tatska tallinnasta?

tequila

tietääkö kukaan hyvää paikkaa tallinnassa missä ottaa tatuointi, hintatietoa ja muuutakin yleistä olisi kivaa tietää. hygienia tallinnassa?

kiitos!

8

4740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

ei tässä juuri vastausta kysymykseesi, haluaisin vain tietää miksi ottaa tatuointi tallinnassa? miksi ei ottaa sitä suomessa, jossain hyvässä ja hygieenisessä liikkeessä, joita on täälläkin mainittu useita? tallinnastahan on yleensäkin ottaen annettu noissa hygienia asioissa aika negatiivinen kuva.. tosin mitään faktatietoa minulla ei asiasta ole, kunhan vaan kyselin miksi ei suomessa? hintataso voi tosin olla tallinnassa alhaisempi, mutta halvalla harvoin hyvää saa..

• tequila

tiedän kyllä ihmisiä, jotka on ottanu tallinnassa ja lopputulos on ollu yhtä hyvä kun suomessa. tiedän että paskoja paikkoja varmasti löytyy, mutta niitä tehdään myös kauneushoitoloissa ja sieltä voi saada noin 60% halvemmalla kuin suomessa..oikean paikan kun vaan löytäisi:/ niitä ei vaan meinaa netistä löytyä..
        minuakin vähän arvelutti tuo hygienia, mutta ei ne kaikki paikat suomessakaan niin laadukkaita ole. tallinnassa on joku palkittu tattoo liike, harmi, kun en muista nimeä!!!!!! se on halpa..ja sieltä saa hyvää!

• Laala <3
        tequila kirjoitti:

tiedän kyllä ihmisiä, jotka on ottanu tallinnassa ja lopputulos on ollu yhtä hyvä kun suomessa. tiedän että paskoja paikkoja varmasti löytyy, mutta niitä tehdään myös kauneushoitoloissa ja sieltä voi saada noin 60% halvemmalla kuin suomessa..oikean paikan kun vaan löytäisi:/ niitä ei vaan meinaa netistä löytyä..
        minuakin vähän arvelutti tuo hygienia, mutta ei ne kaikki paikat suomessakaan niin laadukkaita ole. tallinnassa on joku palkittu tattoo liike, harmi, kun en muista nimeä!!!!!! se on halpa..ja sieltä saa hyvää!

mun kaveri tai no tuttu se on ni se kävi tallinnassa ottamassa kuvan, kuva oli aluks tosi hieno, mutta ku se puolen vuoden päästä oli todella haalistunut vaikka se tuttu ei ollut aurinkoa tai mitään sellaista ottanut. se väri oli vain jotenki niin huonosti laitettu tai siis tatuointi vain huonosti tehty, ja lopulta se tuttu meni ihan suomessa ottamaan peite kuvan sen tatuoinnin päälle ja voi sanoa että paljon parempi tuli. itse en tallinnassa ottaisi. paljon sitä negatiivisuutta kuullut tallinnan hygieniasta, mutta tee niinkuin tykkään. ja tosiaan en sen liikkeen nimeä tiedä, mutta jossain sielä keskustan lähettyvillä se oli.

• veksi
      • tequila

kiitoksia osoitteesta! onko henk.koht. kokemuksia ja hintatietoa paikasta? toi taitaa olla just se liike jota oon hakenu!
        oikein paljon kiitoksia!!!

• veksi
        tequila kirjoitti:

kiitoksia osoitteesta! onko henk.koht. kokemuksia ja hintatietoa paikasta? toi taitaa olla just se liike jota oon hakenu!
        oikein paljon kiitoksia!!!

tossa liikkeessä on noin 40% halvemmat hinnat kuin suomessa. riippuu tattuoinnista esim yksityiskohdat, koko, värit ym. Otin tuolla semmosen "röökiaskin" kokosen keltti tatskan. Makso 100Euroo. Suomessa vastaa 150-200 Euroo.

• tyttö

....lähellä satamaa jotakin lävistysliikettä?

• hry

Maori tattoo Salong, Tallinn, www.tattoo.ee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe