kokemuksia EVANS-nettishopista

leidiläski

Oisko kellään kertoa kokemuksia Evans-nettikaupasta? Millainen vaatteiden laatu on? onko ihan luotettava kauppa? pettymyksiä tuotteissa?

Olen ostanut vaatteita varmaan kymmenistä nettikaupoista ja se,mikä näyttää hyvältä kuvassa,voi todellakin olla jotain muuta sitten oikeasti. Lähinnä tosiaan tuon laadun suhteen on tullut pettymyksiä.Itselläni pahimmat kokemukset Misurasta, Elloksesta ja Cellbesistä, jotka myyvät aivan käsittämättömän huonolaatuista tavaraa. Elloksella myytävän Taillimessin kengät olivat jalkojen terveydelle suorastaan vaaralliset ;) niin huonosti ne oli tehty... Mirurasta ostetut ns farkut olivat jo ekan kerran jälkeen kuin 5v pidetyt. Ylipäätään noiden kolmen vaatteet on ihan lumppu-osastoa.

Noh,vaatteet on kuitenkin jostain päälle ostettava ja kauppoja en jaksa kierrellä läskieni kanssa..

Jostain on vaatteet kuitenkin ostettava ja kauppoja en jaksa läskieni knssa kierrellä

6

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dojsdlfasio

isotkoot.com vaatesivuilta keskustelua evansilta ja muista ulkomaisista nettikaupoista, varsinkin yours on ollut tapetilla viime aikoina :)

• aloittajaxxx

kiitos vinkistä :)

• aida55

Evans sin vaatteet kestaa vuosia minulla on kymmenen vuotta vanhoja ihan kuin uusia

• .

Minullakin on hyviä kokemuksia Evansista. Vaatteiden laatu on erittäin korkea eli materiaalit hyvät ja työn laatu hyvää. Kokonaisuutena vaatteiden taso ylittää huimasti kotimaisen Lindex, KappAhl, Anttila tason. Ainoa moitteen paikka on värit, ne eivät aina vastaa kuvausta, vai onkohan kyse englannin kielen taidostani, värit siis ovat oikeat, mutta tummuus/voimakkuus aste onkin aivan toista mitä on käsittänyt tilatessaan. Käytän kokoa 52/54

• daisy*

Kokemusta on ja ainoastaan hyviä. Siis olen ostanut Evansilta pääasiassa kenkiä, Ensin piti mennä Lontooseen ostoksille ennenkuin alkoi nettimyynti Suomeen. Nyttemmin olen tilannut myös netin kautta kenkiä ja vaatteita.
      Mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä ja paketit tulee suht nopeasti.

• Evansfan

Voin kyllä kehua. Tilasin pari tunikaa kokeeksi ja olen sen jälken tilannut lisää. Laatu OK, hinnat keskitasoa ja erilaisia vaatteita kuin ketjuliikkeissä. Housuja en yleensäkään tilaa nettikaupoista, kun istuvuus riippuu niin mallista.

Mutta voin suositella Evansia. Toimituskin hoituu alle viikossa edullisesti, ja välillä jopa ilman toimituskuluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      278
      10189
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      232
      5901
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5374
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      90
      5003
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      17
      3301
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2672
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2562
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2404
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2214
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      381
      2171
    Aihe