kokemuksia EVANS-nettishopista

leidiläski

Oisko kellään kertoa kokemuksia Evans-nettikaupasta? Millainen vaatteiden laatu on? onko ihan luotettava kauppa? pettymyksiä tuotteissa?

Olen ostanut vaatteita varmaan kymmenistä nettikaupoista ja se,mikä näyttää hyvältä kuvassa,voi todellakin olla jotain muuta sitten oikeasti. Lähinnä tosiaan tuon laadun suhteen on tullut pettymyksiä.Itselläni pahimmat kokemukset Misurasta, Elloksesta ja Cellbesistä, jotka myyvät aivan käsittämättömän huonolaatuista tavaraa. Elloksella myytävän Taillimessin kengät olivat jalkojen terveydelle suorastaan vaaralliset ;) niin huonosti ne oli tehty... Mirurasta ostetut ns farkut olivat jo ekan kerran jälkeen kuin 5v pidetyt. Ylipäätään noiden kolmen vaatteet on ihan lumppu-osastoa.

Noh,vaatteet on kuitenkin jostain päälle ostettava ja kauppoja en jaksa kierrellä läskieni kanssa..















Jostain on vaatteet kuitenkin ostettava ja kauppoja en jaksa läskieni knssa kierrellä

6

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dojsdlfasio

      isotkoot.com vaatesivuilta keskustelua evansilta ja muista ulkomaisista nettikaupoista, varsinkin yours on ollut tapetilla viime aikoina :)

      • aloittajaxxx

        kiitos vinkistä :)


    • aida55

      Evans sin vaatteet kestaa vuosia minulla on kymmenen vuotta vanhoja ihan kuin uusia

    • .

      Minullakin on hyviä kokemuksia Evansista. Vaatteiden laatu on erittäin korkea eli materiaalit hyvät ja työn laatu hyvää. Kokonaisuutena vaatteiden taso ylittää huimasti kotimaisen Lindex, KappAhl, Anttila tason. Ainoa moitteen paikka on värit, ne eivät aina vastaa kuvausta, vai onkohan kyse englannin kielen taidostani, värit siis ovat oikeat, mutta tummuus/voimakkuus aste onkin aivan toista mitä on käsittänyt tilatessaan. Käytän kokoa 52/54

    • daisy*

      Kokemusta on ja ainoastaan hyviä. Siis olen ostanut Evansilta pääasiassa kenkiä, Ensin piti mennä Lontooseen ostoksille ennenkuin alkoi nettimyynti Suomeen. Nyttemmin olen tilannut myös netin kautta kenkiä ja vaatteita.
      Mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä ja paketit tulee suht nopeasti.

    • Evansfan

      Voin kyllä kehua. Tilasin pari tunikaa kokeeksi ja olen sen jälken tilannut lisää. Laatu OK, hinnat keskitasoa ja erilaisia vaatteita kuin ketjuliikkeissä. Housuja en yleensäkään tilaa nettikaupoista, kun istuvuus riippuu niin mallista.

      Mutta voin suositella Evansia. Toimituskin hoituu alle viikossa edullisesti, ja välillä jopa ilman toimituskuluja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe