asia kuin aviolliset velvoitteet. Kun karu totuus pihtaavasta vaimosta selviää, mies ei tiedä että hänen tarvitsisi vain raottaa lompsaansa, niin vaimo raottaisi römpsäänsä. No eihän ne miehet tätä tajua, vaan lähtevät ja hakevat sitten seksinsä ja lämmön ja läheisyyden muualta. Yleensä kivalta kakkoselta, joka ei "palveluksistaan" ole rahaa tai muutakaan materiaa vailla. Kumpikahan lienee huora...? ;) Tosin on näissä kakkosissakin ihan oikeita huoria, jotka ovat rahaa ja koruja vailla. Sellainen mies se vasta säälittävä onkin, joka onnistuu löytämään kaksi täysveristä huoraa!
käyvät töissä ja ostavat ihan itse korunsa ja vaatteensa. Paitsi tietysti silloin, jos saavat ne lahjaksi rakastajaltaan :)
- rdhtrfghn
The happy wife kirjoitti:
käyvät töissä ja ostavat ihan itse korunsa ja vaatteensa. Paitsi tietysti silloin, jos saavat ne lahjaksi rakastajaltaan :)
kun pikkuvaimoon kalikka kolahti ja piti oikein tulla kertomaan, että töissäkin käydään ja ihka omaa rahaakin on... Voi toista, no voihan sitä haaveilla yksinäisinä iltoina, kun mies on rakastajattaren vällyissä, että itseäkin joku upea adonis hellisi ja lahjoisi...
- käy kaikki
The happy wife kirjoitti:
vaimot töissä... Niin ja mitenkäs luulet että ne rakastajattaret ostaa vaattensa ja korunsa ja kaiken muun? Tota, kävisköhän neki ihan niinku ite töissä..? Luultavampaa on, että ns. kakkoset käy töissä ja tienaa oman elantonsa. Vaimot taas makaa himassa... Huoria, mitkä huoria -ja vielä huonoja huoria. :)
- Hiano Rouva
käy kaikki kirjoitti:
vaimot töissä... Niin ja mitenkäs luulet että ne rakastajattaret ostaa vaattensa ja korunsa ja kaiken muun? Tota, kävisköhän neki ihan niinku ite töissä..? Luultavampaa on, että ns. kakkoset käy töissä ja tienaa oman elantonsa. Vaimot taas makaa himassa... Huoria, mitkä huoria -ja vielä huonoja huoria. :)
en tunne yhtään aviovaimoa, joka ei olisi töissä. Sossun tuella eläviä kakkosia tiedän sen sijaan useampiakin.
- mies_
Hiano Rouva kirjoitti:
en tunne yhtään aviovaimoa, joka ei olisi töissä. Sossun tuella eläviä kakkosia tiedän sen sijaan useampiakin.
mä taas tunnen liudan aviovaimoja jotka ei käy töissä , esim. mun oma rouva ja veljien ja kaverien. tunnen myös kakkosia, jotka käy töissä esim. mun oma ja muutamien kaverien. on niin hyvät tulot meinaan mulla ja jätkillä , et vaimot aatteli et voi jäädä himaan makoileen ja kauneushoitoloissa käydä... sit taas nuita kakkosia ei kukaan elätä, joten täytyy itte elantonsa tienaa heidän.... et sä taida olla mikään hieno rouva. kato ne hienot rouvat ei käy töissä, ne on sellasii ku mun oma rouva. menis kynnet pilalle, eikä ehtis kauneusunia ottaa.... ei sitte jaksa ees peuhata oman miehen kans, jos on töissä väsytetty. eikä kukaan kunnon aviomies ees laita omaa vaimoo töihin, ei se ole mies eikä mikään, joka ei vaimoonsa elätä! sä oot kyllä nyt käsittäny aivan väärin asiat, sul on huono mies. jos mies rakastaa vaimoonsa, niin se kyl tuo leivän pöytään, eikä vaimon tarvi muuta tehdä kun se minkä osaa parhaiten, eli näyttää nätiltä ja shoppailla. ai että on nannaa, kun vaimo esittelee sit illalla mulle millasii alusvaatteita yms. on ostanut. vielä kivempi ne on riisuu hänen päältä ja.... hmmm... ;)
- terghfg
mies_ kirjoitti:
mä taas tunnen liudan aviovaimoja jotka ei käy töissä , esim. mun oma rouva ja veljien ja kaverien. tunnen myös kakkosia, jotka käy töissä esim. mun oma ja muutamien kaverien. on niin hyvät tulot meinaan mulla ja jätkillä , et vaimot aatteli et voi jäädä himaan makoileen ja kauneushoitoloissa käydä... sit taas nuita kakkosia ei kukaan elätä, joten täytyy itte elantonsa tienaa heidän.... et sä taida olla mikään hieno rouva. kato ne hienot rouvat ei käy töissä, ne on sellasii ku mun oma rouva. menis kynnet pilalle, eikä ehtis kauneusunia ottaa.... ei sitte jaksa ees peuhata oman miehen kans, jos on töissä väsytetty. eikä kukaan kunnon aviomies ees laita omaa vaimoo töihin, ei se ole mies eikä mikään, joka ei vaimoonsa elätä! sä oot kyllä nyt käsittäny aivan väärin asiat, sul on huono mies. jos mies rakastaa vaimoonsa, niin se kyl tuo leivän pöytään, eikä vaimon tarvi muuta tehdä kun se minkä osaa parhaiten, eli näyttää nätiltä ja shoppailla. ai että on nannaa, kun vaimo esittelee sit illalla mulle millasii alusvaatteita yms. on ostanut. vielä kivempi ne on riisuu hänen päältä ja.... hmmm... ;)
Mihis sä sitä kakkosta tarvitset..? Elättääkö se jotenkin sut, että sulla on varaa elättää laiskaa akkaa kotona..?
- Hiano Rouva
mies_ kirjoitti:
Sä olet nyt käsittänyt itse ihan väärin, mutta se nyt ei mitenkään hämmästytä. Tämä hiano rouva ei missään navetassa olekaan kynsiään pilaamassa.
- mies_
terghfg kirjoitti:
Mihis sä sitä kakkosta tarvitset..? Elättääkö se jotenkin sut, että sulla on varaa elättää laiskaa akkaa kotona..?
ei mun vaimo ole laiska, hänen työtä on näyttää hyvältä ja sulostuttaa mun arkee, hän on sellainen luxus-rouva.... kakkonen elättää ihan vaan ittesä ,mul on hyvät tulot. niin ja mihin tarviin kakkosta? kaikilla oikeilla kunnon miehillä on kaunis kotirouva ja kakkonen.
- mies_
Hiano Rouva kirjoitti:
Sä olet nyt käsittänyt itse ihan väärin, mutta se nyt ei mitenkään hämmästytä. Tämä hiano rouva ei missään navetassa olekaan kynsiään pilaamassa.
mä oon kuule liikemies, on oma firma joka tuottaa oikein kivasti. ehkä kaikis töissä ei mene kynnet pilalle, mut väsyneeks ja kärttyseks se töitten teko naisen tekee.... mun vaimo on päivät kauneushoidoissa, poistattaa karvoja, ottaa kasvohoitoja, laitattaa hiuksii ja kynsii.... kyllä se työstä käy olla kaunis, mut ai, ai että häntä on ilo kattella ja rakastella! ;) on siivoojat ja keittäjät ja kaikki meidän taloudes, että mun rakas jaksaa olla kaunis ja rakastella mun kanssa vaikka yöt läpeensä, ja jaksaahan hän. sun vastauksest huokuu sellainen katkeruus ja vihamielisyys, et kyllä sä taidat olla ihan väsy koko rouva! et ole hieno rouva, ne hienot ei oo koskaan noin huonol tuulel... toi kuule johtuu iha vaan väsymyksest. sun miehes pitäs elättää sut.
