Pienet rinnat pilaavat kokonaisuuden

mieli maassa

Kasvojani on kehuttu sieviksi ja kauniiksi ja kroppani on ihan mukiinmenevä (164cm/56kg), peppua imarreltu myös.
Ongelmani on olemattomat rintani. Olen jo aikuinen nainen (26v) ja peppuni on naisellisen kokoinen ja muotoinen, mutta rintani ovat kokoa A ja muodoltaan ns. ketunnokat eivätkä pyöreät, kuten rintojen kuuluisi olla. Tämä haittaa suuresti omakuvaani enkä kelpaa itselleni, joka saa minut tuntemaan, että rintani eivät kelpaa miehillekään. Miehet, joiden kanssa olen ollut, eivät ole kiinnittäneet rintoihini huomiota enkä ole milloinkaan saanut niistä yhtään ainoata hyvää kommenttia. Muuten olen saanut kuulla olevani miesten päiväuni, mutta tuskin olisin sitä, jos he tietäisivät miten olematon rintavarustus paitani alla piilee.
Miehet, kertokaa totuus, jos olisitte minunlaiseni naisen kanssa, niin haaveilisitteko koko ajan, että minulla olisi isommat ns. normaalit rinnat ja voisitko sinä mies ikinä pitää rinnoistani?

19

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spmka

Itse tykkään kaiken kokoisista rinnoista, joten varmaan myöskin haaveilisin kaiken kokoisista. Tykkään siis myös ihan pienistä rinnoista. Miehistä löytyy kaikkien vartalon osien, kokojen ja muotojen ihailijoita, paitsi ainoastaan kasvot taitavat olla sellainen alue, jossa on mahdollista saada "huonot pelikortit". On siis olemassa myös sellaisiakin miehiä, joita nimenomaan pienet rinnat viehättävät.

• ei syytä huoleen

Eiköhän se ihminen ole aina kuitenkin kokonaisuus eli mikään yksittäinen ulkonäköpiirre ei pilaa hyvää pakettia. Kannattaa vain oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Ja pohtia, miksi olet noin pinnallisesti fiksoitunut johonkin ulkonäköpiirteeseesi. Katseletko toisia ihmisiäkin aina päästä varpaisiin? Se on vahvuutta, että hyväksyy itsensä, ja vahvuus on seksikästä. Kantaa itsensä ylväästi ns. "puutteistaan" huolimatta. Jos olet huomannut, niin ei kukaan mieskään täydellinen ole. Juuri ne puutteet tekevät ihmisestä persoonallisen. Täydellisyys on melko usein tylsää ja neutraalia.

• smpka

Tuo on muuten totta, että pari pientä puutetta tai yksi iso suorastaan kaunistaa ihmistä.

• mies47v

Mistähän se käsitys johtuu, että rintojen kuuluisi olla pyöreät? Ehkä pyöreät rinnat ovat yleisemmät, mutta ei se mitään todista. Ketunnokan malliset rinnat ovat kyllä monenkin mielestä juuri ne kauneimmat rinnat! Itse pitäisin juuri tuollaisista pienistä suipoista rinnoista hellää huolta.

• 8+9

Yleensä mitä olen itse ymmärtänyt niin suurin osa pitää "ketunnokkia" vähemmän viehättävinä. Ja että pyöreät on parhaat, mutta ei kyllä todellakaan yleisimpiä. Mikään ei estä kuitenkaan sinua niistä tykkäämästä ja on ne varmasti monista muistakin nätit, mutta fakta on että enemmistö tykkää täyteläisistä/pyöreistä (koosta riippumatta).

Se, jos sinulla (aloittaja) on vai yksi heikompi kohta sinussa ei tee sinusta yhtään huonompaa. :) Ja kuten näkyy, ainakin mies47v kiinnostui.

• fhkjlöoil
        8+9 kirjoitti:

Yleensä mitä olen itse ymmärtänyt niin suurin osa pitää "ketunnokkia" vähemmän viehättävinä. Ja että pyöreät on parhaat, mutta ei kyllä todellakaan yleisimpiä. Mikään ei estä kuitenkaan sinua niistä tykkäämästä ja on ne varmasti monista muistakin nätit, mutta fakta on että enemmistö tykkää täyteläisistä/pyöreistä (koosta riippumatta).

Se, jos sinulla (aloittaja) on vai yksi heikompi kohta sinussa ei tee sinusta yhtään huonompaa. :) Ja kuten näkyy, ainakin mies47v kiinnostui.

