Miten tienaan rahaa. Olen 12v ja tarvitsisin rahaa. Sanokaa eri töiden palkka hintoja. KIITOS JO VALMIIKSI.
RAHAA
13
866
Vastaukset
- minä 12v
Minäkin oon 12v ja tarvivisin rahaa. 12v saa töitä, esim.puutöitä. tietäiskö joku yksinkertaisia puutyöohjeita?
- JOudawg
12 vuotiaana ei pahemmin varsinaisiin keätöihin pääse mutta menkää pesemään naapureiden autoja, leikkaamaan nurmikkoja, ulkoiluttamaan koiria tai jotain semmoisia, sillä saa vähän rahaa.
- voimuumi
Mihin 12-vuotias tarvitsee rahaa?
- ei aina saa rahaa
12v tarvii rahaa omiin tarpeisinsa.Ei äitit ja isät osta kaikkea ku ei oo varaa. minä haluaisin lumilaudan mut.... ei oo varaa:(:(joten yritän tienata siihen.
- ljkldsjljsdlkjsdjsdj
ei aina saa rahaa kirjoitti:
12v tarvii rahaa omiin tarpeisinsa.Ei äitit ja isät osta kaikkea ku ei oo varaa. minä haluaisin lumilaudan mut.... ei oo varaa:(:(joten yritän tienata siihen.
Ei kyllä 12-vuotiaat töitä saa. :)
- Hyvä yritys
ljkldsjljsdlkjsdjsdj kirjoitti:
Ei kyllä 12-vuotiaat töitä saa. :)
Olen itse sinua vanhempi, enkä minäkään meinaa saada kesätöitä... Sinun täytyy mennä leikkaamaan nurmikoita, ulkoiluttamaan koiria yms. Sen voin sanoa, että kukaan (paitsi ehkä poikkeus tilanteissa) 12- vuotiasta ei oteta missään nimessä kesätöihin... Mutta onnea, yritykselle, mutta töitä et aika varmaan saa...
- Helenia
Itse jaoin mainoksia 13-vuotiaana, eli semmoista duunia varmaan saa. Siitä saa sen 8-40 euroa päivä, riippuen mainosten määrästä. Eihän se kovin kummoista ole, mut sain mä itse aikanaan kunnon stereot sillai hankittua.
- Heidiiiiiiiiiiii
Juuu, itekki oon 12v ja etin kesä töitä... mut oon varmaa liian nuori viel :( kun haluisin semmosen työn esim. postinjakajan tai jotai tommost..
- Lapsoset......
12-vuotias on lapsi, ja lapset leikkii kesällä, kun on vapaata.
Ja toisekseen, Suomen laki kieltää lapsityövoiman käytön. Onneksi.
- 12 Vuotiaat töihin!
Mikä pakko on tulla valittamaan, vaikka 12-vuotias ei saiskaan oikeita kesätöitä!
Ja 12 vuotias ei oo enään kovin lapsi, joten on mahdollista tehdä jotakin duunia.
Tietysti on mukava viettää kesälomaakin, mutta ei se muutama päivä niin paha ole olla töissä, jos siitä saa jotakin hyvää vastikkeeksi, eli tässä tapauksessa rahaa..
Mut onnea työnhakuun. :D- No, no....
"Ja 12 vuotias ei oo enään kovin lapsi"
Kyllä tuon ikäinen on vielä lapsi.
Ei omasta mielestään, mutta kaikkien muiden mielestä kyllä.
Ja mikä tärkeintä, niin KAIKKIEN työnantajien mielstä erittäinkin lapsi.
- Hetkonen...
Olen itsekin 12.v, ja olen sitä mieltä että pitäisikö nuortenkinuta sitten vanhemmilta vai tehdä itse vähän jotain sen eteen? Esim. siivota sukulaisilla, sillä siitä minä saan vaikka 2 euroa, ja sillä saa kuitenkin ostettua limsapullon tai jäätelön. Ei nyt tässä ajatuksena oo ollut mikään VIRALLINEN kesätyö, vaan sellasta mistä saa euron kaks. :)
- riin
Minä taas kerään rahaa iphone 4s:ssään kun ostan siis kaverilta mulla on jo 45e mutta en keksi mitä voisin tehdä että tienaisin vähän rahaa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381