- ehta ukko
mies_ kirjoitti:
mä oon kuule liikemies, on oma firma joka tuottaa oikein kivasti. ehkä kaikis töissä ei mene kynnet pilalle, mut väsyneeks ja kärttyseks se töitten teko naisen tekee.... mun vaimo on päivät kauneushoidoissa, poistattaa karvoja, ottaa kasvohoitoja, laitattaa hiuksii ja kynsii.... kyllä se työstä käy olla kaunis, mut ai, ai että häntä on ilo kattella ja rakastella! ;) on siivoojat ja keittäjät ja kaikki meidän taloudes, että mun rakas jaksaa olla kaunis ja rakastella mun kanssa vaikka yöt läpeensä, ja jaksaahan hän. sun vastauksest huokuu sellainen katkeruus ja vihamielisyys, et kyllä sä taidat olla ihan väsy koko rouva! et ole hieno rouva, ne hienot ei oo koskaan noin huonol tuulel... toi kuule johtuu iha vaan väsymyksest. sun miehes pitäs elättää sut.
ei millään pahalla, mutta tuskin se sun miehes huomaa että oot laitattanut kynsiäsi. huonosti matkittu siis, ei miehet ajattele noin. tai sitten miehesi kakkonen on itsekin mies.
panostaisit ennemmin yhteisiin hetkiin vähän syvällisemässä mielessä esim. keskustelemalla ja kuuntelemalla, niin miehesi ehkä saisi kaipaamasi sinulta eikä tarvitsisi toista naista ymmärtäjäksi, vaikka nätti olisitkin. - mies_
ehta ukko kirjoitti:
ei millään pahalla, mutta tuskin se sun miehes huomaa että oot laitattanut kynsiäsi. huonosti matkittu siis, ei miehet ajattele noin. tai sitten miehesi kakkonen on itsekin mies.
panostaisit ennemmin yhteisiin hetkiin vähän syvällisemässä mielessä esim. keskustelemalla ja kuuntelemalla, niin miehesi ehkä saisi kaipaamasi sinulta eikä tarvitsisi toista naista ymmärtäjäksi, vaikka nätti olisitkin.nyt on kyllä menny sulla puurot ja vellit sekasin! minähän olen mies, kyllä oikea kunnon mies huomaa huolitellun naisen. sitäpaitti mun vaimo aina näyttää kun tulen kotiin, että millaset lakat on nyt kynsis ja mitä kaikkea kivaa on ostanu et mä saan riisuu ne sen päältä ja rakastella.... ja ai, että sitä posliinipimppiä on nautinnollista nuolla! ;) kyllä me vaimon kanssa keskustellaanki ja kaiken saan häneltä periaatteessa, mut se nyt vain on niin että jokaisella kunnon miehellä on rakastajatar.... kato vaihteluu... kuuluu se kans vähä niinku imagoonki.
- Naisten Mies 68
mies_ kirjoitti:
nyt on kyllä menny sulla puurot ja vellit sekasin! minähän olen mies, kyllä oikea kunnon mies huomaa huolitellun naisen. sitäpaitti mun vaimo aina näyttää kun tulen kotiin, että millaset lakat on nyt kynsis ja mitä kaikkea kivaa on ostanu et mä saan riisuu ne sen päältä ja rakastella.... ja ai, että sitä posliinipimppiä on nautinnollista nuolla! ;) kyllä me vaimon kanssa keskustellaanki ja kaiken saan häneltä periaatteessa, mut se nyt vain on niin että jokaisella kunnon miehellä on rakastajatar.... kato vaihteluu... kuuluu se kans vähä niinku imagoonki.
Kovasti kehut eukkoas mutta onko sinun rakastajatar yhtä tasokas kuin minun? Kaunis, kurvikas, hoikka ja koulutettu, kaikki kaverit kateellisia. Kehno kakkonen kun ei nosta imagoa.
- mies_
Naisten Mies 68 kirjoitti:
Kovasti kehut eukkoas mutta onko sinun rakastajatar yhtä tasokas kuin minun? Kaunis, kurvikas, hoikka ja koulutettu, kaikki kaverit kateellisia. Kehno kakkonen kun ei nosta imagoa.
on rakastajatar myös tasokas. kaunis on ja koulut käyty, hyvässä ammatissa, tienaakin ihan kivasti. sivistynyt ja älykäs. on hoikka ja kurvikas, oikein vaimo ainesta. en kai huonoa nyt huoliskaan.
- Hiano Rouva
mies_ kirjoitti:
sä levyseppähitsaaja heräsit ja huomasit polttanees sauman pilall.
- tuollasen vaimon
mies_ kirjoitti:
on rakastajatar myös tasokas. kaunis on ja koulut käyty, hyvässä ammatissa, tienaakin ihan kivasti. sivistynyt ja älykäs. on hoikka ja kurvikas, oikein vaimo ainesta. en kai huonoa nyt huoliskaan.
pitää sitten ottaa suttunen, karkea ja sivistymätön kakkonen. Ei muuten järkee. pitää olla synnin tuntua.
- mies_
tuollasen vaimon kirjoitti:
pitää sitten ottaa suttunen, karkea ja sivistymätön kakkonen. Ei muuten järkee. pitää olla synnin tuntua.
ei mun rakastajatar ole naimisis, sanoin vaan että hän on oikein hyvää vaimoainesta. hänestä kauniin ja ihanan vaimon joku sais, vaikka minä itte jos en jo naimisis olis. hän vaan on näitä uraihmisii tykkää tehdä töitä ja menestyy, niin siks ei kai ole naimisiin menny... ei taida tyttö iha tietääkään kuin ihana pakkaus on ,enkä mäkään sitä hälle kerro , parenpi et luulee ettei ole tavan akkaa kummempi. vaimolle toki muistan aina sanoin ja teoin kertoo et hän on ihana ja kaunis ja paras ja kyl vaimo tietääki oman arvonsa. minäkö karkee ja suttunen sun mielest? kyllä minä pesulla käyn ja siistit on kamppeet, kultakellot ja kaikki. oon oikein siisti ja huoliteltu mies. mihis homppeli poikiin se neiti tai rouva on sitten tottunut, kun ei oikeeta kunnon miestä tunnista?
- mies_
Hiano Rouva kirjoitti:
sä levyseppähitsaaja heräsit ja huomasit polttanees sauman pilall.
mikäs se on rouvalla levyseppähitsaajia vastaan? onkos se rouvan ex mies levyseppähitsaaja? taitaa olla ja siks rouva noin suhtautuu levyseppähitsaajiin, kun oma entinen ukko oli sellanen ja silti petti ja jätti.... voi, voi eti sinäkin vaan joku kunnon bisnismies itelles vakkaripanoks, joku naimisis oleva , ala rakastajattareks hälle niin saat hymyn kasvoilles , kun saat kunnolla kyytiä! eijei.... et sinä hieno rouva ole, ei ne kato tiedä mitä on levyseppähitsaajat, esmes. mun oma rakas ei varmaan ole ees kuullut koko sanaa.
- Hiano rouva
mies_ kirjoitti:
mikäs se on rouvalla levyseppähitsaajia vastaan? onkos se rouvan ex mies levyseppähitsaaja? taitaa olla ja siks rouva noin suhtautuu levyseppähitsaajiin, kun oma entinen ukko oli sellanen ja silti petti ja jätti.... voi, voi eti sinäkin vaan joku kunnon bisnismies itelles vakkaripanoks, joku naimisis oleva , ala rakastajattareks hälle niin saat hymyn kasvoilles , kun saat kunnolla kyytiä! eijei.... et sinä hieno rouva ole, ei ne kato tiedä mitä on levyseppähitsaajat, esmes. mun oma rakas ei varmaan ole ees kuullut koko sanaa.
kun olet yksinkertain. Hianot rouvat tietää kaikk asiat, ja maatiaismoukat ja sitimarketin kassat tietää vain hajuvesien merkkejä. Ei näin hianol rouvalla ole mittää entist miest, nykyine vaan ja se on oikke akkauntmanakeri ja mää ole sen esimies, eiku -nainen vai oliko se -nahka? Pira ny kantturas tyytyväisen, ettei niire tarvi sinn sossu luukul lähtee naukuu.
- kirjootin huonosti
mies_ kirjoitti:
ei mun rakastajatar ole naimisis, sanoin vaan että hän on oikein hyvää vaimoainesta. hänestä kauniin ja ihanan vaimon joku sais, vaikka minä itte jos en jo naimisis olis. hän vaan on näitä uraihmisii tykkää tehdä töitä ja menestyy, niin siks ei kai ole naimisiin menny... ei taida tyttö iha tietääkään kuin ihana pakkaus on ,enkä mäkään sitä hälle kerro , parenpi et luulee ettei ole tavan akkaa kummempi. vaimolle toki muistan aina sanoin ja teoin kertoo et hän on ihana ja kaunis ja paras ja kyl vaimo tietääki oman arvonsa. minäkö karkee ja suttunen sun mielest? kyllä minä pesulla käyn ja siistit on kamppeet, kultakellot ja kaikki. oon oikein siisti ja huoliteltu mies. mihis homppeli poikiin se neiti tai rouva on sitten tottunut, kun ei oikeeta kunnon miestä tunnista?
ymmärsit väärin. Vaimos pitää ottaa se raaka mies, vastakohta. ja hyvää se tekis tällekkin akateemiselle kakkoselles, sellainen karhee kätinen, mustat kynnenaluset. Joka nauraa höröttelee niin että vajaa hammasrivi näkyy.
- mies_
kirjootin huonosti kirjoitti:
ymmärsit väärin. Vaimos pitää ottaa se raaka mies, vastakohta. ja hyvää se tekis tällekkin akateemiselle kakkoselles, sellainen karhee kätinen, mustat kynnenaluset. Joka nauraa höröttelee niin että vajaa hammasrivi näkyy.
ei hienot naiset sellaisista sottapytty miehist tykkää... kyllä mulla karheutta kämmenist löytyy enkä mikään puppeli poika ole! hienot naiset pitää liituraita puvust ja siisteistä kunnon miehist. kynnet ja kädet toki pitää olla puhtaat, eihän herkkään pimppiin voi suttusta kättä laittaa ,tulee viel tulehdus.
- mies_
Hiano rouva kirjoitti:
kun olet yksinkertain. Hianot rouvat tietää kaikk asiat, ja maatiaismoukat ja sitimarketin kassat tietää vain hajuvesien merkkejä. Ei näin hianol rouvalla ole mittää entist miest, nykyine vaan ja se on oikke akkauntmanakeri ja mää ole sen esimies, eiku -nainen vai oliko se -nahka? Pira ny kantturas tyytyväisen, ettei niire tarvi sinn sossu luukul lähtee naukuu.
hienot rouvat ei tiedä levyseppähitsaajia ja sellaisii, koska hienot rouvat on syntyneet parempiin sivistyneisiin perheisiin, jossa ei tarvi tietää tuollassii asoit .se riittää et isä tietää, ja sit myöhemmin oma aviomies. ei mun naiset sossun luukulle joudu. rakastajatar on töissä ja tienaa itte elantonsa oikein on mukava palkkaki hällä. mulla myös oikein hyvät tulot, niin kyllä rakkaasta vaimosta huolen pidän kaikin tavoin.
- Ex-vaimo38
Hiano Rouva kirjoitti:
Kun olin vielä avioliitossa 2v sitten olin kyllä kotiäiti ja en käynyt töissä vaan hoidin lapsia ja kotia.
Ja tunsin kyllä muitakin äitejä joille tuli pieni kotihoidontuki siitä kun lapset hoidettiin kotona.
- Jullen Ankanpää
rakastajattarilleni hajuvesiä. Saanpahan itsekin nauttia hyväntuoksuisista naisista.
- Still loving you
Taidatpa Julleseni olla aikamoinen naistennaurattaja...
- paras kakkonen
Esim Guccin korukello vaimosi joutuessa tyytymään Citizenin. Tiedänhän että saat vaimosi kuvittelemaan että antamasi lahja on arvokas ja niinhän se onkin, saajansa arvoinen:) Jostain syystä kiihotun siitä kun minulla on kaulassa antamasi kultainen ketju, eikä muuten rihman kiertämää...
- Säälittävää
näillä kakkosilla oikeasti jotain mielenterveyshäiriöitä?
- x
Säälittävää kirjoitti:
mulla ainakaan ole...
- Joo säälittävää
Säälittävää kirjoitti:
näillä vaimoilla oikeasti jotain mielenterveyshäiriöitä?
- Tiinu Liinu
Joo säälittävää kirjoitti:
näillä vaimoilla oikeasti jotain mielenterveyshäiriöitä?
Tiedän ainakin erään narsistivaimon jonka mielenterveys horjuu, mies ei sitä kestä. Minä hoidan ja hellin miestä joka kerta kun hän tulee illanviettoon ja sain siitä hyvästä kalliinpuoleisen kultaketjun :) mulla on niin ihana miesystävä!
- muusta sun
laises ihminen kiihoittuisikaan, kun toisen ihmisen kärsimyksistä. Onkohan sussa joku vika??????????
- jos uskallat
kunnolla rasvattu köysi ja osta sellanen samalla itelleskin.
- Ei sutturoille
kenkiä, hemaisevia alusvaatteita jne sekä tietty aikuisille tarkoitettuja leluja. Mitä on hienompaa kun upea nainen pukeutuu tyylikkäästi, siitä kaikki pitää, myös sinä!
- petronelli
Luen parhaillaan Kaisa Strandenin kirjaa Syrjähypyn houkutus ja jos oikein rehellisisä ollaan, niin pettämistä on maailman sivu täynnä jo Faaraoista lähtien. Ihastumisen ja rakastumisen tuoma oksitosiini on mielihyvää tuottava hormoni joita sensuellit ja herkät ihmiset tarvitsevat. Pettämistä on tuomittu yhtä kauan kuin sitä on harjoitettu ja mielenkiintoista on lukea, miten ehkäisypillerin keksimisen jälkeen pettäminen on yleistynyt rajusti. Arviolta 48% miehistä pettää jossain elämänsä vaiheessa, kun vastaava luku naisilla on 36%. Tästä voimme päätellä, että mahdollisia tuomitsijoita on miehistä 52% ja naisista 64%. Se näkyy myös tällä palstalla. Huoruutta harrastaa kuitenkin vain 7% maailman naisista ja miehistä yhteensä, joten väliin jäävä osa on kiintyneen parisuhteen muodostavia. Se, että ihmisellä on tarve tuomita on kirkon asettama määre, ei luonnon keksimä. Aikoinaan pettäminen oli sallittua ja hyväksyttävää, jos siitä ei tehnyt julkista. Joutsen on suomen eläinlajeista ehkä tunnetuin yhden partnerin vaalija. On todettu, että joutsenen oksitosiiniin verrattava hormoni on luonnostaan moninkertainen ihmisen oksitosiiniin nähden, joten todennäköistä on, että ihminen ei ole luotu yhden puolison ihanteisiin. Jos parisuhde tuottaa oksitosiinia riittävästi se myös takaa uskollisuuden.
Mitä tästä opimme. Ainakin sen, että ihminen perustarpeisiin kuuluvat lämmön ja ruoan lisäksi hyväksytyksituleminen ja hellyys. Jos hän ei sitä puolisoltaan saa, hän etsii sitä todennäköisemmin muualta. Vain aineelliset ja asenteelliset asiat pitävät epätyydyttävää liittoa kasassa. Silittely ja ihokontakti ilman aktiakin tuottaa oksitosiinia. Me kutsumme sitä läheisyydeksi, koska se sisältää kaikki oksitosiinia tuottavia tekoja, joihin voimme tietoisesti vaikuttaa. Lahjan antaminen rakastajattarelle on yksi kiintymyksen osoitus ja korvike hellyydelle. Sen on todettu tuottavan oksitosiinia antajalle ja saajalle. Jos rakastunut ihminen, olkoonkin sitten pettäjä tai ei, antaa lahjan valitulleen niin minusta siinä ei ole mitään pahaa. Minua on petetty monesti ja olen ollut kakkonen. Itsellä ei sen sijaan ole viettiä pettämiseen ja olen perusluonteeltani uskollinen, koska oksitosiini pitoisuuteni ovat normaalit.
Aina löytyy ihmisiä, joiden älykkyys ja kypsyys ei riitä ymmärtämään normaalia ihmisen käyttäytymistä. Eletään ja huudellaan toisiin pöytiin ja toitotetaan sitä miten oma elämä on hienoa, mutta heikkona hetkenä päästetään patoutuneet höyryt palstoilla toista tuomiten. Se on yksi keino saada mielihyvää, oksitosiinia. Toinen saa mielihyvää moittimalla toisten tapaa elää ja toinen saa sen hellyydellä. Ollaan jotain mieltä vain siksi, että oma uskonto sen määrittää ja siitä pidetään kiinni, ettei vain oma vajavuus tulisi julki.
Alkuperäiseen kysymykseen. Mitä lahjaksi kakkoselle?
Itse kakkosena arvostan lahjoja, jotka muistuttavat miestä itseään tai yhteisiä hetkiä. Jokin hyvä kirja, joka kertoo miehen omasta maailmasta. Tapa kertoa jotain itsestään kirjan voimalla. Sitten pienet korut, ei mitään isoa timanttia. Jos sellaisen saisin, niin se olisi yliampuvaa niin kauan, kuin mies päättää pysyä liitossaan. Lahjakortti hierojalle tai johonkin hoitolaan on mieluinen ja minulle tuotti iloa jopa leivänpaahdin. Söimme kerran hotellissa hyvää paahtoleipää aamupalalla ja totesin, että paahdin minulta puuttuu. Siinä deluxe mallissa on sitten kuulema yhtä monta toimintoa, kuin minustakin löytyy. Alusvaatteet ovat jotenkin niin kliseiset ja niistä ei oikeasti ole sellaista iloa, kuin voisi kuvitella. Tai no jos haluaa naisesta vain pelkkää seksiä ilman tunteita niin sitten ok. Mieti mitä haluat viestittää naiselle. Koru on pitempiaikainen osoitus, kun taas kukka on lyhytaikainen. Alusvaatteilla viestit omaa tarvetta ja "leivänpaahtimella" toisen tarvetta. Kodinkone sopii vain, jos tosissaan siihen liittyy jokin tarina, mutta muuten se on tylsä ja dominoiva. Olet tainnut jo lahjasi ostaa, mutta hyvää joulua kuitenkin. Toivottavasti lahjastasi tykätään.- Sirkku29
Rakastajani, toisen naisen aviosiippa silti minulle Rakkain ihminen maailmassa, vei minut ostoksille ennen
joulua. Sain siis itse valita alusvaatteista ja kengistä lähtien koko asun jonka hän ystävällisesti halusi antaa
minulle joululahjaksi.
Siis aikuinen ihminen tietää parhaiten itse mitä eniten kaipaa ja mitä mieluiten käyttää päällänsä.
- Entinen kakkonen
Kumma juttu, kun täällä niin ykköset kuin kakkoset rehvastelevat lahjoilla joita miehiltä saavat. Minä olin erään varatun miehen kakkonen. Yhtään lahjaa en koskaan häneltä saanut, enkä ollut edes vailla -ei tullut koskaan mieleenkään, että minulle pitäisi lahjoja ostaa. Vaikka olisin naimisissa, niin silti en odottaisi mieheltä lahjoja. Minulle riittäisi, että saisin olla hänen lähellään... Minulle riitti sen varatun miehenkin kanssa, että sain olla hänen lähellään edes joskus... Ai niin, mutta minähän rakastinkin ja rakastan häntä edelleen aidosti. Silloin ei materialla ole merkitystä.
- ----------
Sinä rakastat varattua miestä?? Hohhoijaa..mietipäs nyt vielä vähän, mahtaako tuo sun täällä suuresti hehkuttama "rakkautes" mennä enemmän ja vähemmän kiville???
Kumpikohan sen joulun viettää sen siippansa kansa..ehkä vaimo vai mitä?? Joten mitä sulle jää käteen..?? Ei sit niin yhtään mitään muuta ku yksinäinen joulu itkien toisen perään ku toinen viettää vaimonsa ja lapsiensa kanssa perhejoulua etkä sinä merkkaa sille miehelle muuta ku seksiä! Sit se tulee taas sun luo ku alkaa himot tulemaan pintaan, tietäähän mistä helpolla irtoaa..
Ja vai että oikein aidosti rakastat ja rakastit?? Miten voi varattua miestä rakastaa, kysynpä vaan??? Eihän siitä suhteesta mitään tule, ei niin yhtään mitään sillä tuskinpa se mies vaimoaan sinun takias jättää joten hukkaan menee tuokin rakkaus! :) - Entinen kakkonen
---------- kirjoitti:
Sinä rakastat varattua miestä?? Hohhoijaa..mietipäs nyt vielä vähän, mahtaako tuo sun täällä suuresti hehkuttama "rakkautes" mennä enemmän ja vähemmän kiville???
Kumpikohan sen joulun viettää sen siippansa kansa..ehkä vaimo vai mitä?? Joten mitä sulle jää käteen..?? Ei sit niin yhtään mitään muuta ku yksinäinen joulu itkien toisen perään ku toinen viettää vaimonsa ja lapsiensa kanssa perhejoulua etkä sinä merkkaa sille miehelle muuta ku seksiä! Sit se tulee taas sun luo ku alkaa himot tulemaan pintaan, tietäähän mistä helpolla irtoaa..
Ja vai että oikein aidosti rakastat ja rakastit?? Miten voi varattua miestä rakastaa, kysynpä vaan??? Eihän siitä suhteesta mitään tule, ei niin yhtään mitään sillä tuskinpa se mies vaimoaan sinun takias jättää joten hukkaan menee tuokin rakkaus! :)Opettele lukemaan, ja vielä ymmärtämään lukemasi... "Entinen kakkonen" -mitä se Sinusta tarkoittaa? No kun et varmaan ymmärrä, niin kerron että sitä, etten enää ole sen miehen kanssa tekemisissä. Jihuu!!! Nyt juhlat pystyyn siellä!!
Sitten taas siitä rakkaudesta ja rakastamisesta voin kertoa sen verran, että miksi muka ei voisi rakastaa varattuakin miestä? Ei omia tunteitaan pysty määräämään, se joka niin väittää ei ole koskaan rakastanut aidosti ketään. No, sinähän varmaan oletkin niitä naisia, jotka posket hehkuen odottaa kaikkia merkkipäiviä ja juhlia, että mitä kallista ja hienoa se siippa on nyt ostanut. Itse taas varmaan ostat jonkun huumori t-paidan tai -kalsarit miehellesi, ehkä harvoin partakoneen... Mutta sinähän olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka haluaa pysyä siellä saama puolella ja joille pitää maksaa rakkaudesta. Sellaisillekin on olemassa nimi, mutta sitä ei yleensä käytetä vaimoista, joten enpä taida minäkään käyttää... Kuitenkaan se ei muuta sinun ja kaltaistesi toimintaa sen kummemmaksi, samasta asiasta on kyse -eli siitä, että miehen täytyy maksaa saadakseen pillua. Minulle ei sentään tarvinut maksaa, enkä ymmärrä myöskään näitä kakkosia, jotka ovat jotain maksuksi luokiteltavaa vailla. Olen ehkä sitten siinä mielessä poikkeava nainen, että minä annoin rakkaudesta. - tyhmyydestä..
Entinen kakkonen kirjoitti:
Opettele lukemaan, ja vielä ymmärtämään lukemasi... "Entinen kakkonen" -mitä se Sinusta tarkoittaa? No kun et varmaan ymmärrä, niin kerron että sitä, etten enää ole sen miehen kanssa tekemisissä. Jihuu!!! Nyt juhlat pystyyn siellä!!
Sitten taas siitä rakkaudesta ja rakastamisesta voin kertoa sen verran, että miksi muka ei voisi rakastaa varattuakin miestä? Ei omia tunteitaan pysty määräämään, se joka niin väittää ei ole koskaan rakastanut aidosti ketään. No, sinähän varmaan oletkin niitä naisia, jotka posket hehkuen odottaa kaikkia merkkipäiviä ja juhlia, että mitä kallista ja hienoa se siippa on nyt ostanut. Itse taas varmaan ostat jonkun huumori t-paidan tai -kalsarit miehellesi, ehkä harvoin partakoneen... Mutta sinähän olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka haluaa pysyä siellä saama puolella ja joille pitää maksaa rakkaudesta. Sellaisillekin on olemassa nimi, mutta sitä ei yleensä käytetä vaimoista, joten enpä taida minäkään käyttää... Kuitenkaan se ei muuta sinun ja kaltaistesi toimintaa sen kummemmaksi, samasta asiasta on kyse -eli siitä, että miehen täytyy maksaa saadakseen pillua. Minulle ei sentään tarvinut maksaa, enkä ymmärrä myöskään näitä kakkosia, jotka ovat jotain maksuksi luokiteltavaa vailla. Olen ehkä sitten siinä mielessä poikkeava nainen, että minä annoin rakkaudesta.heippa, kyllä vaan Hän olisi sullekin voinut joululahjan antaa. Se olisi kertonut välittämisestä, huomioimisesta. Minusta oli kurjaa, että olin kaksi vuotta varatun miehen kanssa suhteessa, enkä myöskään saanut yhtäkään lahjaa, en edes synttärionnitteluita. Oli virhe antaa ilmaiseksi, olisi pitänyt pyytää maksu mieheltä, joka todellakin kävi vain himojaan tyydyttämässä. Enää en moiseen ryhtyisi..ainoastaan, jos saisin kunnon korvauksen!
- Entinen kakkonen
tyhmyydestä.. kirjoitti:
heippa, kyllä vaan Hän olisi sullekin voinut joululahjan antaa. Se olisi kertonut välittämisestä, huomioimisesta. Minusta oli kurjaa, että olin kaksi vuotta varatun miehen kanssa suhteessa, enkä myöskään saanut yhtäkään lahjaa, en edes synttärionnitteluita. Oli virhe antaa ilmaiseksi, olisi pitänyt pyytää maksu mieheltä, joka todellakin kävi vain himojaan tyydyttämässä. Enää en moiseen ryhtyisi..ainoastaan, jos saisin kunnon korvauksen!
Sitäkö se välittäminen on, että lahjotaan? Minä en ole koskaan ajatellut noin, enkä tule ajattelemaan... Ehkä minua voi kutsua nyt huoraksi, kun olen varatun kanssa suhteessa ollut -ja tiedän että kutsutaankin, sillä sen sanan merkitys on ilmeisesti muuttunut. Aiemmin huora kuitenkin tarkoitti nimenomaan maksullista naista, tarkoittaa muuten vieläkin uusista merkityksistään huolimatta. En tiedä mikä nimi ns. kakkosilla on ollut aikaisemmin... Jalkavaimo? Tiedä häntä... No aivan sama, jos joku tahtoo minua huoraksi nimittää nyt tämän kaiken johdosta, niin se hänelle suotakoon, mutta maksullinen nainen en ainakaan ole ollut.
Eipä minuakaan se varattu mies, jonka kanssa muuten olin suhteessa neljä vuotta onnitellut koskaan syntymäpäivänä, sillä tuskin edes muisti milloin syntymäpäiväni on. Minä muistin hänen, ja onnittelin... Hän ei koskaan edes kiittänyt... Se vähän kosketti, mutta toisaalta tiesin koko ajan, ettei hän minusta todella välittänyt. Omille tunteilleni en silti voinut mitään, enkä edelleenkään voi. Jos jotain olen oppinut niin sen, että kaikkea ei voi saada, ja jotkut meistä eivät ilmeisesti saa mitään... Itse kuulun näihin. Silti en kadu sitä, että rakastin tätä miestä ja rakastan edelleen.
Sitten taas tuon minulle vastanneen vaimon kommentti: "Sit se tulee taas sun luo ku alkaa himot tulemaan pintaan, tietäähän mistä helpolla irtoaa.." -Niin eikö tuo ole kenenkään muun mielestä outoa? Miksi miehen pitää mennä toisen naisen luokse sitten kun "alkaa himot tulemaan pintaan"? Eikö sen vaimon pitäisi antaa, vai onko kyse siitä, ettei vaimo saanutkaan jouluna tarpeeksi isoa ja komeaa timanttia?
No, jos huoria on meissä maksuttomissakin naisissa, niin maksullisia on sitten ilmeisen paljon aviovaimoissa... Minua tämä jaksaa hämästyttää edelleen. Oli sitten kyse ykkösistä tai kakkosista, niin jos sitä miestä rakastaa, niin miksi häneltä täytyy jotain materiaa/rahaa saada, että antaa sitä pillua? En ymmärrä... Eikö sitä yleensä anneta rakkaudesta? - mysteerimisteli
tyhmyydestä.. kirjoitti:
heippa, kyllä vaan Hän olisi sullekin voinut joululahjan antaa. Se olisi kertonut välittämisestä, huomioimisesta. Minusta oli kurjaa, että olin kaksi vuotta varatun miehen kanssa suhteessa, enkä myöskään saanut yhtäkään lahjaa, en edes synttärionnitteluita. Oli virhe antaa ilmaiseksi, olisi pitänyt pyytää maksu mieheltä, joka todellakin kävi vain himojaan tyydyttämässä. Enää en moiseen ryhtyisi..ainoastaan, jos saisin kunnon korvauksen!
huomioon, että vaikka muuta luuletkin, niin se sinun kokemasi tapaus ei ole yhtä kuin kaikki tapaukset. Ikävää, että sinua huijattiin ja itsekin siinä sivussa teit virhearvioinnin.
Olen ollut salasuhteessa viisi vuotta. Pitkä työkaveruus muuttui ystävyydeksi ja sitten rakkaussuhteeksi. Heti alkuun tehtiin säännöt selviksi: ei lahjoja - kyllä toinen tietää toisen välittämisen pelkistä sanoistakin. Mitä lahjat lopulta muuttaisivat? Eivät mitään. En minä tarvitse materiaa vakuuttuakseni siitä, että miehellä on tunteita minua kohtaan. Okei, tämä viimeinen lause varmaan saa aikaan taas sen, että joku tulee huutelemaan, että paskat sillä ukolla mitään muita tunteita ole kuin pakotus etuveijarissa, olisi muuten jo eronnut vaimostaan jne jne... No vaikka niinkin. Minä ja hän kuitenkin tiedämme, missä mennään - muiden ei tarvitsekaan. - kyllä olisi hyvä
mysteerimisteli kirjoitti:
huomioon, että vaikka muuta luuletkin, niin se sinun kokemasi tapaus ei ole yhtä kuin kaikki tapaukset. Ikävää, että sinua huijattiin ja itsekin siinä sivussa teit virhearvioinnin.
Olen ollut salasuhteessa viisi vuotta. Pitkä työkaveruus muuttui ystävyydeksi ja sitten rakkaussuhteeksi. Heti alkuun tehtiin säännöt selviksi: ei lahjoja - kyllä toinen tietää toisen välittämisen pelkistä sanoistakin. Mitä lahjat lopulta muuttaisivat? Eivät mitään. En minä tarvitse materiaa vakuuttuakseni siitä, että miehellä on tunteita minua kohtaan. Okei, tämä viimeinen lause varmaan saa aikaan taas sen, että joku tulee huutelemaan, että paskat sillä ukolla mitään muita tunteita ole kuin pakotus etuveijarissa, olisi muuten jo eronnut vaimostaan jne jne... No vaikka niinkin. Minä ja hän kuitenkin tiedämme, missä mennään - muiden ei tarvitsekaan.tietää, missä mennään! Tietäisi jättää huoripukin. Mistä näitä miehiä sikiää. Pitää olla kaksi naista. Se oikea vaimo ja sitten joku kuppanen kakkonen.
- Blaahkis
Sitäkö se välittäminen on, että lahjotaan? Minä en ole koskaan ajatellut noin, enkä tule ajattelemaan... Ehkä minua voi kutsua nyt huoraksi, kun olen varatun kanssa suhteessa ollut -ja tiedän että kutsutaankin, sillä sen sanan merkitys on ilmeisesti muuttunut. Aiemmin huora kuitenkin tarkoitti nimenomaan maksullista naista, tarkoittaa muuten vieläkin uusista merkityksistään huolimatta. En tiedä mikä nimi ns. kakkosilla on ollut aikaisemmin... Jalkavaimo? Tiedä häntä... No aivan sama, jos joku tahtoo minua huoraksi nimittää nyt tämän kaiken johdosta, niin se hänelle suotakoon, mutta maksullinen nainen en ainakaan ole ollut.
Eipä minuakaan se varattu mies, jonka kanssa muuten olin suhteessa neljä vuotta onnitellut koskaan syntymäpäivänä, sillä tuskin edes muisti milloin syntymäpäiväni on. Minä muistin hänen, ja onnittelin... Hän ei koskaan edes kiittänyt... Se vähän kosketti, mutta toisaalta tiesin koko ajan, ettei hän minusta todella välittänyt. Omille tunteilleni en silti voinut mitään, enkä edelleenkään voi. Jos jotain olen oppinut niin sen, että kaikkea ei voi saada, ja jotkut meistä eivät ilmeisesti saa mitään... Itse kuulun näihin. Silti en kadu sitä, että rakastin tätä miestä ja rakastan edelleen.
Sitten taas tuon minulle vastanneen vaimon kommentti: "Sit se tulee taas sun luo ku alkaa himot tulemaan pintaan, tietäähän mistä helpolla irtoaa.." -Niin eikö tuo ole kenenkään muun mielestä outoa? Miksi miehen pitää mennä toisen naisen luokse sitten kun "alkaa himot tulemaan pintaan"? Eikö sen vaimon pitäisi antaa, vai onko kyse siitä, ettei vaimo saanutkaan jouluna tarpeeksi isoa ja komeaa timanttia?
No, jos huoria on meissä maksuttomissakin naisissa, niin maksullisia on sitten ilmeisen paljon aviovaimoissa... Minua tämä jaksaa hämästyttää edelleen. Oli sitten kyse ykkösistä tai kakkosista, niin jos sitä miestä rakastaa, niin miksi häneltä täytyy jotain materiaa/rahaa saada, että antaa sitä pillua? En ymmärrä... Eikö sitä yleensä anneta rakkaudesta?koska sinulla ei ole siihen riittävästi aivokapasiteettia. Ja alunperin huora tarkoitti huorin tehnyttä ihmistä, myös ilotyttöjä mutta erityisesti avionrikkojia. Ja vaimot voivat ostaa timanttinsa ihan itse. Luuletteko te kakkoset todellakin, että miehet elättävät vaimonsa? Kyllä useimpaan kotiin vaimo kantaa rahaa ihan yhtä paljon kuin mieskin, ellei enemmänkin. Mies menee toisen naisen luokse, kun himot nousee pintaa, vieraan lihan himot.
- Entinen kakkonen
Blaahkis kirjoitti:
koska sinulla ei ole siihen riittävästi aivokapasiteettia. Ja alunperin huora tarkoitti huorin tehnyttä ihmistä, myös ilotyttöjä mutta erityisesti avionrikkojia. Ja vaimot voivat ostaa timanttinsa ihan itse. Luuletteko te kakkoset todellakin, että miehet elättävät vaimonsa? Kyllä useimpaan kotiin vaimo kantaa rahaa ihan yhtä paljon kuin mieskin, ellei enemmänkin. Mies menee toisen naisen luokse, kun himot nousee pintaa, vieraan lihan himot.
Kiitos sanan merkityksen selvittämisestä! Itse et tahdo ymmärtää toisten naisten kirjoituksia, vaan haluat väkisin ymmärtää kaiken väärin. Missä kohti minä olen väittänyt kuvittelevani vaimojen olevan miestensä elätettävinä, ja etteivät he kävisi töissä? Tiedän varsin hyvin, että suurin osa vaimoista käy töissä, ja niin muuten käy kakkosistakin. Tässä ketjussahan keskustellaan nimen omaan lahjoista -mitä lahjaksi kakkoselle. Sitten ykköset ja kakkoset kilpailevat keskenään kummat ovat saaneet parempia ja kalliimpia lahjoja. Tätä minä olen ollut tässä ketjussa kommentoimassa, sillä se on mielestäni kummallista sekä vaimoilta että kakkosilta odottaa jotain kalliita lahjoja. En ole missään kohti väittänyt myöskään, että kaikki vaimot olisivat timanttien ja ties minkä kalliin roinan perään. Tässä ketjussa näitä vaimoja kyllä ilmeisesti on, samoin kuin kakkosia. Heitä olen ihmetellyt -sekä vaimoja, että kakkosia.
Miksi se mies sitten himoitsee vierasta lihaa? Kerrohan sinä, kun sinulla sitä aivokapasiteettia tuntuu olevan vaikka muille jakaa! Varmasti sinä tiedät syyn tuohon miesten kummalliseen toimintaan, joten kerro ihmeessä, kun se meille kaikille muille -niin vaimoille kuin kakkosillekin on mysteeri. Siitähän tälläkin palstalla eniten tapellaan ja riidellään, että mikä se on miehillä syynä siihen huoraamiseen. - 222222222222
Blaahkis kirjoitti:
koska sinulla ei ole siihen riittävästi aivokapasiteettia. Ja alunperin huora tarkoitti huorin tehnyttä ihmistä, myös ilotyttöjä mutta erityisesti avionrikkojia. Ja vaimot voivat ostaa timanttinsa ihan itse. Luuletteko te kakkoset todellakin, että miehet elättävät vaimonsa? Kyllä useimpaan kotiin vaimo kantaa rahaa ihan yhtä paljon kuin mieskin, ellei enemmänkin. Mies menee toisen naisen luokse, kun himot nousee pintaa, vieraan lihan himot.
Mikähän siinä sitten on, että se tuttu liha ei himota ollenkaan???????
- -asshole-
kyllä olisi hyvä kirjoitti:
tietää, missä mennään! Tietäisi jättää huoripukin. Mistä näitä miehiä sikiää. Pitää olla kaksi naista. Se oikea vaimo ja sitten joku kuppanen kakkonen.
sormus nimettömässä tekee akasta kuin akasta "oikean vaimon", muut ovatkin sitten pohjasakkaa, niinkö?
Pitääkin muistaa sanoa tuo ystävälleni, jonka avomiehellä on suhde naimisissa olevan naisen kanssa - että otapa nyt huomioon, että se miehesi petoskumppani on "oikea vaimo" ja sinä vain "kuppanen kakkonen", kun miehesi ei ole sinua rengastanut. Noinko? - hieman tyhmä
Kiitos sanan merkityksen selvittämisestä! Itse et tahdo ymmärtää toisten naisten kirjoituksia, vaan haluat väkisin ymmärtää kaiken väärin. Missä kohti minä olen väittänyt kuvittelevani vaimojen olevan miestensä elätettävinä, ja etteivät he kävisi töissä? Tiedän varsin hyvin, että suurin osa vaimoista käy töissä, ja niin muuten käy kakkosistakin. Tässä ketjussahan keskustellaan nimen omaan lahjoista -mitä lahjaksi kakkoselle. Sitten ykköset ja kakkoset kilpailevat keskenään kummat ovat saaneet parempia ja kalliimpia lahjoja. Tätä minä olen ollut tässä ketjussa kommentoimassa, sillä se on mielestäni kummallista sekä vaimoilta että kakkosilta odottaa jotain kalliita lahjoja. En ole missään kohti väittänyt myöskään, että kaikki vaimot olisivat timanttien ja ties minkä kalliin roinan perään. Tässä ketjussa näitä vaimoja kyllä ilmeisesti on, samoin kuin kakkosia. Heitä olen ihmetellyt -sekä vaimoja, että kakkosia.
Miksi se mies sitten himoitsee vierasta lihaa? Kerrohan sinä, kun sinulla sitä aivokapasiteettia tuntuu olevan vaikka muille jakaa! Varmasti sinä tiedät syyn tuohon miesten kummalliseen toimintaan, joten kerro ihmeessä, kun se meille kaikille muille -niin vaimoille kuin kakkosillekin on mysteeri. Siitähän tälläkin palstalla eniten tapellaan ja riidellään, että mikä se on miehillä syynä siihen huoraamiseen.etkä aivan vähää. Siis sinussa ja aviovaimoissa on vissi ero. Jos mies antaa lahjan vaimolle, ei se ole maksua pillusta. Antahan vaimokin lahjoja miehelleen. Suurimmassa osassa perheitä talous ja rahat ovat yhteisiä. Ymmärrätkö. On tyhmää puhua vaimoista maksullisina. Perhe on kokonaisuus lapsineen, miehineen, vaimoineen. Eikä sen pillun antaminen miehelle ole pakkopullaa, josta korvaus olisi saatava. Yhtä nautinnollista myös vaimolle. Miksi miehet ja naiset käyttävät teitä kakkosia, onkin toinen juttu, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen oman puolison ja häneen kohdistuvien tunteiden kanssa. Kaikilla meillä on myös tämä pimeä puoli.
- Tavanperä
222222222222 kirjoitti:
Mikähän siinä sitten on, että se tuttu liha ei himota ollenkaan???????
vieras vittu on kullin herkku.
- Entinen kakkonen
hieman tyhmä kirjoitti:
etkä aivan vähää. Siis sinussa ja aviovaimoissa on vissi ero. Jos mies antaa lahjan vaimolle, ei se ole maksua pillusta. Antahan vaimokin lahjoja miehelleen. Suurimmassa osassa perheitä talous ja rahat ovat yhteisiä. Ymmärrätkö. On tyhmää puhua vaimoista maksullisina. Perhe on kokonaisuus lapsineen, miehineen, vaimoineen. Eikä sen pillun antaminen miehelle ole pakkopullaa, josta korvaus olisi saatava. Yhtä nautinnollista myös vaimolle. Miksi miehet ja naiset käyttävät teitä kakkosia, onkin toinen juttu, eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä sen oman puolison ja häneen kohdistuvien tunteiden kanssa. Kaikilla meillä on myös tämä pimeä puoli.
Eli ei löytynyt rouva-raukalta sitä aivokapasiteettia sitten kuitenkaan niin paljon, kuin itse kuvittelee.
Tuokin, että talous ja rahat olisivat yhteiset, ei päde enää nykyaikana, vaan kyllä suurimmalla osalla on ihan omat pankkitilit ja tulot. Millä keskiajalla se rouva mahtaa elää? Katsohan vähän äitienpäivän tai isänpäivän aikaan tulevia mainoksia, myös joulun aikaan... Jos ne lahjat joita puolisot antavat toisilleen ovat saman tasoisia, niin miksi sitten mainostetaan paljon enemmän naisille annettavia lahjoja, ja ne ovat kalliita koruja yms...? Sen sijaan lahjat joita miehille mainoksissa on, ovat jotain t-paitoja ja alushousuja, joissa on joku hassu kuva ja teksti. Sitten jos "luksusta" halutaan antaa, niin se on partakone. Ainakin tässä ketjussa on paljon vaimoja, jotka tuntuvat olevan nimen omaan kalliiden lahjojen perään. Myös tällaisia kakkosia tässä ketjussa on -ja sekä näitä vaimoja, että kakkosia minä olen ihmetellyt. Sinulla ei ilmeisesti riitä sitä aivokapasiteettia tämän asian käsittämiseen, kun ymmärrät kaiken väärin mitä kirjoitan. Vai olisiko kyse siitä että arvoisa rouva itsekin siellä on juuri näitä maksullisia rouvia, joille pitää olla iso timantti, että pillu kostuu tarpeeksi jotta sitä voi sen kerran pari vuodessa omalle miehelleen antaa? Muutenhan et olisi niin kovasti ärsyyntynyt juuri minun vastauksistani tässä ketjussa, ja alkanut sättimään minua (joka muuten en edes enää ole se paha kakkonen), vaan olisit ottanut sättimisen kohteeksi jonkun sellaisen kakkosen, joka tässä ketjussa saamillaan lahjoilla rehvastelee. - yläpuolella
Eli ei löytynyt rouva-raukalta sitä aivokapasiteettia sitten kuitenkaan niin paljon, kuin itse kuvittelee.
Tuokin, että talous ja rahat olisivat yhteiset, ei päde enää nykyaikana, vaan kyllä suurimmalla osalla on ihan omat pankkitilit ja tulot. Millä keskiajalla se rouva mahtaa elää? Katsohan vähän äitienpäivän tai isänpäivän aikaan tulevia mainoksia, myös joulun aikaan... Jos ne lahjat joita puolisot antavat toisilleen ovat saman tasoisia, niin miksi sitten mainostetaan paljon enemmän naisille annettavia lahjoja, ja ne ovat kalliita koruja yms...? Sen sijaan lahjat joita miehille mainoksissa on, ovat jotain t-paitoja ja alushousuja, joissa on joku hassu kuva ja teksti. Sitten jos "luksusta" halutaan antaa, niin se on partakone. Ainakin tässä ketjussa on paljon vaimoja, jotka tuntuvat olevan nimen omaan kalliiden lahjojen perään. Myös tällaisia kakkosia tässä ketjussa on -ja sekä näitä vaimoja, että kakkosia minä olen ihmetellyt. Sinulla ei ilmeisesti riitä sitä aivokapasiteettia tämän asian käsittämiseen, kun ymmärrät kaiken väärin mitä kirjoitan. Vai olisiko kyse siitä että arvoisa rouva itsekin siellä on juuri näitä maksullisia rouvia, joille pitää olla iso timantti, että pillu kostuu tarpeeksi jotta sitä voi sen kerran pari vuodessa omalle miehelleen antaa? Muutenhan et olisi niin kovasti ärsyyntynyt juuri minun vastauksistani tässä ketjussa, ja alkanut sättimään minua (joka muuten en edes enää ole se paha kakkonen), vaan olisit ottanut sättimisen kohteeksi jonkun sellaisen kakkosen, joka tässä ketjussa saamillaan lahjoilla rehvastelee.kommentoi oikein aivokapasiteetistasi. Tottakai jokaisella on omat tilinsä. Mutta kun on kysymys kiinteästä omaisuudesta tai sijoituksista, ne suunnitellaan yhdessä ja omaisuus on yhteistä. Yhdessä hankittua. Se ei ole keskiaikaa. Lahjoja annetaan molemminpuolin, kalliitakin tai käytännöllisiä eikä nillä pillun antamisen kanssa ole mitään tekemistä. Sinä se näine timanttipuheineen olet vanhanaikainen. Ja seksistä nauttivat molemmat, ei ole mitään pakkopullaa kummallekkaan. Sitten voi olla kummallakin jossain vaiheessa se pimeä puoli.
- onnellinen nainen
yläpuolella kirjoitti:
kommentoi oikein aivokapasiteetistasi. Tottakai jokaisella on omat tilinsä. Mutta kun on kysymys kiinteästä omaisuudesta tai sijoituksista, ne suunnitellaan yhdessä ja omaisuus on yhteistä. Yhdessä hankittua. Se ei ole keskiaikaa. Lahjoja annetaan molemminpuolin, kalliitakin tai käytännöllisiä eikä nillä pillun antamisen kanssa ole mitään tekemistä. Sinä se näine timanttipuheineen olet vanhanaikainen. Ja seksistä nauttivat molemmat, ei ole mitään pakkopullaa kummallekkaan. Sitten voi olla kummallakin jossain vaiheessa se pimeä puoli.
Mikä pakko se teidän muutamien on ymmärtää väärin tuon "entisen kakkosen" kaikki sanat? Minusta hän ei ole sen tyhmemmän oloinen kuin kukaan muukaan. Tosin varmaan pari vuotta sitten oman liittoni tuhoutuessa olisin myös ilolla hyökännyt hänen kaltaistaan sättimään. Nyt kuitenkin kun olen omat ratkaisuni tehnyt ja olen viimein onnellinen, niin voin vähän avarammin katsella näitäkin keskusteluja ja kakkostenkin mielipiteitä. Tässä ketjussa puhutaan lahjoista, myös tuo entinen kakkonen puhuu lahjoista, te muut väännätte asian vääräksi. Minun miehenin entinen kakkonen, nainen joka avioeroni aiheutti oli juuri näitä, joille piti olla timantteja ja turkiksia suurin piirtein, eli siis täysiverinen huora. Eipä mieheni tätä naista halunnut, kun suhde ilmi tuli. Minun perääni itki, mutta minä en enää mokomaa petturia tahtonut, sillä ei ollut ensimmäinen kerta kun minua petti. Itse asiassa huomasin koko jutun siitä, kun rahaa alkoi mennä kummallisen paljon, löysin viimein koruliikkeen kuitin mieheni taskusta kun pyykkiä pesin. Aikani odottelin että olisiko tulossa "yllätystä" mieheltä, mutta ei tullut..... Pakko myöntää että omassa ystäväpiirissäni on myös naisia, jotka odottavat miehiltään isoja lahjoja, eivät kuitenkaan osta itse juuri mitään miehilleen. Sanovat ihan suoraan, kuinka seksi on kivempaa timanttinauha kaulassa. Vitsailuahan se toki on, mutta kuten sanotaan "leikissä on aina puolet totta." Voi kai tuon myöntää vaikka kuinka olisi oma liitto kuralla, ja vituttaisi miehen syrjähypyt ja kakkonen joka on huora, niin on näitä naisia sekä vaimoissa että kakkosissa, jotka ovat rahan ja lahjojen perään. Heistä tässä on keskusteltu, eikä yhteisistä pankkitileistä ja muusta omaisuudesta.
- liittyykin
onnellinen nainen kirjoitti:
Mikä pakko se teidän muutamien on ymmärtää väärin tuon "entisen kakkosen" kaikki sanat? Minusta hän ei ole sen tyhmemmän oloinen kuin kukaan muukaan. Tosin varmaan pari vuotta sitten oman liittoni tuhoutuessa olisin myös ilolla hyökännyt hänen kaltaistaan sättimään. Nyt kuitenkin kun olen omat ratkaisuni tehnyt ja olen viimein onnellinen, niin voin vähän avarammin katsella näitäkin keskusteluja ja kakkostenkin mielipiteitä. Tässä ketjussa puhutaan lahjoista, myös tuo entinen kakkonen puhuu lahjoista, te muut väännätte asian vääräksi. Minun miehenin entinen kakkonen, nainen joka avioeroni aiheutti oli juuri näitä, joille piti olla timantteja ja turkiksia suurin piirtein, eli siis täysiverinen huora. Eipä mieheni tätä naista halunnut, kun suhde ilmi tuli. Minun perääni itki, mutta minä en enää mokomaa petturia tahtonut, sillä ei ollut ensimmäinen kerta kun minua petti. Itse asiassa huomasin koko jutun siitä, kun rahaa alkoi mennä kummallisen paljon, löysin viimein koruliikkeen kuitin mieheni taskusta kun pyykkiä pesin. Aikani odottelin että olisiko tulossa "yllätystä" mieheltä, mutta ei tullut..... Pakko myöntää että omassa ystäväpiirissäni on myös naisia, jotka odottavat miehiltään isoja lahjoja, eivät kuitenkaan osta itse juuri mitään miehilleen. Sanovat ihan suoraan, kuinka seksi on kivempaa timanttinauha kaulassa. Vitsailuahan se toki on, mutta kuten sanotaan "leikissä on aina puolet totta." Voi kai tuon myöntää vaikka kuinka olisi oma liitto kuralla, ja vituttaisi miehen syrjähypyt ja kakkonen joka on huora, niin on näitä naisia sekä vaimoissa että kakkosissa, jotka ovat rahan ja lahjojen perään. Heistä tässä on keskusteltu, eikä yhteisistä pankkitileistä ja muusta omaisuudesta.
Vaimon, jolla on tilit pullollaan ja omaisuutta takana, ei ole kiinnostunut toisen ostamista kallista koruista. Ilo on saada lahaja ja antaa myös. Olisitko tuntenut itsesi huoraksi, jos koru olisikin ostettu sinulle eikä tälle salarakkaalle?
- Onnellinen nainen
liittyykin kirjoitti:
Vaimon, jolla on tilit pullollaan ja omaisuutta takana, ei ole kiinnostunut toisen ostamista kallista koruista. Ilo on saada lahaja ja antaa myös. Olisitko tuntenut itsesi huoraksi, jos koru olisikin ostettu sinulle eikä tälle salarakkaalle?
Minulla ei, tuskin suurimmalla osalla tälle palstalle kirjoittavista on. Mieheni oli se hyvätuloinen, ja hänellä myös on perintöä. Itse kävin ja käyn edelleen töissä, mutta tuloni ovat vähän alle keskitason. Mieheni olisi halunnut minun jäävän kotirouvaksi, mutta en oikein tykännyt ajatuksesta, sillä halusin että minulla on omaa rahaa. Näin jälkeen päin, kun erokin tuli, niin olen todella tyytyväinen ratkaisuuni pitää oma työpaikka ja tehdä uraa. Minusta tuntui aina hieman epämiellyttävälle, että mies osti toisinaan kalliitakin lahjoja, en tosin huorana itseäni pitänyt. Olen kuitenkin avioliittoni myötä tutustunut hyvinkin varakkaisiin pariskuntiin, joista osaan pidän vieläkin yhteyttä. Heissä kyllä on näitä tapauksia, joissa on ns. edustusvaimo, eli ei käy töissä ja saa kalliita lahjoja mieheltään. Ei kai siinä mitään, jos se molemmista tuntuu ihan hyvältä ratkaisulta, jääpähän ne työpaikatkin sitten niille, jotka oikeasti toimeentulonsa takia töitä tarvitsevat. Erotessani en myöskään vienyt puolia mieheni omaisuudesta, vaikka avioehtoa meillä ei ollut ja olisin voinut tehdä niin, enkä ole häneltä muuta vailla, kuin vain elatusmaksut lapsista jotka jäivät minulle. En ole ollut koskaan rahan perään, joten siinä mielessä ymmärrän tuon entisen kakkosen ajatusmaailmaa, hänkään ei ilmeisesti ole rahan perään. Voit kai kuitenki myöntää sen, että vaimoissa on näitä materialistisiakin naisia paljon, ainakin hyvätuloisten joukossa. Hyvätuloisten miesten kakkosissa taas taatusti on paljon näitä, jotka ovat vain kalliiden lahjojen ja rahan perään. En tiedä oliko tuon entisen kakkosen panokaverina ollut ukkomies rikas vai ei. Luulen että ei, ehkä siksi nainenkaan ei ollut lahjoja vailla. Edelleen sanon, että tässähän keskustellaan lahjoista. Jos sen sijaan haluaa keskustella avioparien omaisuuksista ja taloudellisesta toimeentulosta, ja kuka mitäkin maksaa ja kuinka paljon, niin eikö siitä kannata tehdä ihan uusi aloitus? Vaikka sinun, kun se sinulle selvästi on tärkeä aihe. Itseäni ärsyttää aika tavalla tällä palstalla, että usein tehdään aloitus jostain kenties ihan kiinnostavastakin aiheesta, mutta se sitten jonkun ihmisen asiaan liittymättömän vastauksen takia muuttuu inttämiseksi jostain ihan muusta. Eikö voisi pysyä aiheessa? Tosin itseäni tämä ketju lähinnä ärsyttää, enkä oikeastaan tajua miksi olen mokomaa seurannut, kun varmaan tuo ukkomies joka tämän aloitti, teki sen lähinnä provosointi tarkoituksessa haluten saada naiset tappelemaan keskenään -ja onnistui siinä!! Sääli että itse tähän osallistuin, taitaa jäädä viimeiseksi vastauksekseni tässä ketjussa. Mutta tosiaan, tee sinä aivan uusi aloitus tuosta omaisuuteen liittyvästä asiasta, se on selvästi kiinnostava useista naisista. Minua tosin ei jaksa enää kiinnostaa, tulen toimeen omillani ja se riittää. Ja oma mielipiteeni tuohon lahja-asiaan on: Mitä lahjaksi kakkoselle? EI YHTÄÄN MITÄÄN. Mitä lahjaksi vaimolle? Jotain käytännöllistä tai pieni henkilökohtainen kiintymyksen osoitus. Voi se olla korukin, mutta kohtuus kaikessa. Itselleni tärkeimpiä olivat sellaiset lahjat, joissa oli tunnetta mukana. Sain avioliiton alkuaikana mieheltäni kassillisen villalankaa, sillä hän tiesi että pidin käsitöiden tekemisestä. Lahja ei ollut kallis, mutta se kertoi siitä, että hän ajatteli minua ja tiesi mistä olen kiinnostunut. Sain seurustelun alkuaikana pienen kultaisen sydämen siis kaulaketjun. Se oli halpa lahja olimme silloin teinejä, mutta se oli ja edelleen on rakkain ja kallisarvoisin koruni.
- Onnellinen nainen
Tavanperä kirjoitti:
vieras vittu on kullin herkku.
Keksi jo jokin uusi hokema! Minusta naisena ja entisenä aviovaimona, kenties vielä joskus uudelleen naimisiin menevänä tuo on äärimmäisen loukkaava ja iljettävä kommentti! En edes usko, että olet mies vaan luulen sinun olevan katkeroitunut ja petetty vaimo. Yrität luultavasti halventaa ja alentaa kakkos naisia kirjoittamalla tuon kommentin lähes jokaiseen ketjuun, mutta itse asiassa sinä halvennat kaikkia naisia! Ehkä jopa eniten vaimoja, sillä tuosta väkisin tulee mieleen ainakin minulle, ja muutamalla ystävättärelleni joille olen tuon kommentin kertonut vain se, että oman vaimon "tutussa" vitussa on jotain vikaa. Olet vastenmielinen, keksi jokin uusi loukkaus, joka edes paremmin kohdentuu siihen osapuoleen (oletan että kakkosiin), joille sen tarkoitat! Myös se ettet osaa hokea kuin yhtä ja samaa kertoo, että olet äärimmäisen tyhmä ihminen. Anteeksi vain, mutta näin on asia ja varmasti moni muu on kanssani samaa mieltä. Jos oikeasti sattuisit olemaan mies, toivon että kukaan nainen ei anna tuollaiselle surkimus idiootille enää ikinä.
- Entinen kakkonen
yläpuolella kirjoitti:
kommentoi oikein aivokapasiteetistasi. Tottakai jokaisella on omat tilinsä. Mutta kun on kysymys kiinteästä omaisuudesta tai sijoituksista, ne suunnitellaan yhdessä ja omaisuus on yhteistä. Yhdessä hankittua. Se ei ole keskiaikaa. Lahjoja annetaan molemminpuolin, kalliitakin tai käytännöllisiä eikä nillä pillun antamisen kanssa ole mitään tekemistä. Sinä se näine timanttipuheineen olet vanhanaikainen. Ja seksistä nauttivat molemmat, ei ole mitään pakkopullaa kummallekkaan. Sitten voi olla kummallakin jossain vaiheessa se pimeä puoli.
Hyvä on -olen tyhmä, jos se on tyhmyyden määritelmä ettei ymmärrä miksi aikuinen ihminen tarvitsee kalliita lahjoja... Aivan sama pitäkää tunkkinne. Minua ei kuitenkaan tarvi lahjoa yhtään kenenkään, eikä ole ikinä tarvinnut -minkään asian johdosta. Älykkäin nainen sitten olkoon se, jolla on eniten maallista mammonaa, joko itse tienattua tai mikä vielä parempaa -avioliiton myötä, tai kakkosena saatua. Tämä jankuttaminen on nyt minun osaltani ohi.
- Mulla jo monta
Mun mies antoi rakastajattarelleen halkomakirveen toissa jouluna. Tosi on, näin kuitin.
- !!
Siinäpä on tolokku nainen sun miehelläs rakastajattarena, kun tuommoinen käytännöllinen lahja kelpaa! Vois sanoa, että on äijällä käynyt tuuri, kun on niin jalat maassa olevan naisen löytänyt, ja ilmeisesti vielä kaksi! Näin ymmärtäisin, että rouva on itse myös näitä kunnon jalat maassa -naisia. Ne, ne on niitä, jotka hyvän päälle ymmärtää. Ne tietää, ettei niistä timanteista ja turkiksista kovin hyötyä ole, kun pitäs saaha puut pilkottua tai lumet luotua. Kyllä se kirves ja lumikola tai -lapio olla pittää.
- katiska on
!! kirjoitti:
Siinäpä on tolokku nainen sun miehelläs rakastajattarena, kun tuommoinen käytännöllinen lahja kelpaa! Vois sanoa, että on äijällä käynyt tuuri, kun on niin jalat maassa olevan naisen löytänyt, ja ilmeisesti vielä kaksi! Näin ymmärtäisin, että rouva on itse myös näitä kunnon jalat maassa -naisia. Ne, ne on niitä, jotka hyvän päälle ymmärtää. Ne tietää, ettei niistä timanteista ja turkiksista kovin hyötyä ole, kun pitäs saaha puut pilkottua tai lumet luotua. Kyllä se kirves ja lumikola tai -lapio olla pittää.
paras lahja, jonka oon ukolta saanut. Tämä kalastus ja metsästys onkin sitten laajempi juttu avioparin välillä.
- 7u6
Et sinä ole menestyvä mies. Vaikka sinulla olisi kuinka paljon rahaa ja asemaa, olet vain pikku luuseri, kääpiö, jolla on selkäranka kuin keitetty spagetti. Mieheksi sinua ei voi kutsua.
- kakkosen lahjoja
Aika upata tämä klassikkoketju. Ei riidellä enää vaan mietitään yhdessä kivoja lahjoja.
Itse ajattelin kivoja kalliita italialaisia hansikkaita. - Rehellinen sika
Osta hänelle ja itsellesi samanlainen vekkihame, unisexiä! Sitten vain yhdessä taidenäyttelyihin kiertelemään ja näyttämään maailmalle miltä todellinen rakkaus näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760