Pistää ajattelemaan, että pitäisikö sun sitten olla täydellinen? Ajatteletko niin myös muista? No sulla on se hyvä peppu esimerkiksi. No jos ajattelet että jollakin muulla naisella on kaikki muuten hyvin ja pyöreät rinnatkin, mutta peppu lättä tai muuten ei niin hyvä, pitäisikö sen naisen istua itkemässä kelpaamattomuuttaan kun ei olekaan täydellinen?
        Mulle käy hyvin jos naisella on pienet rinnat (varsinkin kun olen peppumiehiä) mutta asenne- ja arvomaailmasi estäisivät sinusta kiinnostumasta. Itsevarmuus, itsensä hyväksyminen ja arvostaminen sellaisena kun on, se on sexyä.

• onneton N
        fhkjlöoil kirjoitti:

Pistää ajattelemaan, että pitäisikö sun sitten olla täydellinen? Ajatteletko niin myös muista? No sulla on se hyvä peppu esimerkiksi. No jos ajattelet että jollakin muulla naisella on kaikki muuten hyvin ja pyöreät rinnatkin, mutta peppu lättä tai muuten ei niin hyvä, pitäisikö sen naisen istua itkemässä kelpaamattomuuttaan kun ei olekaan täydellinen?
        Mulle käy hyvin jos naisella on pienet rinnat (varsinkin kun olen peppumiehiä) mutta asenne- ja arvomaailmasi estäisivät sinusta kiinnostumasta. Itsevarmuus, itsensä hyväksyminen ja arvostaminen sellaisena kun on, se on sexyä.

vartalo muodoni kokonaan, olen hyvin hoikka, mutta mun isot rinnat pilaavat kaikkea, tuntuu että olen omituisen näköinen... käytän E kokoa hyi saakeli:-(

• dasdasasdasdasdasdas
        onneton N kirjoitti:

vartalo muodoni kokonaan, olen hyvin hoikka, mutta mun isot rinnat pilaavat kaikkea, tuntuu että olen omituisen näköinen... käytän E kokoa hyi saakeli:-(

Mulla on E-kuppi kanssa ja olen melko hoikka, tosin iso peppuinen, enkä koe sitä mitenkään huonoksi asiaksi että on isot tissit. Mutta jos tissit on susta perseestä nii käyä urheilurintsikoita vaikka tai mene pienentämään. Pidä vaatteita jotka ei korosta tissejä. Älä muodosta ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma, sama aloittajalle.

• onneton N taas
        dasdasasdasdasdasdas kirjoitti:

Mulla on E-kuppi kanssa ja olen melko hoikka, tosin iso peppuinen, enkä koe sitä mitenkään huonoksi asiaksi että on isot tissit. Mutta jos tissit on susta perseestä nii käyä urheilurintsikoita vaikka tai mene pienentämään. Pidä vaatteita jotka ei korosta tissejä. Älä muodosta ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma, sama aloittajalle.

urheilurintsikoitaki kokeiltu jo ja niistä näkyy nännit läpi, sitäki mua hävettää kun työpaidan läpi näkyisi nännit... asiakkaat kiinnittävät heti huomioonsa mun tisseihin apua.....

• asdasdadasdasdasdada
        onneton N taas kirjoitti:

urheilurintsikoitaki kokeiltu jo ja niistä näkyy nännit läpi, sitäki mua hävettää kun työpaidan läpi näkyisi nännit... asiakkaat kiinnittävät heti huomioonsa mun tisseihin apua.....

Jos sulla on sen verran ikää että oot työelämässä (ja leikitään nyt ettet oo provo) niin varmaan osaat sitten laittaa jotkut nännisuojat/normaalit rintsikat niiden urheilurintsikoiden päälle. On olemassa myös tavallisia rintsikoita jotka pienentää rintoja. Ja mä voin taata että jos et anna aihetta niin ei sun tissejä kato kukaan, pidät vaatteita jotka vie huomion tisseistä.

• M40v

Itse olen ollut suht isorintaisten naisten kanssa ja olen kyllä tullut jo aikoja sitten siihen tulokseen, että teinivuosien isorintaiset ihanteet ovat muuttuneet lähemmäs sitä pienempää kokoa.. toki jos pienetkin rinnat riippuvat, niin eihän se aivan nätimmästä päästä ole, mutta isot rinnat riippuvat aina ja se ei ole sen nätimpää.

