RAHAA

rahan tarve

Miten tienaan rahaa. Olen 12v ja tarvitsisin rahaa. Sanokaa eri töiden palkka hintoja. KIITOS JO VALMIIKSI.

13

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä 12v

Minäkin oon 12v ja tarvivisin rahaa. 12v saa töitä, esim.puutöitä. tietäiskö joku yksinkertaisia puutyöohjeita?

• JOudawg

12 vuotiaana ei pahemmin varsinaisiin keätöihin pääse mutta menkää pesemään naapureiden autoja, leikkaamaan nurmikkoja, ulkoiluttamaan koiria tai jotain semmoisia, sillä saa vähän rahaa.

• voimuumi

Mihin 12-vuotias tarvitsee rahaa?

• ei aina saa rahaa

12v tarvii rahaa omiin tarpeisinsa.Ei äitit ja isät osta kaikkea ku ei oo varaa. minä haluaisin lumilaudan mut.... ei oo varaa:(:(joten yritän tienata siihen.

• ljkldsjljsdlkjsdjsdj
        ei aina saa rahaa kirjoitti:

12v tarvii rahaa omiin tarpeisinsa.Ei äitit ja isät osta kaikkea ku ei oo varaa. minä haluaisin lumilaudan mut.... ei oo varaa:(:(joten yritän tienata siihen.

Ei kyllä 12-vuotiaat töitä saa. :)

• Hyvä yritys
        ljkldsjljsdlkjsdjsdj kirjoitti:

Ei kyllä 12-vuotiaat töitä saa. :)

Olen itse sinua vanhempi, enkä minäkään meinaa saada kesätöitä... Sinun täytyy mennä leikkaamaan nurmikoita, ulkoiluttamaan koiria yms. Sen voin sanoa, että kukaan (paitsi ehkä poikkeus tilanteissa) 12- vuotiasta ei oteta missään nimessä kesätöihin... Mutta onnea, yritykselle, mutta töitä et aika varmaan saa...

• Helenia

Itse jaoin mainoksia 13-vuotiaana, eli semmoista duunia varmaan saa. Siitä saa sen 8-40 euroa päivä, riippuen mainosten määrästä. Eihän se kovin kummoista ole, mut sain mä itse aikanaan kunnon stereot sillai hankittua.

• Heidiiiiiiiiiiii

Juuu, itekki oon 12v ja etin kesä töitä... mut oon varmaa liian nuori viel :( kun haluisin semmosen työn esim. postinjakajan tai jotai tommost..

• Lapsoset......

12-vuotias on lapsi, ja lapset leikkii kesällä, kun on vapaata.

Ja toisekseen, Suomen laki kieltää lapsityövoiman käytön. Onneksi.

• 12 Vuotiaat töihin!

Mikä pakko on tulla valittamaan, vaikka 12-vuotias ei saiskaan oikeita kesätöitä!
      Ja 12 vuotias ei oo enään kovin lapsi, joten on mahdollista tehdä jotakin duunia.
      Tietysti on mukava viettää kesälomaakin, mutta ei se muutama päivä niin paha ole olla töissä, jos siitä saa jotakin hyvää vastikkeeksi, eli tässä tapauksessa rahaa..
      Mut onnea työnhakuun. :D

• No, no....

"Ja 12 vuotias ei oo enään kovin lapsi"

Kyllä tuon ikäinen on vielä lapsi.

Ei omasta mielestään, mutta kaikkien muiden mielestä kyllä.

Ja mikä tärkeintä, niin KAIKKIEN työnantajien mielstä erittäinkin lapsi.

• Hetkonen...

Olen itsekin 12.v, ja olen sitä mieltä että pitäisikö nuortenkinuta sitten vanhemmilta vai tehdä itse vähän jotain sen eteen? Esim. siivota sukulaisilla, sillä siitä minä saan vaikka 2 euroa, ja sillä saa kuitenkin ostettua limsapullon tai jäätelön. Ei nyt tässä ajatuksena oo ollut mikään VIRALLINEN kesätyö, vaan sellasta mistä saa euron kaks. :)

• riin

Minä taas kerään rahaa iphone 4s:ssään kun ostan siis kaverilta mulla on jo 45e mutta en keksi mitä voisin tehdä että tienaisin vähän rahaa... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      156
      5570
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      113
      5367
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5012
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2953
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2497
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2327
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2154
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1838
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1574
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1536
    Aihe