• ei aina

"mutta isot rinnat riippuvat aina"

Isot rinnat eivät riipu aina. On olemassa myös isoja kiinteitä rintoja.

Mutta jos vastataan tähän kysymykseen, niin vastaus on, että itselleni rintojen koolla ei ole väliä.

• Pötyjä puhu
        ei aina kirjoitti:

"mutta isot rinnat riippuvat aina"

Isot rinnat eivät riipu aina. On olemassa myös isoja kiinteitä rintoja.

Mutta jos vastataan tähän kysymykseen, niin vastaus on, että itselleni rintojen koolla ei ole väliä.

Linkkaa yksikin kuva, jossa on isot rinnat, mitkä eivät riipu tai ole silikonia..

• Christina_89

Kuulostat mittojesi puolesta juuri miehen mieleen olevalta.. Olet pieni, muttet liian laiha. Ja siis hyvä takamus ja jutun perusteella veikkaisin, että ei mitään kaljavatsaa. Pienet rinnat (muttei olemattomat, jos kerran täyttävät a-kupit ja ovat jonkin malliset). Varmaan monen miehen unelmakroppa?

Typerää tollaisiin epäolennaisuuksiin tarttuminen. Tuntuu ettei kanssasisaret tajua, että jos ei ole onni ollut myötä miesrintamalla, niin tuskimpa se mistään yksittäisestä vartalon "virheestä" johtuu. Jos tunnet, ettet ole miesten silmissä viehättävä, niin tämä seikka johtuu luultavasti enemmän esim huonosta itsetunnostasi tai vaikkapa rumista kasvoista (merkkaavat ulonäössä aika paljon enemmän kun rinnat yksistään.)

• ohje
    • 1+5

Eiköhän tätä samaa asiaa ole käsitelty täällä jo vaikka kuinka ja lopputulos on aina sama: miehille (=suurimmalle osalle; totta kai on yksilöllisiä eroavaisuuksia kuten naisillakin) rintojen koko ei ole kovinkaan tärkeä juttu ja useat pitävät pienistä rinnoista.

Sinun en kauheasti murehtisi, jos sinua kehutaan vaatteet päällä. Ainakin allekirjoittaneen silmät hakeutuvat monesti kuin automaattisesti naisten rintojen kohdalle. Toisin sanoen nämä kehuja antaneet miehet ovat suurella todennäköisyydellä olleet tietoisia pienistä rinnoistasi.

• wwwwwwwwww

olet nätti ja hyväkroppainen. ei kukaan ole täydellinen!

• Angelica46

Ymmärrän, että ajattelet noin, koska olen itse ajatellut ihan samoin nuorempana, olen melkein täysin saman kokoinen (165cm/55 kg) ja käytän 75 A kokoisia rintsikoita. Minä taas häpesin naisellista peppuani, peitin sen aina pitkillä löysillä paidoilla, kunnes yli 40 vuotiaana tajusin (miesystävän avulla), että en todellakaan tarvitse peittää peppuani, vaan päinvastoin korostaa sitä. Eli vaikka ymmärrän miksi ajattelet noin, kehoittaisin sinua olemaan tyytyväinen ja kiitollinen siitä miltä näytät, ja uskon että vielä tulet olemaan sen. Katso ympärillesi, haluaisitko vaihtaa vartaloa kovin monen kanssa? En minä ainakaan, olen kiitollinen siitä, että minulla on sopusuhtainen vartalo ja suht. nätit kasvot.

• mieli maassa

Kiitos vastauksista.
      Pahinta pienissä ja ruman muotoisissa rinnoissani on se, että en pysty harrastamaan niiden vuoksi seksiä enkä menemään kimppasaunaan, sillä kaikilla tuttavanaisillani on isommat ja paremmat rinnat kuin minulla. Kyllähän tämä aloitukseni hieman lapsellisesta kuulostaa, mutta rintani ovat kuin 12-vuotiaan rinnat, vielä siis kehitysvaiheessa :( ja muuten vartaloni on naisellinen (leveä lantio, muodokas peppu). Ei ole siis kovin hyvä yhdistelmä, alakroppa on naisen ja yläkroppa pikkutytön. Olisi hienoa tuntea joskus itsensä seksikkääksi myös ilman rintaliivejä, mutta ehkä en milloinkaan törmää mieheen, joka teinitisseistäni pitäisi :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe